Jump to content
FAS Euroauto Goran
DusanLe

Stilo 1.2 / 1.6 / 1.8 - high coolant temperature / diže temperaturu / opada temperatura

Recommended Posts

... od pre par dana imam isti problem... na kompu pise High temperature coolant, skazaljka temperature ode do kraja i vrati se nakon sekund ,dva... znaci mora na dijagnostiku? Samo me zeza nesto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez nervoze samo opusteno :laughing: U vecini slucajeva je los akumulator ako pocne da brljavi tabla. Ili je senzor rikn'o. Nista strasno. Proveri kakav je akomulator za pocetak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma..akumulator i jeste nesto slabiji u pm. juce upravo tokom voznje iskocilo i engine failure. Moram u servis. Ako je do akumulatora ok. Ako nije prvi kanal, ode stilo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav sviim clanovima foruma posto sam nov ovde i od skora sam kupio fiat stila 1.6 16v 2002god.

Imam sledeci problem.Kad sam uzeo auto primetio sam da je ventilator na hladnjaku skoro uvek upaljen i radi,u pocetku je temperatura bila normalna ali kasnije cim se auto zagreje ode i do druge crte desno od 90 stepeni,to je ako ne gresim 110,i tako stalno u voznji,vise obrtaja veca temp.Takodje sam primetio na ventilu za ispustanje vazduha da je cep bio polomljen.U zadnje vreme sam ga vozio samo na nekom malom rastojanju tako da ne bi podizao temp,danas kad sam ga upalio izbacio je i gresku "engine fault".Raspitivao sam se o problemu neki su me upucivali da zamenim termostat ili da procistim hladnjak... Ako je neko imao slican problem i moze da me posavetuje unapred hvala.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da se igraš i da voziš auto ako se grije, upropastićeš motor. Evo šta možeš da pogledaš:

1. Imaš li dovoljno rashladne tečnosti u sistemu? (Možda negdje curi. Provjeri crijeva, šelne, spojeve, ja sam mijenjao bocu od rashladne tečnosti jer je pukla plastika na koje se nabije crijevo koje vraća tečnost u bocu.)

2. Ima li možda vazduha u sistemu? (U tom slučaju odzračivanje i dodavanje vode.)

3. Radi li vodena pumpa?

4. Otvara li termostat?

 

Ima još jedna stvar koja može da se desi (znam iz iskustva, nažalost). Naime, ako auto gubi vodu, a pritom nigdje ništa ne curi, može biti da ti je pukao dihtung glave motora i da rashladna tečnost ulazi u kompresioni prostor, sagorijeva i para izlazi na auspuh. To se primjeti kod prvog jutarnjeg paljenja, bude bijeli dim (vjerovatno para) i motor može malo čudno da radi dok se ne ugrije. U tom slučaju, skidanje glave, ravnanje, montaža novog dihtunga. Usput možda zamijeniti i gumice ventila.

 

Javi šta si uradio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo sto sam uradio je da sam uzeo od drugara sa auto otpada termosat,cisto da bih ga probao da vidim da li je problem do njega da ne bih pucao pare za nov.Majstor mi je to lepo zamenio odradio kako valja i auto sada radi bez problema,ne dize temperaturu radi savrseno. :D  Mislim da je bio problem sa gumicom u termostatu koja se maltene raspala  . nixon sve si u pravu,hvala puno na pomoci u svakom slucaju. :D

 

cxca37500.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,imam stila 1.6 16v . Pre neki dan sam bio u servisu da mi zamjene termostat jer mi je dizao temperaturu. Otisao sam po auto sve je super bilo i negde na pola puta mi je opet poceo da dize temperaturu ali je i vracao u normalu. nazvao sam servis i rekao sta se desava a oni su mi rekli da dodjem i da zajmenimo termo davac.i to je zamjenjeno ali temperatura i dalje skace pa se vraca. Nadam se da ce mi neko objasniti u cemu bi mogao biti problem jer mi je majstor rekao da se motor ne grije uprkos kazaljki od temp i da se ne brinem da ce da prokuva! Pozz :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel pratio na dijagnostici temperaturu? Jel vidi,kada pali prvu a kada drugu brzinu ventilatora? A mozda je i sama tabla podivljala,mada... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratio je,sto je zanimljivo nema nikakve greske. U jednom trenutku mi je rekao da je mozda to greska na samoj instrument tabli i da bi se ona trebala pregledati tj kazaljka od temperature. Sto se tice paljenja ventilatora na leru kada radi ventilator radi prvom a kada sam u voznji i kada stanem druga radi verovatno zbog veceg opterecenja. Desi mi se da kazaljku baci do crvenog i odmah je vrati nazad. P.S Termostat u Bosni tj ovde kod mene u Bijeljini kosta 75 km ili ti 37 eura ako nekoga zanima :p:) 

