bojke 126 Posted January 29, 2012 Pozdrav.Ovo je jos jedan projekat koji sam odradio.U pitanju je Yugo 55 '93 godiste sa savremenim srcem od 16 ventila.Zapravo prvo je odradjena skoljka,kompletno izvarena i pojacana na kriticnim mestima.Da je to uradjeno kako treba dokaz je da se auto vec petu godinu vozi bez ikakvih problema i bez pucanja skoljke.Kocnice su preradjene u skladu sa snagom motora,tako dsa su napred samoventilirajuci diskovi 257mm,nazad diskovi 240mm i sve to je pojacano glavnim kocionim cilindrom i servom od Coupea 16v.Instrument tabla je od 16v Coupea takodje,sedista Recaro od Tipa 16v.Sto se tice trapa tu je bilo podosta posla.Ramena su od ritma 130 TC,servo volan sa 2,5 okretaja,amortizeri sa stelujucom platformom po visini a steluje se i tvrdoca marke KW.Balans stangla je modifikovana jer je bilo izvesnih problema.Auto ima sve potrebne gadzete kao sto su elektro stakla,centralna brava,alarm itd.Iskreno verovatno sam gomilu toga propustio da kazem ali mislim da su osnovne stvari pomenute.Nadam se da cete uzivati u slikama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2700 Posted January 29, 2012 svaka cast bojke,yugic izgleda odlicno, a verujem da ide kao pravi sportski auto,koliko ima konja ovaj motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted January 29, 2012 Motor je fabricki totalno sto znaci 102 kw ili oko 140 ks.E da,zaboraqvih ima i plin,naravno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djapeto 0 Posted January 29, 2012 Jel moze kratko objasnjenje o servu,od cega je letva koje su prepravke itd? Isto tako za gl.kocioni,servo,jer sve odgovara,konkretno me zanima nosac kako je resen? Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 29, 2012 Svaka čast za ovo, 140ks u jugu Mnogo lepo mu čuče ove puntove četvorokrake felne Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted January 29, 2012 Te felne su skinute pre neki dan i na prodaju su (80e sve 4 bez guma) a umesto njih su stavljene ove druge koje su 6x14.I nače gume su 185/50-14,a ove prve felne su sa Tipa fabricke od 5,5 jota. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shibrikolibri 0 Posted January 29, 2012 bojke interesuju me te felne,to su 14-ice? te cetvorokrake? poz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted January 29, 2012 Jesu 14" i fabricke su sa Tipa,Tempre.Sve su prave i nisu radjene,jedna je malo izgrebana,mogu da ti posaljem slike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 29, 2012 Ekstra,svaka casr na radu ! Jesu li u oba slucaja 185/50/14 gume i na tipovim alu felnama i na onim sa vise krakova? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 29, 2012 A ja ih par puta video da se voze na mk1 Puntu, pa sam skontao da su Puntove Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted January 29, 2012 Cena felni je bez guma.Ali ako nekom treba imam i 4 gume 185/55-14. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted January 29, 2012 uuuuu koliko ubrzava do 100? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted January 30, 2012 Nije mereno ubrzanje do 100 km/h ali jedno je sigurno da je pomrsio konce mnogim "besnim" masinama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 30, 2012 Ekstra,svaka casr na radu ! Jesu li u oba slucaja 185/50/14 gume i na tipovim alu felnama i na onim sa vise krakova? :question: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted January 31, 2012 Uz ove Tipove felne mogu da se upare 185/55-14 gume koje imam.Ove 185/50-14 ostaju na Yugu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zubboban 0 Posted November 3, 2012 (edited) predstavljam vam umivenog yuga 2.0 16 v kojeg je cuveni Bojke konstruisao.U poslednje vreme auto je pretrpeo manje limarske radove i ofarban je, a u proteklih 15 dana promenjen mu je motor od 140 konja i ubacen drugi iz lancije teme od 155 konja.Inace auto sam kupio od Bojketa pre 3 godine a aktivno ga vozim 2 jer je bio u leru nekih godinu dana, posle zemljotresa. Pored zamene motora u poslednje vreme dobio je i druge amortizere znatno cvrsce,bolje i otpornije od predhodnih i znatno sportskija ramena na trapovima od predhodnih i to sve iz majstorske radionice nadaleko cuvenog majstor Darka iz Sumarica kod Kraljeva.Promene u stajlingu su svedene na nove felne, novu unutrasnjosti i ksenonske farove.U planu je ugradnja sekventa i skidanje ploce standardnog plina sto ce mu omoguciti iskoriscenje celokupne snage.Sto se tice impresija kako se auto ponasa, auto izuzetno ubrzava i koci a u krivinama lezi kao pegla ponasa se otprilike kao auto od 1400 kila i 200~220 hp .Nadam se da ce sa ugradnjom sekventa jos vise na brzinskim performansama. Yugic gotovo svakodnevno neprijatno iznenanadi nekog od svojih znatno skupljih zapadno evropskih kolega Nemackog porekla (inace mojih omiljenih musterija) sa znatno vise snage ali i kilograma. Edited November 4, 2012 by neshaoct spojeno by SikterBre :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 3, 2012 Možeš i da nas počastiš nekim slikama Quote Share this post Link to post Share on other sites
zubboban 0 Posted November 3, 2012 Hvala druze na pomoci malo sam tupav za neke radnje na kompu savladacu ih u narednom periodu pa mozda bude i nekih konkretnih snimaka jer imam putnu kameru Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 3, 2012 Evo ga link ka objašnjenju Postavljanja slika na forum a što se tiče snimaka, njih kačiš na youtube, pa samo ovamo proslediš link, evo jednog koji sam ja našao vezano za ovaj projekat Quote Share this post Link to post Share on other sites
zubboban 0 Posted November 3, 2012 (edited) kasnije Bojke na ovom snimku pokazuje kako yugo za tili cas dostize 190km/h probacu da nadjem snimak i da ga postavim Edited November 3, 2012 by zubboban Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8317 Posted November 3, 2012 Sikter, hvala za link inace ne bih imao pojma o cemu se radi! Svo vreme se razmisljam kako ide yugo sa 140ks ! Jedva cekam neki snimak. Donekle imam predstavu jer je drugar imao yuga 1,6i i to je islo kao ludo. Mogao si da ga startujes iz mesta kojom god brzinom si hteo, a toliko puta je bio okrenut na krov da je to za pricu. Ne znaju ljudi koja je to ludnica kad sednu da ga probaju, a on je bio fabricki na trapovima, pa prva krivina na krov! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 3, 2012 Pu, pu, da ne malerišemo, ali prošle nedelje sam video u Kragujevcu kako se likovi voze u Jugu na kome je smrvljen ceo gornji deo šajbne, baš se vidi da je od prevrtanja na krov i krov sav ugruvan i kao likovi se voze opušteno tako..Zna li mu se vreme koliko ide od 0 do 100 ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zubboban 0 Posted November 3, 2012 da ne bude pretenciozno ali veoma blizu ove azdaje iza njega samo sto azdaja ima vecu maksimalnu bzinu. Prikaci cu jedan snimak ovih dana o ubrzanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8317 Posted November 3, 2012 Niko ne zna, to je inace doslo u ruke nekih budala i alkosa pa je lomljeno dok je bilo u zivotu i registraciji i verovatno je bacen negde. To je uzimao ko je hteo bukvalno, gde se ugasi bez goriva tu ga z..ebu pa ga neko trazi sutradan i tako..Mislio sam da si mene pitao Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 3, 2012 Uh, znači može da se nosi sa R26? Jesi li zainteresovan za drag trke sa njim ili čisto voliš da ponižavaš vagenovce sa njim ?Dolazila je ekipa iz Kraljeva letos u Trstenik kada je bio skup i drag na aerodromu, bilo je i jugića, mislim da je bio onaj crveni koji često viđam kod vulkanizerske radnje Lukić (koliko se sećam), bio je jedan lep plavi Bravo koji sam kasnije video u Kraljevu u još boljem izdanju, bila je plava Corsa "crazy crew 036" nju isto srećem često na putu Kv-Kg i bio je lik sa žutom Ibizom koji je drao sve redom dok mu nije riknuo menjač.. Quote Share this post Link to post Share on other sites