Bugi 0 Posted October 12, 2010 Razmišljam kad se već radi čišćenje dizni,radili neko od ovih servisa i čišćenje usisne grane,leptir gasa,....sve u kompletu,i koliko bi to para bilo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted October 12, 2010 Jel ovde prica o benzincima ili dizelisima? ili je svejedno? Konkretno me interesuje za 1.3 mjet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted October 12, 2010 u Tim-u prošle godine bilo 50 okupatorskih za 1.3 M-jet ja zadovoljan za sada ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 12, 2010 (edited) O benzincima. Moze i na dizelima ali je drugacija tehnika. Edited October 12, 2010 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 433 Posted October 12, 2010 Bravo 1,6 demontaza, ciscenje,test,montaza,pranje klapne,reset parametara. 3500din...za clanove 20% manje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 12, 2010 cena za benzince je skoro ista kao kod gorana a za dizele jtd i mjtd je malo komplikovanije i menjaju se podloske dizni tako da to izadje 6000din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 513 Posted October 12, 2010 Koja je cena za Puntica 1.2 16V? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 433 Posted October 12, 2010 Isto kao i za bravo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 513 Posted October 12, 2010 Hvala, moracu to da odradim pre ozbiljnijeg zahladjenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted October 13, 2010 Idi kod Anušića u Pančevu. On radi ultrazvučno čišćenje svih vrsta dizni, a preporučen mi je na više mesta u Pančevu, a i na par mesta u Beogradu. Cene su mu prihvatljive, ali ne znam koliko su za tvoj auto pošto su drugačije od mog. Meni je trežio oko 450rsd po dizni + oko 1500rsd demontaža/montaža. E sad ne znam kako to ide za tvoj auto, ali odeš kod njega pa će ti čovek sve reći.Gde se nalazi njegov servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 13, 2010 Od hotela Tamiš kada kreneš ka buvljaku putem za Kovačicu/Zrenjanin, imaš onu crkvu sa leve strane, pa od nje nekih 100-200m sa desne strane mu je servis. Ulazi se u dvorište, ali je kapija otvorena... ja koji znam gde je uvek prođem, pa se vraćam Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted October 18, 2010 ^^^ Aha, znam, ima veliki Bos servis. Ima cak i neke masine tu. Jel' to taj?Menjao mi je benzinsku pumpu, i korektno je odradio.Nego, je l' radio nekada tebi ili si samo cuo da je dobar?Suma sumarum, trebalo bi da mi ocisti leptir i dizne, i to bi bilo oko 4.000 dinara. Right? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 18, 2010 Mnooogo je kume za monopoint. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 433 Posted October 18, 2010 Koju dizu za monopoint cistis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 18, 2010 Covek ima Punta I 1.1. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 18, 2010 Aha, znam, ima veliki Bos servis. Ima cak i neke masine tu. Je l to taj?Menjao mi je benzinsku pumpu, i korektno je odradio.Nego, je l' radio nekada tebi ili si samo cuo da je dobar?Suma sumarum, trebalo bi da mi ocisti leptir i dizne, i to bi bilo oko 4.000 dinara. Right?Ne, to je više kao neko dvorište, nema nikakvih mašina. Bar ih ja nisam primetio. On je mom starom radio karburator na Renou 18 pre 10ak godina i na Pasatu B2 dizne pre 5-6god, a s obzirom na to da ga je dosta ljudi preporučilo odlučio sam i ja svoje tamo da uradim kada se budem nakanio Ja sam ti rekao cene za moje dizne na 1,9TD, a i to su cene ako dizne uopšte budu mogle da se očiste, a ako ne bud u mogle onda ću morati nove uloške dizni da uzimam itd itd... za tebe je možda jeftinije... kažem, najbolje da odeš pa pitaš Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9265 Posted October 18, 2010 Stefan ima Punta mk.1 1.2 16v sa 80 KS... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 433 Posted October 18, 2010 Jos nisam video da se dizna na puntu 55 zapusi ili isprlja...jedino ako imas plin pa zalepi od stajanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted October 18, 2010 Imam Punta 1.2 16v 85ks, Mk1, 1999.godiste.Ugradjen je plin, ali je sekvent tako da pali na benzin.Nemirno jako radi kada je hladan, ne reaguje lepo na gas...Zato sam odlucio da ih ocistim, promenim filter za gorivo.Kako se dizne proveravaju? Da znam, da vidim sta mi ovaj nudi. Ne bih da me nesto folira.Zato, molim nekog da mi opise kako otprilike izgleda aparatura za proveru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 18, 2010 Da li se trese i kad predje na plin? Dizne se najpre skinu,izduvaju,i stave na aparat za test. Prvo se probaju mini testom onako "prljave". Zatim se ciste u ultrazvucnoj kadici oko 15 minuta i posle opet na komplet test da se vidi razlika u kolicinama,nacinu rasprskavanja i da li neka ne curi u mirovanju pod pritiskom.Ovo je jedan od aparata: Quote Share this post Link to post Share on other sites
boskicthebrain 0 Posted October 20, 2010 Ja sam ti rekao cene za moje dizne na 1,9TD, a i to su cene ako dizne uopšte budu mogle da se očiste, a ako ne bud u mogle onda ću morati nove uloške dizni da uzimam itd itd... za tebe je možda jeftinije... kažem, najbolje da odeš pa pitaš Koliko košta ovo zadovoljstvo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 20, 2010 Ako misliš na moje dizne, čišćenje je 450rsd po komadu + demontaža i montaža oko 1500rsd, a novi ulošci imaju neki od 17€ i od 25€. Rekao mi je i koje su marke, ali sam zaboravio, ali kao obe su sasvim ok, s tim što su ove druge možda malo bolje, otprilike za razliku u ceni Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted October 20, 2010 Da li se trese i kad predje na plin? Dizne se najpre skinu,izduvaju,i stave na aparat za test. Prvo se probaju mini testom onako "prljave". Zatim se ciste u ultrazvucnoj kadici oko 15 minuta i posle opet na komplet test da se vidi razlika u kolicinama,nacinu rasprskavanja i da li neka ne curi u mirovanju pod pritiskom.Ovo je jedan od aparata:Ocistio dizne. Ne trese vise na leru, bolje prima gas.Na plinu je situacija malo gora, ali to cu u Subotu resiti stelovanjem mape.Kako da proverim bobine da li su dobre? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boskicthebrain 0 Posted October 20, 2010 Ako misliš na moje dizne, čišćenje je 450rsd po komadu + demontaža i montaža oko 1500rsd, a novi ulošci imaju neki od 17€ i od 25€. Rekao mi je i koje su marke, ali sam zaboravio, ali kao obe su sasvim ok, s tim što su ove druge možda malo bolje, otprilike za razliku u ceni Mislio sam na uloške. Pokušavam da izračunam koliko me može izaći sve skupa, pa računam na skuplju varijantu...Koliko dizni ima 1.9 JTD motor?2001 godište Multipla, 110 konja, prešla ~260000.Da li je menjanje tih uložaka u stvari menjanje dizni, ili i to može da se iskomplikuje i poskupi operaciju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 20, 2010 Zasto bi menjao? Radio si dijagnostiku pa je utvrdjeno da su dizne lose? Imas neki problem u radu? Trese,dimi? Ako nemas ne cackaj nista. Prijateljski savet. Quote Share this post Link to post Share on other sites