Jump to content
FAS Goran
nebriga

Fiat Stilo 1.6 16v / 1.2 16v - slabo prima gas / ne prima gas

Recommended Posts

E, ovako, ja sam na mom stilu 1.6 16v imao iste probleme. Deo tvojih problema je vezan za plin i uređaj koji ti je ugrađen, a drugi što se još na ovaj auto tj. na motor 1.6 u stilu nisi navikao.

 

Imaj u vidu da u dinamik izvedbi stilo 1.6 ima 1250 kilograma ne računajući plinski uređaj, a u varijanti metana i boca za metan to je još gore.

Takođe, ne znam da li si vozio auto sa gasom (sa sajlom) ili sa elektronskim gasom. Ja sam pre stila vozilo Punto MK2 elx75 koji je išao kao metak i dugo mi je trebalo da se naviknem na stila 1.6.

 

Auto je zbog svoje težine prilično trom i na benzinu, da ne pominjem druga alternativna goriva i o tome možeš na forumu dosta da pročitaš. Ne moj tražiti problem tamo gde ga nema. To što ti loše vuče na plin, na to ćeš morati da se navikneš. To što ti loše radi na plinu to moraš da rešiš tamo gde si uređaj ugradio. Grešku lambda sonde (ni jedne) ne bi trebao da prijavljuje, mada ne znam koji ti je uređaj ugrađen, svi ozbiljni imaju emulatore. To što ti se gasi i pada ti ler - imao sam slične simptome, ja sam to rešio preko pedale gasa - povećao sam ler gas na 850-900 o/min (zagrejan motor) i od tada nema problema sa gašenjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko variranja lera kod Stila 1.6, klik ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/20877-stilo-12-16v-16-16v-18-16v-varira-ler/

 

Oko menjača pogledaš ima li već takva tema, ako je nema otvaraš novu. Nema trpanja svih tehničkih pitanja u jednu temu, tj. nema pravljenja kupusara od tema. Sadržaj foruma mora biti pregledan jer džabe i najbolji sadržaj ako niko ne može ništa da pronađe jer se eto...sve trpa na jedno mesto. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plin je uradjen u servisu. Stavljen valjda bese stag, dizne valtek. Pre stila, pre 7 god artra g, posle megan 2, zadnji auto hyundai coupe vozio ga 3 god i vise i zena me nagovori da prodam zlato da bi kupili veci auto. I ajd svi stilo pa i ja stilo. Svi automobili benzin, benzin gas, hyundai je bio 1500kg 1.6 motor a razlika kako ide u poredjenju sa stilom je nebo zemlja. Iso bez gas a ovo treba da dajem i da dajem, ima neku muku. Vozim i yarisa od 1000 kubika pa to se uopste ne muci pod malim gasom. Da li mi je ovo prvi auto sa tim el gasom pojma nemam, nikad nisam imao ovih problema ovakvih. Ja sam se naviko da to tako vozim ali cini mi se da to ne bi trebalo tako, ako ima neko u le stila da vozi da uzme pa da provoza ovaj pa da vidi.

I da, hvala svima koji mi uskacu u pomoc :) ja poceo peske kad zena odveze yaris i niti se cimam niti seckam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije 1.6 trom do 2000o/min nego je u poređenju sa nekim motorom sa turbo punjačem sporiji, jelte tromiji. Ispravan 1.6 sasvim lepo i bez zadrške povlači i sa 1500o/min.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sta ja planiram sada za vikend ako sam slobodan. Ocistim tu klapnu gasa, odem do majstora i trazim pregled lambda sonde, ako treba zamenim i to i onda ako proradi resavacu to sto se cuje menjac,lager il sta vec a ako ne proradi nista, prodacu, neko ko ima vremena, majstora i zivaca ce da sredi to

Share this post


Link to post
Share on other sites

A evo citam da je moguce sve ovo da se desava posle velikog servisa? Ja sam to uradio istog dana, zamenio sve. Sad ispada i da je moguce da nisu lepo uzupcili? Ccc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ni sam vise :) sutra ce da dodje drugar kod mene, ima stilo 1.6 isto pa cemo da se vozimo, ja njegov on moj pa cu da vidim. Kaze mi da je imao orig iste probleme kad ga kupio pre 4 god, lutao po majstore, sve i svasta, na kraj kaze skinuo ocistio klapnu i kaze mi to je posle drugi auto. Svake god odradi jednom. Videcemo, javicu se sta napravim :) dacu sansu Stilu da proradi a treba da radi sigurno bolje nego ovako ko komsija kad krece sa Yugo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
cxcb23000.jpg  cxcb23001.jpg  cxcb23002.jpg

 

Eto nekoliko slika gde se vidi kako su "doktori" stavili plin. A ove druge 2 slike, slikao sam to jedno crevce tanko na koje je na kraju stavljen neki cini mi se sraf i to niko ne zna za sta je i zasto je tu tako stavljen. Boze pomozi. Slike sam se mucio da zakacim sat vremena lepo ali nisam uspeo :) izvinjavam se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove sto su stavljali gasni uredjaj o'ma na onu stvar da nabijes ! Ovo je strasno! Imaju li oni mozga ?!

Crevce ne znam cemu sluzi ali pretpostavljam da je neki vakum. Prati gde ide pa ako jeste onda ga zatvori dobro a ne bi me cudilo da je od nekog gasnog uredjaja koje nisu spojili!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ovakva instalacija plina na Stilu jos nije vidjena.
Pa sto ti ,pobogu,isece poklopac motora? Ovo ,ko da su deca na casu Oto-a ugradjivali. Ja mislim da te je ovaj plinadzija opasno zajebo.

 

A ciscenje klapne gasa moze bez skidanja 15 min. posla.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuu ala nagrdi motor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja se jos pitam sto nece lepo da ide. Trebao sam odma lepo ovu sliku da postavim da vidite. A seko je poklopac citiram " visoke su dizne, t.j bile vislje od poklopca pa sam ga iseko malo, al nista kaze, tu mozes neku plastiku da nadjes pa da stavis preko i da zasrafis na poklopac ". 


Videcu sutra kod druga ima li takvo crevo i gde mu ide pa da ga stavim tamo gde treba da bude, mozda su oni i isekli nesto pa stavili sraf, ko to zna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E,videh ja i grdje od ovoga.Stavili majstori dizne na taj poklopac,pa kad hoces da zamenis svecice ... :wallbash:

A kako se tu steluje smesa sa tolikim crevima do usisne grane.Mogao je dizne postaviti i u gepek,nema razlike!

Edited by crnisale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zemljak,

i ja sam imao istih problema sa Stilom kad sam ga kupio. Trebalo mi je 6 meseci da se naviknem na njegov elektronski gas i tromost ispod 4000 obrtaja. Pre Stila sam imao Tipo 1.1 koji je bio prava zmija za Stila. Kada ga je "Dr. Fiat" probao rekao je "tvoj stilo je do sada najbolji koji sam vozio". :question:  da lisam se u međuvremenu navikao ili oguglao ni sam ne znam. 

Ja sam mu ugradio isti plinski uređaj kao kod tebe (samo su dizne nisko dole, do same usisne grane). Jedno je sigurno a to je da ne sme da ima greske ako je sve ok na plinu.

Javi šta si uradio.

Edited by dussannn

Share this post


Link to post
Share on other sites

...imao sam slične simptome, ja sam to rešio preko pedale gasa - povećao sam ler gas na 850-900 o/min (zagrejan motor) i od tada nema problema sa gašenjem.

 

Mogu li da znam kako si podigao ler gas na papučici gasa. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima...

Radi se o stilu 1.6 16v 2001 godiste.

Naime, auto radi savrseno , sve je super ali na svakih 5 6 dana mi se desava u voznji da samo od jednom nece da primi gas, gubi snagu, nece da se ugasi ali nece ni da primi gas. Sve dok ne stanem , tek onda se ugasi i upali odmah iz prve. Onda se opet ugasi ako mu ne drzim gas. I to traje 5,10,15 min i onda se smiri i  opet radi perfektno. Na izbacuje nikakvu gresku , nista, nista ni da svicne. Na dijagnostici nista . 10 puta sam ga terao. Prestelovao sam pumpu, zamenio obe lambda sonde, ocistio leptir gasa,premestio ecu da se ne greje i izolovao ga. Ne znam vise sta da mu radim. Niti zna bilo koji majstor.... 

Ako ima bilo ko sta da me posavetuje bio bih i vise nego zahvalan. 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzin. hajde probacu i da stavim nov leptir i da nosim ecu na proveru. Ne znam vise sta drugo da probam.  Hvala


A i buni me to sto ne izbacuje nikakvu gresku, ni kad se to desi , ni na dijagnostici.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat stilo  16 v ne vuce na benzinu a na plinu radi odlicno.

Interesuje me sta bi moglo da bude,sumljam na dizne,ali dve su menjane pre god dana od tada sam ga redovno vozio  na plin malo na benzin.

 

Posto je sekvent plin stilo pali na benzin bez problema ali ako probam da dam gas on se gusi nece uopste da povuce jedva jedva,kao da mu ne radi nijedna svecica takav je osecaj inace su i one menjane kod nese dakle ispravne.

Razmisljam da je do svecica ne bi radio ni na plin,da je do leptira isto bi i na plinu zezao...

Kada se motor zagreje tj isparivac i prebaci na plin radi normalno,prebacim ga rucno na benzin nema sanse da povuce gusi se katastrofa jedva ide tj mili.

 

Nesto slicno se desilo davno onda sam kod nese menjao svecice jer je bilo vreme za zamenu tada mu je na racunaru izbacivao leptir gasa,i to samo kada se pali auto tj zaverglamo,sumljali smo do leptira ali i on je skidan ciscen... ili racunara,nesto smo tu resetovali,jos par puta izbacio leptir leptir posle vise ne...i radio je normalno,do evo vec koliko ga vozim ovako mesec dana.

 

Racunam ide zimna imacu problema,tj ne mogu da krenem sve dok ne prebaci na plin

Interesuje me sta bi sve moglo da bude u pitanju

DIzne,racunar sta dalje da znam sta me ceka,hvala.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...