Jump to content
FAS Euroauto Goran

cupko

Members
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

About cupko

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Banja Luka

Previous Fields

  • Garage
    Lancya Lybra 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Svaka promjena je intersantna..Na kraju krajeva, biće posebna.. glasam: Za promjenu..
  2. Kod zamjene seta kvacila, ne treba poletjeti i kupiti najjeftiniji... Preporuka je kupiti Valeo ili LUK... Uz set ide i druk ležaj.. nije loše zamijeniti i ulje u mjenjaču.. a ako plivajući zamajac ima lufta, makar i malog, znači da ne odrađuje dobro i negdje nešto trpi zbog tog, mijenjati i to, a taj plivajući je skup kao i sam vrag.. i možda jedan savjet, koji može uštedjeti vrijeme i nerve, je da se prvo skine sve pa se po uzorku traži set... Toliko i sretno...
  3. A čuj, nakon 8 godina, pređenih 100000 km, ja sam prezadovoljan ...malo se i kvarila , kad uporedim sa prethodnim autom.. Muka je jedino kad razmišljam, stizu je godine i treba ju mijenjati.. Ali šta naći, poslije nje, i ostati zadovoljan... Zato kažem sam sebi, još jedno 1000000 i onda šta bude...:)
  4. Po pravilu trebalo bi da kad ubaciš ključ i okreneš ga da blokira zub koji inače zaključava volan.. štupućuje na to ili trebaš provjeriti bravu, ili je došlo do korizije pa mehanizam zaglavljuje..U svakom slučaju provjeriti..
  5. E, svašta se izdešavalo, uglavnom završilo se na konačnoj cifri od 900 eura... Počelo je kao taj zvuk prskalice.. Majstor kaže zvuk dolazi od uaspuha!!! I jest bio progorio na cijevi ispred katalizatora, malo samo na gornjoj strani.. Zamijenjena fleksibilna cijev i varenje jednog dijela cijevi...40 eura. Ali ne lezi vraže.. Kad se to riješilo, zvuk prskalice je postao zvuk klepetanja, ne nešto jak, ali primijetan..Odlazak majstoru, i auto ostaje na remontu, jer je zvuk u motoru.. Uglavnom ispostavilo se da je remenica na bregastoj koja je inače uzubljena sa nekim zubcima.. Otupio zub i okrenula se remenica, za 0,3 mm što je dovelo do diranja ventila i klipnjače.. Srećom, ako se može reći srećom, bez pucanja ventila, bez oštećenja na klipnjači..Ali moralo je da se radi.. Ustanovljeno da jedna brizgalica (injector) goriva radi na 50%.. Servisirana... Nova remenica, set, obrada dva ventila, itd.. Zatim, kako je sve skinuto i razotkriveno, otišao i plivajući, koji je i označen kao glavni krivac, kidanja zuba na ramenici..Nov plivajući zamajac, set novi kvačila, nove remenice dihtunzi, zatim španeri itd...Novo ulje, filteri...itd..Uglavnom 10 dana, i lakši za finu svotu.. Ali, ljepotica je ponovo na putu.. I da..Ne bih ja bio ja, da nemam te pehove.. poče da se javlja neka fleka uljana ispod auta.. ne nešto puno, ali je prisutna.. ja naravno majstoru, kažem radili ste ali sad curi ulje.. majstor izuzetno korektan kaže, ako je do njih, rade dzaba o njihovom trošku.. Nije do njih..naravno da nije, nisam ja te sreće..Puklo crijevo ili cijev od servo pumpe, ma kao da se iglom probušilo, negdje ispod prednjeg fara dole.. otud onaj raniji nebjašnjiv gubitak ulja u posudi. Meni drago da sam napokon i tu misteriju riješio..Uglavnom još 50 eura za tu egzibicju...valjda su čudo morali rastaviti da bi došli do cijevi.. i rekoh sam sebi to je to.. sređena.. Kad eto ti zuji opet...i to zuji ko nikad.. Sve mislim da je stradala servopumpa, da ju je stiglo ono gubljenje ulja... Dok se dokopam nekih para, riješiću, sad djeca idu na ekskurziju...ja sam svoju platio, prošli mjesec..
  6. niko ??? Iz Srbije , Golaš, javili da nemaju.. ..
  7. btv, ima li neko iz Sarajeva ili Tuzle da mi se može raspitati.. Bliži su mi, a i da se ne moram sa carinom zezati.. mada sam svakako poslao upit i ovima gore iz Srbije..
  8. limare sam pitao, obisao trgovce. kod nas jeVELAS uglavnom za sve.. A kod njih me u cudu gledaju.. nemaju, i ne vjeruju da cu igdje naci.. sto je prilično poražavajuće. slike kad stignem...
  9. Pozdrav, pocelo se desavati.. hrđa... znaci zadnji rub otisao i to na spoju prag rub, prema gore... Ona žućkasto - crvenkasta fleka se pogano širi.. Definitivno je za raditi.. Ali, ono sto me iznenadilo, neprijatno, je da u Banjaluci nigdje ne mogu naći zadnji rub za lybru.. Prema tome, zna li neko gdje se može potražiti ili naručiti , bio bih jako zahvalan za info...
  10. i dalje nisam provalio gdje pusta, ali sad cu da obratim paznju.. bliži se servis, pa cemo vidjeti
  11. Samo da se zna, napokon sam provalio od cega je zujanje.. servo pumpa se cuje kad opadne nivo ulja...uglavnom dohakao sam joj...nisam bracao prije paznju jer sam uvijek pazio da svih tecnosti bude po mjeri.. ali eto misterija rijesena..
  12. Hvala.. Iscrpno ste to objasnili.. Ali, kako je imam dugo, probao sam sve te fore.. Medjutim taj dan nije reagovala nikako.. Drugi dan ostavim je rucno zakljucanu, skinem kleme sa akumulatora, i prenoci.. Sutradan spojim akumulator, i radi sve normalno.. Malo me istrzala, ali sad je ok.. Hvala svima..
  13. Pozdrav Pre par dana jednostavno crče.. Znaci, auto primi komandu preko daljinca, zatreperi, i to je to.. Cak i kad ga probam zakljucati mehanicki preko brave, zakljucaju se samo vozaceva vrata, ostala nista.. Totalni muk. Gepek uredno otvara daljincem..
  14. hvala, malo sam se napatio dok sam iscupao ventilacijske otvore.. ali sam uspio.. poslije je sve bilo lako...Ics napolju..

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...