Jump to content
FAS Goran
Dinno_Gti

Ugradnja jačeg motora u Yugo

Recommended Posts

Ne znam stvarno, znam da sa 1.4 motorom, 120ks i 13/53 moze da postigne 200km/h i ubrzanje od 7.2s do 100 ;) A posto sa 150 moze da ide sa 65ks i da potrebe za snagom drasticno raste sa povecanjem brzine, rekao bih da je tih 105ks odprilike taman dovoljno za nekih 185, mozda 190km/h... I Uno Turbo sa 103ks je deklarisan ja mislim na negde oko 190-195km/h... ;)

 

 

Mada vecina Yugica ne ide toliko i nema tu snagu jer kod nas ljudi uzimaju motore sa odpada (koji su "sigurno" 100% ispravni), bez obzira na verziju i poreklo, svi imaju verziju od "90ks" i onda frikombinuju pola stvari sa 1.1 i 1.3 motora koji iako lice nisu ni blizu po dimenzijama tim od 1.6 motora i ugrade plin... Tu i tamo se nesto nacacka i izvuce "10-20ks"... U proseku verovatno imaju oko 75ks i idu 160+km/h uz laganje sata od 20ak km/h postizu 180+km/h brzine ;)

EDIT: Bas sam se sad setio poznanika sa Yugom i 1.3T motorom iz Una, on je rekao mom drugu da je vozio po GPS 185km/h pa sad ako oni lazu mene ja lazem vas. :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ima čovek sa našeg foruma već odličnog JUgića, rađenog kod provereno dobrog majstora isto sa našeg foruma, a koštaće te tri puta manje od sume koju si planirao da potrošiš

 

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=58443&hl=yugo

 

evo i linka gde je auto predstavljen

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=52526

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je od Fiat Ritmo, dva bregasta vratila, 77 kw u saobracajnoj pise, a tabla mi je od nekog alfa romea (ne znam kojeg). pri brzini od 160km/h koliko je drugar vozio ispred mene Forda fokusa meni je tada kucalo 172, znaci da laze sat, on nije smeo vise a ja sam ga guro do 200km/h na tabli... pa kontam da sam isao 185km/h realnih.

@ knezilija

naravno da su mi prvenstveno kocnice , nisam razmisljao da ostanem na fabrickom disku i dobosu , 4x samoventilirajuci sa ozbiljnim kljestima.

@ SikterBre
nije fora da neko uradi to sto ja ocu umesto mene, mnogo vece uzivanje je uraditi to sam. ne bukvalno ali nije isto, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laze i taj u Fokusu :D Retko kojem autu laze ispod 3%, vecinom se krece izmedju 5 i 10% sa elektronikom i 10 do 20% kod vozila koja imaju sajlu na brzinomeru... A da laze 3% samo, to je vec 5km/h pri toj brzini... ;) Sto mu dodje onda da tvoj laze barem 12-13%, a pri 200 to je vec 25km/h...

Tesko da ces naci ventilirajuce diskove pozadi da montiras i da moze da se uglavi a i realno tesko da su i potrebne. Odnos mase fabrickog Yuga je oko 66-7% na prednjoj osovini ako se ja dobro secam (mozda 63-4%), sa tim motorom ce jos da se poveca i plus pri kocenju se veci deo mase prebaci na prednju osovinu. Tako da je nazad sasvim dovoljno 227mm ili 240mm pun disk iz razloga sto se dobos lako pregreje. Primera radi, kod mene dobos popusti na pola puta od prednjih kocnica koje su 257mm ventilirajuci disk... Sad je to verovatno i nesto gore posto sam kupio plocice sa najvecim frikcionim koeficijentom za vozila koja se koriste u saobracaju. Ono sto ti igra ulogu je da ako uzmes recimo 257mm diskove ili 284mm disk koji pasu sa raznih Fiata/Lancia, moras i da povecas precnik felni. Za 257mm je potrebno minimum 14ica a za 284 mora minimum 15ica... Tolika snaga opet povlaci minimum neke gume od 195mm sirine a na 15" onda mora 45 profil da bi zadrzao fabricki obim tocka i da bi ih mogao smestiti pod rubove... Eventualno 50 profil. Tako siroke gume opet povlace pitanje smestanja pod rubove pa ces morati verovatno i njih da prosiris... Da bi taj auto uopste isao pravo mora da ima nosace b. stangle od alumunijuma sa Pa6 caurama a i kod ramena ako neces praviti neke uzduzne vodjice i slicno. Da bi mogao da ide barem normalno pri nekoj vecoj brzini trebaju ti tvrdje opruge, gibanj sa vise listova ili prepravka na opruge, 4 amortizera koji ce to da proprate, mogla bi i zadnja b. stangla, mozda i dupla prednja. Ima tu jos propratnih delova, npr duza ramena pa mozda zameniti gumu na ramenu gde se kaci za karoseriju sa unibolom, pa jace viljuske pozadi i caure od Pa6 ili unibol i slicno...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

svi lazu :D do cega onda moze biti da tolika snaga nemoze da se iskoristi? sto se tice motora po mojoj proceni dobar je, nema traga ulja na njemu, auspuh suv ko barut, iberlauf ne duva. pali ko mina.

 

sa svime sam upoznat do neke granice, sve jedno drugo vuce, tako da znam da moram mnogo da radim na svemu da bi to bilo kako treba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@YUgisha:

svaka čast za objašnjenja oko brzine i prepravki i leševa od motora koji se ugrađuju, to je to. Samo nije mi jasno zašto moraju gume bar 195? Verovatno zato što je jugo veoma lagan.

Ja na bravu koji je čipovan vozim fabričke 185 65/14, doduše hoće da zaškripi u drugoj kada zabodem pun gas (letnje nove gume, po suvom vremenu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti on dobar i da ide fino ali je pitanje da li ima svoj karburator, da li su u njemu odgovarajuce dizne, da li je mozda neko strpao neke druge bregaste (ako pasu, ne razumem se za te motore koji nisu SOHC :D ) mozda slabije jer su se fabricke potrosile, mozda su neki bregovi i potroseni, pitanje je da li je auspuh odgovarajuce usladjen, mozda je taj motor deklarisan u odredjenim uslovima tipa 98mica gorivo sa odredjeno podesenim paljenjem a sad je podesen na 95icu i slicno... Sve to moze da spusti snagu i za cetvrtinu...

 

Moze da se iskoristi ali treba i podesiti i prepraviti ceo auto da to moze da ucini... I te 195 gume ne verujem da ce moci kvalitetno da prenesu 200ks na kolovoz ;) Sve zavisi od nacina razmisljanja i shvatanja auta, ja imam 1.1 motor sa procenjenih 75ks a mozda i nema toliko i 175 siroke gume i one su mi najslabija tacka na autu jer cak i sa tako malom snagom ja uspevam da postignem relativno visoke brzine da sa svojim oslanjanjem dovedem te gume do granice njihovih mogucnosti... ;)

 

EDIT: Meni forum uopste nije prikazao tvoju poruku marko :D  Pa da dodam, kao sto sam rekao, zavisi od razmisljanja, ja recimo ne vidim poentu da auto slajfuje u drugoj (pa cak i da prvom slajfuje u mestu, kad povuces rucnu i nabijes gas, mora da krene da ide napred dok slajfuje, ne da vrti u mestu) ili da ne moze nesmetano da se zabode gas u krivini jer ce da prokliza... Oslanjanje i ujedno i gume i prenosni pogon mora da bude tako uskladjen da moze svuda jednako da se vozi... Moze on staviti i 175 gume i da trecom slajfuje, drugom kopa rupu, ici ce on 200+ pravo ali kad bude trebao da skrene i da koci onda mora da pipa ko po ledu... ;)

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

@YUgisha:

svaka čast za objašnjenja oko brzine i prepravki i leševa od motora koji se ugrađuju, to je to. Samo nije mi jasno zašto moraju gume bar 195? Verovatno zato što je jugo veoma lagan.

Ja na bravu koji je čipovan vozim fabričke 185 65/14, doduše hoće da zaškripi u drugoj kada zabodem pun gas (letnje nove gume, po suvom vremenu).

Pogledajte kompletnu ponudu.

Kako se ponasa po krivinama sa 185/65 14 tako cipovan? Cim pise u drugoj na suvom znaci da je ta guma mala za taj auto, i da u krivini ne smes da das gas jel ce odmah preko  nosa...

 

@Yugisa: Svaka cast na objasnjenju, sve je argumentovano. Yugo nije za integralkin motor, mnogo je bolje za te pare kupiti pravu integrale, a za te pare je moguce kupiti je. Taj auto je sam po sebi bolestan... A ako vec hoces projekat i auto koji je lud dobra varijanta je opelov c20let motor u corsi kockici ili corsi b, to je vec manje para nego ova prica sa jugom, trapovi idu od drugih jacih opela, motor se moze naci iz calibre turbo(daleko jeftinija varijanta nego integrale), a fabricki blok trpi do 350ks, chip faze 3 je 315ks dosta ljudi je to radilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jos jedan predlog

1.3 turbo iz una ima cudo da napravi na tom jugu...

 

Za 100 i koji ks, mislim da je mnogo bolji izbor ubaciti 1.6 16v motor iz Brava, lakse upada i manje delova koji ce stradati a i veca sansa za motor u boljem stanju posto realno onaj ko je kupio Una Turba nije ga kupio da ide na pijacu, dok Bravo 1.6 je ipak jedan prosecan auto koji je verovatno koriscen na laganiji nacin... Za turbo motor mislim da je najbolji izbor 1.4T iz Punta, mnogo savremenije ubrizgavanje i ozbiljna snaga.

 

Licno za te egzibicije velika snaga ja bih se uvek odlucio za 1.6 16v i bas za ludovanje 1.4T motor. 115-150ks je sasvim dovoljna snaga i to moze relativno normalno da se prenese na put. Takav auto ce ici jako brzo i moci ce relaksirano da se vozi bez nekih negativnih posledica. E sad kad naletite na neku zverku koje cine mozda 10% vozila u Srbiji, jedan nitro sistem od 50-75ks za pravac da se potegne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@YUgisha:

svaka čast za objašnjenja oko brzine i prepravki i leševa od motora koji se ugrađuju, to je to. Samo nije mi jasno zašto moraju gume bar 195? Verovatno zato što je jugo veoma lagan.

Ja na bravu koji je čipovan vozim fabričke 185 65/14, doduše hoće da zaškripi u drugoj kada zabodem pun gas (letnje nove gume, po suvom vremenu).

Pogledajte kompletnu ponudu.

Kako se ponasa po krivinama sa 185/65 14 tako cipovan? Cim pise u drugoj na suvom znaci da je ta guma mala za taj auto, i da u krivini ne smes da das gas jel ce odmah preko  nosa...

 

@Yugisa: Svaka cast na objasnjenju, sve je argumentovano. Yugo nije za integralkin motor, mnogo je bolje za te pare kupiti pravu integrale, a za te pare je moguce kupiti je. Taj auto je sam po sebi bolestan... A ako vec hoces projekat i auto koji je lud dobra varijanta je opelov c20let motor u corsi kockici ili corsi b, to je vec manje para nego ova prica sa jugom, trapovi idu od drugih jacih opela, motor se moze naci iz calibre turbo(daleko jeftinija varijanta nego integrale), a fabricki blok trpi do 350ks, chip faze 3 je 315ks dosta ljudi je to radilo.

 

Pa ne smem u krivini da zabodem jači gas jer proklizava. Mislim, vozim uglavnom normalno, osim što moram svaki dan da sebi priuštim patosiranje bar jednom :D

LM, slažem se sa tobom da je uzaludan posao budžiti juga. Drugar sa Gnojem 2 2.0 16v (Feđa sa Banjice, moj i Fantomov drugar) je provozao klince iz kraja koji budže jugiće u svom Gnoju, odustali su od juga i kupili nešto normalnije. Inače lepo su skockali jugiće, ono, motor neki 1.6 sa menjačem, diskovi napred veći, pozadi diskovi, rol bar unutra..... I džaba, kada ga Golf 2 GTi 2.0 16v preskače.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez uvrede, ali dobro pripremljen Yugo ce da preskoci tog Golfa kao od sale po pitanju oslanjanja sem ako nije nesto jako drasticno radjeno na oslanjanju koje ce zbog kompleksnosti kostati vise nego za Yuga... Yugo ima nezavisno vesanje koje je skroz podesivo a Golf fiksno prakticno sve sa polukrutom zadnjom osovinom... A oslanjanje je mnogo vise od pukih opruga i eventualno amortizera koje stavljaju prosecni vlasnici modifikovanih Golfova ;)

 

Posto zaostajem sa snagom, ne mogu da se trkam sa njim na nekoj vecoj stazi tipa NAVAK, ali sam spreman ovog trenutka da prihvatim potezanje na nekoj karting stazi gde razlika u snazi nema toliki uticaj ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gulfa cu ja da odeljem s ovo moje tandrkalo sto jedva ide...

Edited by Gusar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto sam u prethodnim postovima rekao i dalje stojim iza tog da veci motor od 1.3 ili 1.6 u Yugu nema svrhu. Vidim da se mnogi slazu samnom. Evo jednog primera gde je covek po meni napravio vise stete nego koristi. Svaka cast za trud i rad ali...

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.113040472088572.15132.113036708755615&type=3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da bi zubboban ispreskakao sve te sa tim Golfovima, a i mnogo skupljim autima sa svojim Jugićem koji je Bojke pakovao... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez uvrede, ali dobro pripremljen Yugo ce da preskoci tog Golfa kao od sale po pitanju oslanjanja sem ako nije nesto jako drasticno radjeno na oslanjanju koje ce zbog kompleksnosti kostati vise nego za Yuga... Yugo ima nezavisno vesanje koje je skroz podesivo a Golf fiksno prakticno sve sa polukrutom zadnjom osovinom... A oslanjanje je mnogo vise od pukih opruga i eventualno amortizera koje stavljaju prosecni vlasnici modifikovanih Golfova ;)

 

Posto zaostajem sa snagom, ne mogu da se trkam sa njim na nekoj vecoj stazi tipa NAVAK, ali sam spreman ovog trenutka da prihvatim potezanje na nekoj karting stazi gde razlika u snazi nema toliki uticaj ;)

Ne znam šta ti to smatraš nezavisnim vešanjem? Pozadi Jugo ima običan gibanj iz 1804. godine, koji vezuje dve viljuške koje jesu zaista nezavisne, ali je to isto toliko rudimentarno, koliko i gibanj od moskviča. ;) Isti taj Jugo na zadnjem vešanju pri opterećenju baca točkove u plus. Ne bih da detaljišem o samoj šasiji i školjci koja baš i nije jača strana Juga. Ako ćemo iskreno, polukruta osovina je pojam tehnike za takvu vrstu oslanjanja.

Da se razumemo, vozio sam jugića i znam na šta to liči, ali isto tako mogu da kažem da odrađeni Jugići mogu da leže zaista dobro na karting stazama, ali to je samo karting staza.

U praksi po ulici nemaš šta da tražiš sa Jugićem protiv 2.0 16V kojeg god auta do 1100Kg bio to GTi, GSI ili nešto treće.

