bajca 3 Posted March 14, 2011 drugari imam problem mislim da mi lancija lose ubrzava i vuce.mozda sam umislio ali ja mislim da nisam.imam puno iskustva sa razlicitim vozilima ama ova mi lancija nikako ne ubrzava za 130konja. normalno radi neprijavljuje greske ama nekako mi nije to to. Da li je neko imao slicna iskustva stvarno ne znam sta da radim?... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 30 Posted March 15, 2011 (edited) Ajde malo više podataka. Koliko je stara Lybra ? Od kad je kod tebe. Od kad primećuješ "slabiju vuču"? Jesi li šta radio na kolima, motoru ? Održavanje ? Filteri, svećice ... Da li nekad dobro vuče? Drugi detalji, pojedinosti? Jesi li bar približno probao da meriš ubrzanje od 0 do 100 km/h ? Jesi li probao da na auto putu poteraš Lybru do maksimuma?Sve u svemu ovde na forumu ima mnogo kolektivnog znanja, ali brate, nema Vidovite Zorke. Dakle ako hoćeš kvalitean odgovor, kvalitetnu diskusiju i savete, moraš i sam da se potrudiš. Edited March 15, 2011 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted March 15, 2011 auto je kod mene od oktobra uvezo sam je iz slovenije i od samog pocetka mi se cini da ne vuce najbolje 2001 godiste je 1800ccm 130konja. uradio sam full servis sve i idalje isto. mnogo mi je bucna na vecem broju obrtaja. inace ide do kraja vozio sam je 220km na auto putu kad sam se vracao iz slovenije. ne znam da li postoji mogucnost da nije lepo uzubljena pa je zato slabija u startu i bucnija na vecem broju obrtaja. ne mesa vodu nemam poima sta moze drugo da bude.citao sam na drugom forumu da je i neki ulozak varijatora slaba tacka i da bi trebalo da se menja na 10 000 kilometara. nemam poima da li to moze da bude uzrok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 15, 2011 To sa menjanjem varijatora na 10000 je glupost. Varijator moze da pravi problem i kada je pri kraju ima vrlo ruzan zvuk kada motor radi.Taj motor se zupci sa alatima i trazi da bude uzupcen kako treba. A da znas da ti 1,8 motori i nisu neki na ubrzanju a trose dosta u gradu. Najpre bih odradio dijagnostiku, proverio vrednost meraca mase vazduha (MAF) i aktuaciju varijatora faze. Takodje dolazi u obzir ciscenje i provera dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 16, 2011 Kao sto kolega rece...1.8 nije avion a tezak auto kako vidim karavan...ako mu je varijator crko ugrejan na leru se cuje kao dizel tj jtd motor... Zupcenje obavezno proveriti , protokomer proveriti , kompresiju , svecice npr kad su gledane ..ako je sve to ok nadji nekog sa istom librom jtd pa na crtu da vidis ko je brzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 30 Posted March 16, 2011 Ma kakvi zupčenje. Da je loše uzupčen ne bi potegao 220 na putu ! Kod lošeg uzupčenja, može da radi, ali ni malo ne bi sumnjao "da li možda može i bolje da vuče". Ja bih odradio dijagnostiku i proverio kompresiju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 16, 2011 Pa tom logikom ako duva isto ne moze da tera 220 jel...znaci dva puta nista je nista crva nije ni bilo...Moze i jugo koji duva na auto putu da dotera 150 160 ali mu treba do novog sada ...ako je uzupcen za stepen pogresno imace poremecaj u punjenju tj razvijace moment drukcije i slabije potezati(tome mu i sluzi varijator da mu menja zupcenje na malom/srednjem broju obrtaja)..a max broj obrtaja ako ima dovoljno goriva moze da dostigne posle 5 min punog gasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted March 16, 2011 Kao sto kolega rece...1.8 nije avion a tezak auto kako vidim karavan...ako mu je varijator crko ugrejan na leru se cuje kao dizel tj jtd motor... Zupcenje obavezno proveriti , protokomer proveriti , kompresiju , svecice npr kad su gledane ..ako je sve to ok nadji nekog sa istom librom jtd pa na crtu da vidis ko je brzitacno kad se zagreje cudno se cuju ventili.slazem se da nije avion ali jednostavno nisam zadovoljan preslabo ubrzava.jtd je prica za sebe pre nje sam vozio bravo 2000 godiste jtd iso je kao raketa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 16, 2011 (edited) Moj sin vozi barchettu sa tim motorom. Ide ko metak...ali je "barka" lakša 450 kila od gospodja Libre!Da, nešto zaboravih. Pre dve godine se žalio na nedostatak snage... Ima tu neki varijator koji je sredio, i od tada ide ko šašava. Edited March 16, 2011 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 16, 2011 tacno kad se zagreje cudno se cuju ventili.slazem se da nije avion ali jednostavno nisam zadovoljan preslabo ubrzava.jtd je prica za sebe pre nje sam vozio bravo 2000 godiste jtd iso je kao raketa.To ne mozes da poredis jer obrtni moment dizela nije isti kao kod benzinca. Jednostavno sam trzaj i osecaj potezanja kod JTD u momentu pocetka punjenja turbine stvara laznu sliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted March 20, 2011 a gde se nalazi taj varijator Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted April 2, 2011 epa konacno znam zasto mi auto ne poteze bas najbolje crko je varijator.posto majstori nemaju dusu sa cenama resio sam da se konsultujem na forumu da limogu sam da remontujem varijator.u servisu mi traze 80e za remontovanje bez garancije ili 200e za nov varijator isto bez garancije.pa reko da se upustim da sam remontujem varijator.set za remontovanje kosta oko 15e samo ne znam da lije potrebno da se motor izubi kad se skida varijator.ako neko zna i hoce svaka informacija bi mi dobro dosla.unapred hvala...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 2, 2011 (edited) Mora da se skine i rasturi usisna bregasta = mora da se razupci. Edited April 2, 2011 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted April 2, 2011 (edited) Ne znam koliko je to tacnoali cuo sam da taj remont,kratko traje,odnosno da remontovani varijatori,ponovo brzo odlaze pa bi bilo dobro da se javi neko ko je radio remont kod sebe da li je zadovoljan je ili nije,to jest da napise svoje iskustvoTakodje sam cuo od drugara,koji ima Stila 1.8 da pasuje neki sa Alfe 155,valjda,koji je nov nesto oko 12 do 15 hilj,s tim da ovo treba proveriti,posto je njega Stilo zezao pre par meseci. Edited April 2, 2011 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted April 2, 2011 Sta je u opste varijator faze? Cemu sluzi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted April 2, 2011 Sto bi rekli na srpskom to je jedna posebna remenica za zucasti kais koja se montira na bregastu za usisne ventile.Uloga joj je da produzi vreme otvaranja usisnih ventila,samim tim poveca kolicinu usisanog vazduha u cilindar a samim tim i snage.Kod renoa je kontrola te remenice resena preko pritiska ulja i jednog elektomagnetnog ventila,kod drugih proizvodjaca na druge nacine.Jos jedna stvar koja je teoriski bila idealna ali prakticno se nije bas proslavila nazalost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted April 2, 2011 dobro sad je lakse ...jedno pitanje za martinija i jagodinca da li remontovana moze da potera desetak iljada km...?ako ne koliko moze posto se razumete i upuceni ste oko tok jebenog varijatora mogu li da zabelezim tacke i da ga sam nabudzim i ponovo uzubim ili mora taj neki alat za uzubljenje.da li se isplati remont ili da skupljam 200e i to nov a bez garancije?unapred hvala drugari sad mi je sve mnogo jasnije oko tog varijatora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 3, 2011 Sve zavisi kako se radi. Ukoliko se uradi kako treba mora da predje i dosta vise od 10K. Da bi se uzupcio kako treba mora alat posto su obe remenice bregastih pomicne. Mozes da belezis ali to nije to. Ona trazi tacno zupcenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted April 3, 2011 epa super martini sve mi se to svidja sto moze da potraji ali to nece raditi majstor u koga imam poverenje vec neki tamo u servisu a i sam znas kako to ide samo da se zavrsi na brzinu i da ti uzmu pare a pritom ne daju garanciju, sve u njihovu korist jebiga nisam pametan sta da radim...auto ne mogu ni da gledam a kamo li da vozim tandrce kao dizel. kad sam ga uzeo nije tolko brujao, tad je nesto lupkalo oko trapa majstor mi kaze oscilirajuce rame ja kupim i zamenim, ono oped lupa ja kod majstora on kaze stabilizatori ja kupim i zamenim,ono opet lupa i dosli smo do zakljucka da su sverni zglobovi u zupcastu letvu pa i ovaj varijator poce da tandrce i bas sam se razocarao u libru a svidja mi se u pizdu materinu. Mnogo je dobra tast mi je naso u sloveniji od prve vlasnice sa svim papirima prodala je jer je grad izlupao a i to cu da sredim u kragujevac ima neko ko ispravlja ta ostecenja bez farbanja,inace nigde nije pipnuta farbom cela je u prvoj boji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted April 3, 2011 Nemoj da se razocaravas! Jbg to sto si bespotrebno menjao delove na trapu nije do auta nego do majstora! Kao i svi automobili i ovaj ima neku manu. Nemam iskustva s tim, ali kako mogu da cujem tj. procitam ovde na forumu varijator nije retka bolest...tako da ne preostaje nista nego da se problem resi sto je bolje moguce.Posto vidim da si iz Nisa, mozda treba potraziti resenje negde drugo ako vec tu imas problem da ti majstori ne ulivaju neko poverenje. Verujem da sigurno postoji neko ko to moze da uradi sa garancijom bar u nekom drugom mestu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted April 4, 2011 Nemoj da se razocaravas! Jbg to sto si bespotrebno menjao delove na trapu nije do auta nego do majstora! Kao i svi automobili i ovaj ima neku manu. Nemam iskustva s tim, ali kako mogu da cujem tj. procitam ovde na forumu varijator nije retka bolest...tako da ne preostaje nista nego da se problem resi sto je bolje moguce.Posto vidim da si iz Nisa, mozda treba potraziti resenje negde drugo ako vec tu imas problem da ti majstori ne ulivaju neko poverenje. Verujem da sigurno postoji neko ko to moze da uradi sa garancijom bar u nekom drugom mestu! ma nisu djabe menjani delovi po trap imali su i oni male luftove pa su izmenjani nego se ispostavilo da najvise lupalo u letvu sverni zglobovi a i sve oko trapa je jeftino viljuska 30e stabilizatori 1600 dinara a set za repariranje varijatora 1000 dinara u ap sport,sve to nije skupo ali kako da poverim auto i bacim pare kad nedaju garanciju nikakvu a martini kaze da moze da potraje repariran ali lepo sredjen.ma ja bi voleo da mogu sam da remontujem ali jebava me to sto se zupci sa nekim alatom znao bi sta i kako i nebi zurio bilo bi tip top a ovako svi gledaju da skarabudze i uzmu pare,ja nisam takav volim da platim ali volim i da dobijem nesto sto ce da potraje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bagzibg 0 Posted April 22, 2011 Ako ti je za utehu nisi jedini koji vozi benzinca a cuje se ko dizel ))Pored toga moj stilo ima i knedlu na oko 1500rpm.....ma divota... )) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted April 23, 2011 Bajco druže - ajde sad malo da osvežim sećanje. NA motoru bilo kakav kvar čija opravkakošta 15 e je minorna i periferna stvar. Kod tebe ne funkcioniše varijator, pravi zbrku i motoru i ventilima, dizeluje...a pošto je u pitanju vrlo ozbiljan deo na tom motoru, ne bi bilo zgorega da ozbiljno razmišliš o novom varijatoru. Recimo, ja bih tako rezonovao. Imati takvo vozilo, a upropastiti ga zbog neke tamo "kvazi popravke" baš je greota. Ni tih 200e nije toliko nedostižno kad se vozi auto od nekoliko hiljadarki...Zar ne? Opet moj da se ponovim, moj sin (živi u inostranstvu) se žalio da mu na barketi zvuk motora nije bio "najzdraviji", da mu je loše vukao...otišao kod nekog zaljubljenika u barkete (koji ih samo budži i od njih pravi ferarije), koji se igrao dva dana sa varijatorom, sve mu vratio na mesto i naplatio sitne pare. Sin je u početku bio zadovoljan, nije sreća potrajala ni sedam dana, ponovo su počeli da se pokazuju znaci slabe vuče i štektanja motora, neravnomernog rada itd. Na sreću, naleteo je na ivičnjak od tramvajskog-trotoarskog kanala, pocepao karter i bio prinudjen da ode u oficijelni FIAT-ov servis u Pragu. Tamo su mu zamenili karter, ali i ispitali varijator na koji im se požalio. Novi karter je platio manje od novog varijatora. Nije bilo šanse da mu ga poprave. Mislim da mu je novi varijator koštao 150e, da mu je montaža i pasovanje supčanika sve ukupno izašlo na 200. Naravno, ima garanciju na taj deo, ali od tada (prošlo je preko 2.5 godine) do danas nikakvih problema sa motorom nema, a "barka" leti ko raketa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted April 23, 2011 Pozdrav,Izgleda da nije samo reno us..o sa varijatorima nego i fiat.Druze znam da ti se nece ovo svideti ali Damjanovic je potpuno u pravu.Znam kad je neka skuplja popravka u pitanju svi mi jurimo ko muve bez glave i raspitujemo se u nadi da ce mo cuti da sve to nije istina i da mozemoproci jevtinije.Sto bi rekli hvata se ko davljenik za slamku.Taj deo je toliko bitan da ne mozes da poverujes.On odredjuje motoru "kako ce da dise" zamisli kad bi tebi neko u pola udisaja zatvorio usta i nos isto to se desava trenutno sa tvojim autom.Nema ti druge ili stavi novi ili parkiraj auto dok ne supis lovu.CaoPS.Veruj mi da sam 100 puta do sada radio razne remonte na zahtev musterija od cilindra za kocnice preko dihtovanja pumpi...I uvek mi se obilo o glavu sve je to bilo kratkog veka,samo novi deo resava tvoj problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
bajca 3 Posted May 18, 2011 drugari sve ja lepo razumem ali ne daju mi garanciju ni na nov deo ni na repariran,i sta onda ja da radim isti mi djavo i repariran i nov i repariran moze da crkne brzo a i nov moze da crkne brzo niko ne daje garanciju Quote Share this post Link to post Share on other sites