Jump to content
FAS Goran

evilclown

Members
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About evilclown

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/10/1978

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bg

Previous Fields

  • Garage
    Škoda Octavia 1.9 tdi 77 kw
  1. meni je 90% "ostecenja" nestalo posle dobrog pranja ne znam kolko se vidi na slici al stanje je cini mi se slicno kao kod smekerovog brava, tj.normalno. Ostaje mi rebus onih nekoliko Brava koje sam video kod kojih je bukvalno oglodan i volan i menjac a navodno su svi bili ispod 200k km.
  2. i na mom bravu, 2008 god. se sada, posle 102K km vide tragovi tog "lustenja" koze na volanu i menjacu, mnogo manje doduse nego na slici par postova gore ali se i koza oko rucice menjaca rasila bas na istom savu kao i ova na slici. Vozio sam inace pre neki dan burazerovu toyotu auris iz 09 i zgrozio se od one plastike koju su stavljali po instrument tabli,deluje tek mozda za nijansu bolje od one u daciama logan.Posle 20K km uglavnom gradske voznje, za oko godinu dana, sve sto mi smeta kod brava je jos uvek estetske prirode, znaci nista jos uvek ne krcka, ne lupa, ne skripi... Sem te koze i nekih delova plastike oko rucne, enterijer je po mom misljenju uradjen odlicno.
  3. i meni se povremeno desi da jace zatrese prilikom paljenja iako nema nekog pravila da je posebno hladno ili ne, obratiti paznju na taj nosac, sta drugo...
  4. imao tamo zelenog isto zatamljene štopaljke, samo je bio sa 1.4i motorom, iskreno auto je bio mnogo lep i mlad u ono vreme (1996/7) samo se nije najbolje pokazao iako je dosta uloženo u njega (truda, volje i para) iz nekog razloga je voleo često da posećuje majstore...hipohonder neki od kola, zato sam ga ubrzo i prodao. btw. jedan od lepših fiatovih primeraka, ni ja ne bih farbao felne u belo, ali stvar ukusa.
  5. mnooogo lep Puntić, ove slike samo potrvrđuju zašto mnogi idu u Sloveniju da po kola, isto stanje kao i bilo gde na zapadu, a ipak malko bliže
  6. Pozdrav svima, znam da sam odavno obećao slike, ali mislim da je dovoljno da kažem da mi se pre neki dan auto (srećom ne NB već strai kadett zapalio u garaži), sve je još puno onog praha iz vatrosprema, a slike sa telefonom su takve da se ne vidi da li je u pitanju GP ili NB, boja takođe više ispadne više siva,iskopao sam u međuvremneu ove...to je moj auto, iz vremena kad nije bio moj. Napravim jednom prilikom slike unutrašnjosti, table , celog enterijera, kapiram da to mogu i mobom, samo da je vreme o.k.
  7. da se jasnije izrazim: nekoliko puta sam pustio snimak i jedino je jasan deo gde Mirko pomera tel. od znaka ka suvozačevoj strani (jasno se slabije čuje u tom trenutku, pa se vraća na deo sa početka snimka), a "metalan zvuk" se čuje, znači ne kažem da ga na snimku nema,ali tek uživo može da se stvori utisak o kakvom je tačno zvuku reč,pa tek onda neki iskusniji majstor ili neko ko je imao identičan ili sličan problem može sa nekim većim procentom sigurnosti da kaže šta sve može da bude uzrok istog.
  8. snimak ne može da nam prenese pravi zvuk "ama ič",jer je snimljen telefonom i to kao video zapis + razna konvertovanja za upload na net, tako da kapiram da niko od nas nema predstavu o kakvom se zvuku u stvari radi, verujem Mirku da se čuje i da iritira al neki konkretan savet nemam bolji od ovog zadnjeg u tvom postu, tj. da proba sa nekim majstorom koji je imao prilike da vidi/radi više NB-a. Ja inače nikako ne bih prodavao auto (bilo o kom da je reč) da sam već toliko uložio...malo strpljenja i naći će se rešenej i za taj zvuk u međuvremenu uključi loudness na radiu i vozi. A ovo za zamajac klasična "naša posla", nemaju pojma o čemu se radi, pa koji će mjastor da kaže : jbg. ne znam! (čast izuzecima!) i bilo je ono kupi novo da menjamo (uzmemo masne pare za ruke), sa novim zamajcem osetiće neko poboljšanje na kvačilu, a ako vibracije ostanu menjaće i dalje, redom...pa kad nalete na uzrok (kao što sam kažeš sumnjao si na nosač, a i većina nas zna već tu "boljku") i odklone ga, onda će i da porastu za 5 cm.
  9. najlakše je da kažu da zamajac nije u dobrom stanju ! a zbog čega ? jel možda proklizava jer je istrošen ili im je možda teško da kažu da NE ZNAJU odakle dolazi zvuk !? Moj je savet da se nipošto ne zalećeš i "okrivljuješ" zamajac ako se normalno ponaša u vožnji.
  10. tek sad videh temu, a pošto sam uputstvo pročitao više puta (eng. pa srp.) koliko sam shvatio sama lampica označava moguć kvar na ASR, znači ako nije praćenja porukom (multif. displey) ili još nekom lampicom. primer : trougao sa znakom uzvika + "auto na nizbrdici" je za hill holder. Skini uputstvo na srp.u sl. da displey nije multifunkc.(ređa varijanta) da lakše "dešifruješ" poruke,a ako se ne gasi posle paljenja pravac servis (poželjno u sv. sl.) jer su ipak kočnice u pitanju.btw. može da bude da samo traži zamenu kočionog ulja, a ASR se pali sa različitim porukama kada detektuje promene na putu...voda, led, itd. Inače, neko je pominjao air bag suvozača, ovo ne bi trebalo da ima veze sa tom lampicom, kod NB isključen suvozačev air bag označava crvena lampica (pise x2 pored znaka)
  11. dobro znači da otklonjen uzrok hladnog starta, a šta je sa metalnim zvukom na leru ? jel se izgubio nakon zamene nosača ? @notorni, to bi trebalo da ima u eLearnu, ili prosto pitaj AP Sport ili neku drugu radnju, možeš da nazoveš I Stojanov bez obzira što su u NS.
  12. znam, pročitao sam i ja to, pored toga ima još par stvari od kojih mi se čini da u ozbiljnije (čitaj - skuplje za popravku) spadaju: 1.šolje zadnjih amortizera, (to naravno ako počnu da se čuju na rupama i lošijem putu) inače ne odnosi se na sam amortizer. 2.neka fora sa letvom volana što bas nisam skapirao na šta tačno misle...(po mojoj logici ili ima lufta ili ne!) 3.plivajući zamajac...takođe može da se primeti bez majstora da li proklizava ili ne.(mislim na taj stari način može da su utvdri da li je ceo set za zamenu, ne i druge stvari) Uglavnom sve primedbe koje sam našao su vezane za vešanje, nosače, trap...još nigde nisam pročitao da se neko požalio na motor, polemike oko 1.9 mjt su uglavnom prirode "koliko 100 hiljada prelazi, sa kojim, uljem, kojim intervalom zamene, načini ekspoatacije itd.", sve u svemu neko e napisao ukratko komentar tipa "dobio si 90% nov auto za 40% cene, dodaj još malo da bude 95%" i ja se slažem sa tim. Poslao sam ti na p.p oko gume na zvonu menjača.
  13. pa ako je do nosača u šta iskreno sumnjam, jer bi se do sada pokazalo, tj. zamenom istog "problem" bi trebalo da nestane.Sa druge str.tu je i teorija o serijama 07, 08 sa VIN do 414xxx, jer moj VIN 417xxx ne upada u one sa "kritičnim" nosačem, pa možda zbog toga nisam naišao na taj "udar 1. paljenja"...videćemo naravno kasnije, za neke stvari vreme je ipak najbolji i najsigirniji alat za dijagnostiku ;-)
  14. ajd da neko kaže koje su otrpilike temp. na kojima 1.9 ima taj "tupi udar" prilikom 1. paljenja...ja ne mogu da ga uočim, mada auto vozim redovno (svaki dan), a kada ga ujutru palim, to je norm. u garaži u kojoj je standardno oko 10 C. Obratiću pažnju kada stoji malo duže napolju na jednocifrenim celzijusima Danas sam parkirao na nekoj travi na kratko (BC kaže da je bilo 3C napolju) i prilikom paljenja izbacio poruku "possible ice on road" i upalio lampicu na displey-u, ne na tabli, kao pahuljica snega...al čim sam izašao na asfalt pahuljica "se istopila" - nestala.
  15. mene iznenadjuje (prijatno) ta potrosnja po BC, cak toliko da pocinjem da sumnjam da pokazuje manje...evo bas danas merio, sa Vozd. do PA (siri centar) i nazad, BC pokazuje prosek 5.7 !!! ima tih 12km otv. puta,dobrog gde drzim levu traku i zalepim se za neki bolji auto koji vozi do 120,130 km/h. zato sto na tom putu postoje 2 mesta gde moze da ima kontrole ili ne, sanse su 50:50, da napomenem da tu rutu vozim godinama, a voznja danas je bila max. ekonomik + sam u kolima, retko gde i kad preko 2500 rpm. Sledeci put merim proverenom metodom,starinskom...a slike sa moba stavljam sutra, moze i svetlo podzemne garaze da zameni blic za znatizeljne ce biti dovoljno do okupljanja

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...