kicerica 5 Posted October 6, 2013 (edited) Dva razloga zasto nije uspela reparacija:ako je tvoj variator, pre reparacije bio bez fizickog ostecenja, onda nije doro sklopljen prilikom reparacije,ili solenoid ne radi kako treba pa ti je varijator radio na suvo i pri tom se pregrejao i izdeformisao novu plasticnu sajbnu. Edited October 6, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted October 6, 2013 Hvala na savetima ali nije mi jasno cemu sluzi taj solenoid to je neki poseban deo,a reparacija je bila ok barem tako je zvucilo da mislis da je motor iz fabrike izasao.Majstor koji mi odrzava auto je bio ovlasteni serviser fiata,nije neki sto radi u garazi.Vozio sam uno pa tempru sada lybru ima 106 000 km od kojih ja sam presao 40 i sve mi je on servisirao tako da sumljam da nije odradio kako treba ne verujem.E sad ako ne valja taj solenoid ima li svrhe menjati varijator sa novim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted October 6, 2013 (edited) variator uputstvo www.alfisti.rs/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=1146 Solenoid sluzi da u nekom momentu, da tako kazem, pusti ulje u variator Skini solenoid i unimerom izmeri koji je otpor na lemovima sa gornje strane solenoida (izgledaju kao dve nitne).Otpor bi trebao biti izmedju 10 i 12 oma i svaki put kada meris mora biti isti otpor. Ako varira onda tu imas hladan lem i solenoid ne radi kako treba.Mozes i da prelemis ta dva mesta, nista nece smetati.Povezi na neki akumulator sa dve zice da vidis da li izbacuje mali stift iz sebe, ako izbacuje i ako posle vise skljocanja unimer pokaze isti otpor, onda je ispravan. Edited October 6, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted October 7, 2013 (edited) @kicerica - Uh, citam i muka me uhvati...@Lancia 080Reparaciju ti ne bih preporucio, retko ko je bio zadovoljan time, i retko kome je to potrajalo, mislim da nema velike svrhe...Preporucio bih ti da sacekas sledeci veliki servis, a do tada skupis pare i za variator i lepo odradis sve odjednom sve sam ti tada rekao Edited October 7, 2013 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted October 7, 2013 Kicerica, cime se ti bavis? Castim pivom ako mi pomognes oko ovoka da proverim solenoid. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted October 7, 2013 Dragane, sta znaci ovo US u tvom imenu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted October 7, 2013 Apsolutno nista, mrzelo me da smisljam bilo sta pa sam lupio nesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted October 7, 2013 (edited) Kicerica, cime se ti bavis? Ja sam inace Ilija, Ilija Cvorovic.Ma nesto si mi sumnjiv!. Edited October 7, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted October 7, 2013 sve sam ti tada rekao milutin-NS Bio si u pravu 100% nov je nov ali i majstor mi predlozio da probamo reparaciju ako ne izdrzi da razmisljjam za novi (170 e),da vidimo dokle moze da traje rekao je max 10-15 000 km moze da traje,a moze i 1000 km.Do velikog servisa imam jos dosta i nisam mogao cekati ali nerviralo me.Pa sad opet ako kladionica da bice i novi. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted October 7, 2013 I nov ce se pokvariti jako brzo ako solenoid ne radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vibe303 0 Posted October 10, 2013 Kičerica ekstra si mi pomogao sa ovim savetom za solenoid. Kod mene je otpor bio 20 oma i od prljavštine pipak uopšte nije izlazio. Sve sam očistio i otpor prelemio odozgo. Vrednost je sada 11,5 oma i pipak izlazi na svako pipkanje strujom. Varijator je repariran pre 1500km i opet je počeo da dizeluje. Kako sam ovo odradio i vratio solenoid zvuk i ponašanje motora skroz se promenilo na bolje.Nema više ni traga dizelovanju mašina prede Hvala puno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted March 31, 2014 epa kolege saborci i ja se javljam posle duzeg vremena.auto me sluzi perfektno varijator naravno nisam zamenio vozim tako nista mu nehvali trosi mi 11 litara plin i sasvim sam zadovoljan,usput sam imao par drugih kvarova crkla mi abs centrala i podizaci i to je sve sad sam se ponovo malo angazovao na forumu upalio mi je lampicu neku i gasi se izmedju brzina ponekad i to cu sam da sredim tu neku klapnu i step motor treba ocistiti a usput cu i taj solenoid da proverim cisto informativno kao sto je kicerica reko i to je to.preporucujem svima drugarski i prijateljski ako im nesmeta(a to je nemoguce)da ne diraju nista nek varijator drnda za sebe a vi drzte pun gas i to je to nista neskodi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted March 31, 2014 @vibe303, nema na cemi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted April 1, 2014 @bajca - kad bi zamenio variator i seo i kola i stisnuo gas video bi kako mu nehvali...da ne pricam o potrosnji, zvuku itd.Kako mozes da preporucujes drugima nesto, a nisi probao ono drugo, ne razumem...