Edited by Miki OVOLIKI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onda je najverovatnije do same table. Nema sta drugo biti. Jer ne postoji sansa i da se Pregrejao,da tako naglo spusti temperaturu. ;)

Kod nekog elektricara ili elektronicara pa neka pogleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratio je,sto je zanimljivo nema nikakve greske. U jednom trenutku mi je rekao da je mozda to greska na samoj instrument tabli i da bi se ona trebala pregledati tj kazaljka od temperature. Sto se tice paljenja ventilatora na leru kada radi ventilator radi prvom a kada sam u voznji i kada stanem druga radi verovatno zbog veceg opterecenja. Desi mi se da kazaljku baci do crvenog i odmah je vrati nazad. P.S Termostat u Bosni tj ovde kod mene u Bijeljini kosta 75 km ili ti 37 eura ako nekoga zanima :p:)

Dobro, ne prijavljuje greske .

Koje su temperature?

Da li je gledao temperature?

Zasto nije isproveravao inst. tablu?

Gubi li tecnost?

Da li na ovim spoljnim temperaturama ukljucuje ventilatore ?

Ako uklucuje sada ventilatore onda je sigurno da dize temperaturu ,a sam rece da su menjali termodavac, i razlog je ili vazduh u sistemu ili nesto jos gore!

Lepo se ne zezaj nego kod nekog majstora da utvrdi cinjenice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I vema bitna stvar je da je system za hladjenje zatvorenog tipa I da se mora ozracavati u slucaju zamene ili bilo kakvog veceg dolivanja antifriza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego, šta je taj termodavač? Je li to u stvari senzor temperature rashladne tečnosti? Gdje on stoji? Koliko to govance košta?

Kod mene je počelo nešto drugo da se dešava. Imam utisak da je termostat ili stalno otvoren ili prerano otvara ili ne zatvara kad počne da se hladi (npr. kad idem nizbrdo bez opterećenja). Dakle, kod mene se ne pregrijava, nego sporije postiže radnu temperaturu, a kad ga vozim konstantno 80 u petoj brzini, temperatura je ispod radne. Barem kazaljka tako pokazuje. Ima li ko kakvu ideju?

Pošto imam dijagnostiku, može li mi neko objasniti šta da gledam da bih konstatovao (ne)ispravan rad termostata (ili tog termodavača)?

Edited by nixonbn

Share this post


Link to post
Share on other sites

termostat ti je zakucao i ostao u otvorenom polozaju i zato ti pada temperatura cim izadjes na otvoreni put. Gledaj da to zamenis pre zime ili ce biti pingvini u autu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, pingvini padaju u nesvjest od zime, taj fazon, je li? Pretpostavio sam da je tako nešto. Moraću to da riješim... Nego, skup taj termostat... Koliko sam vidio mora komplet sa kućištem da se mijenja... A cijena 40 evrića... :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista stvar se meni desila prosle godine kad sam uzeo auto. High coolant pa engine fault i jos neke greske, i onda to setanje kazaljke. Zamenjen termostat, radio kako treba 2-3 kilometra i opet isto. Majstor je utvrdio da je temperatura normalna i konstantna dok kazaljka seta tako da se na kraju svelo na to da racunar salje lazne podatke, poceo da brljavi. Sve se na kraju resilo kupovinom novog ecu-a. Sad ne mora da znaci da je i kod vas isti problem, ali obratite paznju na taj ecu, gadna stvar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da kod mene nije to... Doduše, meni kazaljka ne luduje. Moraću da ga nakačim na dijagnostiku, pa da vidim da li kazaljka pokazuje isto što i senzor. Meni izgleda da je ovo što reče kolega DraganUS, tj. da je termostat ostao u otvorenom položaju. Vidjećemo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra idem u servis pa kod autoelektricara,nesto ne valja u svakom slucaju jer se danas pojavio i engine faulit.Nesto ne valja jer on kazaljku ne spusta i ventilator n gasi cak i kada grijanje upalim kao sto sam isprva radio kada sam primetio  da mi se grije,tada je drzao temp na normali ali sada nece nikako,znaci grijanje na cetvorci a temp ide ko crvenog podeoljka. Moguce da mi taj nekakav problem zeza i paljenje jer kada ujutru palim nee da primi gas stresa se kao da je na 3 klipa pa onda prokine mada necu da zalazim previse u paljenje jer to je vec druga tema foruma. Javicu se sta sam uradio :)

Edited by Miki OVOLIKI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...