Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje...

Recommended Posts

@ Vule - Da, 4300, da izgleda "sto prirodnije".

Mozda zbunjuje plava boja, ali to je to slikanja mobilnim telefonom i do plave plastike gde su pozicije.

Evo slika da ne duzim previse ...

Fiat Stilo - Morimoto mini projektori, H1 xenoni, bojenje u crno :thumbsup:

30092011098.jpg 30092011099.jpg

Evo kako izgleda kada mi radimo otvaranje i zatvaranje. :whistle:

30092011100.jpg

30092011101.jpg 30092011102.jpg

Image_3509.jpg Image_3510.jpg

Image_3522.jpg Image_3524.jpg

Image_3525.jpg Image_3526.jpg

Kratak klip kako rade projektori .. http://tinypic.com/player.php?v=f0u9s8&s=7

Na poziciji oborenog je projektor i pri paljenju dugog svetla obara se klapna i "pusta" se svetlo[st], a ujedno se pale fabricka oborena.

Radili smo i branik Porse Panamere ...

29092011096.jpg 29092011097.jpg

Za koji dan slike Pezoa 307 CC - radili smo sredjivanje farova, ciscenje sociva, i bojenje u crno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poliranje, ciscenje sociva i bojenje farova u crno na Peugeot-u 307 CC je zavrseno, evo slika, ispalo je :thumbup: .

29092011093.jpg Image_3511.jpg Image_3512.jpg Image_3513.jpg

Image_3514.jpg Image_3516.jpg Image_3515.jpg Image_3518.jpg

Image_3517.jpg Image_3520.jpg Image_3519.jpg Image_3521.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro: hrom sijalice! Migavci i pozicije, sijalice oborenog i dugog svetla ne mogu.

Ovo je cisto estetski detalj, dobar je "trip". Spolja je sijalica hromirana, a svetli narandzasto.

Cim za zavrse migavci za mene, pokazujem slike, i neki klip kako svetli, i naravno - pisem cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford Galaxy feat. Morimoto bixenon projektori feat. bojenje u crno

[ovaj rad je jedan od najlepsih, auto se preporodio izgledom]

DSC00011.jpg DSC00013.jpg

DSC00014.jpg DSC00015.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stevo sta stavljaju ljudi na mesto dugog svetla kad vec morimoto preuzima i tu ulogu :) Jel stavljaju nesto da sluze kao dnevna svetla ili jednostavno ostanu prazna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opcije su sledece:

- nejcesce dugo svetlo ostaje u funkciji, tako da pri paljenju dugih - radi i ono i bixenon sa projektora

- stavljaju one daylight sijalice

- najmanje, gotovo nikako gase to mesto.

Dugo svetlo ostaje dobro nastelovano tako da nema smetnje drugim vozacima.

Mislim da nema potrebe izlagati se trosku ugradnje jos jednog para projektora radi "popunjavanja rup" posto je samo sa jednim svetlo brutalno dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stevo, konacno se zavrsila prica oko sredjivanja farova na mom Puntu... i sta vise da ti pricam osim da je sve ispalo VRHUNSKI! :thumbsup:

Sve se crni sto mora da se crni B)

Pocni vec sad da stedis za prednji sporting branik, jer kad budem ubacio slike nece ti biti svejedno :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorane, bas mi je drago da ti se dopada [znamo se pa necu persirati]. :thumbsup:

Jedva cekam da vidim slike posto od obima posla nismo stigli da uslikamo kako je ispalo na kraju.

Verujem da je perverzija, posto crna maska, i crne resetke na braniku daju jednu celinu. Farovi su kao novi posle poliranja i sredjivanja, "samo" crni, tako da se dobija i ja agresivnosti po pitanju izgleda.

Wellcome to the club of black headlights! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Punto Sporting, mk2b - poliranje farova, ciscenje unutrasnjosti, bojenje u crno

Pre

DSC00019.jpg DSC00018.jpg

Posle

sporting_1.jpg sporting_2.jpg sporting_3.jpg

I najlepsa na kraju Sporting_4.jpg

Skroz drugi auto, ljubomoran sam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo dopadljivije nego fabrika - svakako :thumbsup:

Ja ću, ipak, kad budem radio, ostaviti topiće u hrom varjanti, a pozadina će ići crna, kao u prethodnom slučaju..., mislim da će biti mnogo efektnije!

