Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

djunis82

Lancia... Lybra... SW... 1.9 JTD...

64 posts in this topic

Nakon par meseci iscekivanja i neizvesnosti, Lybra je ipak stigla. Doduse, ne ona koju sam cekao, vec druga. Za dlaku je nedostajalo da u dvoriste udje jedna Lybra sedan 2.0 TNG, fenomenalno odrzavana, po pristojoj ceni uz zavidni propratni inventar. Bilo je bukvalno uzimanje novca iz banke, pozivanje vlasnika da se potvrdi kupovina, kad ono "prodata!". Ja ponudim kupcu +200EUR, a on odbije, kaze: "prezadovoljan autom".

Elem, od proslog cetvrtka, vlasnik sam bordo metalik Lybra-e, karavan, 1.9 JTD.

Auto je 2003. godiste, avgust mesec, kaze EPER.

Kupio sam je od momka u cijem je vlasnistvu bila 4 godine. Prva registracija u Srbiji je maj 2007.

Auto je navodno kupljen sa 100.000 km, a sada je na satu 154.000 km.

Imajuci u vidu izgled volana i menjaca, kao i generalnu ocuvanost enterijera, a pri tome nije radjeno dubinsko ciscenje niti kakva sminka (momak nije preprodavac) rekao bih da je ta kilometraza i realna.

Unutra je (tako da opisem), golubije plava alkantara, kozni volan sa komandama. Nemam BOSE muziku, nemam uvlacenje retrovizora, nema navigaciju. Za ovim poslednjim bas i ne ronim suze gorke, ali zao mi je sto sam ostao bez BOSE ozvucenja, pogotovu sto sam bio u prilici da se uverim koliko mocno zvuci.

Sledece nedelje auto ide na detaljni pregled. Mislim da je trap u najavi za rad. Inace, kada je kupio, prodavac je u startu zamenio korpu kvacila i sto ide uz to. Leva stopaljka je slomljena, a u medjuvremenu je vec stigla nova, 65 eur (pozdrav Zokiju iz Sapca, njega sam pozvao po preporuci sa foruma). Dobio sam samo jedan kljuc (bedak), ali vec u petak, subotu radim duplikat (kljucar kaze oko 70 eur). Prednje letnje gume su dobre, dok su zadnje bile Boze pomozi. Srecom izdrzale su put od NS do CA gde su odmah bacene na smetliste istorije. Uz auto sam dobio i dobar par M+S guma.

Zadnji desni podizac stakala ne radi. Elektro podesivi retrovizori rade. Klima ledi. Komande na volanu uglavnom rade (ukljucivanje radija, pojacavanje i smanjivanje tona, biranje stanica unapred), osim pomeranja stanica unazad. Ne radi podesavanje lumbalnog polozaja sedista.

Auto je registrovan do maja 2012. godine.

Cena ovog Lancia zadovoljstva je 3.800 EUR.

Voznja?

Sta reci? Uzivanje u svakom trenutku. Cak i fabricko ozvucenje je sasvim pristojno. Auto u krivine ulazi kao po sinama. Ubrzava odlicno. Motor se ne cuje u petoj brzini na 1800-1900 obrtaja. Potrosnja od NS do CA po kompjuteru spala na 4,8L/100km.

Nakon kupovine, jos par dana imao sam grc u stomaku od stresa :)

Ali, polako me to osecanje pusta i ustupa mesto zadovoljstvu. Hvatam sebe kako svako malo trazim neki povod da udjem u auto :) MOja gospodja je takodje odusevljena, a i beba takodje (zaspi u autu nakon 5 minuta) :)

KOliko god mi je bio lep auto gledajuci ga na oglasima, fotkama i u saobracaju, toliko mi je lepsi uzivo, sad kad je jedan primerak moj. :)

Malo su losije fotke, ne zamerite. Bice i boljih.

