kakashi 3 Posted September 17, 2013 pozdrav...ja imam problem sa kompresorom klime...tj. sa lezajem remenice ...zna li neko dimenzije lezaja? gde moze da se kupi u bg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted September 20, 2013 nije valjda da niko nije imao problem osim mene sa lezajem remenice ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulepuntojovanovic 0 Posted November 9, 2013 (edited) Evo i mene posle duzeg vremena sa jednim mogu reci ne tako malim problemom.Naime sta se desilo,prosle godine pred odlazak na odmor(Crna Gora) izvrsim punjenje sistema za klimu sa freonom,majstor lepo to sve uradi,proveri da li negde curi i ordadi sve to maximalno profesionalno.Ali sta se desi posle maltene godinu dana negde u sistemu za klimu freon malo po malo iscuri.Kosultujem se sa mojim majstorem i kaze dodji da pogledamo. Prvo sto je radio proveravao je xladnjak klime koji mu je bio dosta sumnjiv jer je postao (kako on kaze dosta porozan),gledao xladnjak,kontrolisao ventile gde se puni klima,kontrolisao sastave cevi gledao skoro citavix 2.5 do 3 sata i nigde nista nije mogao da uoci,predlozio mi je da zamenimo xladnjak klime sto sam i uradio.Kupio sam neki jeftiniji(neki kinez za 7000 dinara posto nisam bio u mogucnosti da izdvojim vise(imali su i skuplji,recimo VALEO xladnjak sto je skinuo kosta negde oko 26000 sto je za moj budzet mnogo ).Pokazao mi je mesta na hladnjaku gde se vide masne fleke jer je ubacivao neku boju u freon da pokaze mesto curenja. Zameni on xladnjak klime,i masinom za punjenje klime pusti vazdux pod pritisak da vidi da li opet negde pusta i da li da ponovo puni sistem gasom,medjutim pokazuje se negde ponovo gubitak tj.negde izilazi vazdux,opet on gleda jedno 2 sata proverava i kaze ovako ce mo:punimo sistem gasom,i za neko vreme kad imas vremena dovozis mi auto da sve komlpet rasturim pocevsi od xladnjaka za klimu pa sve do instrument table jer mozda postoji mogucnost da negde unutra pusta gas. Juce sam ostavio auto kod njega i videce mo kakva je situacija preko vikenda, nadam se da problem nije toliko veliki.Javljam se sledeci put sa vestima od majstora,izvinjavam se sto je ovoliko dugacak tekst. Edited November 20, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulepuntojovanovic 0 Posted November 19, 2013 proveren ceo sistem klime,par gumica zamenjeno i sve funkcionise kako treba,najproblematicniji je bio xladnjak klime... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 23, 2014 ....koji sada ima da se nadje i za 5500 din i to bas famozni Valeo. E, sad koliko je to blizu ili daleko od Valea? Ima i Marreli za te pare. Danski NIssens je oko 10ak hiljada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted July 6, 2014 Imam problem sa klimom.Upalim je lampica svetli ali ne pali kompresor.Gasa ima u sistemu provereno,rece mi jedan majstor da je mozda relej ili osigurac.Ako neko moze da mi kaze gde se nalayi taj relej i koji je osigurac od klime posto nemam upustvo da vidim.Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted July 6, 2014 Ako lampica svetli znaci da nije osigurac. Proveri presostat, pritisak, spulnu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted July 6, 2014 OK.Hvala puno,ovi dana ide kod majstora pa javljam sta je bilo. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted July 7, 2014 Bio kod majstora,dopunio mi freon i sad hladi odlicno.Inace sam zvao coveka od koga sam uzeo auto i on mi rece da je isto prosle godine dopunio i da je radila super 2 meseca i onda je prestala jer vise nije bilo freona.Sad me interesuje kako je moguce i gde da pusta toliko malo da traje citava dva meseca.To je verovatno tesko pronaci gde pusta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted July 7, 2014 Ako traje dva meseca onda to malo vise pusta. Idi opet kod istog majstora i reci mu to sto si gore napisao. On ce ubaciti boju da vidi gde pusta, pa javi kakva je situacija. :-)Jel ti prodavac to nije spomenuo pre kupovine auta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted July 8, 2014 Cesto pusta na preostatu klime,tu je kod mene pustalo.Plin izlazi pokraj nozica u dzeku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted July 8, 2014 Rekao mi je pre kupovine auto da je punio ali posle toga nije sipao boju da vidi gde pusta.Sacekacu malo posto idem na more u nedelju,pa ce valjda izdrzati,ali svakako cu to srediti.Ako pusta na preostatu sta se tu radi,jel se menja preostat ili nesto drugo.Pozdrav i haval svima na odgovorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 8, 2014 Menja se presostat uglavnom(majstor mi rece da on sam od sebe pusta. Kako? Fabricki los) , mada moze biti i sam spoj presostata i onog cilindra ispod, na koji se presostat srafi. Nov je oko 55eur, polovan 20eur. Ja sam stavio polovan i za sada radi. Sacekaj da se pogleda sve UV lampom i onda ces znati gde pusta, pa ces dalje. Neke komponente mogu da se vare, neke ne. U svakom slucaju, ne zuri sa punjenjem da ne bi bez veze placao u vise navrata, a sistem nisi do kraja ispitao da li ''drzi''. Cesto pusta na preostatu klime,tu je kod mene pustalo.Plin izlazi pokraj nozica u dzeku.Da. Bas to mi je i majstor elektricar rekao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted July 9, 2014 Preostat se mijenja,to im je boljka.Ja svoj kupio za 5 eura,skinuo sa prijateljevog punta,jer kod njeg svakako nema kompresora Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa87 0 Posted July 9, 2014 Danas upalim klimu kad ono nista.Odem kod majstora,kaze skroz je prazna.Pregledao cevi crevai ne vidi nigde da pusta.Skinuo je branik,i na ulazu cevi u hladnjak vidi se masna fleka u duzini 5cm.Kaze da tu pusta i da moram kupiti novi hladnjak.Rece mi da ima neki kineski za 5000-6000 dinara,pa da vas pitam jel se isplati to kupiti kako su se pokazali.Sad cu morati da se kuvam jer sam sve pare dao za odlazak na more... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted July 9, 2014 Ja sam mijenjao hladnjak prije par dana,placen 70 evrica.Nije orginal ali radi posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted July 10, 2014 (edited) Evo mog problema.Otkad sam kupio kola povremeno se cuje neko sistanje iz ventilacije dok je ukljucena klima. Nisam mnogo obracao paznju na to, a ni na temperaturu hladnog vazduha koji izlazi iz ventilacije. Prosle godine sam bio kod nekog majstora da eto pre mora proveri o cemu se radi, eventualno dopuni sistem, neko ulje u kompresoru za koje su mi pricali, itd.. Tada se desilo da ona masina za klime nije mogla lepo da vakumira sistem (ili je mogla ali nije mogla lepo da ga napuni, sad se vise ne secam) i taj proces je trajao jako dugo, mnogo duze nego na ostalim kolima. Majstor je konstatovao da postoji neko zacepljenje ali ne zna gde, i da mora da menja deo po deo dok ne otkrije sta je u pitanju. Rasturao je kaze i ekpanzioni ventil ali on je ok. Posle te intervencije klima nije uopste hladila, samo bi obrtaji motora skocili sa 800 na 2500 kad se ukljuci kompresor. Posle dan ili dva klima je malo po malo proradila, sama od sebe, i tad sam primetio da desna strana centralnog otvora solidno hladi, dok leva strana izduvava znatno topliji vazduh. Ponovo se pojavljuje ono sistanje i tada i leva strana hladi kako treba, kad prestane sistanje ona oslabi. Onda mi se par puta desilo da iz ventilacije izlazi beli dim ili magla bez mirisa. To mi se i danas desilo, i primetio sam da tada jednako hlade i leva i desna strana, cak sam i snimio telefonom ali se slabo vide ta isparenja.Sta mi je ciniti, ima li leka, i koliko je to normalno? Edited July 10, 2014 by majstormica Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 10, 2014 Meni se na puntu culo to sistanje - krckanje godinu dana ali je klima radila super.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted July 10, 2014 (edited) Zaboravih da napisem, i kod komsije na puntu leva strana malo slabije hladi ali nije toliko izrazeno. Cak smo i merili, razlika je od 4 do 7 stepeni manje u odnosu na desnu stranu. Kod mene nisam merio, nisu mi kola bila tu.Evo i snimka od danas. Kamera ne moze lepo da snimi, uzivo izgleda strasnije. Edited July 10, 2014 by majstormica Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 11, 2014 Au, ovo nisam nikad video Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 12, 2014 Negde je začepljen kondezacini kanal, mislim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted July 12, 2014 Dole kaplje onaj kondenz ako na to mislis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted July 18, 2014 Vako, zveknuo presostat, punto 2 jtd, uzeo polovan 1-ne odgovara, zamenio i drugi explodirao i ispustio freon.. Da li mora nov ili sam loš na džaku za p..kama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted July 18, 2014 Ja sam pre dve godine kupio nov i od tada klima radi bez ikakvih problema i promena intenziteta.jbg, novo je novo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
brile86 0 Posted July 21, 2014 Pozdrad forumasi, nov sam na ovom forumu. Iz pozarevca sam, imamo familijarni punto od 12.2011. godine kupljen nov, ali imam jedno pitanje, kada se koristi klima uredjaj u puntu, poluga za vazduh treba da stoji da uvlaci svez ili da okrece onaj u kabini, i kada se iskljuci klima kako treba da se izduvava, sa otvorenom tom polugom ili da okrece vazduh iz kabine? mozda pitanje nije za ovu temu, izvinjavam se unapred ako je tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites