YUgisa 2528 Posted March 18, 2016 Ta, sta me sad vredjas, bolje nego karting Sad je isto kao napred: Pre je bio meksi nazad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted March 18, 2016 Jeste! Sada je isto kao i napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 18, 2016 Bas kako treba Ne znam ni sto prave fabricki auto sa tim hodom oslanjanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 24, 2016 (edited) Stavljen gibanj sa 5 listova. Provozan auto, slicna udobnost, povecana stabilnost u odnosu na 4 lista: Poseban izum cevastog gibnja dok se petolisni radio Kazu ljudi da je fabricko najbolje Poor man's Air/Fuel meter: Posle zamene radijatora, dihtunga slavine pocela da gnjavi i slavina pa sam je zamenio: Sredjena instalacija na PP zidu sa pravljenim nosacima i ofarban nosac rezervne gume: Opran filter nakon 20 meseci: Ostala jos da se napravi tepsija za akumulator da se ne grebe vise farba na nosacu akumulatora i onda je motorni prostor picnut do kraja, nije bas za izlozbe ali je funkcionalno: Edited March 24, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 24, 2016 Yugisha, kakva je situacija da staviš zadnje ogibljenje sa nekog drugog auta ? Umesto sporog gibnja da staviš spiralne opruge. Mogle bi čak i Opelove niske miniblock . Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 24, 2016 Ne razmisljam o tome iz 2 razloga, prvi jer mi je fazon da auto koliko toliko zadrzi koncept tj korene standardnog auta. Jeste modifikovano ali hocu ipak da bude u osnovi ono sto jeste, jedan Yugo. Ako se krene sa tim modifikacijama onda usustini gde stati a nije mi fora sad napraviti formulu a da ima karoseriju od Yuga... Drugi razlog je sto ne vidim neke benificije toga. Jeste teoretski da da bi mozda imao bolje performanse, skinuo bih sigurno 5-6kg mase ali ja nemam nekih problema sa stabilnoscu da opravdam takva ulaganja. Trenutno je malo nervozan na zadnjici jer je reglaza malo kompromitovana da bi se uglavile ove gume pod rub ali usustini ne predstavlja nikakav problem. Zadnjica ne bezi a auto ima dobar balans pa ne pravi probleme sa stabilnoscu prednjice. Bas kad bi radio nesto ne bih ugradjivao od drugog vozila, mogu da se stave opruge na postojece amortizere ili eventualno frikombinovati neki multilnk sa nekim delovima od Delte i pravljenja ramena na meru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 24, 2016 Sve je bolje nego gibanj. Promeniš dosta stvari a ostaviš gibanj pozadi. Yugo i onako dosta modifikovan tako da bi dosta unapredio ponašanje sa izmenama na zadnjem trapu. I naravno pozadi diskovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 24, 2016 A sta ti tacno mislis da bi bilo bolje sa oprugama, kako bi se to iskazalo? I na cemu baziras takvo misljenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 24, 2016 Prva baza. Pa ni Kremenko nema gibanj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 24, 2016 Dobro, ja sam mislio da ce biti nesto ozbiljne tematike. Necu se upustati u dalju raspravu, ja sam zadovoljan sa tim sto mi pruza gibanj, kome ne odgovara, neka napravi sebi Yuga kako njemu odgovara Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 24, 2016 Yuga ni u ludilu. Vlada je kompletno preradio svog Yuga, ubacio 2.0 i.e. motor, modifikovao prednje vešanje, kočnice sa uno turbo, proširio blatobrane ubacio 195/45 R15. Odradio zadnje vešanje sa Prizme , izbacio gibanj i opet zadnje kočnice sa Una turbo. E taj Yugo je išao kao blesav , ležao vrhunski i odlično kočio. Gibanj pozadi je bio prespor i Yugo bi pozadi odskakivao na neravnoj podlozi. Sa spiralnim oprugama je to anulirao. Naravno Vlada je svog Yuga vozio i vozio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 24, 2016 Pa nisu ni moje kocnice fabricke, imam 257mm ventilirajuce diskove napred i 227mm diskove pozadi. A sto se tice oslanjanja, morao bih znati tacnije sta je pre imao da bih znao da nesto drugo nije stvaralo problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 1, 2016 Ofarban izduv: Stavljene ukrasne matice na "kosku" i napravljena ukrasna tacna za akumulator: I stigla neka mala bocica za plin, da bude ekoloska voznja Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 7, 2016 (edited) Kupljeni vodonepropusni konektori da se srede neke sitnice na instalaciji jos jednom Besna masina mojih roditelja Jos jedan besan Yugo Ponovo radi bioskop: PS: N2O je aprililili Edited April 7, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted April 7, 2016 A šta bi ovaj video trebao da prikaže? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 17, 2016 Malo se radilo prethodnih nedelja... Stavljen nov OCC, sredjeni malo kablovi svecica i stavljene ukrasne matice tu i tamo u motornom prostoru: Posto nisam uspeo dovoljno da smanjim kocionu silu na zadnjim tockovima, smanjio sam ST plocice na velicinu NT plocica za zadnja klesta sto je resilo problem: Napravljena rampica za dizalicu i malo trajniji nosac za kameru, tako da vakumski adapter mogu da koristim za snimke izvan kabine: Zalepljena mat folija sa zadnje strane pleksija za tablu i uradjen neki vizir nabrzaka (bice nov bez mehurica i malo veci): Posto su se potrosile caure na spoju ramena i b. stangle, odlucio sam da stari tip caura unapredim u novi tip, zamenim caure i u nosacima, napravim Pa6 cauru i u letvi i na kraju da sve te delove ofarbam: Zamenjen stari istrosen pinjon i stavljeni novi odgovarajuci "o" ringovi: Malo se spremaju delovi za buduce radove: I posto su neki pitali kako se duvaju gume sa kompresorom od AirLifta: Jedna nova nalepnica: I jedan snimak za kraj: Ostalo jos par stvari da se odradi i spremni smo za Kulu 2016 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted June 18, 2016 Ništa bez rukavica! Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 18, 2016 Naravno, sledeci snimak iz kabine ce biti i sa kacigom Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 15, 2016 Zamenjeni preventivno zupcasti i klinasti kais: Zamenjeni diskovi, uradjeno hladjenje kocnica, zamenjeni srafovi nosaca klesta sa odgovarajucom duzinom i u kvalitetu 10.9: Posto su zabice tapacirunga opet pravile probleme bez obzira sto sam probao i neka aftermarket resenja, resio sam to trajno. Nije bas estetski najlepse, ali je funkcionalno: I uradjene neke gluposti, zamenjene matice sa produzenim na sajli za rucnu i kvacilu radi lakseg podesavanja, oprano sediste koje sam uspesno zamastio i kupio sportsku navlaku: Dok se radi onda je za vozaca, kad se vozi onda je za suvozaca Neki dalje radovi su resavanja curenja antifriza ovaj put negde na pumpi, izrada slavine za ispustanje antifriza iz motora, izmestanje cepa za ulivanje ulja u menjac i roof scoop. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted July 15, 2016 (edited) Jao Dayco...prati moju temu danas/sutra... Sve ostalo pogotovo ovo hladjenje kocnica, sjajno Edited July 15, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 15, 2016 Sta ja znam, imao sam ga i do sada i nije bilo problema Za moj tip motora, samo njega ima, tj nasao sam Pireli ali samo kataloski da postoji i nesto sam se istripovao u tom trenutku i uzmem Dayco jer ga bilo na stanju, nisam razmisljao da kazem da bih narucio Pireli pa ako stigne, stigne, rok zamene je do oktobra bio Posle par sati mi sinulo da sam se zahebo Ali bice ok za sledecu godinu dve, kad se bude farbao auto leti motor svakako napolje pa ce se i svi semerinzi promeniti pa cu zameniti i zupcasti. Bice jos bolje hladjenje kad bude bio branik Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 21, 2016 Popunjena rupa za radio: Pripremljeni adapteri za izmestanje cepa za ispustanje rashladne tecnosti i za ulivanje ulja u menjac, nema vise prosipanja: Trenutno u fazi projektovana: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 22, 2016 (edited) ^ Dogodine i ti ovako... Edited August 22, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites