djunis82 194 Posted June 15, 2011 Nakon par meseci iscekivanja i neizvesnosti, Lybra je ipak stigla. Doduse, ne ona koju sam cekao, vec druga. Za dlaku je nedostajalo da u dvoriste udje jedna Lybra sedan 2.0 TNG, fenomenalno odrzavana, po pristojoj ceni uz zavidni propratni inventar. Bilo je bukvalno uzimanje novca iz banke, pozivanje vlasnika da se potvrdi kupovina, kad ono "prodata!". Ja ponudim kupcu +200EUR, a on odbije, kaze: "prezadovoljan autom".Elem, od proslog cetvrtka, vlasnik sam bordo metalik Lybra-e, karavan, 1.9 JTD.Auto je 2003. godiste, avgust mesec, kaze EPER.Kupio sam je od momka u cijem je vlasnistvu bila 4 godine. Prva registracija u Srbiji je maj 2007.Auto je navodno kupljen sa 100.000 km, a sada je na satu 154.000 km.Imajuci u vidu izgled volana i menjaca, kao i generalnu ocuvanost enterijera, a pri tome nije radjeno dubinsko ciscenje niti kakva sminka (momak nije preprodavac) rekao bih da je ta kilometraza i realna. Unutra je (tako da opisem), golubije plava alkantara, kozni volan sa komandama. Nemam BOSE muziku, nemam uvlacenje retrovizora, nema navigaciju. Za ovim poslednjim bas i ne ronim suze gorke, ali zao mi je sto sam ostao bez BOSE ozvucenja, pogotovu sto sam bio u prilici da se uverim koliko mocno zvuci.Sledece nedelje auto ide na detaljni pregled. Mislim da je trap u najavi za rad. Inace, kada je kupio, prodavac je u startu zamenio korpu kvacila i sto ide uz to. Leva stopaljka je slomljena, a u medjuvremenu je vec stigla nova, 65 eur (pozdrav Zokiju iz Sapca, njega sam pozvao po preporuci sa foruma). Dobio sam samo jedan kljuc (bedak), ali vec u petak, subotu radim duplikat (kljucar kaze oko 70 eur). Prednje letnje gume su dobre, dok su zadnje bile Boze pomozi. Srecom izdrzale su put od NS do CA gde su odmah bacene na smetliste istorije. Uz auto sam dobio i dobar par M+S guma. Zadnji desni podizac stakala ne radi. Elektro podesivi retrovizori rade. Klima ledi. Komande na volanu uglavnom rade (ukljucivanje radija, pojacavanje i smanjivanje tona, biranje stanica unapred), osim pomeranja stanica unazad. Ne radi podesavanje lumbalnog polozaja sedista.Auto je registrovan do maja 2012. godine.Cena ovog Lancia zadovoljstva je 3.800 EUR.Voznja?Sta reci? Uzivanje u svakom trenutku. Cak i fabricko ozvucenje je sasvim pristojno. Auto u krivine ulazi kao po sinama. Ubrzava odlicno. Motor se ne cuje u petoj brzini na 1800-1900 obrtaja. Potrosnja od NS do CA po kompjuteru spala na 4,8L/100km. Nakon kupovine, jos par dana imao sam grc u stomaku od stresa Ali, polako me to osecanje pusta i ustupa mesto zadovoljstvu. Hvatam sebe kako svako malo trazim neki povod da udjem u auto MOja gospodja je takodje odusevljena, a i beba takodje (zaspi u autu nakon 5 minuta) KOliko god mi je bio lep auto gledajuci ga na oglasima, fotkama i u saobracaju, toliko mi je lepsi uzivo, sad kad je jedan primerak moj. Malo su losije fotke, ne zamerite. Bice i boljih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted June 15, 2011 omiljena mi boja, u zdravlju da se vozis aj da se menjamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
arsic 0 Posted June 15, 2011 sa srecom da te sluzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 194 Posted June 15, 2011 Hvala, hvala @integralac, Pa, gde sad da se menjamo, kad sam tek i ja shvatio da mi se boja svidja. A pazi kad sam gledajuci tvoj pazar (Kappa), mislio sam da se i ja odlucim za isto. Ali, eto, prvi izbor je ipak ostao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted June 15, 2011 Retka boja! I veoma lepa. Malko "engliš" izgleda. Ovo mi je drugo sve poznato. To je "potkožni" automobili koji ne izlazi iz kuće lako...i čuva se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted June 15, 2011 E nek je sa srecom kupovina i da se lepo navozas.A po ovim slikama zamalo da te pitam da nisi daltonista I moja boja ide od teget do crne Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted June 15, 2011 Cestitam i da te lepo sluzi.Vidi i neku fotku nocu da vidim kako izgledaju cajgeri Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted June 15, 2011 U zdravlje da se vozis i dabogda ti izraso jos jedan cilindar na motoru pa da vidis kako dize prasinu drumovima Salim se uzdravlje da se vozis Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 194 Posted June 15, 2011 (edited) BIce i nocnih fotografija. Zaista je prijatan ambijent u vozilu tokom nocne voznje. Jos kada se intezitet svetla na displeju umanji do minimuma, onda je bas picikato. Iskreno, ja sam prizeljkivao teget ili sivu boju, ali, lybristi znate i sami vec kako je, boja mi sad potpuno nebitna u poredjenju sa uzivanjem u samom vozilu. Jos mi se pocela i svidjati ovako bordo (sto rece Milos, malo je english )Kako sam birao Lybre, sve mi se vise svidjala sedan verzija, ali porodicne potrebe opredelile su karavan. p.s. iz dela kod levog stakla u gepeku dopire mi neko skriputanje, kao neke gumice da se medjusobno taru, kada prelazim preko dzombastijeg puta?p.s. bila je u igri i jedna 2.4 JTD, odlicno odrzavana, od meni poznatog coveka, za veoma povoljnu cifru. Ali bi mi se razlika u ceni istopila kroz registraciju i gorivo za 2-3 godine, tako da sam se tog petocilindricnog zadovoljstva, zbog drzave, ipak morao odreci Edited June 15, 2011 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted June 15, 2011 Ma salim se malo za nase uslove 1,9 je idealna stvar,mada ruku na srce i ja ovde imam problema sto se tice cene delova jer 2,4 je dosta skupli za odrzavanje.Sledeci se sigurno biti 1,9 16v mjet a u kom odelu videcemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted June 15, 2011 Odličan izbor, neka te dobro posluži a nadam se da hoće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted June 15, 2011 Cestitam na kupovini, prelep auto, pre svega unutra, bas je bogato uradjen Ti motori prelaze bruku kilometara, zelim ti sto manje kvarova P.S. Malo je klimava prica da je taj auto dizel karavan u Italiji presao 100kkm za 4 godine, ali deluje bas fino ocuvan sto je najvaznije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted June 16, 2011 Cestitam i da te lepo sluzi, srecno i dugovecno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 16, 2011 (edited) Ekstra! Edited June 16, 2011 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted June 16, 2011 Pozdrav i do mene, koji sam upravo prošle godine u ovo isto vreme preživljavao stres kupovine polovnog automobila, a onda i pazario maltene isto što i ti.I dalje traim razlog da uđem u auto i provozam se "negde", bilo gde. G-đa Lybra sve voli, i zimu, i leto, i kišu i vrućinu i uvek zaštitnički obgrli vozača, i učini da je vožnja ne samo uživanje već i opuštanje. Ali najviše voli kad je izvedem na autoput, ubacim u petu, i zakucam obrtaje ne negde oko 1.900 ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted June 16, 2011 Super auto...ja sam odusevljen kako je uklopljen menjac sa motorom.Evo, 220 na 4.500... Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted June 16, 2011 (edited) Auto je stvarno PERVERZIJA ,boja je fenomenalna ,svidja mi se to shto je taman eneterijer,posto je laksi za odrzavanje od onog librinog zuckastog koji se brzo prlja.O JTD motoru samo reci hvale .Da sam trazio da kupim libru verovatno bih odabrao neku slicnu ovoj.Nadam se da ce biti prilike da se auto vidi uzivo .Zelim ti iskreno veliki broj bezbriznih km,i samo posete majstoru radi menjanja ulja i filtera. Edited June 16, 2011 by IlijaGM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted June 16, 2011 (edited) Super auto...ja sam odusevljen kako je uklopljen menjac sa motorom.Evo, 220 na 4.500... Probao i ja jednom...i nikad više. Dizel motor je dizel motor, bio on sa turbinom, interkulerom ili ne, jeste da mu je stepen kompresije za 20% smanjen u odnosu na klasične "pumpaše", ali ta se naprava vrti na 4000 obrtaja, i svako preterivanje sa tolikim neprezanjem unutar radnog prostora motora može da napravi "belo usijanje" karika, što rezultuje njegovim - kaljenjem. Prilično katastrofična prognoza, ali auto teran više od 1 minuta na broju obrtaja 10% većem od predvidjenog vrši čitav spektar poremećaja (pregrevanje rashladne tečnosti, plastične deformacije karika, riseve na stiblinama....) 1.9 jtd je "dugoprugaš" koji će bezbedno da vas nosi putnom brzinom od 160 km/h, odavde do Zagreba, Niša, svako preterivanje preko 180 je mučenje "makine". Edited June 16, 2011 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted June 16, 2011 Svaka cast na pazaru.Lybra je stvarno extra.Da bog da da te sluzi i sluzi... :thumbsup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 194 Posted June 16, 2011 (edited) A propo max brzine... Najveca brzina koju sam postigao jeste 190 km/h i to sa Octaviom 1.8 i Mazdom 3, 1.6. Octavia mi je ostavila mnogo bolji utisak sigurnosti. Kada sam Lybru vozio iz NS do CA, oseca se da ona itekako ima snage (bar meni tako izgleda). I moze da se vozi veoma brzo. Ali uz ovu Lanciu jednostavno ne pristaje velika jurnjava, ne zato sto ne moze, vec zato sto to nije to. Lybi nekako pristoji "Uzivaj u voznji.." stil, a to je 120-150h. Cini mi se da je to njen radni rezim na autoputu. Mada, sta ja znam, tek sam presao 300km A plus sto ja nisam nesto iskusan vozac, generalno. Meni je i gorepomenutih 190 bilo fantastika uz koju je poceo efekat zakrivljenja prostora Edited June 16, 2011 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted June 16, 2011 Ma nisam ni ja za preterivanje, nego sam postavio ovaj klip kao primer kako Lybra ima drugaciji menjac od recimo Alfe, odnosno, kao stvoren za krstarenja.Mislim da u Lybri nema potrebe voziti preko 3.500 na otvorenom jer u 5. vec ides ko metak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cupko 0 Posted June 16, 2011 Prvo da ti cestitam na kupovini, zaista dobar primjerak si nabavio :thumbsup: ... Boja joj bas lezi...Da ti pozelim sve najbolje i puno, puno kilometara sa njom... Dobro dosao u Librinu porodicu... I kao sto rece gosn. Damjanovic, Libra se uvlaci pod kozu, i to ne samo tebi nego cijeloj porodici...Bices zadovoljan kao sto smo svi mi....pozzz :welcome: Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 194 Posted June 28, 2011 Libra dobila "domaće" table. Srećom, nisam dobio neku "kreativnu" ĐY,ŠW,ŽX kombinaciju.ČA _ _ _ ZTTokom nedelje, Lybra ide na detaljni pregled u ovlašćeni servis, kao i na izradu rezervnog ključa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 194 Posted June 30, 2011 (edited) Izvrsen pregled u ovlascenom servisu.Potrebno je uraditi:1) veliki servis2) leve i desne prednje viljuske3) gumice balans stangle4) silen blokovi zadnjih viljuski i mosta5) ulje u kocionom sistemu6) jedan grejac motora Edited June 30, 2011 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted June 30, 2011 Pa i nisi bas ubo primerak kad moras bas kompletan trap da joj menjas! A na "onoj"- jedna upornica i ciscenje leptira pa ti vidi.Sad ces lepo da se izujes ali ces onda ,ako nista drugo,imati ispravan auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites