klepesina 0 Posted June 19, 2011 ako ti dugme ide do kraja i lijepo klikne ono bez ikakve zadrske onda nije do skidanja kozole otidji na servis koji radi dopunu klima da ti provjeri sistem dal ti fali ulja il freona kostace te oko 30 eura bar je toliko mene kostalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted July 28, 2011 Mesec dana je radila i sada ponovo otkazuje, ali jako cudno. Ukljucim klimu i ona ne radi, ostavim je ukljucenu i posle nekog vemena proradi, osetim hladan talas pracen sa fffsssssszzzzzz zvukom. Posle toga cesto gasi pa pali kompresor. Ako je tada ugasim ne mogu vise da je upalim, tj opet ostavim upaljenu pa se ona probudi posle nekog vremena.Nisam proveravao stanje freona, svaki dinar mi je bitan pred odmor, a vec vidim da ce biti pakleno putovanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 28, 2011 Kada se cuje to sistanje to je gotovo sigurno znak male kolicine freona. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chika Kure 6 Posted August 10, 2011 (edited) Dešava se prilično često da klima ne duva hladno.Kada ugasim upalim, proradi ponovo, a nekad i sama posle par minuta.Ima freona provereno, zamenjen filter polena, detaljno oprani hladnjaci ...... Da li je neko imao sličan ili ovakav slučaj .... Edited August 10, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted August 10, 2011 Da te ne zeza spojnica klime? Ona ima neki elektromagnet ili vec sta. Mozda ti kompresor zeza? Ako si bio da proveris gas, sigurno si bio u servisu za klime - sto njih nisi pitao? Mi mozemo samo da nagadjamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chika Kure 6 Posted August 10, 2011 Sve se to dešava mesec posle servisaNekad ceo dan radi ok, nekad ne...nema pravilaU dosta slučajeva i nagadjanje može mnogo da pomogne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted August 10, 2011 Da te ne zeza spojnica klime? Ona ima neki elektromagnet ili vec sta.elektromagnetno kvačilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chika Kure 6 Posted August 10, 2011 ^^^ Može da bude, a čemu služi tačnije? i gde bi trebalo da se nalazi na Puntu, verovatno negde kod kompresora ... Da li se popravlja ili čisti ili odma 100-200 evra za nov ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted August 10, 2011 To je ono ''cak'' što se čuje kad uključiš/isključiš klimu. Služi da spoji/odspoji kompresor klime sa motorom.Da li si primetio da se to dešava u toku vožnje bez tvoje komande? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chika Kure 6 Posted August 10, 2011 Znam o čemu pričaš ali nisam primetio-čuo da sam to odradi.Ima dosta logike ako je elektromehanički uredjaj ...nije mu dobro sigurno posle 10 godina ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted August 10, 2011 Je l si dopunjavao freon? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chika Kure 6 Posted August 10, 2011 Jesam pre oko 2 mesecato se dešavalo pre i posle Quote Share this post Link to post Share on other sites
lnzarko 0 Posted March 24, 2012 A posle toga sacekaj 18 plus stepeni da budes siguran jer je to tzv. A/C klimaVoleo bih da mi neko objasni sta to znaci A/C klima. Koliko ja znam postoji analogna ili digitalna i automatska ili manuelna klima. Oznaka A/C je skracenica za air condition sto u prevodu znaci klimatizacija. Znaci kakva je to A/C klima? Mozda ja gresim ili stvarno ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 25, 2012 pize "tzv." ...siroko rasprostranjeni naziv za manualnu klimu...imas dugme na kom pise a/c i time dajes komandu da hoces da se pali kompresor ako su uslovi zadovoljeni i isti ce raditi dokle god ne iskljucis dugme makar selektor temperature prebacio na grejanje...kod automatske klime nema to dugme nego ako selektor temperature stavis na ladnije neg je u kabini ecu sam ciklicno pali gasi kompresor da odrzava zadatu temp Quote Share this post Link to post Share on other sites