Ipak ulica nije karting staza. Gnomovi sa dobrim oprugama i amortizerima, odnosno gewindama mogu itekako da leže veoma dobro i na handling stazama. 

 

 

.... I džaba, kada ga Golf 2 GTi 2.0 16v preskače.

 

 

 

 

Pri tom taj GTI 2.0 16V nije ništa specijalno, samo je relativno ispravan.  :smoke:

Edited by drfedja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad kad te ovde cipovani namirisu, naje..si!

 

ps

Na jugu moze da se odradi zadnji trap bez gibnja.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam tema je jači motor u Jugu?  :harhar:

Da rezimiram, posedovao sam svojevremeno Juga sa 1.3 motorom oznake FIAT 138.1, snage 73KS deklarisane, ali je glava bila portovana, tegovi radilice "naoštreni", olakšan zamajac, polirana usisna grana i mogu reći da je to za 1.3 išlo prilično dobro. U to vreme drugar iz kraja je vozio Gnoma Mk1 GTI 1.8 8V od 112KS, dakle nisam mogao da ga prestignem ni pod tačkom "razno", ali nisam bio previše sporiji od njega. Taj 1.3 se zaista lepo vrteo, ali realno ubrzanje nije bilo bolje od nekih 11 sec do 100, odnosno max. brzina po Jugovom satu je bila oko 190 Kmh, što je realno bilo oko 165 - 170. Ta brzina odgovara snazi od oko 80 KS. U svakom slučaju u odnosu na serijski 1.1 razlika je bila očigledna, ali poređenje sa Golfom Mk2 GTI 2.0 16V je idiotsko, pa čak i za 1.6. Jugić je težak otprilike koliko i Golf Mk1 GTI, tako da sa nekih 110 KS ne može ići brže od 9 sec do 100 i nekih 17 sec na 402m. Poređenja radi zdrav Mk2 GTI 1.8 16V od 139KS ide 16.2 402m i 8.3 sec od 0-100, sa težinom od ~1000Kg prazan, dok 2.0 16V od 150 KS ide za 7.4 do 100 i oko 15.6 na 402m.

Edited by drfedja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez uvrede, ali dobro pripremljen Yugo ce da preskoci tog Golfa kao od sale po pitanju oslanjanja sem ako nije nesto jako drasticno radjeno na oslanjanju koje ce zbog kompleksnosti kostati vise nego za Yuga... Yugo ima nezavisno vesanje koje je skroz podesivo a Golf fiksno prakticno sve sa polukrutom zadnjom osovinom... A oslanjanje je mnogo vise od pukih opruga i eventualno amortizera koje stavljaju prosecni vlasnici modifikovanih Golfova ;)

 

Posto zaostajem sa snagom, ne mogu da se trkam sa njim na nekoj vecoj stazi tipa NAVAK, ali sam spreman ovog trenutka da prihvatim potezanje na nekoj karting stazi gde razlika u snazi nema toliki uticaj ;)

Ne znam šta ti to smatraš nezavisnim vešanjem? Pozadi Jugo ima običan gibanj iz 1804. godine, koji vezuje dve viljuške koje jesu zaista nezavisne, ali je to isto toliko rudimentarno, koliko i gibanj od moskviča. ;) Isti taj Jugo na zadnjem vešanju pri opterećenju baca točkove u plus. Ne bih da detaljišem o samoj šasiji i školjci koja baš i nije jača strana Juga. Ako ćemo iskreno, polukruta osovina je pojam tehnike za takvu vrstu oslanjanja.

Da se razumemo, vozio sam jugića i znam na šta to liči, ali isto tako mogu da kažem da odrađeni Jugići mogu da leže zaista dobro na karting stazama, ali to je samo karting staza.

U praksi po ulici nemaš šta da tražiš sa Jugićem protiv 2.0 16V kojeg god auta do 1100Kg bio to GTi, GSI ili nešto treće.

Ipak ulica nije karting staza. Gnomovi sa dobrim oprugama i amortizerima, odnosno gewindama mogu itekako da leže veoma dobro i na handling stazama.

Hahahaha druze, pa ti bolje nauci malo teoriju ;) Uostalom, ja sam bio dovoljno jasan samo sto ti si izgleda teska neka tastatura mafija i zabolela te istina. Pise dobro pripremljen Yugo, sto je daleko od Yuga spustenog na caure i secenim oprugama... Polukruta osovina je pojam jeftinog oslanjanja. Hahahahaha tebi grad ko da je autoput, zasto se ja potezem po gradu onda sa duplo vecim kubikazama? :D Imas 2.0 16v, dodji u Kulu na karting stazu pa mi pokazi... Yugo sa 120ks ide 7.2s do 100 i ide maksimalnih 200km/h sto je bolje od Golfa GTI... Steta sto su pocele sankcije i sto je proizveden samo 1 primerak takvog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa yugisom, jugo stvarno lepo moze da se podesi(ali tu mora dosta da se ulozi). Xsaru sam kupio od coveka koji je bivsi reli vozac i xsara mu je sluzila za maltretiranje vikendom po tari avali i sl. Vozio je juga na reliju, kaze da mu je jugo bio podesen tako da mu stock xsara nije mogla nista u krivinama, ali nema snage naravno na pravcu...A xsara npr. je pojam lezanja na putu za tog golfa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Bez uvrede, ali dobro pripremljen Yugo ce da preskoci tog Golfa kao od sale po pitanju oslanjanja sem ako nije nesto jako drasticno radjeno na oslanjanju koje ce zbog kompleksnosti kostati vise nego za Yuga... Yugo ima nezavisno vesanje koje je skroz podesivo a Golf fiksno prakticno sve sa polukrutom zadnjom osovinom... A oslanjanje je mnogo vise od pukih opruga i eventualno amortizera koje stavljaju prosecni vlasnici modifikovanih Golfova ;)

 

Posto zaostajem sa snagom, ne mogu da se trkam sa njim na nekoj vecoj stazi tipa NAVAK, ali sam spreman ovog trenutka da prihvatim potezanje na nekoj karting stazi gde razlika u snazi nema toliki uticaj ;)

Ne znam šta ti to smatraš nezavisnim vešanjem? Pozadi Jugo ima običan gibanj iz 1804. godine, koji vezuje dve viljuške koje jesu zaista nezavisne, ali je to isto toliko rudimentarno, koliko i gibanj od moskviča. ;) Isti taj Jugo na zadnjem vešanju pri opterećenju baca točkove u plus. Ne bih da detaljišem o samoj šasiji i školjci koja baš i nije jača strana Juga. Ako ćemo iskreno, polukruta osovina je pojam tehnike za takvu vrstu oslanjanja.

Da se razumemo, vozio sam jugića i znam na šta to liči, ali isto tako mogu da kažem da odrađeni Jugići mogu da leže zaista dobro na karting stazama, ali to je samo karting staza.

U praksi po ulici nemaš šta da tražiš sa Jugićem protiv 2.0 16V kojeg god auta do 1100Kg bio to GTi, GSI ili nešto treće.

Ipak ulica nije karting staza. Gnomovi sa dobrim oprugama i amortizerima, odnosno gewindama mogu itekako da leže veoma dobro i na handling stazama.

 

Hahahaha druze, pa ti bolje nauci malo teoriju ;) Uostalom, ja sam bio dovoljno jasan samo sto ti si izgleda teska neka tastatura mafija i zabolela te istina. Pise dobro pripremljen Yugo, sto je daleko od Yuga spustenog na caure i secenim oprugama... Polukruta osovina je pojam jeftinog oslanjanja. Hahahahaha tebi grad ko da je autoput, zasto se ja potezem po gradu onda sa duplo vecim kubikazama? :D Imas 2.0 16v, dodji u Kulu na karting stazu pa mi pokazi... Yugo sa 120ks ide 7.2s do 100 i ide maksimalnih 200km/h sto je bolje od Golfa GTI... Steta sto su pocele sankcije i sto je proizveden samo 1 primerak takvog...

 

 

A gde ti je taj Jugo sa 120KS? Golfova 2.0 16V imaš koliko hoćeš i stock idu toliko sa 145-150KS i 300+ hiljada. Iskreno, čisto sumnjam u to da taj jugo stvarno ide 7.2 do stotke, prema kojim to merenjima? Ako je prema Jugovom satu, onda je to blizu 10s do 100. :D

Koliko znam jugo sa navodnih 140KS ubrzava za 6.8 do stotke sa 1.6 motorom koji ima vise momenta od 1.4.

 

 

U teoriji taj Jugo ima 120 KS i 850 kila. Big deal.... pa imaš masu automobila koji imaju bolji odnos snage i mase. Na kraju, daj mi dokaz da ide toliko, ako hoćeš možemo da se oprobamo, pa da vidimo koji bolje ide do stotke, a i više. Ko izgubi časti ćevape i pivo. ;)

 

Još jedno pitanje: a koliko taj Jugo ide na 402m i koliko mu treba do 160?

Jel tog Juga voziš isključivo na karting stazi? :D

 

Na kraju, kakve veze sad ima potezanje sa oslanjanjem? Lisnata opruga i tehnološke rudimentarnosti koje su tehnička rešenja preuzeta sa Fiata 128 svakako nisu pojam sofisticiranog oslanjanja, kao ni polukruta osovina, ali se ovo drugo viđa i dan danas u mnogim modelima automobila. A što se tiče potezanja sa duplo većim kubikažama.... pa.... ok, možeš i sa gradskim autobusom da se potegneš, ima 5x veću kubikažu, ali je masa faktor. ;)

Edited by drfedja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa yugisom, jugo stvarno lepo moze da se podesi(ali tu mora dosta da se ulozi). Xsaru sam kupio od coveka koji je bivsi reli vozac i xsara mu je sluzila za maltretiranje vikendom po tari avali i sl. Vozio je juga na reliju, kaze da mu je jugo bio podesen tako da mu stock xsara nije mogla nista u krivinama, ali nema snage naravno na pravcu...A xsara npr. je pojam lezanja na putu za tog golfa.

 

Zar ne smatraš da je malo glupo poređenje? Porediš Juga koji je sređen za reli, koji razbija kamenje u bubrezima i stock Xsaru koja i leži, ali i dovoljno je udobna da ne  izaziva diskus herniju. To je kao poređenje kartinga i putničkog auta. Na kraju krajeva, karting će verovatno pobediti na karting stazi Godzillu, ali sigurno neće na Nurnmbergringu. 

A za ozbiljan tunning juga treba mnogo keša, a za taj keš može mnogo bolje da se spakuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti fedja imas jedan debeli problem sa selektivnim vidom pri citaju, ti samo vidis deo koji ti odgovara i postavljas pitanja na koja si odgovor vec dobio. Iskreno, ti tu brkas neke pojmove i preskaces sa teme na temu pa se ja necu ni zamarati dalje da pisem.

Ja sam lepo rekao da ti pruzam priliku da uporedimo dva vozila slicne kategorije na nacin koji ne favorizuje prednosti i mane ni jednog auta i da vidimo koji je bolji. Priliku nisi prihvatio. Sto se tice brdo Golfova, sem jednog VR6, nesecam se da sam video uzivo neku prvu ili drugu pa cak i trecu generaciju Golfa sa vecim motorom od 1.8... Tj sem Golfa 2 od druga, ne pada mi trenutno ni jedan Golf sa vecim motorom od 1.6...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...