P6130002.jpg P6130008.jpg

P6130009.jpg P6130011.jpg

P6130013.jpg P6130015.jpg

P6130017.jpg P6130018.jpg P6130019.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

omiljena mi boja, u zdravlju da se vozis

aj da se menjamo :w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, hvala :)

@integralac,

Pa, gde sad da se menjamo, kad sam tek i ja shvatio da mi se boja svidja. A pazi kad sam gledajuci tvoj pazar (Kappa), mislio sam da se i ja odlucim za isto. Ali, eto, prvi izbor je ipak ostao :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retka boja! I veoma lepa. Malko "engliš" izgleda. Ovo mi je drugo sve poznato. To je "potkožni" automobili koji ne izlazi iz kuće lako...i čuva se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E nek je sa srecom kupovina i da se lepo navozas.

A po ovim slikama zamalo da te pitam da nisi daltonista ;)

I moja boja ide od teget do crne :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam i da te lepo sluzi.Vidi i neku fotku nocu da vidim kako izgledaju cajgeri

Share this post


Link to post
Share on other sites

U zdravlje da se vozis i dabogda ti izraso jos jedan cilindar na motoru pa da vidis kako dize prasinu drumovima :rofl:

Salim se uzdravlje da se vozis :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

BIce i nocnih fotografija. Zaista je prijatan ambijent u vozilu tokom nocne voznje. Jos kada se intezitet svetla na displeju umanji do minimuma, onda je bas picikato.

Iskreno, ja sam prizeljkivao teget ili sivu boju, ali, lybristi znate i sami vec kako je, boja mi sad potpuno nebitna u poredjenju sa uzivanjem u samom vozilu. Jos mi se pocela i svidjati ovako bordo (sto rece Milos, malo je english :))

Kako sam birao Lybre, sve mi se vise svidjala sedan verzija, ali porodicne potrebe opredelile su karavan.

p.s. iz dela kod levog stakla u gepeku dopire mi neko skriputanje, kao neke gumice da se medjusobno taru, kada prelazim preko dzombastijeg puta?

p.s. bila je u igri i jedna 2.4 JTD, odlicno odrzavana, od meni poznatog coveka, za veoma povoljnu cifru. Ali bi mi se razlika u ceni istopila kroz registraciju i gorivo za 2-3 godine, tako da sam se tog petocilindricnog zadovoljstva, zbog drzave, ipak morao odreci :)

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma salim se malo za nase uslove 1,9 je idealna stvar,mada ruku na srce i ja ovde imam problema sto se tice cene delova jer 2,4 je dosta skupli za odrzavanje.

Sledeci se sigurno biti 1,9 16v mjet a u kom odelu videcemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan izbor, neka te dobro posluži a nadam se da hoće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam na kupovini, prelep auto, pre svega unutra, bas je bogato uradjen :thumbup: Ti motori prelaze bruku kilometara, zelim ti sto manje kvarova :thumbsup: P.S. Malo je klimava prica da je taj auto dizel karavan u Italiji presao 100kkm za 4 godine, ali deluje bas fino ocuvan sto je najvaznije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam i da te lepo sluzi, srecno i dugovecno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekstra! :thumbsup::rolleyes::thumbup:

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav i do mene, koji sam upravo prošle godine u ovo isto vreme preživljavao stres kupovine polovnog automobila, a onda i pazario maltene isto što i ti.

I dalje traim razlog da uđem u auto i provozam se "negde", bilo gde.

G-đa Lybra sve voli, i zimu, i leto, i kišu i vrućinu i uvek zaštitnički obgrli vozača, i učini da je vožnja ne samo uživanje već i opuštanje. Ali najviše voli kad je izvedem na autoput, ubacim u petu, i zakucam obrtaje ne negde oko 1.900 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super auto...ja sam odusevljen kako je uklopljen menjac sa motorom.

Evo, 220 na 4.500... :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je stvarno PERVERZIJA :w00t: ,boja je fenomenalna :clap: ,svidja mi se to shto je taman eneterijer,posto je laksi za odrzavanje od onog librinog zuckastog :thumbdown: koji se brzo prlja.O JTD motoru samo reci hvale :yes .Da sam trazio da kupim libru verovatno bih odabrao neku slicnu ovoj.Nadam se da ce biti prilike da se auto vidi uzivo :D .Zelim ti iskreno veliki broj bezbriznih km,i samo posete majstoru radi menjanja ulja i filtera. ;)

Edited by IlijaGM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super auto...ja sam odusevljen kako je uklopljen menjac sa motorom.

Evo, 220 na 4.500... :unworthy:

Probao i ja jednom...i nikad više. Dizel motor je dizel motor, bio on sa turbinom, interkulerom ili ne, jeste da mu je stepen kompresije za 20% smanjen u odnosu na klasične "pumpaše", ali ta se naprava vrti na 4000 obrtaja, i svako preterivanje sa tolikim neprezanjem unutar radnog prostora motora može da napravi "belo usijanje" karika, što rezultuje njegovim - kaljenjem. Prilično katastrofična prognoza, ali auto teran više od 1 minuta na broju obrtaja 10% većem od predvidjenog vrši čitav spektar poremećaja (pregrevanje rashladne tečnosti, plastične deformacije karika, riseve na stiblinama....)

1.9 jtd je "dugoprugaš" koji će bezbedno da vas nosi putnom brzinom od 160 km/h, odavde do Zagreba, Niša, svako preterivanje preko 180 je mučenje "makine".

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast na pazaru.Lybra je stvarno extra.Da bog da da te sluzi i sluzi... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A propo max brzine... Najveca brzina koju sam postigao jeste 190 km/h i to sa Octaviom 1.8 i Mazdom 3, 1.6. Octavia mi je ostavila mnogo bolji utisak sigurnosti.

Kada sam Lybru vozio iz NS do CA, oseca se da ona itekako ima snage (bar meni tako izgleda). I moze da se vozi veoma brzo. Ali uz ovu Lanciu jednostavno ne pristaje velika jurnjava, ne zato sto ne moze, vec zato sto to nije to. Lybi nekako pristoji "Uzivaj u voznji.." stil, a to je 120-150h. Cini mi se da je to njen radni rezim na autoputu. Mada, sta ja znam, tek sam presao 300km :)

A plus sto ja nisam nesto iskusan vozac, generalno. Meni je i gorepomenutih 190 bilo fantastika uz koju je poceo efekat zakrivljenja prostora :)

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nisam ni ja za preterivanje, nego sam postavio ovaj klip kao primer kako Lybra ima drugaciji menjac od recimo Alfe, odnosno, kao stvoren za krstarenja.

Mislim da u Lybri nema potrebe voziti preko 3.500 na otvorenom jer u 5. vec ides ko metak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo da ti cestitam na kupovini, zaista dobar primjerak si nabavio :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ... Boja joj bas lezi...Da ti pozelim sve najbolje i puno, puno kilometara sa njom... Dobro dosao u Librinu porodicu... I kao sto rece gosn. Damjanovic, Libra se uvlaci pod kozu, i to ne samo tebi nego cijeloj porodici...

Bices zadovoljan kao sto smo svi mi....

pozzz :welcome: :welcome: :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Libra dobila "domaće" table. Srećom, nisam dobio neku "kreativnu" ĐY,ŠW,ŽX kombinaciju.

ČA _ _ _ ZT

Tokom nedelje, Lybra ide na detaljni pregled u ovlašćeni servis, kao i na izradu rezervnog ključa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvrsen pregled u ovlascenom servisu.

Potrebno je uraditi:

1) veliki servis

2) leve i desne prednje viljuske

3) gumice balans stangle

4) silen blokovi zadnjih viljuski i mosta

5) ulje u kocionom sistemu

6) jedan grejac motora

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i nisi bas ubo primerak kad moras bas kompletan trap da joj menjas! :p

A na "onoj"- jedna upornica i ciscenje leptira pa ti vidi.Sad ces lepo da se izujes ali ces onda ,ako nista drugo,imati ispravan auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now