Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje...

Recommended Posts

Dogovorena je ugradnja projektora sa mozda daylight-om u Fiat Stila.

Naravno, kad se zavrsi bice slike.

Termin nije definisan, ali verovatno uskoro, samo da vlasnik dobije godisnji odmor.

Bice i nekih radova tipa crni farovi na 307, BMW 5, E klasa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poliranje, sredjivanje i bojenje u crno farova na Pugu 307.

Ovo je jedina slika koju imam, za sada.

mine307.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene interesuje da li smem na stilu da ofarbam tu plastiku u faru u crno,kao sto si ti Stevo radio na puntu,hoce to smetati svetlosnom snopu?

Mozda negde ima odgovor na moje pitanje,ali meni je malo zurba,pa nisam imao vremena da pretrazujem. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ChobbyNS, smete naravno.

Kad otvorite far imacete vise delova: prednji-spoljasnji deo od polikarbonata, zadnji-unutrasnji deo preko kog pristupate sijalicama, i srednji deo - tzv rozetnu i deo oko sijalice.

Deo oko sijalice nikako nemojte bojiti.

Ostatak rozetne mozete bez problema.

Na mom Puntu su te nereflektujuce povrsine velike i kad se oboje poprilicno je uocljivo, slicno kao ovaj Pezo 307 ^^^, dok su na Stilu manje, onako diskretnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chobby je hteo da se farba donji deo samo, onaj na kome leže plastike za pozicije, jel bi to smelo? Meni deluje kao da i to ima neku svrhu, možda se i varam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

smes, to ti nije reflektjuca povrsina, evo kako je ko mene ispalo, neka ti opet kolega @steva_anya potvrdi

IMG_4089.jpg

Ovaj Peugeot bas bas dobro izgleda sa uradnjim farovima, ne znam mozda gresim ali steva_anya cini mi se da se dobije bolji uvid u efekat izmenjene boje unutrasnjosti fara ako ih slikas (farove) i kada su na kolima, tj ugradjeni...

...............................

razlika u vremenu :), ja odigrao jednu partiju bilijara na fb...a u medjuvremu vi se raspisali :)

Edited by Lord Markus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova donja, horizontalna povrsina, na kojoj su ova plavicasta mesta za pozicije sme-moze da se oboji.

Stilo_SWre.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav druze, zanima me koja bi bila cena sredjivanja farova za grande punto? Farovi su skoro novi, to bih radio zbog farbanja u crno. Pozdrav.

Edited by ANDRIJAIJELENA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lord Markus me preduhitrio sa slikom. Kao sto sam rekao, na Fiat Stilu se moze obojiti ta horizontalna povrsina na rozetni.

Nije izrazito uocljivo kao na 307, ili Puntu mk2b, ali se vidi, i daje neki smek.

Da, svakako da se vizuelna promena najbolje vidi kada su sredjeni farovi vraceni na auto.

Tek se tada dobije celina, i mogu se videti detalji. Recimo dok na Punta nisam stavio farove, i dok mu nisam sredio prednju masku u crno, nisam primetio, ni toliko naslutio da crni farovi+maska+lajsne daju jednu lepu celinu.

Slicno je i sa 307.

ANDRIJAIJELENA: sve zajedno za GRande Punta iznosi 70e. U tu cenu ulazi: otvaranje fara, priprema i bojenje tzv rozetne u zeljenu boju [pretpostavljam crnu], boja, zatvaranje fara propisanom masom-sredstvom. Samo bi dodao da se pri nasem radu ne vidi da je far otvaran i diran, tehnike-metode "far u rernu" i sl. ne primenjujemo.

Posto cesto pitaju, da odmah kazem - okvirno vreme za ceo posao je jedan dan.

Garancija 12 meseci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno, zanima me samo vezano za garanciju. Na sta se odnosi, t.j. da li je moguce da se posle nekog vremena boja oguli i napravi problem. Nemoj pogresno da me razumes, video sam sa slika da su ti svi radovi profi, nego cisto da znam, da ne dodjem u situaciju da menjam farove za neku godinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garancija se odnosi na nas rad. U Vasem slucaju, mi garantujemo da se nista nece desiti sa farovima, niti sa bojom na tzv. rozetni. Za sve nase radove dajemo 12 meseci garancije, bila to klasicna restauracija farova, ugradnja projektora ili bojenje unutrasnjosti farova.

Nema razloga za strah po pitanju boje. Porucujemo je u Ehomu najcesce, uzima se predvidjena zavisno od materijala na koji se nanosi, radi se adekvatna priprema, i nema razloga da bude nekih problema.

Ako sta i bude, a ponavaljam da nema razloga da se nesto "ljuspa" i skida, 12 meseci je vise nego dovoljno da se pokaze.

Uz to, boja je u unutrasnjosti fara prakticno zasticena. :)

Moji farovi su uradjeni pre 9-10 meseci i isti su kao prvog dana.

BMW1 M paket koji smo radili u crno takodje imaju isti izgled kao prvog dana.

Ono sto je bitno za "obojene" farove podjednako je bitno i za ostale: poklopci na zadnjem delu fara moraju postojati, i stajati adekvatno, te prljavstina i vlaga-voda ne smeju ulaziti unutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni malo magli jedan far. Ne preterano, ali dovoljno da me nervira.

Pa me interesuje, da li moze to da se sredi kod vas?

Da se otvori far, i da se ponovo zatvori ali da valja, tako da ne magli vise?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bki, moze.

Ali da ne bi placali uradite ovo, ako vec niste, mozda pomogne:

- prekontrolisite da li su prisutni, i da li dobro stoje svi poklopci sa zadnje-unutrasnje strane fara. Dovoljno je samo malo "lufta" da ima, i pocinje kondenzovanje.

- kada vidite da je malo "orosio" far, tj da se javio manji kondenz, otvorite jedan od poklopaca i dajte mu "oduska". Nikako nemojte voziti bez poklopca, posto ce prasina uci i na vlaznoj povrsini napraviti haos u vidu fleka.

- zavisno od velicine kondenz povrsine, ona moze nestati za par sati ili ceo dan.

- kada ponovo krenete da vozite, vratite poklopac na njegovo mesto. Ako i posle voznje ima kondenza, ponovite ovo sa skidanjem.

- ako se javlja kondenzovanje posle svake kise i svakog pranja - treba "prepakovati", tj kao sto ste rekli, otvoriti i zatvoriti far, sa naravno odgovarajucom masom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove cene, nova ponuda: :thumbsup:

- Morimoto bixenon projektori - 80e

- xenon H1 sijalice za projektore - 60e

- ugradnja projektora od 50e, zavisno od tipa fara

Kontakt: 060/377-83-82, pp, ili ovde u temi. :thumbsup:

[naredna 3 dana mozda necu azurno odgovarati posto sam na putu]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fire, cena je za par projektora! :thumbsup:

Nismo radili ugradnju projektora u Stila. Jedan forumas je najavljen, medjutim nikako da dodje do vremena, + nije iz Beograda. Cim njemu uradimo, okacicu slike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogromno hvala za info, provericu kao sto je navedeno. Taman su kisni dani pred nama.

Inace, na farovima ima sitnih tackica, primeti se kada se upali svetlo, ali sve mi izgleda kao da je iznutra i lici na prasinu <_<

Sad ne znam sta je, ako je spolja, da se ispolirati, a ako je iznutra, onda dzaba poliranje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bki, jedna od najgorih kombinacija je vlaga+prasina u faru. :rant:

Probajte ovo sto sam Vam rekao, mozda pomogne, ili bar resi nedoumicu o velicini problema.

Mi ne radimo poliranje tako sto far, koji stoji na autu, tretiramo nekim pastama.

Svaki far se fizicki otvori, i svaki deo se tretira-sredi kako treba i cime treba.

Dakle, otvori se far, reflektujuca "hrom" povrsina se ocisti, ako ima socivo koje je zamuceno ono se sredi, polikarbonat-spoljasnji deo auta je polira i zastiti.

Ovako se prakticno sredi far i dovede u fabricko stanje. Otuda i moje imenovanje "restaurcija farova". Uz to se svaki far zatvara predvidjenim "sistemom", tj odredjenom masom, kao sto je farbika predvidela. Pri otvaranju farova se posvecuju maksimalana paznja, vestina i znanje.

Posto je nekolicina bila u prilici da vidi koja su auta parkirana ispred nase garaze, mislim da radovi na kolima poput CLS-a, CL-a, E klase, X5, Serije 1, Cayena, Lexusa, A8 i sl dovoljno govore o nasem radu, i o poverenju koje uzivamo od strane musterija, izmejdu ostalog i clanova foruma. :thumbup:

Odmah da kazem, da ovim ne zelim da uvredim ili omalovazavam vlasnike auta cija materijalna vrednost nije velika. Samo sam hteo da kazem, a i da se pohvalim :ice: kako nam ljudi-musterije poveravaju svoje farove na rad, cija je vrednost ko pola mog Punta. :)Recimo, 2 nova fara za CLS-a ili X5, ili BMW5 koje smo radili kostaju preko 2000e.

Sto se tice projektora, koje spomenuh na prosloj strani, da ne bude zabune - cena za par Morimoto H1 bixenon projektora je 80e. Na to se dodaje cena ugradnje, uz koju ide gratis poliranje-ciscenje-sredjivanje farova, i cena sijalica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, to su ti Morimoto H1 projektori. Izmedju ovih nasih i tih su minimalne razlike, tehnicke prirode vise. Kako proizvodjac kaze "ovo je novija generacija".

Sutra idem na more na par dana, cim se vratim okacicu slike da vidite.

Imate ovde http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=46128&st=80 slike ugradjenih Morimoto projektora u Lagunu.

Edited by steva_anya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošalji samo neku poruku kad se vratiš sa mora pa te zovem da se dogovorimo sve, kasno je sad da te cimam. Čujemo se i hvala na infu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...