zoranbr1 0 Posted March 28, 2014 E, ovako, ja sam na mom stilu 1.6 16v imao iste probleme. Deo tvojih problema je vezan za plin i uređaj koji ti je ugrađen, a drugi što se još na ovaj auto tj. na motor 1.6 u stilu nisi navikao. Imaj u vidu da u dinamik izvedbi stilo 1.6 ima 1250 kilograma ne računajući plinski uređaj, a u varijanti metana i boca za metan to je još gore.Takođe, ne znam da li si vozio auto sa gasom (sa sajlom) ili sa elektronskim gasom. Ja sam pre stila vozilo Punto MK2 elx75 koji je išao kao metak i dugo mi je trebalo da se naviknem na stila 1.6. Auto je zbog svoje težine prilično trom i na benzinu, da ne pominjem druga alternativna goriva i o tome možeš na forumu dosta da pročitaš. Ne moj tražiti problem tamo gde ga nema. To što ti loše vuče na plin, na to ćeš morati da se navikneš. To što ti loše radi na plinu to moraš da rešiš tamo gde si uređaj ugradio. Grešku lambda sonde (ni jedne) ne bi trebao da prijavljuje, mada ne znam koji ti je uređaj ugrađen, svi ozbiljni imaju emulatore. To što ti se gasi i pada ti ler - imao sam slične simptome, ja sam to rešio preko pedale gasa - povećao sam ler gas na 850-900 o/min (zagrejan motor) i od tada nema problema sa gašenjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted March 28, 2014 @ShLjixY/LE imas PP Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 28, 2014 Oko variranja lera kod Stila 1.6, klik ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/20877-stilo-12-16v-16-16v-18-16v-varira-ler/ Oko menjača pogledaš ima li već takva tema, ako je nema otvaraš novu. Nema trpanja svih tehničkih pitanja u jednu temu, tj. nema pravljenja kupusara od tema. Sadržaj foruma mora biti pregledan jer džabe i najbolji sadržaj ako niko ne može ništa da pronađe jer se eto...sve trpa na jedno mesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ShLjixY/LE 0 Posted March 28, 2014 Plin je uradjen u servisu. Stavljen valjda bese stag, dizne valtek. Pre stila, pre 7 god artra g, posle megan 2, zadnji auto hyundai coupe vozio ga 3 god i vise i zena me nagovori da prodam zlato da bi kupili veci auto. I ajd svi stilo pa i ja stilo. Svi automobili benzin, benzin gas, hyundai je bio 1500kg 1.6 motor a razlika kako ide u poredjenju sa stilom je nebo zemlja. Iso bez gas a ovo treba da dajem i da dajem, ima neku muku. Vozim i yarisa od 1000 kubika pa to se uopste ne muci pod malim gasom. Da li mi je ovo prvi auto sa tim el gasom pojma nemam, nikad nisam imao ovih problema ovakvih. Ja sam se naviko da to tako vozim ali cini mi se da to ne bi trebalo tako, ako ima neko u le stila da vozi da uzme pa da provoza ovaj pa da vidi. I da, hvala svima koji mi uskacu u pomoc ja poceo peske kad zena odveze yaris i niti se cimam niti seckam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 28, 2014 Nije 1.6 trom do 2000o/min nego je u poređenju sa nekim motorom sa turbo punjačem sporiji, jelte tromiji. Ispravan 1.6 sasvim lepo i bez zadrške povlači i sa 1500o/min. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ShLjixY/LE 0 Posted March 28, 2014 Evo sta ja planiram sada za vikend ako sam slobodan. Ocistim tu klapnu gasa, odem do majstora i trazim pregled lambda sonde, ako treba zamenim i to i onda ako proradi resavacu to sto se cuje menjac,lager il sta vec a ako ne proradi nista, prodacu, neko ko ima vremena, majstora i zivaca ce da sredi to Quote Share this post Link to post Share on other sites
ShLjixY/LE 0 Posted March 28, 2014 A evo citam da je moguce sve ovo da se desava posle velikog servisa? Ja sam to uradio istog dana, zamenio sve. Sad ispada i da je moguce da nisu lepo uzupcili? Ccc Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted March 28, 2014 Pa je'l isao bolje pre velikog servisa?Ako jeste ,pravo kod majstora koji ga je zupcio i za gusu :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ShLjixY/LE 0 Posted March 28, 2014 Ne znam ni sam vise sutra ce da dodje drugar kod mene, ima stilo 1.6 isto pa cemo da se vozimo, ja njegov on moj pa cu da vidim. Kaze mi da je imao orig iste probleme kad ga kupio pre 4 god, lutao po majstore, sve i svasta, na kraj kaze skinuo ocistio klapnu i kaze mi to je posle drugi auto. Svake god odradi jednom. Videcemo, javicu se sta napravim dacu sansu Stilu da proradi a treba da radi sigurno bolje nego ovako ko komsija kad krece sa Yugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ShLjixY/LE 0 Posted March 28, 2014 Eto nekoliko slika gde se vidi kako su "doktori" stavili plin. A ove druge 2 slike, slikao sam to jedno crevce tanko na koje je na kraju stavljen neki cini mi se sraf i to niko ne zna za sta je i zasto je tu tako stavljen. Boze pomozi. Slike sam se mucio da zakacim sat vremena lepo ali nisam uspeo izvinjavam se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 28, 2014 Ove sto su stavljali gasni uredjaj o'ma na onu stvar da nabijes ! Ovo je strasno! Imaju li oni mozga ?!Crevce ne znam cemu sluzi ali pretpostavljam da je neki vakum. Prati gde ide pa ako jeste onda ga zatvori dobro a ne bi me cudilo da je od nekog gasnog uredjaja koje nisu spojili! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted March 28, 2014 Mislim da ovakva instalacija plina na Stilu jos nije vidjena.Pa sto ti ,pobogu,isece poklopac motora? Ovo ,ko da su deca na casu Oto-a ugradjivali. Ja mislim da te je ovaj plinadzija opasno zajebo. A ciscenje klapne gasa moze bez skidanja 15 min. posla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted March 28, 2014 Auuu ala nagrdi motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
