djunis82 193 Posted June 30, 2011 (edited) Jbga, Dule, sto kazu, nije kome je namenjeno nego kome je sudjeno. Jeste mi bilo krivo zbog te Lybra-e. I vrsila bi mi posao zamena.Ali... sta da se radi.Samo, krivo mi je sto nisam iskombinovao da i ti ides sa mnom prilikom kupovine (naravno, ne za dzabe). Zadrzah se taj dan u BG, ispostavilo se bezveze. Gledao sam neku raspalu Lybru i izgubio brdo vremena probijajuci se kroz grad. Tako da sam zurio kroz Novi Sad, ocekujuci da ce Lybra u Zrenjaninu koju sam takodje gledao, biti ta koju kupujem (a nije ispalo tako)Drago mi je da kod ove moje Examiner nije pokazao nesto ozbiljnije.Inace, ako se uzme u obzir jedna prava gotovinska usteda koju sam imao nakon same kupovine (minus 120 EUR), nabavna cena moje Lybra-e ispada 3.680 EUR. Dodatno sto sam dobio par valjanih letnjih i par M+S guma ( minus 150-200 evra ustede). Tako da, kada se to uzme u obzir, a odbije nabavka zadnjeg fara i rezervnog kljuca (plus 150 evra), ipak ostaje tu prostora da se bez vecih problema i uradi taj trap...btw. kolika se cifra moze ocekivati za ove trapske zezancije? Edited June 30, 2011 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted June 30, 2011 Pa,pravo da ti kazem, ne znam jer nisam imao tih problema. Ali ako cu suditi po stilu samo zadnji sileni ce kostati sa zamenom oko 90 eura(ovoliko kostaju kod stila sa zamenom ali to je drugi auto) a viljuske mislim da kostaju 40 eura po komadu(ako ne i vise) i sve ostalo.... Mislim da ces se za trap izuti sigurno oko 200 eura i veliki servis ti je 250-300 u zavisnosti gde ga radis i sta menjas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted June 30, 2011 (edited) Za veliki servis mislim da je okvirna cifra 250 eur, bar mi je tako rekao majstor od kog sam trebao da kupim Lybra-u. Ali, trebao bih veceras da potvrdim.A sto se tice trapa, tesim se time da cu ga platiti iz ustede koju sam na registraciji, posto je auto registrovan do maja 2012. (300 EUR - 80 EUR dobijanje CA tabli)...Sve u svemu, zacin C Nije lose..Valjda? Evo racunice3.800 EUR Placeno- 120 EUR pocetna usteda- 220 EUR neto usteda na registraciji - 200 EUR gume (pod pretpostavkom da sam morao kupiti komplet letnje i zimske)= 3.260 EUR cena bez usteda+ 80 EUR far + deo za otvaranje gepeka+ 70 EUR kljuc+ 250 EUR veliki servis+ 250 trap i jos nesto= 3.910 EUR korigovana cenaDakle, za 3.800 EUR kupio sam vrednosti od 3.690 EUR. Ili 3.800 EVRA ce me izaci na 3.910 EUR.Nije toliko strasno, cini mi se. Pa, neka bude i 200 EUR jos dodatnih stvari...Mada, siguran sam da bi racunica bila i povoljnija da si isao sa mnom, Dule Edited September 2, 2011 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miladinkm 0 Posted June 30, 2011 Ma ne postoje te pare za koje bi dao Lanciu....To se jednostavno voli i cuva,a ljubav nema cenu,eno je moja u garazi spava kulira... Srecna kupovina,zdravo da se vozis! Ja sam na alfi 156 sportwagon juce uzeo zadnje uprone viljuske mislim da se tako zove 3300 po komadu i zadnje monroe armortizere 4900 po komadu,otprilike tako je i za lybru ne znam ne razumem se u tu tehnologiju. evo sta sam promenio na toj alfi juce sve -cilindar kvacila 1950 din-ulje selenia wr 5 litara 4000 din-fil. nafte 1600-fil ulja 300-fil vazduha 800-fil klime 1090-dihtung poklopca 1100-set zupcastog 5900-vod pumpa 2200-pk kais 1100-grejac 1600-armortizeri zadnji 9800-viljuske zadnje 6600-antifriz 2L 900-rad za gore navedeno 100e-servis klime,punjenje klime,ciscenje egr i protokomera,zamena sijalica na instrument tabli koje su crkle 80eTo su cene za alfu romeo 156 sportwagon 1.9jtd 81kw Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted July 1, 2011 (edited) Miladine, hvala na korisnim informacijama Danas sam dobio predracun za kompletan veliki servis u ovlascenom Fiat servisu.Dakle, zupcasti i PK kais, svi roleri i spaneri, svi filteri i pumpa za vodu + ruke = 35.700 dinaraVan ovlascenog servisa i bez originalnih delova = 25.000JEste skuplja 100 evra, ali najverovatnije cu se opredeliti za prvu varijantu. Original je original... Edited July 1, 2011 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted July 1, 2011 (edited) Pa ne mora da znaci uvek,verujem da ti nista nece bolje uraditi ovi u ovlascenom servisu nego kad bi radio kod tvoj poznatog mehanicara.Primera radi za veliki servis na bravi su nam u ovlascenom servisu trazili neki dinar preko 25000,isti taj servis je odradjen kod jednog poznatog i pouzdanog mehanicara u GM-u za duplo manje novca. Edited July 1, 2011 by IlijaGM Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted July 1, 2011 (edited) Sa originalnim delovima? Edited July 1, 2011 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 1, 2011 Otvorite originalno pakovanje za zupcenje. Dayco je unutra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted July 1, 2011 WTF?U svakom original pakovanju (mislim za svaki model) ili sta? Intrigantne su to informacije...Znaci, mislis da se ne vredi ispruziti tih 100 evra? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cupko 0 Posted July 1, 2011 Izvrsen pregled u ovlascenom servisu.Potrebno je uraditi:1) veliki servis2) leve i desne prednje viljuske3) gumice balans stangle4) silen blokovi zadnjih viljuski i mosta5) ulje u kocionom sistemu6) jedan grejac motoraPa dobro, nije to nista strasno.Evo ti moje iskustvo, jest da je sa ove strane Drine, ali tu je to.1) veliki servis, 200 eura2) L. i D. viljuska 90 eura3) gumice balans stange od 25 do 30 eura {(imas temu o njima) (razmisli dobro)}4) ???? nisam radio5) ulje oko 15 eura6) grejac jedan je 12 eura, obicno strada vise...I to je to sto rece gosn. Damjanovic, ako hoces sve tip top, mora jos 500 eurica..Ovo mozda izadje i manje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted July 1, 2011 Dobre informacije za poredjenje.U vezi viljuski, majstor iz ovlascenog servisa, kao i majstor kod kojeg sam do sada odrzavao Punta, preporucuju radije reparaciju istih u poredjenju sa kupovinom novih. Videcemo.Sutra idem kod svog majstora da uradim specifikaciju troskova po ovim stavkama.p.s. daj link za tu temu o balans stanglama, please Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 1, 2011 (edited) Esktra je klip,ja tek sada vidrh,propustio sam kada si postavljao ! Edited July 1, 2011 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted July 2, 2011 Brate moj, da ti kažem nešto.....kupovinom polovnog automobila, da bi bio siguran šta voziš, moraš u prvih par meseci uložiti 500-1000 evra. Ali si zato miran i znaš na čemu si. "Potrebno je uraditi: 1) veliki servis 2) leve i desne prednje viljuske 3) gumice balans stangle 4) silen blokovi zadnjih viljuski i mosta 5) ulje u kocionom sistemu 6) jedan grejac motora."Ovo su ti uobičajne stvari, odnosno potrošni materijal koji se na autu redovno menja - tako da, nemoj da brineš. Inače, delovi koje nude u "ovlašćenom" servisu možeš naći u bilo kojoj prodavnici delova za italijanska vozila...jedino što se u "OVLAŠĆENOM" servisu naplaćuju ruke.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22611 Posted July 2, 2011 Dakle, zupcasti i PK kais, svi roleri i spaneri, svi filteri i pumpa za vodu + ruke = 35.700 dinaraVan ovlascenog servisa i bez originalnih delova = 25.000Koliko su "ruke" u tom servisu? Prilikom skorasnje akcije FAS-a sam originalne delove platio 20.000.A i ta cena kod neovlascenog mi deluje velika. Ruke za veliki servis preko 6.000 din su skupe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted July 2, 2011 (edited) Ma, naravno, Maki. Nije mi uopste sporna cinjenica o potrebi ulaganja u polovni auto nakon kupovine. Nego ja navodim te stvari ovde na ovoj temi, koja je neki vid e-zdravstvenog kartona Lybra-e Nesto se presabiram, kapiram da u sustini nisam lose prosao kada se uzme u obzir nabavna cena, ustede i potrebna ulaganja.Bio sam jutros kod svog majstora, ukupna cifra za navedene radove iznosice 400-450 evra. I odustao sam od obavljanja velikog servisa u ovlascenom servisu (zbog istovetnih informacija koje sam dobio kao ovde na forumu). Majstor kod kojeg sam do sada odrzavao Punta i kod kojeg cu odrzavati i Lybra-u jeste jedan od najboljih majstora u Cacku, plus sto je maksimalno korektan i zaista daje dobre savete.@Woodoo:Ovlasceni servis za ruke trazi 70 EUR... Edited July 2, 2011 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miladinkm 0 Posted July 2, 2011 Brate u onom orginalnom pakovanju je kais dayco kao sto kaze martini...ja sam alfu sredio da bi imao nesto po gradu da vozim prodao sam lanciu y i treba mi alfa za po gradu i ja sam stavio te kaiseve dayco cisto da promenim doduse radi savrseno lepo nema greske...ali ako oces nesto kvalitetno i auto za par godina za sebe uzmi od kaiseva i spanera da stavis SKF mnogo je kvalitetnije na sam pogled nego ovi kao ''original'' i dayco jer sam imao prilike da vidim i drzim u rukama i set SKF i DAYCO razlika je ocigledna i velika Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted July 13, 2011 Auto dovezen od majstora. Spisak sadrzi sledece stavke:1. ulje motora i filter2. filter goriva i vazduha3. filter kabine4. sprej za ciscenje klime5. prednje viljuske - 2 komada6. stabilizator balans stangle - 2 komada7. spone - 2 komada8. silent blokovi zadnjeg trapa - 4 komada9. set zupcastog kajisa10. vodena pumpa11. PK kais + spaner12. remenica alternatora13. roler PK kaisa14. popravka podizaca stakla (zadnji desni)15. zamena leve stop lampe16. tecnost brisaca17. kontrola grejaca* 18. kontrola kocnica19. saf za ispustanje ulja iz motora20. kontrola airbag (kontakti ispod sedista)43.000 RSD materijal 43.00010.000 RSD Rad----------53.000 RSD ukupno*(bilo je sumnje da je crkao par grejaca, medjutim sredstvo za ciscenje elektro kontatka je resilo problem)Sutra i u narednim danima trebalo bi da uradim:1) Reglazu trapa2) Montiranje novog (polovnog) amortizera petih vrata3) Eliminaciju uzroka piskutanja guma kod treceg stakla iza vozaca4) Saniranje dve zvezdice na vetrobranskom staklu5) Narezivanje duplikata kljuca Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted July 13, 2011 uf...Boga mi nije malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted July 14, 2011 Sutra i u narednim danima trebalo bi da uradim:1) Reglazu trapa2) Montiranje novog (polovnog) amortizera petih vrata3) Eliminaciju uzroka piskutanja guma kod treceg stakla iza vozaca4) Saniranje dve zvezdice na vetrobranskom staklu5) Narezivanje duplikata kljucaUradjeno 1), 2) i 5)85 eur - ukupno (amortizeri su bili gratis od majstora koji mi je radio veliki servis)Ali, iskocila nova glupost. Nakon sto sam uradio kopiju kljuca i istim startovao auto, klima nije radila (sve do podneva danas radila je besprekorno).Znaci, samo duva vazduh (topao od motora). Videcu sutra sta moze to biti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted July 15, 2011 Gde si pošto uradio kopiju ključa ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted July 15, 2011 7.000 RSD kod jednog kljucara u Cacku.Taj kljuc otvara i startuje auto. Proverio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted July 15, 2011 Ali, iskocila nova glupost. Nakon sto sam uradio kopiju kljuca i istim startovao auto, klima nije radila (sve do podneva danas radila je besprekorno).Znaci, samo duva vazduh (topao od motora). Videcu sutra sta moze to biti...Sredjeno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 15, 2011 Sta je pravilo problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted July 15, 2011 (edited) Po recima auto elektricara, bilo je do motornog kompjutera. Kacio je najpre Lybra-u na Examiner, svaki deo u vezi klime je bio u redu. Posle je sta vec radio oko auta i zica, pa je došao do zaključka da kompjuter zapravo ne daje podatke-instrukcije šta treba da se radi po uključivanju klime. Skidao je neki deo (nalazi se ispred suvozača, kada se rasklopi kaseta i plastika ispred)), nešto radio sa njim (ne umem baš da sve precizno opišem), uglavnom, sad klima radi i bolje nego što je radila ranije A, da! Dopunjen je i freon."Cijena, prava sitnica" - ukupno 30 eur Edited July 15, 2011 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites