cupko 0 Posted May 18, 2011 Mozda nemas garanciju na nov dio, ali ja se sad vodim logikom, novo je novo, i bolje je od bilo cega popravljanog, prepravljanog, polovnog, repariranog... U vise navrata iz iskustva naucio da je novo i originalno skuplje , ali na kraju jeftinije od zamjenskog ili polovnog.... Sretno ti sa izborom.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flavio 0 Posted August 11, 2011 Šta bi na kraju ?Sređeno ili ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted August 12, 2011 Ako ti je za utehu moj komsija kupio novog megana berlina 1.6 oko 110 konja auto se ponasa kao da ima 70 konja takoreci punto 1.3 mjtd moze da se igra na putu sa njim u ubrzanjima i voznji do nekih 160 posle toga verovatno bi krajnja brzina megana bila veca ali auto je toliko mrtav da nemozes poverovati...Sve to kao ide al nije to to, vozis ga 1 ubacis u drugu potopis efekat osetis posle 20 metara gledajuci konjazu i da je nov auto po meni bi to moralo da pise i jede al... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted August 12, 2011 taj Renoov 1.6 16v posle 4000 rpm vuče ko nenormalan... Ipak je to atmosferski benzinac. Uzgred, tom motoru treba 3000 km u točkovima da bi pokazao pravo lice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bucke1 13 Posted November 17, 2011 epa konacno znam zasto mi auto ne poteze bas najbolje crko je varijator.posto majstori nemaju dusu sa cenama resio sam da se konsultujem na forumu da limogu sam da remontujem varijator.u servisu mi traze 80e za remontovanje bez garancije ili 200e za nov varijator isto bez garancije.pa reko da se upustim da sam remontujem varijator.set za remontovanje kosta oko 15e samo ne znam da lije potrebno da se motor izubi kad se skida varijator.ako neko zna i hoce svaka informacija bi mi dobro dosla.unapred hvala......Druze kako si ustanovio taj kvar, imam isti auto sa istim motorom, problem je sto na leru ima neravnomeran rad,obrtaji variraju podizu se i padaju, kada se oduzme gas auto pocinje da cima i trza kao da se naizmenicno pali i gasi auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
makkisa 0 Posted December 5, 2011 ljudi ne treba bacati pare na varijator ,mislim ne treba kupovati novi jer ko zna gde je proizveden i koliko ce potrajati. ja sam radio veliki servis i pored toga reparaciju varijatora ali sam vodio racuna ko mi radi tako da sam iz novog sada vozio auto u zemun i momci su mi za sitne pare uradili varijator,servis je u ugrinovackoj ulici a ako nekome treba neka me cimne na pp da ne reklamiram na forumu. vozim vec sest meseci sa remontovanim varijatorom i nemam problema ,presao skoro 10 k. veliki pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9506 Posted December 5, 2011 ...servis je u ugrinovackoj ulici a ako nekome treba neka me cimne na pp da ne reklamiram na forumu...Samo ti napiši ovde na temi i ne brini za reklamu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted December 6, 2011 Druze kako si ustanovio taj kvar, imam isti auto sa istim motorom, problem je sto na leru ima neravnomeran rad,obrtaji variraju podizu se i padaju, kada se oduzme gas auto pocinje da cima i trza kao da se naizmenicno pali i gasi auto?Ako ti ode varijator, cuce se kao dizelas Kod mene je bio slucaj pre zamene varijatora da se do 2.000 obrtaja cuje kao dizel(na paljenju, leru i ubrzanju prvom brzinom), preko 2.000 nista, cuje se normalno, odnosno ne cuje se da bruji varijator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted December 28, 2011 ...servis je u ugrinovackoj ulici a ako nekome treba neka me cimne na pp da ne reklamiram na forumu...Samo ti napiši ovde na temi i ne brini za reklamu. Bas bi mogao da napises ,i meni ce pre ili kasnije da "crkne" varijator! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted February 24, 2012 Šta bi na kraju ?Sređeno ili ?nije sredjeno tako vozim oprao sam dizne zamenio sve cetiri bombine i cepam puni gas naviko sam da melje na leru pronasao sam strasnog majstora za italijane i on vozi alfu 1.8 radi isto kao moja kaze on meni u poverenju ne vredi menjati sa novim varijatorom predjes 15 do 20 000km a sa repariranim do 10 000km maksimum nista nesmeta motoru samo sto se cuje da stekce i malo slabije ide to je sve... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted December 11, 2012 Kolege da se i ja ukljucim oko ove teme sa varijatora.Naime od kad sam kupio auto radi mi kao dizel u leru,kada je otvoren prozor cuje se malo,nista strasno sto se tice zvuka.Mene interesuje nekoliko stvari oko tog varijatora.da liima neke posledice po rada motora osim zvuka,sta se dobija sa zamenom ili remontovanjem posto ja sam prosao 20 000km sa neispravnim varijatorom,i jos se mislim sta da radim i da linakon neko vreme kako kaze moj majstor opet ce da se pojavi taj zvuk dizela.Ukoliko ima neko ko se razume u te varijatore neka kaze malo strucnije da liima taj varijator veze sa obrtajima na ler gasu,da lisa ispravnim varijatorom se dobija vise na snage pri malim brzinama i ubrzavanjem ili ne I sta ce da bude ako se nastavi ovako da se vozi.Ako ima neko ko je zamenio ili remontovao neka spodeli iskustva sta je dobio u pogledu rada motora.Pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted January 15, 2013 (edited) Drage kolegeUskoro mi se blizi vreme da uradim redovni servis na mojoj lepotici.Radi se o tome da pored redovne promene ulja, filter ulja,filter vazduha,filter za klimu, na misli sam da promenim i svecice koje za sada su dobre ali od kad sam uzeo auto nikad ih nisam promenio (da li nakon promene imace neko poboljsanje u radu motora kao i u potrosnji) .Isto tako hteo bih misljenje da li se isplati promeniti ili ima nacin reparacije varijatora faze,neko mi rece da nista ne moze da se uradi u pogledu varijatora da nakon 10 000 km opet radice u leru kao dizel.Da li se isplati trosak promene ili zamene varijatora ili da ostavim ovako kako je.Ako ima neko ko je menjao ili reaprirao varijator faze bio bi mu zahvalan na misljenju sta da se radi.Da li ima neke posledice po radu motora koji inace radi super ukoliko se ne uradi promena varijatora nego se nastavi tako voziti. Do sad sam presao 30 000 kmOvako nista ne fali,ali ukoliko ima promene na duze staze promenio bih i to.Inace traze mi oko 100 eur za reparaciju.Hvala puno i srecna nova godina i bozic Edited January 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan69 0 Posted January 19, 2013 I ja imam problem, ali ne mogu ga nigde naci u Srbiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9506 Posted January 19, 2013 Pogledajte i ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=36993 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted July 29, 2013 (edited) Zdravo Kolege ne mogu vise kad zapalim auto da slusam onaj varijator faze kako lupa,pa bio kod majstora gde odrzavam auto i on mi dao predlog da kad menjam rebrasti ponovo tad da mi reparira i varijator. To mi iskreno receno ne mogu da uradim zasto sa novim kaisima sam presao jedno 35000 km od kad sam ih zamenio tako da mi se cini prilicno dugo.E sad mene zanima da liima i koliko kosta novi varijator faze za 1.8 u srbiji i da lije isplatlivije menjati za novim ili reparirati. Pozdrav Edited July 29, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 444 Posted July 29, 2013 30000 nov, reparacija oko 100 ali kad tad za koju hiljadu ce opet da se cuje. Neka ti majstor proveri solenoid da nije zaprljan sto propusta ulje ka varijatoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5844 Posted July 29, 2013 Bila je akcija u AC Bogunovic, bio je oko 16-17 hiljada, da li jos uvek traje akcija i koliko je ako nije na akciji to ne znam, ruke su uglavnom ovde oko 50 evra...Reparaciju ti ne bih preporucio, retko ko je bio zadovoljan time, i retko kome je to potrajalo, mislim da nema velike svrhe...Preporucio bih ti da sacekas sledeci veliki servis, a do tada skupis pare i za variator i lepo odradis sve odjednomPS - ukucaj gore u search - variator i baci se na citanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted July 29, 2013 Reparaciju ti ne bih preporucio, retko ko je bio zadovoljan time, i retko kome je to potrajalo, mislim da nema velike svrhe... I ja mislim da reparacija nije resenje ali to 16-17000 ispada oko 170 evra tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 29, 2013 retko koji idiot zan da odradi reparaciju... a oce svi da naplate ko da je zlatan.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9506 Posted July 29, 2013 Srodna tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=36993 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted July 30, 2013 A ima li neko da mi posalje mail ili tel. od ovlastenih distributera delova u NIS ILI BG za fiat,alfa i lancia da pitam i da organizujem kupnju novog ako je neka solidna cena. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 444 Posted July 30, 2013 Kit kommerce, ap sport...na google pa trazi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5844 Posted July 30, 2013 I proguglaj i AC Bogunovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted July 30, 2013 Drugovi.Pozvao sam i kit komerc i ap sport.U kit komercu su mi rekli da je cena 30 000 din,a u Ap sportu 17000 den. e sad meni nije jasna ova drasticna razlika u ceni.Mozda neko zna da liovi imaju kao original delove ili sta? Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites