Jump to content
FAS Goran
djunis82

Lancia... Lybra... SW... 1.9 JTD...

Recommended Posts

Jbga, Dule, sto kazu, nije kome je namenjeno nego kome je sudjeno. :(

Jeste mi bilo krivo zbog te Lybra-e.

I vrsila bi mi posao zamena.

Ali... sta da se radi.

Samo, krivo mi je sto nisam iskombinovao da i ti ides sa mnom prilikom kupovine (naravno, ne za dzabe). Zadrzah se taj dan u BG, ispostavilo se bezveze. Gledao sam neku raspalu Lybru i izgubio brdo vremena probijajuci se kroz grad. Tako da sam zurio kroz Novi Sad, ocekujuci da ce Lybra u Zrenjaninu koju sam takodje gledao, biti ta koju kupujem (a nije ispalo tako)

Drago mi je da kod ove moje Examiner nije pokazao nesto ozbiljnije.

Inace, ako se uzme u obzir jedna prava gotovinska usteda koju sam imao nakon same kupovine (minus 120 EUR), nabavna cena moje Lybra-e ispada 3.680 EUR. Dodatno sto sam dobio par valjanih letnjih i par M+S guma ( minus 150-200 evra ustede). Tako da, kada se to uzme u obzir, a odbije nabavka zadnjeg fara i rezervnog kljuca (plus 150 evra), ipak ostaje tu prostora da se bez vecih problema i uradi taj trap...

btw. kolika se cifra moze ocekivati za ove trapske zezancije?

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa,pravo da ti kazem, ne znam jer nisam imao tih problema. :lol:

Ali ako cu suditi po stilu samo zadnji sileni ce kostati sa zamenom oko 90 eura(ovoliko kostaju kod stila sa zamenom ali to je drugi auto) a viljuske mislim da kostaju 40 eura po komadu(ako ne i vise) i sve ostalo.... :ouch:

Mislim da ces se za trap izuti sigurno oko 200 eura i veliki servis ti je 250-300 u zavisnosti gde ga radis i sta menjas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za veliki servis mislim da je okvirna cifra 250 eur, bar mi je tako rekao majstor od kog sam trebao da kupim Lybra-u. Ali, trebao bih veceras da potvrdim.

A sto se tice trapa, tesim se time da cu ga platiti iz ustede koju sam na registraciji, posto je auto registrovan do maja 2012. (300 EUR - 80 EUR dobijanje CA tabli)...

Sve u svemu, zacin C :)

Nije lose..

Valjda? :)

Evo racunice

3.800 EUR Placeno

- 120 EUR pocetna usteda

- 220 EUR neto usteda na registraciji

- 200 EUR gume (pod pretpostavkom da sam morao kupiti komplet letnje i zimske)

= 3.260 EUR cena bez usteda

+ 80 EUR far + deo za otvaranje gepeka

+ 70 EUR kljuc

+ 250 EUR veliki servis

+ 250 trap i jos nesto

= 3.910 EUR korigovana cena

Dakle, za 3.800 EUR kupio sam vrednosti od 3.690 EUR. Ili 3.800 EVRA ce me izaci na 3.910 EUR.

Nije toliko strasno, cini mi se. Pa, neka bude i 200 EUR jos dodatnih stvari...

Mada, siguran sam da bi racunica bila i povoljnija da si isao sa mnom, Dule :)

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne postoje te pare za koje bi dao Lanciu....To se jednostavno voli i cuva,a ljubav nema cenu,eno je moja u garazi spava kulira... :thumbup:

Srecna kupovina,zdravo da se vozis! Ja sam na alfi 156 sportwagon juce uzeo zadnje uprone viljuske mislim da se tako zove 3300 po komadu i zadnje monroe armortizere 4900 po komadu,otprilike tako je i za lybru ne znam ne razumem se u tu tehnologiju. evo sta sam promenio na toj alfi juce sve

-cilindar kvacila 1950 din

-ulje selenia wr 5 litara 4000 din

-fil. nafte 1600

-fil ulja 300

-fil vazduha 800

-fil klime 1090

-dihtung poklopca 1100

-set zupcastog 5900

-vod pumpa 2200

-pk kais 1100

-grejac 1600

-armortizeri zadnji 9800

-viljuske zadnje 6600

-antifriz 2L 900

-rad za gore navedeno 100e

-servis klime,punjenje klime,ciscenje egr i protokomera,zamena sijalica na instrument tabli koje su crkle 80e

To su cene za alfu romeo 156 sportwagon 1.9jtd 81kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miladine, hvala na korisnim informacijama ;)

Danas sam dobio predracun za kompletan veliki servis u ovlascenom Fiat servisu.

Dakle, zupcasti i PK kais, svi roleri i spaneri, svi filteri i pumpa za vodu + ruke = 35.700 dinara

Van ovlascenog servisa i bez originalnih delova = 25.000

JEste skuplja 100 evra, ali najverovatnije cu se opredeliti za prvu varijantu. Original je original...

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne mora da znaci uvek,verujem da ti nista nece bolje uraditi ovi u ovlascenom servisu nego kad bi radio kod tvoj poznatog mehanicara.Primera radi za veliki servis na bravi su nam u ovlascenom servisu trazili neki dinar preko 25000,isti taj servis je odradjen kod jednog poznatog i pouzdanog mehanicara u GM-u za duplo manje novca.

Edited by IlijaGM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa originalnim delovima?

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink:

WTF?

U svakom original pakovanju (mislim za svaki model) ili sta? Intrigantne su to informacije...

Znaci, mislis da se ne vredi ispruziti tih 100 evra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvrsen pregled u ovlascenom servisu.

Potrebno je uraditi:

1) veliki servis

2) leve i desne prednje viljuske

3) gumice balans stangle

4) silen blokovi zadnjih viljuski i mosta

5) ulje u kocionom sistemu

6) jedan grejac motora

Pa dobro, nije to nista strasno.

Evo ti moje iskustvo, jest da je sa ove strane Drine, ali tu je to.

1) veliki servis, 200 eura

2) L. i D. viljuska 90 eura

3) gumice balans stange od 25 do 30 eura {(imas temu o njima) (razmisli dobro)}

4) ???? nisam radio

5) ulje oko 15 eura

6) grejac jedan je 12 eura, obicno strada vise...

I to je to sto rece gosn. Damjanovic, ako hoces sve tip top, mora jos 500 eurica..

Ovo mozda izadje i manje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre informacije za poredjenje.

U vezi viljuski, majstor iz ovlascenog servisa, kao i majstor kod kojeg sam do sada odrzavao Punta, preporucuju radije reparaciju istih u poredjenju sa kupovinom novih. Videcemo.

Sutra idem kod svog majstora da uradim specifikaciju troskova po ovim stavkama.

p.s. daj link za tu temu o balans stanglama, please :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esktra je klip,ja tek sada vidrh,propustio sam kada si postavljao :whistle: ! :thumbup:

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate moj, da ti kažem nešto.....kupovinom polovnog automobila, da bi bio siguran šta voziš, moraš u prvih par meseci uložiti 500-1000 evra. Ali si zato miran i znaš na čemu si. ;)

"Potrebno je uraditi:

1) veliki servis

2) leve i desne prednje viljuske

3) gumice balans stangle

4) silen blokovi zadnjih viljuski i mosta

5) ulje u kocionom sistemu

6) jedan grejac motora."

Ovo su ti uobičajne stvari, odnosno potrošni materijal koji se na autu redovno menja - tako da, nemoj da brineš. :yes

Inače, delovi koje nude u "ovlašćenom" servisu možeš naći u bilo kojoj prodavnici delova za italijanska vozila...jedino što se u "OVLAŠĆENOM" servisu naplaćuju ruke....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, zupcasti i PK kais, svi roleri i spaneri, svi filteri i pumpa za vodu + ruke = 35.700 dinara

Van ovlascenog servisa i bez originalnih delova = 25.000

Koliko su "ruke" u tom servisu? Prilikom skorasnje akcije FAS-a sam originalne delove platio 20.000.

A i ta cena kod neovlascenog mi deluje velika. Ruke za veliki servis preko 6.000 din su skupe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, naravno, Maki. :)

Nije mi uopste sporna cinjenica o potrebi ulaganja u polovni auto nakon kupovine.

Nego ja navodim te stvari ovde na ovoj temi, koja je neki vid e-zdravstvenog kartona Lybra-e :)

Nesto se presabiram, kapiram da u sustini nisam lose prosao kada se uzme u obzir nabavna cena, ustede i potrebna ulaganja.

Bio sam jutros kod svog majstora, ukupna cifra za navedene radove iznosice 400-450 evra.

I odustao sam od obavljanja velikog servisa u ovlascenom servisu (zbog istovetnih informacija koje sam dobio kao ovde na forumu). Majstor kod kojeg sam do sada odrzavao Punta i kod kojeg cu odrzavati i Lybra-u jeste jedan od najboljih majstora u Cacku, plus sto je maksimalno korektan i zaista daje dobre savete.

@Woodoo:

Ovlasceni servis za ruke trazi 70 EUR...

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate u onom orginalnom pakovanju je kais dayco kao sto kaze martini...ja sam alfu sredio da bi imao nesto po gradu da vozim prodao sam lanciu y i treba mi alfa za po gradu i ja sam stavio te kaiseve dayco cisto da promenim doduse radi savrseno lepo nema greske...ali ako oces nesto kvalitetno i auto za par godina za sebe uzmi od kaiseva i spanera da stavis SKF mnogo je kvalitetnije na sam pogled nego ovi kao ''original'' i dayco jer sam imao prilike da vidim i drzim u rukama i set SKF i DAYCO razlika je ocigledna i velika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto dovezen od majstora. Spisak sadrzi sledece stavke:

1. ulje motora i filter

2. filter goriva i vazduha

3. filter kabine

4. sprej za ciscenje klime

5. prednje viljuske - 2 komada

6. stabilizator balans stangle - 2 komada

7. spone - 2 komada

8. silent blokovi zadnjeg trapa - 4 komada

9. set zupcastog kajisa

10. vodena pumpa

11. PK kais + spaner

12. remenica alternatora

13. roler PK kaisa

14. popravka podizaca stakla (zadnji desni)

15. zamena leve stop lampe

16. tecnost brisaca

17. kontrola grejaca*

18. kontrola kocnica

19. saf za ispustanje ulja iz motora

20. kontrola airbag (kontakti ispod sedista)

43.000 RSD materijal 43.000

10.000 RSD Rad

----------

53.000 RSD ukupno

*(bilo je sumnje da je crkao par grejaca, medjutim sredstvo za ciscenje elektro kontatka je resilo problem)

Sutra i u narednim danima trebalo bi da uradim:

1) Reglazu trapa

2) Montiranje novog (polovnog) amortizera petih vrata

3) Eliminaciju uzroka piskutanja guma kod treceg stakla iza vozaca

4) Saniranje dve zvezdice na vetrobranskom staklu

5) Narezivanje duplikata kljuca

Share this post


Link to post
Share on other sites

le,le... :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra i u narednim danima trebalo bi da uradim:

1) Reglazu trapa

2) Montiranje novog (polovnog) amortizera petih vrata

3) Eliminaciju uzroka piskutanja guma kod treceg stakla iza vozaca

4) Saniranje dve zvezdice na vetrobranskom staklu

5) Narezivanje duplikata kljuca

Uradjeno 1), 2) i 5)

85 eur - ukupno (amortizeri su bili gratis od majstora koji mi je radio veliki servis)

Ali, iskocila nova glupost.

Nakon sto sam uradio kopiju kljuca i istim startovao auto, klima nije radila (sve do podneva danas radila je besprekorno).

Znaci, samo duva vazduh (topao od motora). Videcu sutra sta moze to biti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

7.000 RSD kod jednog kljucara u Cacku.

Taj kljuc otvara i startuje auto. Proverio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali, iskocila nova glupost.

Nakon sto sam uradio kopiju kljuca i istim startovao auto, klima nije radila (sve do podneva danas radila je besprekorno).

Znaci, samo duva vazduh (topao od motora). Videcu sutra sta moze to biti...

Sredjeno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po recima auto elektricara, bilo je do motornog kompjutera. Kacio je najpre Lybra-u na Examiner, svaki deo u vezi klime je bio u redu. Posle je sta vec radio oko auta i zica, pa je došao do zaključka da kompjuter zapravo ne daje podatke-instrukcije šta treba da se radi po uključivanju klime. Skidao je neki deo (nalazi se ispred suvozača, kada se rasklopi kaseta i plastika ispred)), nešto radio sa njim (ne umem baš da sve precizno opišem), uglavnom, sad klima radi i bolje nego što je radila ranije :)

A, da! Dopunjen je i freon.

"Cijena, prava sitnica" - ukupno 30 eur

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...