Jump to content
FAS Goran

Vlada0105

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About Vlada0105

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/01/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac

Recent Profile Visitors

794 profile views
  1. KK, probacu to sutra. pa pazi meni varira kad je prikacen od 250 do 1000 milibara i gasi se, trese se auto. a kad je iskljucen 121 po defaultu Isto tako se trese ( sad nisam neki ekspert ali probacu da objasnim) , kad je paramter za smesu goriva u minusu ili plusu. Cim roknem obrtaje on pridje koliko sam video na 1.00 i tad auto radi normalno. Sto je blizi kecu radi normalnije.............
  2. kk, zavrnut, a cemu sluzi, jer moguce da mi on pravi neki problem......? Hvala
  3. Profi, otkud znam, sve mi cudno..... A slusni ovo ako te ne mrzi
  4. Jer normalno kad se otkaci map senzor da auto mnogo varira na leru? Nece da se ugasi samo mnog varira, poskakuje kao lud.
  5. Opet ja. Rasklopili danas malo autic , posvetili malo vremena i tako. Sta smo zapazili kolega i ja.... 1.Prilikom davanja gasa umesto da uvlaci vazduh on ga vraca 2.Priliko variranja inlet manifold pressure varira od recimo 350+ do 1000+ 3. Skinut map senzor, masan, auto varira na leru i nemorino radi ali se ne gasi, kako vratimo varira i ugasi se. 4. Primetili smo na motoru da ima neki cuculjak za neko crevo ali crevo nema. (izbacio bih sliku ali ne vidim opciju) Ovo crno zvrljotinom obelezeno To fali
  6. Ma auto nije u voznom stanju. treba da krenem da mi stane na pola puta, sta cu posle. a svecice su dobre nasao sam na vise mesta na internetu pise da su te za fiat stilo i 1.6 i 1.8 evo primer http://azap.by/avtozapchasti-dlja-inomarok/zagiganie/svechi-zajiganija/svecha_zazhiganiya_bosch_fr_8_dc_6_fiat_stilo_1_6-1_8i_01-_nissan_almera_1_4-1_6i_95-_super_plus/
  7. To ovde u kgu ne postoji. Moj majstor je kucni prijatelj a savetovao me da kupim ovaj auto, koji je i tad imao isti problem. Samo sto mi je on rekao ma neka sitnica sredicemo. I klinac. Meni su rekli u servisu da je trokirao i gasio se kod njih , da su uhvatili taj momenat i da samo treba zameniti letri gasa,sto naravno nije pomoglo. Ne znam , probacu jos jedan servis za koji sam cuo, pa kako bude. Uglavnom vise ne menjam nista dok ne budem siguran da je to uzorak. bezveze bacam pare. Hvala u svakom slucaju
  8. Dal je moguce? Pa nove dve stavljene nema im ni 1k kma. nlet manifold pressure 341 milibara IAT-intake air temperature 23 stepena Throtle angle 3,4 stepena Spark advance 3 stepena Injection time 3376 µs Target idle speed 697 rpm Reduce spark advance cylinder 1 0 stepeni Knock sensor cylinder 1 1971,52mV Voltage lambda sensor upstream 87 mV Voltage lambda sensor downstream 786 mV Evap control valve 0% Power latch duration 12000 µs Coil charge time cylinder 1 1550 µs Throttle possition,track 2 3,4 stepena Front lambda sensor Closed loop Rear lambda sensor open loop Evo sa ocitavanja vrednosti. Ovo je valjda ok. Jel moguce da je nesto drugo? Lakse bi mi palo da je ecu
  9. Pa to je onda to valjda. Tj nadam se. E sad samo dobar majstor............. HVALA
  10. p0130 o2 circuit mailfunction (bank 1 sensor 1) Prva greska koju je izbacio od kako ga kacim. Jer vam poznato da ne google-am. Radio je lepo ali je izbacio ovu gresku. Dal je to to ili je nesto novo uvenulo ))) Hvala
  11. Uzeo sam 2 nove lambda sonde i od tad nisam presao ni 1000 km. Merio sam pritsak pumpe sve je ok. Mislim da su sonde da bi prijavljivao na dijagnostici ali opet ponavljam fakticki su nove. I da , ovde u kragujevcu ima dobrih majstora samo za zastavine automobile, nazalost.
  12. Jos mi rekao mogu da ti nabavim 4 komada za 4000 imas i garanciju da ti zamenim ako hoces. Jujuju

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...