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted April 1, 2014 @bajca - kad bi zamenio variator i seo i kola i stisnuo gas video bi kako mu nehvali...da ne pricam o potrosnji, zvuku itd.Kako mozes da preporucujes drugima nesto, a nisi probao ono drugo, ne razumem...?polako samo krotko razumeces ja bih voleo da vozim auto 2011 a ne 2001,ja da sam hteo da letim kupio bih avion a meni sasvim super ovako kako ide sada(ne kako zvuci) i potrosnja od 11 litara plina mislim da je skroz ok a nisam u mogucnosti da bacim 300 eura pre cu da je prodam posto zasto ja sam je kupio da mene sluzi a ne ja nju ko je jebe kad vise nebude htela da ide ima da joj izbijem klipove na auspuh i bas me briga kupim ceo drugi motor na odpadu za 300 eura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted April 1, 2014 (edited) Ma ok...ti vozis svoja kola i vozis ih kako hoces, tvoja stvar...samo nemoj drugima da preporucujes da voze neispravna kola. Mislim da ipak posto sam u svojim kolima imao i jednu i drugu varijantu - znam sta govorimEdit: i nije 300 evra...150 evra zavrsava pricu...koje ces vratiti na ustedi na gorivu...plinu Edited April 1, 2014 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted April 1, 2014 I nov ce se pokvariti jako brzo ako solenoid ne radi.kicerica svaka cast resio sam solenoid po tvojim instrukcijama radi perfekto i otpor je isti svaki put dodjem ti kafanu kad navratis do Nisa,resio sam i klapnu i step motor sve uspomoc instrukcija sa foruma i metalne klizace za prozore sam porucio ama sve uzpomoc ovog foruma.hvala svim dobrim i ISKUSNIM ljudima koji pisu korisne stvari na forumu,a one koji se prave pametni bih molio da se neblamiraju glupostima . uskoro pred more rasturam taj famozni varijator i sam ga repariram(ako je to moguce)da vidim koliko je izdeformisano unutra sobzirom da solenoid nije radio dobro set za reparaciju 2000 neki kao bas dobar i 20 eura da mi uzube auto posto nemam blokatore i komparator mada bih i to znao sam da uradim to je zanemarljiva cena za eksperiment.poz svima javljam se kad sve zavrsim ili kad sve sjebem Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 1, 2014 (edited) Procitaj ovu temu za svaki slucaj, da vidis kako je tvoj komsa prosao u slicnom poslu. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57705-stilo-18-16v-zup%C4%8Denje/ Edited April 1, 2014 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 1, 2014 @bajca - kad bi zamenio variator i seo i kola i stisnuo gas video bi kako mu nehvali...da ne pricam o potrosnji, zvuku itd.Kako mozes da preporucujes drugima nesto, a nisi probao ono drugo, ne razumem...?polako samo krotko razumeces ja bih voleo da vozim auto 2011 a ne 2001,ja da sam hteo da letim kupio bih avion a meni sasvim super ovako kako ide sada(ne kako zvuci) i potrosnja od 11 litara plina mislim da je skroz ok a nisam u mogucnosti da bacim 300 eura pre cu da je prodam posto zasto ja sam je kupio da mene sluzi a ne ja nju ko je jebe kad vise nebude htela da ide ima da joj izbijem klipove na auspuh i bas me briga kupim ceo drugi motor na odpadu za 300 eura.To se druze kaze "pruzi se koliko ti je dug jorgan" ili sto vozis ono sto ne mozes da odrzavas. Prodaj lepo to i kupi neki obican auto i mirna ti je glava, ovako vozis hgt samo po saobracajnoj dozvoli i savetujes ljude da to tako rade. Npr. svaki jtd bi mogao da se vozi bez turbine..?Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 1, 2014 A i taj sa otpada ima 99,8% neispravan varijator. Pa od 10 fiat i lancia automobila sa 1.8 16v motorom 8 imaju neispravn varijatore, čuje se sa par metara da štekću.Doduše, i 5 od tih 10 baca plavac na auspuh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted April 1, 2014 Hehe, samo cu se slatko nasmejati...Moze JTD bez turbine da ide...sta ce ti turbina...?! Sve moze, sve dok je stapa, kanapa i ubedjivanja samog sebe "to tako treba, i nece mu biti nista"@Marko - pitanje da li je i 8 od 10...samo nov variator resava stvar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 1, 2014 Kupis obican auto i vozis se, mnogo prosto.Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 1, 2014 (edited) ... recimo Libru 2.0, bele boje. Edited April 1, 2014 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 1, 2014 Koji god sto ce da mu sluzi za od tacke A do tacke B. Kad ne uziva i ne koristi potencijale, sta ce mu 1,8 bez varijatora na plin?Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 1, 2014 Milutine, hebes li ti sto, ili si u fazonu prosle godine za malo a u ovoj jos ima vremena?Pa jel covek lepo napisao da je sledeca stavka za popravku variator.ccc... Quote Share this post Link to post Share on other sites