Jump to content
FAS Goran
Dinno_Gti

Ugradnja jačeg motora u Yugo

Recommended Posts

Koliko se secam imao je davno jedan moj drugar motor od lance prizme 1.6 i da je legao na sraf a isao je super. Mada sam ja za varijantu od una turba. :smoke:

Edited by Dr. Tuborg

Share this post


Link to post
Share on other sites

SOHC 1.6 motor iz Fiata/Lancie pase u Yuga bez problema posto grubo receno, to je samo ko 1.3 iz Yuga samo ima duzi hod. Takodje pase i 1.6 16v iz Bravo/Brava. A sto se tice Una turba, ako je cilj samo 100ks onda je lakse ubaciti npr taj 1.6 16v, a ako se trazi veca snaga onda bolje 1.4T iz Punta keca koji fabricki ima preko 130ks i ima mnogo kvalitetnije ubrizgavanje...

Sto se tice instalacije, ako stavis 1.6 sa karburatorom nista ne menjas a ojacanje moze i ne mora... Tj potrebna je koska i sanke obavezno i cetvrti nosac motora da se stavi, a ostala ojacanja vise zavise od tvog nacina voznje i ostalih modifikacija...

Tu imas objasnjanja za sva ojacanja koja mogu da se urade:

http://zafc.bigforumpro.com/t246-ojacanje-karoserije

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor iz una turba mk2 1.4 je imao 118KS sto je dovoljno za YUGO. E sad ne znam razlike u ceni izmedju tog i 1.4 iz punta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima losije ubrizgavanje a za istu muku dobije se dodatnih ~15ks a licno ja sam samo jednom video da neko ima 1.4T iz Una, a Puntov 1.4T odprilike svakih 8 meseci vidim da neko prodaje u oglasima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuje me sad ja imam juga sve uradjeno osim motora, i kupim juce motor od tempre 1.4 bez karburatora bez i cega pa me interesuje moze li da se stavi obican karburator od juga sa jednim grlom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da se stavi samo sto onda nisi mnogo uradio sa tom kupovinom motora posto 1.4 sa jednogrlim ide kao 1.1 sa nekim ozbiljnijim dvogrlim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, hvala drugar...znas li mozda ima li gde da se kupi dobar dvogrli weber i po kojoj ceni i sta mislis koliko bi trosio sa tim dvogrlim?

i,samo da napomenem kod mene je centralna dizna 190

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa na otpadima, uzmeš veći weber od lancie delte ja sam imao u stojadinu 1.5 mašinu sa tim karbom mislim da je bio 34/32mm.. trošio je dosta kad sam se naganjao i preko 13 litara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto kaze ivan, na otpadima i potrazi u oglasima... Ljudi obicno daju prednost karburatorima sa rucnim sauhom jer je karb jednostavniji i nece se desiti moguci problemi kao kod karba sa automatskim sauhom... Trazi 32/32 ili 32/34 karburatore i to one kod kojih se drugo grlo otvara kada se stisne gas vise od 1/3 ili 3/4... Jer kod njih trosice jednako ili mozda cak i malo manje (zavisi od dizni) od jednogrlog a kad stisnes pun gas i otvoris drugo grlo, trosice vise naravno ali ce ici i neuporedivo bolje ;) Neke tacne oznake za karb ti ne znam reci, nisam se nikad bas preterano zanimao sa karburatorima ;) A cene idu od 5e za one koje moras kompletno reparirati do 100e za neke redje u savrsenom stanju... Racunaj da ti treba usisna grana i kuciste filtera za dvogrli karburator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si imao 1.1 ili 1.3 motor i imaju ispravnu bregastu, ugradi nju na 1.4 motor posto ce ta bregasta dati vise KS... Naravno ako ti je cilj izvuci vise KS, sa tom bregastom bi trebao da ima oko 3-4% vise snage... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala na savetu, ali bregastu sa yugovog motora cu da prebacim na caletovu zastavu 101, ona je 2005 godiste i vec joj je dotrajala bregasta...a, motor sam ubacio, prvi utisci nisu losi, samo sto mi je trebao ceo dan da ga ubacim jer nije bilo prepravki oko drzaca motora i menjaca, ali je bilo prepravki oko zamajca, sust pleka, vodene pumpe, i nekih creva...sa obicnim karburatorom ide veoma lepo, za kasnije planiram dvogrli da ubacim cim ga nadjem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono sto tebi moze biti interesantno:

SOHC

-1116ccm

-1290ccm

-1301ccm

-1372ccm

-1498ccm

-1581ccm

Razni stariji Fiati kao sto su Uno, Tipo, Tempra, Ritmo, takodje i turbo motori iz Una i 1.4 turbo iz Punta keca.

DOHC

-1581ccm

Iz Bravo/Brava/Marea

Cene su od 50 do oko obicno 600e, zavisi od stanja, kolicine propratnih delova i eventualnih modifikacija ako ih ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, nov sam ovde pa bih zeleo da postavim jedno pitanje, odlucio sam se da sledece godine pocnem sa projektom restauracija i tuning yuga, pa je pitanje da li je u yuga moguce da se ubaci motor od Lancia Delta Integrale Evo II (4 cilindra 1995ccm 16v 215hp)... hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ neshaoct
nisam video izvinjavam se , hvala na ispravci moje greske. lepo spakovano, zanima me koji bi menjac mogo da ide umesto fabrickog menjaca tog motora lancie jer je fabricki 4x4.. hvala

@ Gusar
razmisljao sam o cifri izmedju 6-7k evra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ti mislis preneti tu snagu na put? :turned: Motor je lako staviti unutra, ali tesko iskoristiti...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas kako, imao sam do sad dve 55tice i nedavno sam kupio nekog sklepanog 1.6ccm 105ks, ide lepo, cupa vozio sam ga 185, fino odradjen. ali uvek ima ono "ali" nije sve kako ja zelim, ko god radio nikad ne moze biti onako kako bi mi sami uradili za sebe, tako da zelim svoj projekat. sto se tice tog prenosa ne razumem se bas najbolje, zato sam poceo da se raspitujem za sve sto je moguce, imam godinu dana do pocetka tako da mislim da mi je to dovoljno vremena da saznam sve sto je potrebno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ovoj temi  i o menjaacima i prenosima imas puno vise informacija na yugo fan club i zastava fan club forumima kao sto su i drugi rekli, ali pre bilo kakvog ubacivanja motora, ojacavanja karoserije i slicnog prvo razmisli o kocnicama....defnitivno je to najvazniji deo tog tvog projekta  jer je daleko veci problem zaustaviti juga bezbedno  kad ide 200 nego ga dovuci na tu brzinu.

Nemam ja nista protiv snage  koje su svi zedni u mladjim godinama,  ne ubija ubrzanje, ubija brzina, zato pamet u glavu

pogotovo sa sklopocijom koja nikad nije bila predvidjena za brzinu i snagu ali je dusu dala za modifikacije iste

Edited by knezilija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje je da li taj sklepani 1.6 motor ima zaista tih 105ks, cesti su primeri tih 1.6 motora sa 100-110ks ali u realnosti su daleko od toga... Licno moje misljenje je da taj 2.0T motor jednostavno nema smisla stavljati sem ako nije za trke na 400m. Tezak je, masivan i fizicki staje ali zato ne ostavlja mesta ni cackalicu da bacis a toliku snagu neces imati na sta da potrosis, nece imati neki super start jer ce da slajfuje, nece nesto specijalno da skrece jer je tezak i tesko ce preneti tu snagu kroz krivinu a velika maksimalna brzina ti mnogo ne znaci jer niti je Yugo bas predvidjen za to cak i uz modifikacije niti imas gde da vozis... 1.4T iz Punta je po mom misljenju mnogo bolji izbor uz sitnije modifikacije i lako dogura do 160ks. Vozio sam se u Yugu sa 1.6 16v motorom iz Fiat Brava sa nekih 110-120ks i iskren da budem, neverujem da postoji veliki broj ljudi koji bi rekli, hm, lepo ide, ali ja bih voleo da ima barem duplo toliko... Treba ojacati karoseriju i zameniti ceo trap i kocnice da bi taj auto uopste potrajao i isao tamo gde mu se zapoveda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas kako, imao sam do sad dve 55tice i nedavno sam kupio nekog sklepanog 1.6ccm 105ks, ide lepo, cupa vozio sam ga 185, fino odradjen. ali uvek ima ono "ali" nije sve kako ja zelim, ko god radio nikad ne moze biti onako kako bi mi sami uradili za sebe, tako da zelim svoj projekat. sto se tice tog prenosa ne razumem se bas najbolje, zato sam poceo da se raspitujem za sve sto je moguce, imam godinu dana do pocetka tako da mislim da mi je to dovoljno vremena da saznam sve sto je potrebno. 

185 km/h, jel to po satu od juga ili po GPS-u. Ja sam moje traktorče poterao pre par nedelja na +33C, sa uključenom klimom, i još jedno odraslom osobom i stvarima, 188km/h po GPS-u, a sat je pokazivao nešto preko 205. Nisam smeo više, iz krajnje objektivnih razloga. Naravno da nisam blenuo u sat nego na put ispred sebe. Meni konstanto pokazuje više 10%, znači idem 110 po satu, a u stvari idem 100km/h. Pri stvarnih 188 to je 206.8 po satu. Da napomenem da je za moj auto maksimalna brzina deklarisana 184km/h, bez klime. Auto je naravno čipovan. Prošle godine sa slabijom mapom sa ga poterao 196 po gps-u, bez klime i sam sam bio u autu. I kako sada jugo sa sumnjivih 105ks ide 185.

PS

Imam ortaka koji vozi Golfa 2 - 2.0 16v. Takve sa jugićima dere iz zabave, a bogami i razne nabeđene BMW 320, 325, Oktavie i Gnojeve 2.0TDi....

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da ide stvarnih 185km/h sa stvarnih 105ks ;) Sa fabrickim menjacem i obimom tocka, treba da postigne oko 7300 obrtaja u cetvrtom stepenu prenosa ili oko 6200 u petom stepenu prenosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...