Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

Dinno_Gti

Ugradnja jačeg motora u Yugo

153 posts in this topic

...na proljece hocu yugu da uzmem i da ga uradim za sebe limarija,motor ma sve ugl...e sad me interesuje koji se jaci motor moze staviti u njega i koje su prepravke nosaca,koji mjenjac itd...

gledao sam da stavljaju 1.6 16v iz brava/bravo i sta bi trebalo prepravit za njega da se ubaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze,1.6.Sa fabrickim chipom ima 124KS whistle.gifOnda samo pilotska dozvola......evil.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav druze.Sto se tice ubacivanja motora u Juga imas gomilu varijanti.Najlaksa je 1.4 ili 1.6 koji pasu na sraf.Bukvalno nema nikakvih prepravki.E onda situacija postaje malo teza.Ja licno sam ubacio u mog Juga 2.0 16v iz Fiat Coupea.Uz motor ovog tipa je potrebno uraditi jos gomilu prepravki da bi sve to bilo bezbedno za voziti.To podrazumeva vece kocnice,mnogo ozbiljniji trap,ojacavanje skoljke itd.Sve zavisi koliko si spreman novca a bogami i vremena da odvojis za prepravku. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

iz kojeg auta 1.4 i 1.6 pasu saraf na saraf i jel ide njihov mjenjac...cuo sam da iz brava 1.6 16v sve pase i ide yugin mjenjac.e sad imam ja vremena citavo proljece i ljeto heh.radio sam ja sebi golfa 2 sve sam limariju vario,farbo,ubacio gti motor i na kraju ga prodao.sad hocu malu trkalicu da pravim...znaci sto se tice varenja imam aparat,kompresor ugl sve..samo motor me interesuje koji moze u njega i te prepravke???jel problem instalaciju pokopcat?

haha neka nabavit cu i pilotsku dozvolu ako treba hahaha...znaci 1.6 16v pase u yugu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz Tipa,Tempre,Delte ti pasu motori na sraf(1.4 i 1.6).Moze i Bravo,Brava 1.6-16v.Za 2.0-16v i slicne motore ti treba mnogo toga da prepravis.Postavicu slike kasnije nesto mi sad sporo radi internet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nebi 2.0 16v jer tu ima malo vise posla.ovaj 1.6 16v bio bi mi mjera a moze i neki drugi motor...ok drug stavi slike kad budes mogao.to auto cu za sebe radit iz dosade jer imam stila za svaki dan a ovo samo za zezancije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su ljudi ubacivali motor iz una turba u juga i da takodje pase, e sad ipak sacekaj da se javi neko sa malko vise iskustva po tom pitanju. :-) Inace zanimljiv projekat skroz. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SOHC motori pasu maltene bez prepravke,za DOHC je malo komplikovanije... zato batali taj 1.6 16V i nadji neki SOHC :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,6 8V iz Dedre ima 90 ks. Sa dva dobra dupla karburatora je puna kapa snage. To je prepravka bez prepravki - sraf na sraf. Ovo ostalo zahteva limarijske prepravke,povezivanje elektronike,prepravku sistema za napajanje gorivom i da ne duzim dalje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha...znaci nista od ovog 1.6 16v???ja sam mislio do jedno 105ks nasvirat yugica tj stavit 1.6 16v.da li negdje ima link da je neko stavljao jaci motor u yugu da ima objasnjenje koje prepravke,osovine,mjenjac i tako to??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za koji se motor budes odlucio potrebno je da ojacas napred koseve i ostalo oko motora.

Slab je to auto konstrukcijski za jak motor u protivnom ce da ti motor razvali karoseriju kao pitu. :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

90ks od dedrinog 8V na yugu je isto kao 150ks na stilu, a ti sad vidi da li je to malo. U svakom slučaju to je prejako za tu karoseriju, i bez nekih ozbiljnijih prepravki prednjeg trapa, verovatno bi veoma brzo video kako se motor odvaja od karoserije (iz prve ruke). 90ks je skoro pa duplo od predviđenog za taj auto,a ako ti je to malo... onda svaka čast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj da nabavis fabricki za yugo 1.3i to ide kao besno, ja imam yuga 1.1i i avog punta kidam ko iz sale na crti. Taj 1.3i ubija kako ide ali ubija, a ne treba nista da prepravljas a i sasija je predvidjena za taj motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

I razmisli još jednom oko ukupne ideje da kupiš polovnog Yuga, pa da ga "središ". Ja sam imao dva jugića, sa velikim zadovoljstvom ih oba izvozao, i mogu ti reći sledeće: lim je toliko loš da nikakva zaštita ne može trajno da ga sačuva od konstantnog propadanja. "Generalno sređivanje limarije uz zaštitu" kod dobrog majstora može da sanira problem na oko 2-3 god. Onda se pojave rupe - još veće.

U svakom pogledu, Jugo je auto dorastao 70-tim godinama prošlog veka a 80-tih je već bio zastareo i koncepcijski i izvedbeno. Nikako ne kupuj jugića iz 90-tih, godina sankcija, jer tad su iz fabrike izlazili u ne-voznom stanju.

Napravi računicu koliko će te koštati jugo, i koliko "sređivanje", i ne zaboravi da ćeš posle svega toga i dalje imati jedan stari, budžen i nesiguran auto. Nesiguran u smislu mehanike a da ne pričam o bezbednosti.

Na kraju krajeva da li si video da neko danas kupuje televozor iz 80-tih, kasetofon, kompjuter ( :) ), šporet, frižider.

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo slike mog Juga sa 2.0 16v motorom.

Z1_Qwr_df2dd11678d58b684fde6c5c13ffe920_resize.jpg

Moje je misljenje da nikad nije kasno da ga sredis po svojoj zelji.A najveci dokaz su Ameri koji budze kola iz '20 ili 30' godina proslog veka.Definitivno ga nista nece sacuvati od propadanja limarije ali propadaju i novija kola a kamoli Jugo.

Ono najvaznije je da je tvoja zelja presudna za tvoj projekat.A o zadovoljstvu koje posle toga pruza auto kad ga sredis sa jacim motorom moglo bi da se pise i pise. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da su neki stavljali 1.4 turbo, ne znam iz kog Fiata...a ima i Florida 1.4 čini mi se koji paše taman a može turbina na njega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snage nikad dosta! :thumbsup:

Evo ti slika Yuga sa Calibrinim Turbo motorom koji fabricki ima 204 ks a ovaj je dignut na 330 ks!!! :unworthy:

Na 400 m otrese motocikle do 750 kubika a za delic sekunde je sporiji od 1000 kubika! Yugo deluje standardno osim sto je spusten a mogu da zamislim koji je to filing kad otreses nekog sa BMW-om ili Mercom! :lol:

I ja sam se tad zapalio da ubacim nesto jace u Seicento i razmisljam sta je najbezbolnije a da mi ujedno auto ostane ceo kad dam gas.

Yugo_Sporting_2.jpg Yugo_Sporting_3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napravi računicu koliko će te koštati jugo, i koliko "sređivanje", i ne zaboravi da ćeš posle svega toga i dalje imati jedan stari, budžen i nesiguran auto. Nesiguran u smislu mehanike a da ne pričam o bezbednosti.

Ovo je sve apsolutno tačno, ali ne može sve tako da se gleda.

Prerade automobila su PASION. To ionako neće biti auto za svaki dan.

Povodom toga da dodam da jugo sa 1.1 ide loše, a sa 1.3i samo malo manje loše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja bih da dodam da sam jedva obišao 1.3i juga pre par meseci (Zr-Bagljaš sredina, smeafor, pun gas na nadvožnjak) u trenutku kada nisam vozio "100" mapu već "69". Razlika 1.1 karb i 1.3i je osetna.

Edited by bojan2703

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jugo Koral 1.3i

830kg,

67KS (5500 o/min),

95 Nm (3500 o/min),

maks brzina 150 km/h,

ubrzanje 0-100km/h - 13.8s

Ako je to dobro onda ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da su neki stavljali 1.4 turbo, ne znam iz kog Fiata...a ima i Florida 1.4 čini mi se koji paše taman a može turbina na njega :)

Tubro je iz Una Turba, a na motore koji nisu turbo ne moze turbo jer nemaju veze jedni s drugima, narocito ne na DMB-ov 1.4 koji ide u Floridu.

Svi prvo dooobro napljujte juga, pa onda vicite "pospesujmo ekonomiju, kupujmo domace!". Jugu je vreme davno proslo, po mom misljenju trebao je da prestane da se pravi kad se raspadala SFRJ pocetkom 90-ih godina, svi posle jugici su losi, tu se slazem.

1.3 je za juga prava mera, klip sirine 86.4mm kao na 1.6 motoru, a hod klipa kratak kao na 1.1, sto znaci da se mnogo brze zavrti nego bilo koji 1.4, 1.6, 2.0 itd. Ja sam vozio u svom autu 1.1, 1.3 i na kraju 1.6 iz Dedre. I te price da su ti "budzeni" auti nesigurni padaju u vodu. Zna se sta znaci rec budzeno.

Da se ne bi sprdao sa atestima, papirima od motora, prekucavanjima itd za 1.6 i jace, ubaci 1.3 (ako nadjes Fiatov jos bolje) i niko te nece pitati nista i proveravati, samo sedi i pun gas.

Ako te interesuje Turbo motor, odgovor ce ti dati clan Pedja89, on vozi juga 1.4Turbo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poenta je da je to osetno bolje od 16 sekundi do 100 (1100) a inače je sve ispod 14 sasvim dobro za većinu neopterećenih vozača

Jugo Koral 1.3i

830kg,

67KS (5500 o/min),

95 Nm (3500 o/min),

maks brzina 150 km/h,

ubrzanje 0-100km/h - 13.8s

Ako je to dobro onda ...

1.3 je dosta dobar za tuniranje, svojevremeno sam ga vozio i interesovao se. Važila je priča da se 90ks postiže lako, bez mnogo ulaganja

Edited by bojan2703

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se uključim i ja u razgovor, kao neko sa velikim iskustvom u tjuniranju Fiat-Lancia-Zastava automobila.

Svaki 1.3ccm motor koji je "malo" tjuniran će ti biti dovoljan (za početak), ali svaka dorada košta i pitanje je da li je majstor koji to odrađuje kvalifikovan za to? Svaki mehaničar se razume u popravku motora, ali u povećanje snage baš i nisam siguran, ponekad mogu da nanesu više štete nego koristi ( da je lako svi bi bili tjuneri, a ne obični mehaničari).

Moj savet, zbog svega već navedenog, je da nađeš na nekom otpadu, već pomenuti 1.6ccm motor 8 ventila, Tipo, Tempra itd, i da ga prosto zašrafiš jer je sve isto kao i na Yugu, stavi Weber dvogrli karburator i vozi se. Ako ti jednog dana i to bude slabo, ti ponovo postavi temu na ovom forumu pa će mo ti pomoći ( iz tog motora smo izvlačili do 175ks, naravno u Full Racing varijanti).

Share this post


Link to post
Share on other sites

E moram i ja samo da kazem da 2.0 ne bih nikada stavio u juga!!! Takav auto moze samo da ide za drag race! Sve ostalo pada u vodu, iz prostog razloga jer mu je nos pretezak za bilo kakve krivine i stabilnost! Ja kada bih za sebe radio gledao bih da ubacim 1.6! To je neki maksimum sto se tice zapremine motora.

To je vrlo realna mogucnost, i uz neki rad po malo, i uz novac kada je potrebno moze sve da se zavrsi u neko dogledno vreme. Najbitnije pre motora je da se uradi sve da bi se povecala bezbednost!

Postoavio bih i ja pitanje vezano za menjace. Nisam procitao koji menjaci su u opticaju i kakve varijante su realne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now