lnzarko 0 Posted March 26, 2012 Ma znam ja kako sta radi. Imao sam auto sa automatskom digitalnom klimom a sad imam punta sa manuelnom klimom. Mene samo zanima zasto svi upotrebljavaju izraz A/C klima kad sama oznaka A/C (air condition-klimatizacija) oznacava da auto ima klima uredjaj. Mislim da vecina ljudi koji upotrebljava taj izraz ne zna sta to A/C znaci. To je isto kao kad bi rekao color TV u boji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 26, 2012 Kod nas to govorili ja te krstim a ti prdis ) Salim se .Pa lepo kazem siroko rasprostrenjeni naziv ..manuelna ima DUGME...automatska nema...e tamo de ima DUGME...ljudi su navikli da kazu "ima AC klimu" jer to pise na dugmetu....znali oni ili ne sta znaci... da je pisalo ECON na tom dugmetu govorili bi "ima ekon klimu" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 26, 2012 Tako je Gorane,navika je cudo Quote Share this post Link to post Share on other sites
drasko 0 Posted June 13, 2012 Da li je normalno da se, kada je klima upaljena, kompresor sam pali i gasi? Cuje se ono "cak" svakih minut dva.Ja klimu nikada ne palim po gradu vec samo na putu. Po gradu furam prozor, zdravije je. Danas sam povezao jednu klimaktericnu gospodzu sa sve valunzima pa sam morao da joj udovoljim i upalim klimu...inace ne bih ni primetio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad013 0 Posted June 22, 2012 (edited) Imam punta jtd 1.9 2000 godiste...punio sam klimu pre 15 dana,klima je obicna manuelna. i otad mi se desava da se cuje sistanje i izbacuje mi neku vrstu pare iz srednjeg dela ventilacije...a slucajno sam otkrio da mi uopste ne izlazi kondenz napolje,t.j voda uopste ne curi iz auta....bio sam kod majstora za klimu i receno mi je da mi je zapuseno crevo koje izlazi iz kabine i odvodi vodu napolje, tom prilikom mi je receno da auto doteram i da moraju skinuti kompletnu tablu kako bi dosli do hladnjaka i tog sistema klime...a cena uopste nije naivna,nekih 8.000 su mi trazili za to..inace klima radi,medjutim cim dobije taj povratni pritisak od neizbacivanja vode, ona prestaje sa radom i ne hladi vise a cim prodje minut ona se ponovo ukljuci i radi normalno..ima li resenja u kucnoj radinosti ili ipak moram u servis?Unapred zahvalan na savetima Edited June 22, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 22, 2012 Nemaš nikakav pritisak od kondenza, to je najobičnija vlaga iz vazduha koja odlazi iz vozila prirodnim padom. Vidi ako možeš to crevo izduvaj ili se uklještilo pa ga oslobodi. 8000 za mene smešna cifra sobzirom koliko tu ima posla i šta se sve rastura, ali ako do toga dođe nadam se da će ti kompletan sistem u kabini oprati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad013 0 Posted June 22, 2012 Da li neko zna gde se nalazi taj isparivac,jer nece da izbacuje vodu a kanal je cist,proverio i hladnjaci su ok... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted June 26, 2012 Da se pohvalim... vrisnuo presostat... dzaba sam dopunjavao klimu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tibor M 0 Posted June 30, 2012 Gde se na Puntu mk2 nalazi crevo za odvod kondenzovane vode ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad013 0 Posted July 1, 2012 crevo je na pozarnom zidu kod suvozaceve strane a iznad letve volana.zasticeno je malim plasticnim odvodnikom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosKS 0 Posted July 1, 2012 Kada sam kupio auto pre izvesnog vremena, klima je bila prazna.Odvezao sam auto u servis,napunio plin i majstor je stavio i neku boju da bi proverio da li negde curi gas.nakon 10-ak dana proverio je ceo sistem nije video da negde curi,medjutim nakon nekih mesec dana gasa vise nije bilo,culo se samo neko zujanje kada ukljucim klimu.da li se nekome desilo nesto slicno i ima li neko neki savet sta dalje??? Quote Share this post Link to post Share on other sites