moron 2607 Posted November 9, 2022 Corolla hibrid je u Srbiji (opet) poskupela (prethodni put „još“ u septembru ). Sedan 1,8 hibrid sada ide „redovno“ do 40.400, a HB 2,0 do 41.500 (karavan do 42.600). 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 8906 Posted November 17, 2022 MobilAutoTV: Toyota Corolla Cross u Srbiji Toyota Corolla Cross je SUV verzija najprodavanijeg automobila na svetu I konačno je predstavljena i kod nas u Srbiji. Potpuno nova Toyota Corolla Cross u najprodavaniju gamu modela na svetu donosi prostranost, praktičnost, kao i moćan i snažan dizajn SUV automobila C segmenta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 8906 Posted December 12, 2022 Toyota GR Corolla krenula s prodajom u Japanu, novi vlasnici biće odabrani sistemom lutrije Kada je GR Corolla RZ predstavljena 1. juna, Toyota Gazoo Racing je najavio da će model ići u prodaju preko Toyota prodavaca vozila širom Japana. Međutim, kontinuirana Covid-19 priča i nestašica poluprovodnika su podstakle prelazak na lutriju za online kupovinu za početnih 500 jedinica, uz dodatnu prodaju koju treba razmotriti tokom praćenja proizvodne situacije. Za GR Corollu Morizo Edition, koji je model s dva sedišta sa poboljšanim voznim performansama, apliciranje za kupovinu putem sistema lutrije za 70 jedinica može da se napravi u GR Garage lokacijama širom zemlje. GR Corolla je razvijena uvođenjem u praksu koncepta pravljenja sve boljih automobila formiranih iz iskustva u motorsportu, s naglaskom na brušenje automobila da bi pobeđivali na trkama te ih učinili komercijalno dostupnim. TGR će nastaviti da razvija GR Corollu odražavajući znanje koje je stekao kontinuiranim učestvovanjem u motosportu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 8906 Posted December 18, 2022 Toyota Corolla 1.5 Valvematic Sol na testu Auto magazina Toyota bazira gamu Corolla na hečbek varijanti modela. Ipak, za mali broj ljubitelja limuzina, tu je i verzija Corolla Sedan. Pre nekoliko godina, japanska kompanija napravila je nekoliko oštrih rezova u koncepciji svog popisa modela (donje) srednje klase. Najpre je vraćeno ime Corolla, koja je nepotrebno preimenovana u Auris 2006. godine, zatim je sa spiska izbrisan Avensis, a ponovo dodat Camry. Tako je klasična limuzina srednje klase nestala iz Tojotine ponude, pa tu prazninu popunjava pomalo Corolla Sedan, a delimično i reinkarnirani Camry. Iako je širom sveta, pa i kod nas, prodaja takvih automobila sve manja, još uvek postoje kupci koji vole klasičan izgled skladnog automobila sa repom. I, eto nas kod razloga zašto Corolla ima i svoju sedan varijantu. Istini za volju, Corolla Sedan (zvanično ''Corolla SD'') nema široku paletu verzija, motora i pogona. Automobil sa našeg testa ima novi, ili preciznije rečeno prilagođeni motor zapremine 1.490 kubika, poreklom iz Yarisa, dok je druga opcija hibridni pogon sa benzinskim motorom od 1.8 litara. Obe verzije imaju manje-više istu snagu, oko 123 KS, ali su im koncepcije, naravno, drugačije. Za razliku od ''hečbeka'', sedan ima nešto duže međuosovinsko rastojanje, samim tim i više prostora u kabini; drugačijie su i prednji i zadnji svetlosni blokovi, pa automobil izgleda i nešto šire. Nos je spušten, što omogućava bolji pregled, a uz mogućnost podešavanja sedišta daju vozaču dobru poziciju i ulivaju mu samopouzdanje u vožnji. Unutrašnjost je na nivou standardnog kvaliteta Toyotinih modela. Prednja tabla je celom širinom (ne i celom površinom) presvučena kožom, baš kao i volan i ručica menjača, sa elegantnim štepovima i urednim detaljima. Sedišta su pravilnog, odličnog ergonomskog dizajna, sa dobrom potporom i mogućnošću elektro podešavanja. Tapacirana su izdržljivom tkaninom, koja je našla mesto i na osloncu laktova na vratima, kao i na preklopnoj kaseti smeštenoj između prednjih sedišta, a srednji naslon za ruke obezbeđen je i za zadnje sedište. Instrumentarijum je postavljen na isti način kao u hečbek verziji. Iza volana je manji digitalni displej koji prikazuje osnovne parametre vožnje i podatke o potrošnji, spoljnoj temperaturi, tu je još i čitač saobraćajnih znakova, ali i brojne kontrole bezbednosti do kojih se dolazi prolaskom kroz stranice menija. Desno od vozača, na vrhu srednje konzole, smešten je veliki multimedijalni ekran osetljiv na dodir, dijagonale 8 inča, koji je centar za povezivanje, o čemu Toyota posebno vodi računa. Od mapa i navigacije, do povezivanje telefona, audio sistema i glavnog menija za podešavanje funkcija vozila, vozač se lako snalazi u brojnim mogućnostima. Jedna od značajnijih prednosti limuzine od hečbeka jeste veći prtljažnik: u sedanu on ima kapacitet od preko 470 litara, pravilnog je oblika, upotrebljiv i zgodan za uredno slaganje dosta stvari. Ispod poda smešten je rezervni točak, kao i komplet alata, pa je gepek onaj tas na vagi koji će prevagnuti kod nekih kupaca. Paket opreme pod imenom ''sol'' zaista je više nego dovoljan čak i za one koji uvek žele više. Aluminijumske felne od 17 inča, samopreklopivi retrovizori, pametan ulazak u vozilo, prednji i zadnji parking senzori, elektro podešavanje podrške za leđa, samo su neke od opcija koje ima ova verzija. Naravno, ne smemo zaboraviti ni ceo skup bezbednosnih funkcija koje su upakovane u sistem pod imenom Toyota Safety Sense. Praktično, to je inteligentna, kompjuterizovana pomoć vozaču u raznim situacijama, od prepoznavanja i upozorenja na pešake i bicikliste, automatskog kočenja u slučaju neizbežnog sudara, do adaptivnog tempomata i kontrole održavanja putanje u kolovoznoj traci. Bezbednost je, uz ekologiju, jedan od prioriteta japanskog proizvođača, i najveći broj osvojenih tehnologija je i primenjen u Cprplli. Toyota Corolla Sedan je do skoro bila dostupna sa 1.6 atmosferskim benzincem koji je predstavljao osnovnu ponudu najprodavanijeg automobila na svetu. Umesto njega, sada je stigao novi, takođe atmosferski motor. Ima tri cilindra i radnu zapreminu od 1.5 litra. U odnosu na 1.6 motor, ima nižu potrošnju i emisiju ugljen-dioksida. Zašto je došlo do ove promene? Proizvođačima automobila je važan svaki gram koji uštede na emisiji CO2 i ostalim izduvnim gasovima. Tako je došlo do razvoja trocilindarskih motora koji, između ostalog, imaju manje pokretnih delova. Samim tim, manje je gubitaka koji nastaju trenjem, a motor je efikasniji. Otuda i strategija da se u Corollu sedan ugrađuju atmosferski motori, kod kojih ne samo da nema šta da se pokvari, već su i manje osetljivi na vrućinu, prašinu, lošije gorivo i ulje… Na svu sreću! Performanse ove limuzine nisu za potcenjivanje. Ne očekujte energična ubrzanja i brze prolaske kroz krivine, ali budite sigurni da ćete dobiti udobnu vožnju, dovoljno snage i bezbedan automobil koji neće morati na benzinsku pumpu svakog časa. Mi smo zabeležili prosečnu potrošnju od oko 6.5 litara, nešto veću od deklarisane, ali imajte u vidu da je poslednji deo pređene kilometraže zabeležen u beogradskom saobraćajnom haosu. Na otvorenom, pri brzini od oko 80 km/h, potrošnja je pri konstantnoj brzini bila oko 4.5 litara, na auto-putu, u tempu po propisima, do oko 5.5 litara. Trocilindarski motor je već poznata, prihvaćena i osvojena tehnologija, i od toga nemojte zazirati. Automobil ide lako, precizno i mirno, stvoren je za opuštenu vožnju, bez žurbe, trke i forsiranja. Dakle, krstarica, a ne sportista, provereno, a ne po poslednjoj modi. Stara škola, u kojoj bi i novokomponovani kupci mogli nešto da nauče. I iznenade se.... U ponudi su tri paketa opreme. Svi oni su na akciji. Najniži paket košta 19.990, dok najviši može da se nabavi za 3.500 evra više. Inače, svaka Corolla, pa i najjeftinija, standardno ima većinu modernih bezbednosnih sistema, među kojima su automatsko kočenje, adaptivni tempomat, automatska korekcija upravljačem u slučaju nenamernog napuštanja saobraćajne trake… Dodatne informacije i detaljan cenovnik sa spiskom opreme možete pronaći na sajtu Toyota Srbija. Tojota nije štedela na Corolli sedan, koja je konstruisana na identičnoj mehaničkoj platformi sa hečbekom i karavanom. Ipak, limuzina nema neke od motora koje imaju ova dva oblika karoserije: nema novog dvolitarskoh hibrida, a nema ni 1.2 turbo-benzinca. Ovo je inače prva generacija Corolle sedan koja je dobila hibridnu tehnologiju, pa osim atmosferskog benzinca, kupci mogu da se odluče i za poslednju reč tehnike u vidu hibrida koji čine benzinac zapremine 1,8 litara i elektro-motor, ukupne snage sistema 122 KS. Ovaj motor odlikuje vrlo niska potrošnja, ali i viša cena u odnosu na klasični atmosferski motor kakav je u test primerku. Dakle, ako ne prelazite veliku kilometražu, ili često vozite auto na otvorenom, gde hibrid nema maksimalnu efikasnost kao što je ima po gradu, novi 1.5 benzinac je za preporuku. Autor: Dejan Danilović preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 8906 Posted December 22, 2022 VreleGume: Toyota Corolla Cross Kome se dopada Corolla u osnovnom obliku, biće oduševljen njenim SUV izdanjem. ''Hejteri'' Corolle ostaće uskraćeni za doživljaj ovog istinski solidnog vozila: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 8906 Posted January 14 AutoMarket.hr: Toyota Corolla Cross Jura je ove nedelje jurcao potpuno novim modelom Corolle Cross, čime je Toyota zaokružila ponudu SUV modela. Japanac ima 200 konja i okrenut je porodici: Quote Share this post Link to post Share on other sites