Vlada0105 0 Posted February 17, 2015 p0130 o2 circuit mailfunction (bank 1 sensor 1)Prva greska koju je izbacio od kako ga kacim. Jer vam poznato da ne google-am. Radio je lepo ali je izbacio ovu gresku. Dal je to to ili je nesto novo uvenulo )))Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted February 17, 2015 http://www.obd-codes.com/p0130 Na engleskom ali sustina je :losa lambda sondaprekid instalacijelos kontakt do sonderupe u izduvnom sistemui zadnja stavka los ECU Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted February 17, 2015 Pa to je onda to valjda. Tj nadam se. E sad samo dobar majstor.............HVALA Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted February 17, 2015 Gornja lambda sonda, iznad katalizatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted February 17, 2015 Dal je moguce? Pa nove dve stavljene nema im ni 1k kma. nlet manifold pressure 341 milibaraIAT-intake air temperature 23 stepenaThrotle angle 3,4 stepenaSpark advance 3 stepenaInjection time 3376 µsTarget idle speed 697 rpmReduce spark advance cylinder 1 0 stepeniKnock sensor cylinder 1 1971,52mVVoltage lambda sensor upstream 87 mVVoltage lambda sensor downstream 786 mVEvap control valve 0%Power latch duration 12000 µsCoil charge time cylinder 1 1550 µsThrottle possition,track 2 3,4 stepenaFront lambda sensor Closed loopRear lambda sensor open loop Evo sa ocitavanja vrednosti. Ovo je valjda ok. Jel moguce da je nesto drugo? Lakse bi mi palo da je ecu Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted February 17, 2015 To su parametri kad radi dobro,treba traziti los kontakt u instalaciji lambda sonde,koroziju na dzeku,a ako je sve to dobro probaj sa drugim ECU-om. Cinjenica je da se uzrok a i simptomi javljaju povremeno,a to treba uhvatiti kad se javi.Tebi treba dobar majstor voljan da se posveti otkrivanju kvara, a to je retkost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted February 17, 2015 To ovde u kgu ne postoji. Moj majstor je kucni prijatelj a savetovao me da kupim ovaj auto, koji je i tad imao isti problem. Samo sto mi je on rekao ma neka sitnica sredicemo. I klinac. Meni su rekli u servisu da je trokirao i gasio se kod njih , da su uhvatili taj momenat i da samo treba zameniti letri gasa,sto naravno nije pomoglo. Ne znam , probacu jos jedan servis za koji sam cuo, pa kako bude. Uglavnom vise ne menjam nista dok ne budem siguran da je to uzorak. bezveze bacam pare. Hvala u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted February 17, 2015 Mozda da probas kod Gorana,jes' da je u Bg-u ali ga svi hvale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted February 17, 2015 Ma auto nije u voznom stanju. treba da krenem da mi stane na pola puta, sta cu posle. a svecice su dobre nasao sam na vise mesta na internetu pise da su te za fiat stilo i 1.6 i 1.8evo primer http://azap.by/avtozapchasti-dlja-inomarok/zagiganie/svechi-zajiganija/svecha_zazhiganiya_bosch_fr_8_dc_6_fiat_stilo_1_6-1_8i_01-_nissan_almera_1_4-1_6i_95-_super_plus/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 18, 2015 Uzeo sam 2 nove lambda sonde i od tad nisam presao ni 1000 km. Merio sam pritsak pumpe sve je ok. Mislim da su sonde da bi prijavljivao na dijagnostici ali opet ponavljam fakticki su nove. I da , ovde u kragujevcu ima dobrih majstora samo za zastavine automobile, nazalost. Nisam rekao da nisu ispravne, nego da ih otkacis da ne bi pravile smetnju u ispitivanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted February 26, 2015 Opet ja. Rasklopili danas malo autic , posvetili malo vremena i tako. Sta smo zapazili kolega i ja.... 1.Prilikom davanja gasa umesto da uvlaci vazduh on ga vraca2.Priliko variranja inlet manifold pressure varira od recimo 350+ do 1000+3. Skinut map senzor, masan, auto varira na leru i nemorino radi ali se ne gasi, kako vratimo varira i ugasi se.4. Primetili smo na motoru da ima neki cuculjak za neko crevo ali crevo nema. (izbacio bih sliku ali ne vidim opciju) Ovo crno zvrljotinom obelezenoTo fali Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted February 26, 2015 Ako neko vidi nesto. HVALA!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted February 27, 2015 Jer normalno kad se otkaci map senzor da auto mnogo varira na leru?Nece da se ugasi samo mnog varira, poskakuje kao lud. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted February 27, 2015 Zadnja slika pokazuje izlaz iz Rail-a dizni. To tako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted February 27, 2015 MAP senzor meri protok i temperaturu vazduha u usisu po kojima ECU zna kakvu smešu da komponuje.Deluje logično, iako već objašnjeno. MAP - dijagnostikom se prate parametri i na osnovu njih se postupa. Koliko je normalno da se tako ponaša, kao što kažeš, zavisi od slučaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted February 27, 2015 Profi, otkud znam, sve mi cudno.....A slusni ovo ako te ne mrzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted February 27, 2015 Ispravka! Na toj "sisici" treba da je zavrnut plastični čep, ako nije drugačije zatvoreno. Sa snimka, na fonu, ne mogu komentarisati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted February 27, 2015 kk, zavrnut, a cemu sluzi, jer moguce da mi on pravi neki problem......?Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted February 27, 2015 Ako ne curi gorivo, mislim da nije problem. Probaj prst da staviš pa ako osetiš vakum tokom rada motora, stavljaj čep! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada0105 0 Posted February 27, 2015 KK, probacu to sutra. pa pazi meni varira kad je prikacen od 250 do 1000 milibara i gasi se, trese se auto. a kad je iskljucen 121 po defaultu Isto tako se trese ( sad nisam neki ekspert ali probacu da objasnim) , kad je paramter za smesu goriva u minusu ili plusu. Cim roknem obrtaje on pridje koliko sam video na 1.00 i tad auto radi normalno. Sto je blizi kecu radi normalnije............. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted June 8, 2015 (edited) pozdravdanas se vozao sa stilom ostavio ga ispred kuce par sati nakin toga upalim ga on mi izbaci gresku motora i nece da primi gas ugasim auto i opet upalim sve normalno radi sem dto mi ostala greska odem na dijagnostiku kaze klapna gasa i danas posle brisanja greske sve ok klapna je cista skidao sam je imam li potrebe za brigom da me ne ostavi negde na putu unapred hvala Edited June 10, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 10, 2015 Da, ima potrebe za brigom jer će najverovatnije opet da se dogodi, naročito sad kada su dani sve topliji.Pročitaj, sada nakon spajanja tema, sve ranije napisane postove u temi na kojoj smo, plus i ovo:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/48755-fiat-stilo-16-16v-preme%C5%A1tanje-ecu-a-nov-ili-reparacija/ Sve liči na tipičan simptom kada ECU krene da brljavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted June 30, 2015 Knock sensor cylinder 1 1971,52mV meni ovo deluje poviseno.Uglavnom ide od 400 pa do 900mV.Mereno je na hladnom motoru ili je nesto drugo.Vlado probaj da ocitas za sva cetiri cilindra na radnoj temperaturi.Uradi reset MAP-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragan1977 0 Posted October 25, 2016 (edited) Pozdrav! Imam fiat stila, 1.6, benzinac sa plinom, 2002. godiste. Desava mi se da auto, kada radi na benzinu, slabo vuce do 2000 obrtaja, a preko 2000 vuce extra. Na plinu vuce isto na svim rezimima. Sta moze biti u pitanju? Edited October 25, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites