evilclown 0 Posted November 20, 2010 (edited) 2002. Toyota Corolla 2002. - nemarnost naših majstora Moram da napišem šta sam juče čuo od čoveka koji vozi i uredno održava provereno dobar pouzdan i jako cenjen auto. Auto nisam video, ali verujem da je tako kao što kažu, očuvan odlično, održavan redovno, garažiran i samo 2 ili 3 god. vožen kod nas, uvoz iz Gemany.Prepričavam ono što sam čuo, kako bih skratio...na putu BG - NS, normalne vožnje, čovek primeti da se 20tak km. od BG-a upalila lampica za ulje, stane, sačeka da se auto malo ohladi i doda 200,300g ulja koje se inače sipa...lampica se gasi i on nastavlja vožnju. U NS (gde inače održava auto) odmah svraća u servis i opisuje kvar, oni mu predlažu vanrednu zamenju ulja i filtera. Pošto je morao da se vrati za BG, odluči da rutinksu stvar obavi tamo. Tako i uradi,takođe u ovl. Toyota servisu. Sutradan ponovo put za NS. Na par km od NS, auto počinje iznenaada da "trese, lupa, udara" jedva ga zaustavlja a lampca pokazuje kvar na motoru. Šlep do NS Toyota servisa, par sati čekanja...majstori koje inače poznaje, pokazuju mu "uzrok kvara" - zatvarač od flomastera, markera našao se nekako u motoru i izazvao štetu od 120k dinara na kolima. Logikom konstatuje da je to moglo da se desi samo prilikom jučerašnjeg menjanja ulja u BG. Slede advokati, skupljanje para za popravku i ostale peripetije. Ja komentar na to nisam imao, ako neko ima voleo bi da čujem, kako i da li uopšte čovek može da napravi bar neku prevenciju od takvih gluposti. Jel možda treba pozvati popa u garažu i provozati ga u kolima ili je dovoljno otići u crkvu i zapaliti sveću, pre i posle svake posete servisu !? Edited December 4, 2021 by neshaoct update naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted November 20, 2010 Kada mu se upalilia lampica na auto-putu prvi put a imao je dovoljno ulja, onda je vrlo verovatno da je taj pokolpac od flomastera vec bio unutra. Lampica za ulje se pali zbog nedostatka ulja doobro ispod donje crte. Ako mu je zaista falilo toliko ulja onda auto nije dobar jer trosi oho-ho ulja, ili vlasnik koji ga "dobro i uredno" odrzava a da mu toliko ulja fali.S druge strane, ne mora da znaci da mu je neko u bilo kom servisu to ubacio, moglo je da se desi u nekoj perionici recimo i isto tako to moze da cuci u motoru hiljadama kilometara dok se ne pomeri negde gde ce da blokira protok ulja.Znaci covek je imao problem, otisao na zamenu ulja i filtera, problem se vratio sa flomasterom i odjednom je servis kriv. Po mojoj nekoj logici ako je u motoru falilo dosta ulja, ovi u servisu bi mu to rekli. Npr. u motor staje 4.5 do 5l sa zamenom filtera a iscuri samo 2.5-3L ulja. to se vidi i na samoj sipki. Ako nije bilo ovakvih reakcija znaci da je nivo ulja bio prihvatljiv. Znaci upalio je lampicu za ulje, ugasio motor, dolio malo ulja, flomaster se pomerio malo u stranu, voznja nastavljena. Sledi zamena ulja, covek misli da je resio problem, vozi i dalje, pitanje je koliko gleda u tablu, i da li mu se lampa opet palila, flomaster moze opet zacepiti negde neku uljnu granu ili se podvuci negde pod bregastu i napraviti biiip... Ima razlicitih scenarija, verovatno onaj ko je otvorio motor bolje zna.Ne branim ovde nikoga ali serviseri su ljudi kao i svi mi, ima ih dobrih, pravih, sujetnih itd...Onaj koji bi ubacio tako nesto u motor nije sigurno pri zdravoj pameti ali se zato ja licno na takvom "tudjem terenu" u nekoj garazi ponasam uvek pristojno i racionalno. Trudim se da izbegnem bilo kakve nesporazume, kazem jasno i glasno sta mi treba i sta zelim da i se odradi.Ova vrsta "diverzije" je drastican primer ali ima i onih blazih, kao ispustanje freona iz instalacije klime, labavljenje spojeva kablova, ili slicno. Na zalost ne znanje se danas skupo placa, a cesto ni to nije dovoljno. Ne pricam o Srbiji, napolju je po tom pitanju mnogo gore, sve se gleda kroz pare i trazi se nacin da se musterija sto vise osisa, prave usluge vise nema ako je i ikad bilo. Drugaru izgoreo jedan klip, ulazila voda u taj cilindar. Otisao u servis, kazu 2000e zamena motora, kao ne rade tu vrstu popravke nego samo zamene agregat sa nekim polovnim na stocku, uz neku kracu garanciju. Naravno zamenili smo sva cetri klipa novim, letece, kaiseve i spanere... i ostalo je oho -ho para. A gde su tek ostale struke, advokati, pravnici, doktori...e tu je tek papreno. To je jedan od razloga zbog cega se na zapadu i voze auti dok su novi, dok ne krenu lancana ulaganja i posete servisima. Uradi se staro za novo, kredit se nastavlja, vozi se novo, placa se novo ali glava mirna, bar za neko vreme.U celoj prici malo prosirih temu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted November 20, 2010 1000 ljudi 1000 cudi.Mozda je i "diverzija" u pitanju u sta licno sumnjam.Moguce da je i spletom ipak nesrecnih okolnosti taj zatvarac nasao put do unutrasnjosti motora...NA kraju krajeva ,direktni sukob sa majstorom koji radi auto je skoro nemoguc jer ovlasceni skoro svi imaju prijemno odeljenje i coveka koji preuzima automobil...Ipak majstori vise rade sa alatom a ne sa flomasterima.Ako je ovlasceni servis moguce da imaju i kamere koje snimaju radionicu, mada ako se krene djonom moze i sve da se obrise..itd itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
evilclown 0 Posted November 20, 2010 ima logike u svemu što ste napisali i primer je baš drastičan. Mmislim da je poenta što sam otv. temu više : kako nema pravila ma koliko se neko trudio protiv nekih "viših" zakona se ipak ne može!kao što bglion kaže i meni nije logično da neko napravi "diverziju" sem ako stvarno nije u pitanju bolestan um!Koji bi uopšte bio cilj "diverzije" po cenu gubitka radnog mesta, ali opet 1000 razloga može da postoji,takođe mogućnost da je čep bio u motoru godinama svakako da "pije vodu" i da je prilično realna.U svakom slučaju, javiću baš kada budem saznao kako se stvar završila, jer sa čovekom treba da se čujem kada osposobi svoj ili event. uzme drugi auto, zato što sam zainteresovan da uzmem njihovu Corsu 1.2 iz 2004,(radi preprodaje ako se dogov. oko cene) ili za ženu,zato što znam auto još od kada je uvežen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9491 Posted November 17, 2018 Nova Toyota Corolla sedan Toyota je prošlog meseca na sajmu automobila u Parizu prikazala novu Corollu hatchback i karavansku Corolle Touring Sports, dok je danas predstavila i novu Corollu sedan. Ovo je inače već 12. generacija Corolle od 1966. godine, pri čemu je u ovom periodu širom sveta prodato više od 46 miliona vozila sa tim imenom. U pogledu izgleda nema iznenađenja (što se i očekivalo) a treba napomenuti da je i nova Corolla sedan napravljena na platformi TNGA (Toyota New Global Architecture). Uz moderniji izgled, nova Corolla sedan će po fabričkim najavama nuditi i više prostora u unutrašnjosti, a ima i širi trag točkova, moderniji sistem zadnjeg vešanja, bolju zvučnu izolaciju kabine, širu listu bezbednosnih i sistema pomoći vozaču (Pre-Collision sistem, adaptivni tempomat, upozorenje o napuštanju kolovozne trake...) i infotejment sistem kompatibilan s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay. Što se dimenzija tiče, dužina vozila iznosi 4640 mm, širina 1780 mm, visina 1435 mm a međuosovinsko rastojanje je 2700 mm. Kod skupljih verzija nova Corolla sedan dobija i navigacioni sistem, JBL audio sistem, LED svetla i 18-inčne alu točkove. U gami će se u zavisnosti od tržišta naći više motora (Amerikanci će između ostalog dobiti 1.8 i 2.0 litarske benzince), ali bi Evropljanima najzanimljivija mogla da bude hibridna verzija sa 1.8 litarskim benzincem i elektromotorom, sa ukupno 122KS i potrošnjom goriva od 3.4 l/100 km. Nova Corolla sedan će se u prodaji pojaviti u prvom kvartalu sledeće godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9491 Posted December 4, 2018 Emisija SAT: Test nova Toyota Corolla Posle premijere na Salonu automobila u Parizu dobili smo još jednu ekskluzivnu priliku da se sretnemo sa novom Toyotom Corollom. Za upravljačem predserijskih primeraka, još uvek delimično pod maskama, na putevima Španije saznali smo zašto ovo više nije Auris nego se vraća ime Corolla kako je hibridni sistem poboljšan, pa performansama nadmašuje dizelaše, koliko bezbednosnih sistema više Corolla ima kao standard u odnosu na konkurente i zašto mislimo da je ovo pravo lice nove Toyote: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5275 Posted December 4, 2018 Ako ostave samo jedan benzinac, u Srbiji će biti statistička greška... Ublažili su dizajn spolja, jako lepo ga uradili unutra, mada mi se instrumenti više sviđaju na mom Aurisu. Videćemo koliko kvalitetan će biti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9491 Posted December 10, 2018 TheStraightPipes video: Test 2019. Toyota Corolla hatchback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9491 Posted January 4, 2019 ConsumerReports video: Test 2019. Toyota Corolla hatchback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9491 Posted February 7, 2019 2019. Toyota Corolla hatchback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9491 Posted February 14, 2019 CarsIreland video: Test Toyota Corolla Hybrid Hatchback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9491 Posted February 18, 2019 Autogefühl video: Test Toyota Corolla Najprodavaniji model automobila na svetu (u svim svojim generacijama i varijantama). Na testu su obrađene sve tri aktuelne verzije, tj. kompakt, sedan i karavan. Poslednjih 10-tak godina Toyota je promenila ime ovog modela za Evropu, pa ga je zvala Auris. To je bilo pametno isto koliko bi bilo npr. VW-u da promeni ime svom Golfu...ali eto. Toyota se ipak dozvala mozgu i sada je vratila ima Corolla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5275 Posted February 18, 2019 Meni se baš svidelo ime Auris! A i sdjelan je v UK, dok su Corolle rađene kod braće Turaka! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13146 Posted February 18, 2019 Auris je bilo privremeno ime samo za hatch. U limuzinskoj verziji nikad nije menjala ime Corolla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5275 Posted February 18, 2019 On 2/18/2019 at 6:58 PM, neshaoct said: Poslednjih 10-tak godina Toyota je promenila ime ovog modela za Evropu, pa ga je zvala Auris. To je bilo pametno isto koliko bi bilo npr. FIAT-u da promeni ime svom Tipu/ Bravo/ Stilu/ Bravo/ Tipu ...ali eto. Toyota se ipak dozvala mozgu i sada je vratila ima Corolla. @neshaoct Morao sam se malo poigrati! @totti Pa pre dve generacije (do 2012.) i Corolla je bila hatch! Tad je prvi put Auris predstavljen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13146 Posted February 18, 2019 Nisam siguran da sam te razumeo. Auris je predstavljen 2006. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5275 Posted February 18, 2019 Da, ali postoje Corolle tih godina koje nisu limuzine već klasični hečbekovi (hetčbeci što bi rekli na jug)! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13146 Posted February 18, 2019 Ne znam za ostatak sveta, ali u Evropi je hatch bio do 2006. kao Corolla i tek sad ponovo. Daj baš neku sliku, nisam nikad video Corollu hatch iz tog perioda Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5275 Posted February 18, 2019 (edited) Recimo http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13887071/toyota-corolla-14-d4d-mmt Edited February 21, 2019 by neshaoct dodao printscreen Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13146 Posted February 18, 2019 Ali ovo je pre Aurisa Kažem, od 2006. pa sve do sada, hatch verzija Corolle u Evropi se zvala Auris https://en.m.wikipedia.org/wiki/Toyota_Auris Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5275 Posted February 18, 2019 Mislim da su se jedno vreme uporedo prodavale... Možda je bilo sa lagera! Bilo kako bilo, eksterijer lepši na novom hatchu, dnevna svetla su brutalna, izgledaju poput onih na VW grupaciji, dizajn je više evropski... Enterijer, sem prednjih sedišta, njaaa... Ne svidja mi se izgled instrumenata, nakalemljeni tablet, koji, ponovo! ima zastareli software, ima manje mesta nazad, čini mi se, nazad mračan, nasloni za glavu smanjuju i onako slabu vidljivost pozadi... Motorizacija mi je tek no comment. Obzirom na dosadašnje cene hibrida, što sam vozio Toyotu, vozio sam! Frapira činjenica da je gepek još manji i neupotrebljiviji! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 18, 2019 Ne mogu da verujem koje su nekretnine te atmo Toyote, npr korola i auris 1.6 137ks. Ide kao da ima 115ks, očajno za auto od "137" ks i 1200kg. To su ti japanski papirni atmo konji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5275 Posted February 18, 2019 132ks kolega! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 18, 2019 Kako god, pogrešio sam, 132ks. Nema ništa bez turba Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13146 Posted February 18, 2019 Meni se sviđa. Quote Share this post Link to post Share on other sites