Jump to content
Goran
bojke

Yugo 2.0 16v

Recommended Posts

Pozdrav.Ovo je jos jedan projekat koji sam odradio.U pitanju je Yugo 55 '93 godiste sa savremenim srcem od 16 ventila.Zapravo prvo je odradjena skoljka,kompletno izvarena i pojacana na kriticnim mestima.Da je to uradjeno kako treba dokaz je da se auto vec petu godinu vozi bez ikakvih problema i bez pucanja skoljke.Kocnice su preradjene u skladu sa snagom motora,tako dsa su napred samoventilirajuci diskovi 257mm,nazad diskovi 240mm i sve to je pojacano glavnim kocionim cilindrom i servom od Coupea 16v.Instrument tabla je od 16v Coupea takodje,sedista Recaro od Tipa 16v.

Sto se tice trapa tu je bilo podosta posla.Ramena su od ritma 130 TC,servo volan sa 2,5 okretaja,amortizeri sa stelujucom platformom po visini a steluje se i tvrdoca marke KW.Balans stangla je modifikovana jer je bilo izvesnih problema.Auto ima sve potrebne gadzete kao sto su elektro stakla,centralna brava,alarm itd.

Iskreno verovatno sam gomilu toga propustio da kazem ali mislim da su osnovne stvari pomenute.Nadam se da cete uzivati u slikama. :thumbup:

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

image.jpg 53_1.jpg image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg image.jpg 101_1.jpg

image.jpg image.jpg 101.jpg 100.jpg

CIMG0617.jpg CIMG0618.jpg CIMG0619.jpg CIMG0620.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je fabricki totalno sto znaci 102 kw ili oko 140 ks.E da,zaboraqvih ima i plin,naravno. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze kratko objasnjenje o servu,od cega je letva koje su prepravke itd? Isto tako za gl.kocioni,servo,jer sve odgovara,konkretno me zanima nosac kako je resen? Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te felne su skinute pre neki dan i na prodaju su (80e sve 4 bez guma) a umesto njih su stavljene ove druge koje su 6x14.I nače gume su 185/50-14,a ove prve felne su sa Tipa fabricke od 5,5 jota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu 14" i fabricke su sa Tipa,Tempre.Sve su prave i nisu radjene,jedna je malo izgrebana,mogu da ti posaljem slike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekstra,svaka casr na radu !

Jesu li u oba slucaja 185/50/14 gume i na tipovim alu felnama i na onim sa vise krakova?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mereno ubrzanje do 100 km/h ali jedno je sigurno da je pomrsio konce mnogim "besnim" masinama. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekstra,svaka casr na radu !

Jesu li u oba slucaja 185/50/14 gume i na tipovim alu felnama i na onim sa vise krakova?

:question: :question: :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz ove Tipove felne mogu da se upare 185/55-14 gume koje imam.Ove 185/50-14 ostaju na Yugu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

predstavljam vam umivenog yuga 2.0 16 v kojeg je cuveni Bojke konstruisao.

U poslednje vreme auto je pretrpeo manje limarske radove i ofarban je, a u proteklih 15 dana promenjen mu je motor od 140 konja i ubacen drugi iz lancije teme od 155 konja.

Inace auto sam kupio od Bojketa pre 3 godine a aktivno ga vozim 2 jer je bio u leru nekih godinu dana, posle zemljotresa. Pored zamene motora u poslednje vreme dobio je i druge amortizere znatno cvrsce,bolje i otpornije od predhodnih i znatno sportskija ramena na trapovima od predhodnih i to sve iz majstorske radionice nadaleko cuvenog majstor Darka iz Sumarica kod Kraljeva.Promene u stajlingu su svedene na nove felne, novu unutrasnjosti i ksenonske farove.

U planu je ugradnja sekventa i skidanje ploce standardnog plina sto ce mu omoguciti iskoriscenje celokupne snage.Sto se tice impresija kako se auto ponasa, auto izuzetno ubrzava i koci a u krivinama lezi kao pegla ponasa se otprilike kao auto od 1400 kila i 200~220 hp .Nadam se da ce sa ugradnjom sekventa jos vise na brzinskim performansama. Yugic gotovo svakodnevno neprijatno iznenanadi nekog od svojih znatno skupljih zapadno evropskih kolega Nemackog porekla (inace mojih omiljenih musterija) sa znatno vise snage ali i kilograma.

Edited by neshaoct
spojeno by SikterBre :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druze na pomoci malo sam tupav za neke radnje na kompu savladacu ih u narednom periodu pa mozda bude i nekih konkretnih snimaka jer imam putnu kameru

Share this post


Link to post
Share on other sites

kasnije Bojke na ovom snimku pokazuje kako yugo za tili cas dostize 190km/h probacu da nadjem snimak i da ga postavim

Edited by zubboban

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikter, hvala za link inace ne bih imao pojma o cemu se radi! Svo vreme se razmisljam kako ide yugo sa 140ks :o ! Jedva cekam neki snimak. Donekle imam predstavu jer je drugar imao yuga 1,6i i to je islo kao ludo. Mogao si da ga startujes iz mesta kojom god brzinom si hteo, a toliko puta je bio okrenut na krov da je to za pricu. Ne znaju ljudi koja je to ludnica kad sednu da ga probaju, a on je bio fabricki na trapovima, pa prva krivina na krov!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pu, pu, da ne malerišemo, ali prošle nedelje sam video u Kragujevcu kako se likovi voze u Jugu na kome je smrvljen ceo gornji deo šajbne, baš se vidi da je od prevrtanja na krov i krov sav ugruvan i kao likovi se voze opušteno tako..

Zna li mu se vreme koliko ide od 0 do 100 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ne bude pretenciozno ali veoma blizu ove azdaje iza njega samo sto azdaja ima vecu maksimalnu bzinu. Prikaci cu jedan snimak ovih dana o ubrzanju.

2012_07_17_08_26_14.jpg?noCache=1351982434

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ne zna, to je inace doslo u ruke nekih budala i alkosa pa je lomljeno dok je bilo u zivotu i registraciji i verovatno je bacen negde. To je uzimao ko je hteo bukvalno, gde se ugasi bez goriva tu ga z..ebu pa ga neko trazi sutradan i tako..

Mislio sam da si mene pitao :blushing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, znači može da se nosi sa R26? Jesi li zainteresovan za drag trke sa njim ili čisto voliš da ponižavaš vagenovce sa njim :turned: ?

Dolazila je ekipa iz Kraljeva letos u Trstenik kada je bio skup i drag na aerodromu, bilo je i jugića, mislim da je bio onaj crveni koji često viđam kod vulkanizerske radnje Lukić (koliko se sećam), bio je jedan lep plavi Bravo koji sam kasnije video u Kraljevu u još boljem izdanju, bila je plava Corsa "crazy crew 036" nju isto srećem često na putu Kv-Kg i bio je lik sa žutom Ibizom koji je drao sve redom dok mu nije riknuo menjač..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...