P.S. Sve pohvale izvođačima radova...! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala! :thumbup:

Sredili smo farove sa bojenjem u crno i na dzipu Sorento.

Na zalost, slike su takve kakve su, lose sam uslikao. <_<

Image_3546.jpg Image_3548.jpg Image_3551.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 5 2002 M paket

[radili smo 4 ovakva fara, jedan par je petice M, a drugi par je sa "obicne" petice]

Slike su sa M petice, a na kraju se vide i drugi par farova koji ce proci isti tretman.

BMW_5_auto_2.jpg BMW_5_auto_1.jpg

Svetlo je bilo u najmanju ruku ocajno! Nocu, po mokrom asfaltu vidljivost je bila minimalna. Matirani farovi, prljavi iznutra, fleke na senilu, zamuceno socivo, i jedan tipican problem sa BMW farovima - sva cetiri nosaca sociva su pukla! Preko svake neravnine far je "djuskao".

Ovako su izgledali farovi kad smo ih dobili na rad.

image.jpg image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Fleke na senilu. Vidi se kao da je nesto "stricnulo" po ovom rebrastom delu.

Sve se ocistilo bez ostecenja hroma.

08_senilo.jpg 09_senilo.jpg

10_senilo.jpg 11_senilo.jpg 12_senilo.jpg

Stanje i izgled prednjeg providnog dela fara pre restauracije.

15_polik_PRE.jpg 16_polik_PRE.jpg 14_polik_PRE.jpg

Nakon tretmana. Pre samog sastavljanja fara jos jednom se detaljno ciste.

13_polik.jpg 14_polik.jpg

Na spoljasnju povrsinu je nanesena zastita!!

Izgled kucista fara sa ociscenim socivom i senilom posle ciscenja, pre skalapanja.

BMW_5_0_untrasnjost_1.jpg BMW_5_0_unutrasnjost_2.jpg

U medjuvremenu su izradjena 4 nova nosaca sociva koji ce dozivotno trajati.

Fabricki nosaci sociva su izradjeni od veoma lose, nekvalitetne i pre svega krte plastike. Nije nam dosao ni jedan BMW a da mu bar 2 od 4 nisu bila ostecena.

Na svakom izradjujemo sva 4 ukoliko vlasnik-musterija zeli, da se ne bi desilo nemilo pucanje u narednom periodu, sto bi iziskivalo ponovno otvaranje fara, u prevodu nepotreban trosak. "Bolje spreciti nego leciti".

Posle 28 sati farovi su vraceni u zivot!

BMW_5_posle_1.jpg BMW_5_posle_2.jpg BMW_5_posle_3.jpg

BMW_5_posle_4.jpg BMW_5_posle_5.jpg BMW_5_posle_6.jpg

BMW_5_posle_7.jpg BMW_5_posle_8.jpg

Jedna fotka za kraj gde se vide 2 potpuno restaurirana fara BMW 5, i dva koja treba da se sklope, sa drugarima [Audi A8, Mercedes S klase 2009, 3x E klasa].

grupna_4x_BMW_5_i_drugari.jpg

Kad sredim slike, okacicu zavrsene radove i one koje smo zapoceli:

- S klasa [problem sa kondenzovanjem, bukvalno je bila "barica" u faru]

- BMW 5 E60 [problem sa kondenzovanjem farova - oba kod migavaca]

- BMW 3 E46 [imam slike posle tretmana, dok slike pre koje su kao i od ove petice ^ nemam]

- Renault Laguna 2010 - bojenje u crno, da ima izgled xenon fara

- E klasa[e]

- Mercedes CLS - upasivanje zadnjeg branika

- Audi A8, A6 sa socivom, A6 bez sociva - restauracija farova

- VW Bora - kad vidite pitacete se kako se moglo voziti! Oborena su izgledala kao pozicije!

- VW Polo 2011 [ostecen far u udesu - prednji deo fara je bio zestoko izgreban, ostecen je nosac fara, + sredjivanje i farbanje krila i branika]

- jedna ekskluziva iz garaze - Porshe 911 Ruf Bi-Turbo [restauracija farova, upasivanje branika, farbanje krila i vrata]

Share this post


Link to post
Share on other sites

CLS - upasivanje zadnjeg branika

Pre par dana smo radili upasivanje prednjeg i zadnjeg branika na CLS-u.

00a.jpg

Po meni ovo je jedan od najlepsih Mercedesa!

Ovaj konkretno ima crveno-bordo kozu, mislim da bi mu neka bez ili siva bolje stajala.

image.jpg

Elem, branik je "zinuo".

image.jpg

Skinuli smo tocak i podkrilo [koje smo takodje reparirali sa dosta muke - izradjeno je od poliamida]

image.jpg

image.jpg

Da bi se sve upasovalo, i da bi se pristupilo svim srafovima mora se prici kroz gepek, nakon skidanja-odvajanja tapacirunga.

image.jpg

Posle korekcija, prepravki, i muke sa cuvenim Mercedes zabicama, zavrsismo posao.

image.jpg

Mercedes S klase 2009 - resavanje problema kondenzovanje fara.

Konkretno - S550 4MATIC.

image.jpg image.jpg image.jpg

Izgled i stanje fara kad je stigao kod nas.

image.jpg image.jpg image.jpg

Ispekcijom fara spolja nije se video trag-mesto popustanja sto je uzrok kondenzovanja.

Poklopci su stajali na mestu, kuciste fara je intaktno, masa za zatvaranje fara je bila prisutna po celom obimu.

Postavljalo se pitanje odakle toliki kondenz u faru ako je sve na svom mestu?

Skinuli smo far sa auta i pregledali jos jednom - ovaj put i donji deo kucista.

image.jpg image.jpg

Opet je sve bilo kako treba.

Iskustvo i znanje su ucinili svoje, i odmah po otvaranju fara smo nasli uzrok!

09_1.jpg

Ocistili smo komplet unutrasnjost, sa akcentom na socivo da posle ne potamni ili da se ne zamuti.

09_2.jpg

Uzrok svega je bio prednjem-spoljasnjem delu fara.

09_3.jpg

Konkretno ova mala rupica velicine 3-4mm!!

09_4.jpg

Ovaj deo se nije mogao videti golim okom posto su ga gornji deo kucista fara i masa za zatvaranje fara prekrivali.

Nakon zatvaranja ove rupice, i ciscenja tog prednjeg dela fara, sve smo sastavili, vratili na auto.

Padala je kisa, auto je opran i kondenz se nije vratio! :D Pobeda!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzoni, socivo ne moze da se ljusti. Da ne mislis na senilo ili rozetnu?

Sta god da je - nemoj vodu koristiti!!

Skoda Octavia - ugradnja Morimoto H1 bixenon projektora

Image_3749.jpg

Ovi farovi su nam stigli na rad kao posledica rada "majstora".

Na ovoj ^ slici, pogledajte deo oko migavca ... vidite kao je ogareno, da ne kazem spaljeno. "Majstor" je da bi prikrio gresku zbog LED pozicija vezao sijalicu i ostavio je u kucistu fara. Naravno, ona je spalila plastiku, i celo staklo je stradalo. Sve je bilo dim tamno sivo. Katastrofa. Nekoliko ljudi je pokusavalo da sredi stvar, i na kraju je momak iz Novag sada dosao kod nas.

Ugradili smo mu bixenon projektore, sredili stakla, resili problem greske. Farovi kao novi.

Image_3750.jpg Image_3751.jpg

Image_3752.jpg Image_3753.jpg Image_3754.jpg

Image_3770.jpg Image_3771.jpg Image_3772.jpg

Image_3773.jpg Image_3774.jpg Image_3775.jpg Image_3776.jpg

Lancia Lybra - restauracija farova: ciscenje iznutra, poliranje, zastita ...