ShLjixY/LE 0 Posted March 29, 2014 A ja se jos pitam sto nece lepo da ide. Trebao sam odma lepo ovu sliku da postavim da vidite. A seko je poklopac citiram " visoke su dizne, t.j bile vislje od poklopca pa sam ga iseko malo, al nista kaze, tu mozes neku plastiku da nadjes pa da stavis preko i da zasrafis na poklopac ". Videcu sutra kod druga ima li takvo crevo i gde mu ide pa da ga stavim tamo gde treba da bude, mozda su oni i isekli nesto pa stavili sraf, ko to zna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted March 29, 2014 (edited) E,videh ja i grdje od ovoga.Stavili majstori dizne na taj poklopac,pa kad hoces da zamenis svecice ... A kako se tu steluje smesa sa tolikim crevima do usisne grane.Mogao je dizne postaviti i u gepek,nema razlike! Edited March 29, 2014 by crnisale Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussannn 1 Posted April 12, 2014 (edited) Zemljak,i ja sam imao istih problema sa Stilom kad sam ga kupio. Trebalo mi je 6 meseci da se naviknem na njegov elektronski gas i tromost ispod 4000 obrtaja. Pre Stila sam imao Tipo 1.1 koji je bio prava zmija za Stila. Kada ga je "Dr. Fiat" probao rekao je "tvoj stilo je do sada najbolji koji sam vozio". da lisam se u međuvremenu navikao ili oguglao ni sam ne znam. Ja sam mu ugradio isti plinski uređaj kao kod tebe (samo su dizne nisko dole, do same usisne grane). Jedno je sigurno a to je da ne sme da ima greske ako je sve ok na plinu.Javi šta si uradio. Edited April 12, 2014 by dussannn Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted April 28, 2014 ...imao sam slične simptome, ja sam to rešio preko pedale gasa - povećao sam ler gas na 850-900 o/min (zagrejan motor) i od tada nema problema sa gašenjem. Mogu li da znam kako si podigao ler gas na papučici gasa. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted September 14, 2014 (edited) Pozdrav svima...Radi se o stilu 1.6 16v 2001 godiste.Naime, auto radi savrseno , sve je super ali na svakih 5 6 dana mi se desava u voznji da samo od jednom nece da primi gas, gubi snagu, nece da se ugasi ali nece ni da primi gas. Sve dok ne stanem , tek onda se ugasi i upali odmah iz prve. Onda se opet ugasi ako mu ne drzim gas. I to traje 5,10,15 min i onda se smiri i opet radi perfektno. Na izbacuje nikakvu gresku , nista, nista ni da svicne. Na dijagnostici nista . 10 puta sam ga terao. Prestelovao sam pumpu, zamenio obe lambda sonde, ocistio leptir gasa,premestio ecu da se ne greje i izolovao ga. Ne znam vise sta da mu radim. Niti zna bilo koji majstor.... Ako ima bilo ko sta da me posavetuje bio bih i vise nego zahvalan. Edited September 17, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 14, 2014 Odnesi Ecu na pregled Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted September 14, 2014 Benzin, plin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 15, 2014 Probaj drugi provereni leptir gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted September 15, 2014 Benzin. hajde probacu i da stavim nov leptir i da nosim ecu na proveru. Ne znam vise sta drugo da probam. HvalaA i buni me to sto ne izbacuje nikakvu gresku, ni kad se to desi , ni na dijagnostici......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
canibal86 4 Posted September 17, 2014 Probaj da ocistis klapnu gasa,jedino ne znam jel mora adaptacija posle ciscenja javit ce se neko ko zna Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 17, 2014 Ili klapna, ili ECU umire. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kukulkan 0 Posted September 27, 2014 (edited) Fiat stilo 16 v ne vuce na benzinu a na plinu radi odlicno.Interesuje me sta bi moglo da bude,sumljam na dizne,ali dve su menjane pre god dana od tada sam ga redovno vozio na plin malo na benzin. Posto je sekvent plin stilo pali na benzin bez problema ali ako probam da dam gas on se gusi nece uopste da povuce jedva jedva,kao da mu ne radi nijedna svecica takav je osecaj inace su i one menjane kod nese dakle ispravne.Razmisljam da je do svecica ne bi radio ni na plin,da je do leptira isto bi i na plinu zezao...Kada se motor zagreje tj isparivac i prebaci na plin radi normalno,prebacim ga rucno na benzin nema sanse da povuce gusi se katastrofa jedva ide tj mili. Nesto slicno se desilo davno onda sam kod nese menjao svecice jer je bilo vreme za zamenu tada mu je na racunaru izbacivao leptir gasa,i to samo kada se pali auto tj zaverglamo,sumljali smo do leptira ali i on je skidan ciscen... ili racunara,nesto smo tu resetovali,jos par puta izbacio leptir leptir posle vise ne...i radio je normalno,do evo vec koliko ga vozim ovako mesec dana. Racunam ide zimna imacu problema,tj ne mogu da krenem sve dok ne prebaci na plinInteresuje me sta bi sve moglo da bude u pitanjuDIzne,racunar sta dalje da znam sta me ceka,hvala. Edited September 27, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites