Milutinac 5906 Posted August 24, 2016 17 hours ago, MS PK said: Pa koja 2.2 eklasa? Ona socijala 200 ili socijala 220cdi ova prva jedva preko 100ks a druga nepunih 140ks na onoliki auto. Sta ima tu da se cimas kad si po svemu jaci Kazu klinci 170ks, ja posto ne znam pitao sam kolegu dezurnog, on kaze da je to 2.2 cdi, ja se ne razumem Ova/ovakva Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted August 24, 2016 Ne ide taj nesto posebno uopste, to je tak neka startna verzija U svakom slucaju hgt je opet jaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 24, 2016 (edited) Kako god, to je 2200 kubika sa turbinom. Mico. 400NM. Mico. I nije stvar u tome nego u o_O, o_O, O_0 I sta znaci startna verzija??? Sada sam pogledao - 2.2 ima samo sa 170ks, sta startna verzija? A cekam sada onog inteligentnog genijalca da kaze - "Pa dobro sada jel to znaci da je punto bolji od e klase...? Hohohoh, kako sam pametan ispao" Edited August 24, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted August 24, 2016 A lepo sam ti rekao da ne širiš priču. Ccc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 24, 2016 Samo sam hteo da se nastavim sa kolega YUgisom na... 21 hours ago, YUgisa said: Ipak je veliko zadovoljstvo reci nekome: "Ma fabricki 1.1, malo nacackan" ...jer to je taj princip... No dobro... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted August 24, 2016 A dobro Mecka ima bar 700 kg vise.Mada je uvijek zanimljivo oderati nekoga sa par puta jeftinijim autom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 24, 2016 To sto si ti rekao i nije bas mnogo zanimljivo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 24, 2016 Nego Milutine, reci ti meni jel si spreman u oktobru da ti uzmem meru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 24, 2016 33 minutes ago, Mahoney said: A dobro Mecka ima bar 700 kg vise.Mada je uvijek zanimljivo oderati nekoga sa par puta jeftinijim autom. Nista bolje nije prosla ni C klasa sa istim motorom pre bukvalno 15 minuta Malo starija ona kupe sa malo zaobljenim, cudnim dupetom... Bez starta idemo isto ali kada stali na semafor pa krenuli na zuto paaaaaaf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted August 24, 2016 Taj je 143 hp i 1500 kg otprilike,ja bjezim 530d 218 hp do 140 bez problema,ali preko odee,a ove 4cilindrase u limuzinama koljem kako stignem iz voznje ili starta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 29, 2016 (edited) Ko neko zeli da vidi ovo uzivo, ima priliku naredne nedelje, 09.10.2016 godine da vidi u Kuli Ako ima zainteresovanih za dolazak, mogu mi se javiti na privatnu poruku za vise informacija Edited September 29, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 5, 2016 Trenutno stanje: Jos 62h do Kule... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5293 Posted October 6, 2016 Dolazim! C U tamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 6, 2016 Super Jedino je pomereno na 8mi sa 9tog Jos 35h do Kule... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 7, 2016 Jos 10h do Kule... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 8, 2016 Dal će da upali ujutru Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 8, 2016 Nije to karburator ili dizel da se boji jutra Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted October 8, 2016 Ali je Yugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 8, 2016 Znaš kako kažu, Yugo je jedini auto koji cele noći razmišlja kako da te sjebe ujutru Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 8, 2016 Sa te strane, stvarno nije bilo problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 8, 2016 I kako je prošlo danas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 8, 2016 Još 365 dana do Kule.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19955 Posted October 8, 2016 Srecom sledeca nije prestupna pa da ceka 366 dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 9, 2016 Bice pun izvestaj za koji dan Usustini cini mi se da nisam po pitanju vremena ostvario svoj cilj, ali sem toga, bilo je odlicno Dobro drustvo, i mi koji smo se okupili a i oni koji su dosli da iznajmljuju kartinge, odlicna zabava i miris topljenih guma Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 13, 2016 (edited) Namontiran adapter za ulivanje ulja u menjac: Namontiran adapter za izmestanje cepa za ispustanje rashladnog sistema i zamenjena vodena pumpa. Zanimljiv set dihtunga, isti proizvodjac, prodavnica, sifra, cena, a razlicit sadrzaj: Posto se polomilo kuciste brisaca u krivini pa su zaglavile i makaze i razvalile ceo motor, zamenjen sa novim: Ugradjeni amortizeri haube: Ofarban volan i zamenjen osteceni kondenzator na altenatoru: Nov gearfix i spoj poluge i rucice, nema vise osgiruaca i lufta: Rucica skoro pa gotova, ostalo samo da se finisira u detaljima. Prednosti: Nema krivinu, sipka je minimalno 18mm debljine, odvojene rotacione ose za pomeranje rucice levo/desno odnosno napred/nazad, blokada/osigurac petog stepena prenosa i rikverca, samocentriranje u centar kad se izbaci iz brzine, granicnici hoda levo/desno, stelovanje tezine rucice u smeru levo/desno, skracenje hoda napred/nazad za oko 50%, odnosno levo/desno za oko 60%, tacka rotacije podignuta za 85mm u odnosu na fabricku rucicu, blize postavljena volanu, mogucnost biranja duzine rucice u kabinskom prostoru... Ugradjen lonac, moja izrada. Prethodni lonac je imao oko 65db na leru, oko 73-75db na 3000 obrtaja i oko 80-83db na 7000 obrtaja, ovaj ima oko 80-83db na leru, oko 85-87db na 3000 obrtaja i oko 88-90db na 7000 obrtaja. Takodje je 30% laksi od fabrickog u kompletu sa cevi nakon njega koja je fi60mm u odnosu na prethodnih fi45mm. Materijal: Alu+prohrom Takodje smo bili malo u Kuli, bilo je malo tehnickih problema pa je izostao zeljeni rezultat ali je ipak spustena letvica dodatno: Edited October 13, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites