Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

17 hours ago, MS PK said:

Pa koja 2.2 eklasa? Ona socijala 200 ili socijala 220cdi :D ova prva jedva preko 100ks a druga nepunih 140ks na onoliki auto. Sta ima tu da se cimas kad si po svemu jaci

 

Kazu klinci 170ks, ja posto ne znam pitao sam kolegu dezurnog, on kaze da je to 2.2 cdi, ja se ne razumem :)

Ova/ovakva

 

 

2010-mercedes-e-class-14_800x0w.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ide taj nesto posebno uopste, to je tak neka startna verzija :) U svakom slucaju hgt je opet jaci :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako god, to je 2200 kubika sa turbinom. Mico. 400NM. Mico.

 

I nije stvar u tome nego u o_O, o_O, O_0

I sta znaci startna verzija??? Sada sam pogledao - 2.2 ima samo sa 170ks, sta startna verzija?

 

A cekam sada onog inteligentnog genijalca da kaze - "Pa dobro sada jel to znaci da je punto bolji od e klase...? Hohohoh, kako sam pametan ispao"

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo sam hteo da se nastavim sa kolega YUgisom na...

 

21 hours ago, YUgisa said:

Ipak je veliko zadovoljstvo reci nekome: "Ma fabricki 1.1, malo nacackan" :D

 

...jer to je taj princip...

No dobro...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dobro Mecka ima bar 700 kg vise.Mada je uvijek zanimljivo oderati nekoga sa par puta jeftinijim autom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, Mahoney said:

A dobro Mecka ima bar 700 kg vise.Mada je uvijek zanimljivo oderati nekoga sa par puta jeftinijim autom.

 

Nista bolje nije prosla ni C klasa sa istim motorom pre bukvalno 15 minuta :rofl:

Malo starija ona kupe sa malo zaobljenim, cudnim dupetom...

Bez starta idemo isto ali kada stali na semafor pa krenuli na zuto paaaaaaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj je 143 hp i 1500 kg otprilike,ja bjezim 530d 218 hp do 140 bez problema,ali preko odee,a ove 4cilindrase u limuzinama koljem kako stignem iz voznje ili starta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CAM04391.jpg

Ko neko zeli da vidi ovo uzivo, ima priliku naredne nedelje, 09.10.2016 godine da vidi u Kuli B)

 

 

Ako ima zainteresovanih za dolazak, mogu mi se javiti na privatnu poruku za vise informacija ;)
Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srecom sledeca nije prestupna pa da  ceka 366 dana :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bice pun izvestaj za koji dan :D Usustini cini mi se da nisam po pitanju vremena ostvario svoj cilj, ali sem toga, bilo je odlicno :) Dobro drustvo, i mi koji smo se okupili a i oni koji su dosli da iznajmljuju kartinge, odlicna zabava i miris topljenih guma :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namontiran adapter za ulivanje ulja u menjac:
CAM04263.jpg CAM04264.jpg


Namontiran adapter za izmestanje cepa za ispustanje rashladnog sistema i zamenjena vodena pumpa. Zanimljiv set dihtunga, isti proizvodjac, prodavnica, sifra, cena, a razlicit sadrzaj:
CAM04256.jpg CAM04450.jpg CAM04498.jpg CAM04505.jpg CAM04423.jpg


Posto se polomilo kuciste brisaca u krivini pa su zaglavile i makaze i razvalile ceo motor, zamenjen sa novim:
CAM04491.jpg CAM04492.jpg


Ugradjeni amortizeri haube:
CAM04378.jpg CAM04391.jpg


Ofarban volan i zamenjen osteceni kondenzator na altenatoru:
CAM04309.jpg CAM04268.jpgCAM04270.jpg


Nov gearfix i spoj poluge i rucice, nema vise osgiruaca i lufta:
CAM04471.jpg CAM04474.jpg CAM04481.jpg CAM04482.jpg


Rucica skoro pa gotova, ostalo samo da se finisira u detaljima. Prednosti: Nema krivinu, sipka je minimalno 18mm debljine, odvojene rotacione ose za pomeranje rucice levo/desno odnosno napred/nazad, blokada/osigurac petog stepena prenosa i rikverca, samocentriranje u centar kad se izbaci iz brzine, granicnici hoda levo/desno, stelovanje tezine rucice u smeru levo/desno, skracenje hoda napred/nazad za oko 50%, odnosno levo/desno za oko 60%, tacka rotacije podignuta za 85mm u odnosu na fabricku rucicu, blize postavljena volanu, mogucnost biranja duzine rucice u kabinskom prostoru...
CAM04549a.jpg CAM04552a.jpg CAM04541.jpg

Ugradjen lonac, moja izrada. Prethodni lonac je imao oko 65db na leru, oko 73-75db na 3000 obrtaja i oko 80-83db na 7000 obrtaja, ovaj ima oko 80-83db na leru, oko 85-87db na 3000 obrtaja i oko 88-90db na 7000 obrtaja. Takodje je 30% laksi od fabrickog u kompletu sa cevi nakon njega koja je fi60mm u odnosu na prethodnih fi45mm. Materijal: Alu+prohrom
CAM04516.jpg

Takodje smo bili malo u Kuli, bilo je malo tehnickih problema pa je izostao zeljeni rezultat ali je ipak spustena letvica dodatno:

 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...