PRE

Image_3747.jpg Image_3748.jpg

IMG0059_A.jpg IMG0058_A.jpg

POSLE

Image_3779.jpg Image_3780.jpg Image_3781.jpg

Image_3782.jpg Image_3783.jpg Image_3784.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A6 S-Line [bez sociva], restauracija farova: ciscenje iznutra, poliranje spolja i iznutra, zastita spolja ...

PRE

pre_01.jpg pre_02.jpg pre_03.jpg pre_03.jpg

Na slikama se vidi matiranost i prljavstina iznutra: na "staklu" i senilu.

Samo jos jedan primer kako se trebaju komplet srediti farovi, a ne samo spolja [bez zastite pa ponovo matiraju za par meseci].

pre_05.jpg pre_04.jpg pre_07.jpg

pre_08.jpg pre_11.jpg pre_12.jpg pre_10.jpg pre_09.jpg

POSLE - farovi su bukvalno kao novi, potpuno vraceni u fabricko stanje

posle_01.jpg posle_02.jpg posle_03.jpg

posle_08.jpg posle_04.jpg posle_11.jpg

posle_10.jpg posle_09.jpg posle_05.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momci svaka Vam cast farovi su extra, extra zaista su kao novi i zaista ste za svaku preporuku od ljubaznosti, rada i onoga sto je uradjeno veliko hvala i pozdrav !!! :thumbup::thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu i hvala! :thumbup:

Lybra ima "rebrasti" far pa se rezultati rada ne vide toliko kao na drugim prikazanim slucajevima. Ali svakako su se postigli i estetski i funkcionalni efekti. :thumbup: To je najbitnije.

Imamo zapisano za motoric, pa kad i ako naidjemo na neki da odgovara, znamo koga zovemo :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A6 - ugradnja fabrickih sociva

[far je bio "obican", musterija je zelela sociva u faru zbog kvalitetnijeg svetla, i sto originalniji izgled, tako da smo se odlucili za "transplantaciju" - ugradili smo sociva iz originalnog Audijevog fara]

U istom aktu su odradjena i "stakla" - poliranje i zastita.

17112011113.jpg 17112011114.jpg 17112011116.jpg 17112011117.jpg

Posle ugradnje sociva i postave rozetne ...

Image_3777.jpg Image_3778.jpg

Na autu ...

Image_3786.jpg Image_3785.jpg Image_3787.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi bilo lose da ubacite neki snimak testiranja mini morimoto projektora na nekom putu bez rasvete, da cisto ljudi vide sta se dobija sa mini morimotom kada se ugrade. Skoro sam se vozio u jedan auto gde su naknadno ugradjivani mini morimoto projektori i odusevio sam se intenzitetom svetlosti u odnosu na xenon bez projektora.

I jos jedno pitanje. Jel imate projektore koji u onoj maskici koja ide preko projektora ima i angel eye, tj. onaj svetleci krug. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dzoni: u pravu si - dobro bi doslo tako nesto. Sve mislim da ljudi znaju o cemu se radi i da im neko posebno pokazivanje ne treba. Ko je bio kod nas zna da je prometno kao na autobuskoj stanici. :)Stalno se radi, puno je posla, i zbog svega toga ne stizemo da slikom i video materijalom sve propratimo. Isto tako, kad su obe ruke zauzete nije bas zahvalno stalno prekidati posao i slikati ...

Imamo najavljenu jednu Alfu 147, na kojoj ce se raditi bukvalno sve: poliranje sa zastitom, bojenje u crno, ugradnja projektora ... Vlasnik ne zuri, ostavice nam auto, tako da ce biti foto sesn, a ako bude i mrak mogu da snimim klip u voznji, i efekte projektora!

Na sebe preuzimam da sve dokumentujem!

@ zoran_sporting: xex, prosle nedelje smo jednog dana uradili 4 fara BMW petice, 3 fara E klase, jedan S klase, dva A8 i dva A6 - lipasli smo!

Sada je malo lakse, radimo dva fara manje :whistle::)

Ono vece kad je bio cojajoca smo zaginuli do 1 iza ponoci. Video je on E46 bez farova, A6, Golf 5 Plus i Mini Cooper ...

Kad ne bude posla odmaracemo! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...