Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ta, sta me sad vredjas, bolje nego karting :D  Sad je isto kao napred:

 

 

Pre je bio meksi nazad ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Stavljen gibanj sa 5 listova. Provozan auto, slicna udobnost, povecana stabilnost u odnosu na 4 lista:
CAM03598.jpgCAM03631.jpgCAM03662.jpg

Poseban izum cevastog gibnja dok se petolisni radio :D
CAM03628.jpg

Kazu ljudi da je fabricko najbolje :D
CAM03657.jpgCAM03658.jpg
CAM03661.jpgCAM03659.jpg

Poor man's Air/Fuel meter:
CAM03609.jpg

Posle zamene radijatora, dihtunga slavine pocela da gnjavi i slavina pa sam je zamenio:
CAM03664.jpg

Sredjena instalacija na PP zidu sa pravljenim nosacima i ofarban nosac rezervne gume:
CAM03668.jpg

Opran filter nakon 20 meseci:
CAM03594.jpgCAM03596.jpg

Ostala jos da se napravi tepsija za akumulator da se ne grebe vise farba na nosacu akumulatora i onda je motorni prostor picnut do kraja, nije bas za izlozbe ali je funkcionalno:
CAM03670.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugisha, kakva je situacija da staviš zadnje ogibljenje sa nekog drugog auta ?

Umesto sporog gibnja da staviš spiralne opruge. Mogle bi čak i Opelove niske miniblock .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razmisljam o tome iz 2 razloga, prvi jer mi je fazon da auto koliko toliko zadrzi koncept tj korene standardnog auta. Jeste modifikovano ali hocu ipak da bude u osnovi ono sto jeste, jedan Yugo. Ako se krene sa tim modifikacijama onda usustini gde stati a nije mi fora sad napraviti formulu a da ima karoseriju od Yuga... Drugi razlog je sto ne vidim neke benificije toga. Jeste teoretski da da bi mozda imao bolje performanse, skinuo bih sigurno 5-6kg mase ali ja nemam nekih problema sa stabilnoscu da opravdam takva ulaganja. Trenutno je malo nervozan na zadnjici jer je reglaza malo kompromitovana da bi se uglavile ove gume pod rub ali usustini ne predstavlja nikakav problem. Zadnjica ne bezi a auto ima dobar balans pa ne pravi probleme sa stabilnoscu prednjice.

 

Bas kad bi radio nesto ne bih ugradjivao od drugog vozila, mogu da se stave opruge na postojece amortizere ili eventualno frikombinovati neki multilnk sa nekim delovima od Delte i pravljenja ramena na meru.

6119962.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je bolje nego gibanj. 

Promeniš dosta stvari a ostaviš gibanj pozadi. Yugo i onako dosta modifikovan  tako da bi dosta unapredio ponašanje sa izmenama na zadnjem trapu. I naravno pozadi diskovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta ti tacno mislis da bi bilo bolje sa oprugama, kako bi se to iskazalo? I na cemu baziras takvo misljenje?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva baza.

Pa ni Kremenko nema gibanj.

 

 

flintstones.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, ja sam mislio da ce biti nesto ozbiljne tematike. Necu se upustati u dalju raspravu, ja sam zadovoljan sa tim sto mi pruza gibanj, kome ne odgovara, neka napravi sebi Yuga kako njemu odgovara ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yuga ni u ludilu.

Vlada je kompletno preradio svog Yuga, ubacio 2.0 i.e. motor, modifikovao prednje vešanje, kočnice sa uno turbo, proširio blatobrane ubacio 195/45 R15. Odradio zadnje vešanje sa Prizme , izbacio gibanj i opet zadnje kočnice sa Una turbo. E taj Yugo je išao kao blesav , ležao vrhunski i odlično kočio. 

Gibanj pozadi je bio prespor i Yugo bi pozadi odskakivao na neravnoj podlozi. Sa spiralnim oprugama je to anulirao.

Naravno Vlada je svog Yuga vozio i vozio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisu ni moje kocnice fabricke, imam 257mm ventilirajuce diskove napred i 227mm diskove pozadi. A sto se tice oslanjanja, morao bih znati tacnije sta je pre imao da bih znao da nesto drugo nije stvaralo problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ofarban izduv:
CAM03682.jpg

Stavljene ukrasne matice na "kosku" i napravljena ukrasna tacna za akumulator:
CAM03696.jpg

I stigla neka mala bocica za plin, da bude ekoloska voznja :D
nitro_nos_mini_boca_slika_52692561.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupljeni vodonepropusni konektori da se srede neke sitnice na instalaciji jos jednom :D
CAM03718.jpg

Besna masina mojih roditelja :D
CAM03698.jpgCAM03700.jpgCAM03702.jpg

Jos jedan besan Yugo :D
25913075410_29b977cfd6_z.jpg26160012516_72f02bc59b_z.jpg

Ponovo radi bioskop:

PS: N2O je aprililili :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo se radilo prethodnih nedelja... Stavljen nov OCC, sredjeni malo kablovi svecica i stavljene ukrasne matice tu i tamo u motornom prostoru:
CAM03753.jpg CAM03754.jpg CAM03761.jpg

Posto nisam uspeo dovoljno da smanjim kocionu silu na zadnjim tockovima, smanjio sam ST plocice na velicinu NT plocica za zadnja klesta sto je resilo problem:
CAM03742.jpg

Napravljena rampica za dizalicu i malo trajniji nosac za kameru, tako da vakumski adapter mogu da koristim za snimke izvan kabine:
CAM03787.jpg CAM03779.jpg CAM03797.jpg

Zalepljena mat folija sa zadnje strane pleksija za tablu i uradjen neki vizir nabrzaka (bice nov bez mehurica i malo veci):
CAM03822.jpgCAM03827.jpg

Posto su se potrosile caure na spoju ramena i b. stangle, odlucio sam da stari tip caura unapredim u novi tip, zamenim caure i u nosacima, napravim Pa6 cauru i u letvi i na kraju da sve te delove ofarbam:
CAM03914.jpg CAM03920.jpg CAM03935.jpg CAM03939.jpg
CAM03944.jpg CAM03948.jpg CAM03949.jpg CAM03955.jpg
CAM03924.jpg CAM03926.jpg CAM03929.jpg CAM03931.jpg

Zamenjen stari istrosen pinjon i stavljeni novi odgovarajuci "o" ringovi:
CAM03941.jpg

Malo se spremaju delovi za buduce radove:
CAM03897.jpg

I posto su neki pitali kako se duvaju gume sa kompresorom od AirLifta:
CAM03724.jpgCAM03726.jpg

Jedna nova nalepnica:
CAM03786.jpg

I jedan snimak za kraj:


Ostalo jos par stvari da se odradi i spremni smo za Kulu 2016 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjeni preventivno zupcasti i klinasti kais:
CAM04020.jpg CAM03976.jpg CAM04025.jpg

Zamenjeni diskovi, uradjeno hladjenje kocnica, zamenjeni srafovi nosaca klesta sa odgovarajucom duzinom i u kvalitetu 10.9:
CAM04100.jpg CAM04101.jpg
CAM04096.jpg CAM04108.jpg
CAM04111.jpg CAM04113.jpg
CAM04117.jpg CAM04118.jpg

Posto su zabice tapacirunga opet pravile probleme bez obzira sto sam probao i neka aftermarket resenja, resio sam to trajno. Nije bas estetski najlepse, ali je funkcionalno:
CAM04132.jpg CAM04135.jpg
CAM04137.jpg CAM04138.jpg

I uradjene neke gluposti, zamenjene matice sa produzenim na sajli za rucnu i kvacilu radi lakseg podesavanja, oprano sediste koje sam uspesno zamastio i kupio sportsku navlaku:
CAM03984.jpg CAM03989.jpg
CAM04012.jpg CAM04024.jpg

Dok se radi onda je za vozaca, kad se vozi onda je za suvozaca :D

Neki dalje radovi su resavanja curenja antifriza ovaj put negde na pumpi, izrada slavine za ispustanje antifriza iz motora, izmestanje cepa za ulivanje ulja u menjac i roof scoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ja znam, imao sam ga i do sada i nije bilo problema ;) Za moj tip motora, samo njega ima, tj nasao sam Pireli ali samo kataloski da postoji i nesto sam se istripovao u tom trenutku i uzmem Dayco jer ga bilo na stanju, nisam razmisljao da kazem da bih narucio Pireli pa ako stigne, stigne, rok zamene je do oktobra bio :D Posle par sati mi sinulo da sam se zahebo :D Ali bice ok za sledecu godinu dve, kad se bude farbao auto leti motor svakako napolje pa ce se i svi semerinzi promeniti pa cu zameniti i zupcasti. 

 

Bice jos bolje hladjenje kad bude bio branik :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popunjena rupa za radio:
CAM04205.jpg

Pripremljeni adapteri za izmestanje cepa za ispustanje rashladne tecnosti i za ulivanje ulja u menjac, nema vise prosipanja:
CAM04228.jpg

Trenutno u fazi projektovana:
CAE_Ultra_Shifter_68_b3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...