Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Teoretski jeste u voznom stanju, ali treba jos ovo sve sklopiti, to ce biti gotovo u utorak/sredu, onda par dana treba malo provozati da se oslanjanje slegne kako treba pa jos malo podesiti reglazu i onda je spreman za vozanje punim plucima B)

 

I portiri iz obliznje industrijske zone su takodje upoznati :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto ide brze kroz krivinu - Potvrdjeno, granica nije dostignuta jos

Pobednicka  hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je jedan, pored kupea itd, od najbolje modifikovanih auta. Toliko posvete detaljima. Svaka cast. A yugisa lud, vjerovatno i napismeno ima, sa sve pecatom :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ima i boljih projekata :D Ali videcemo hoce li biti pozitivnih reakcija kad zavrsimo i "stajling" :D Imam potvrdu da sam normalan, ali je stara par godina :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugradjeno ojacanje polusasije i napravljene zastitne kapice za unibole na sponama:
CAM03513.jpgCAM03514.jpgCAM03515.jpgCAM03521.jpg

Ofarbana koska i vraceni svi delovi na mesto:
CAM03518.jpg

Ugradjen stelujuci centralni oslonac gibnja na gredi:
CAM03474.jpg

Zavrsena ugradnja airlifta:


CAM03503.jpgCAM03506.jpgCAM03494.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo par slika za desktop, da mogu ljudi da plase decu da ce im kupiti ovakvog Yuga ako ne budu ucili u skoli :D

CAM03529.jpg CAM03533.jpg CAM03534.jpg

CAM03535.jpg CAM03536.jpg CAM03537.jpg

CAM03541.jpg CAM03544.jpg CAM03546.jpg

CAM03547.jpg CAM03553.jpg CAM03555.jpg

CAM03557.jpg CAM03558.jpg CAM03564.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast za radove.Zanima me kako ti se ponasaju uniboli po nasim putevima,koliko je sve to tvrdo?

Dobro mi je poznato koliko je nezgodno voziti spusten i tvrd auto na nasim putevima,ali za moj ukus uvek moze bolje.

Jesi li zadovoljan kako se sve to ponasa?

Edited by bojke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas kako, ja sam krenuo nekim drugim pravcem u odnosu na druge koji rade Zastave, nisam isao na gewinde i linearne opruge, nego sam isao na tvrdje progresivne opruge. Tu sam iz nekog svog iskustva mogao da proguram 20-25% tvrdje opruge za isti efekat po pitanju udobnosti. Iz istog razloga nisam isao na neke kamionske gibnjeve i slicno pozadi, nego sam isao na vise listova razlicitnih duzina sto opet daje odredjenu progresivnost i bolju udobnost. A i sama tvrdoca tih komponenti nije tako velika koliko neki voze. Tako da u saobracaju ima dobru udobnost i stabilnost jer nema skakutanja i slicno, jedino na stazi se malo vidi da bi moglo jos malo da se ukruti, ali i to samo ako je staza idealno ravna. Isao sam vise na pratece modifikacije kao sto su b. stangle, Pa6 caure, unibole, bolju geometriju i slicno sto ne utice toliko na udobnost a daje na performansama.

 

Takodje nisam isao na neke modifikacije standardnih amortizera, nego sam isao na Bilstein gasne amortizere pa sa njima cak ima i nesto bolju udobnost cak i dok sam imao standardne amortizere za ovo oslanjanje posto ja nisam nikad doradjivao sile na fabrickim amortizerima iak osam vozio iste opruge i gibanj, jedino sam izabrao proizvodjace koji su nesto tvrdjih karateristika od fabrickih... Tu je i kombinacija dimenzija guma, maksimalan fabricki obim sto mi se pokazalo kao puno bolje po pitanju odobnosti a i sa strane performansi moguce je postici vecu kontaktnu povrsinu za istu sirinu gume u odnosu na manji obim tocka sto sam iskusio na drugim Zastavama. Uz to nije ni tako jako nizak, barem za pojmove spustenih Zastava ;) Ne bih voleo da je neudobniji ali mislim da je prilicno razuman za voznju, nisam jos nikoga vozio a da nije bio iznenadjen udobnoscu, a auto nije preterano sofisticiran pa ako se i javlja neka buka, prikrivena je drugim stvarima :D

 

Tako da ukratko, ja stvarno ne vidim neke velike razlike sa i bez unibola i Pa6 caura po pitanju udobnosti ;) Iskreno, ja sam zadovoljan sem jedne stvari, a to je da pre sam se premisljao a sa novim gumama se stvarno iskazalo to da je zadnji gibanj malo previse progresivan, auto onako malo potone kad se naglo ubrzava ili kad se skrece u krivinu i onda stane i dalje jedva mrda, to mi se bas ne svidja tako da cu da dodam jos jedan list u gibanj. Ja sam pre to koliko toliko izbegavao sa pojacavanjem zadnje b. stangle ali nije dovoljno :D I vise nista necu dirati po pitanju oslanjanja, jedina stavka je kad se prosire rubovi, onda opet odvrcem ramena i viljuske na maksimalnu duzinu, pa ce trag tocka biti siri oko 50mm, to ce dati i nesto bolju geometriju napred, tj bolji je dinamican nagib tocka ;)

 

Naravno, postoje kompromisi tipa moras stati i preci sa par km/h preko lezeceg policajca i slicno, ali opet je to uslovljeno i visinom. Mada ja to praktikujem i kad vozim standardne aute :D Zato je i postavljen, da te uspori :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto ja imam poliuretan svuda na trapu razmisljam se da odradim unibole i da vidim kako ce da ispadne na kraju.:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah a prodje neki ista boja i crne felne, samo sto je imao 2-3 stikera na sebi pa reko da nisi ti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda opako tvrdo!

Taj stroj što je nekada bio Yugo leži kao karting!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...