Jump to content
FAS Goran
bender

Fiat Stilo - problem sa strujom

Recommended Posts

Pozdrav svima.

Odavno me nije bilo ali evo stvari su se malo slegle i najzad nadjoh vremena da dodjem i da vas sve pozdravim i pitam nesto.

Dakle, od pre par nedelja imam jedan problem.

Kada dam kontakt i kada odradi chekiranje i sada trebam da kresnem on jednostavno "umre".

Iskljuci sve. Ne radi tabla, ne radi daljinski kljuc... tacnije sve sto treba na struju nece. Ne radi ni sat na tabli ni lampica na vratima kada je zakljucam. E sad, tako ga pustim da odmori par minuta i on "vaskrsne" i upali bez problema.

A sta mene buni, jeste da je sat OK i da nije klasicno gubljenje struje, da sve resetuje od osnovnih f-ja (datum, sat, brzine....).

Prvi put kada mi se to desilo situacija je bila sledeca.

Sedam u kola i po obicaju dajem kontakt ali nekako kao da sam presao jos milimetar preko prvog kljuca ali bez paljenja.

Vezem se i provalim da zbog tog malo preteranog okreta brava je zakljucana za paljenje. Brava. I rezonom da ne mora ponovo da ga ostavljam na proveri sve iskljucujem ponovo ga palim na keca i to se desilo prvi put i jos jedno 5-6 puta od tada. Drugi put se desilo kada sam duze ostavio kontakt u bravi i posle resio da palim ali nece.

I jos nesto, da li postoji neka blokada koja se ukljucuje kada se ne stisne kvacilo ili nesto slicno?

Cele ove nedelje nisam imao taj problem, hvala Bogu, ali me dosta uznemirava sama pomisao kada sednem u kola i kazem "nece valjda opet".

Interesuje me da li MORA u chekiranju, na pocetku pre paljenja, da pokaze i dijagnostiku ulja sa sve onim kuglicama, posto toga kod mene nema??!?!

Jos jednom da vas pozdravim i pozelim svako dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja bih rekao da je tako. koliko ti je star taj akumulator na njemu?

Obično svi ovakvi problemi sa strujom na stilu potiču od lošeg akumulatora, loše mase (proveri kleme kontakte), lošeg alternatora

a za nivo ulja ima i nekih koji nemaju ono čekiranje na tabli u vidu kružića. znači nije obavezno. e sad neki to povezuju sa godištem i opremom a neki sa nestručnim vraćanjem kilometraže u kompjuteru

Edited by mirko

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat stilo JTD vec neko vrijeme imam problem sa brisacima...znaci kad upalim brisace na vremenski tj prva brzina rade normalno i onda odjednom se cuje relej kako cakne-iskoci i onda mi poludi kazaljka od goriva hoda gore dole,ugasi mi svijetlo u enterijeru,maglenjake,kilometrazu nabija sam,trepce mi osvijtljene na grijanju ma ugl sve...rekli su mi da je masa sve mase su na motoru ociscene,promjenio rucice i nije do toga,promjenio crni relej na kutiji od osiguraca kod volana.sve sam pretrazio na netu al niko nigdje nema slicnog kvara.pa ako neko zna nek javi hitno je

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je na dijagnostici prilikom kupovine auta komp. pokazivao struju od 12V a regularno je 14.1V e sad majstor kod kog sam tada radio dijagnostiku mi je rekao da bi trebalo da se u dogledno vreme pogleda da li je sa alternatorom nesto ili slicno.Medjutim auto radi super,pali kao "mina",svi uredjaji rade,ne gubi struju a imam poprilican broj naknadno ugradjenih uredjaja jedino mi je jedna pozicija crkla ali nisam zagledao mozda sam ga i kupio tako.Mehanicar kod koga sam posle kupovine vozio auto na redovne servise i kod koga jos uvek popravljam auto kad zatreba kaze da je regler ali onako "odokativno" bez proveravanja.On je oko 2500 din. ali kaze da je zamena malo teza tako da nemam potrebe sad da ga menjam nego ce kada budem dolazio da menjam blokove pozadi i prednji levi trap da mi odradi i to da ne bi auto ostajao duze kod njega za taj jedan kvar pa posle opet da ostavljam auto za ovo drugo.

Da li je neko imao iskustva sa ovako malo slabijom strujom i da li je to iskljucivo regler ili moze biti nesto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se i meni desava. Auto sam uzeo jos malo pa ce 3 god u medjivrenenu sam menjao i akumulator (originalni) ali to se desi s vremena na vreme. a i desava se i kod brata isto na stilu. To mora da je neka vrsta zastite vezano za grejace. Ja kad startujem auto, dam kontakt, vezem pojas i onda ga kresnem i u 95% slucajeva mi se to desi a kad ga odmah startujem ok je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Struja se meri u amperima, a napon u voltima. Ovo o čemu ti pričaš je napon. :thumbup:

Ok,care.Za toliko znam a i imam neku elektrotehnicku skolu iza sebe tako da podj**avanje i ironija nije potrebna. ;)

Znao si na sta sam mislio kada sam napisao "imam problem sa strujom".

Da sam precizirao a ne laicki napisao kao sto jesam rekao bih da mi je slab napon,...itd.Ali kada recimo u autu dodje do pada napona pa se ugase i svetla i CD plejer i tabla tada odemo kod majstora i kazemo laicki da nas "zeza struja". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^

pod 1. Predsednik ne "podj**ava", predsenik skrece paznju i sugerise

pod 2. Predsednik je uvek u pravu (sto je ovde slucaj)

pod 3. Predsednik je u pravu cak i kad nije u pravu :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jim9

Ali ozbiljno...imaju dva podatka važna za akumulatore...nije nikakvo ''podjebavanje''.

Nemoj gledati samo napon, jer zna da se dogodi da napon bude ok, ali struje ne bude...i takav akumulator je za reciklažu (da ne kažemo bacanje), jer nema više kapacitet. Ne može da drži, malo malo pa se isprazni...

Zato sam hteo da skrenem pažnju da ne gledaš samo napon i misliš da je sve ok sa akumulatorom ako je on 12V ili oko 14V..zavisno da li je u mirovanju, ili radi motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nisam uzeo za zlo,taman posla. ;)

A i kako bih kada sam bar 50% problema na autu resio na osnovu saveta sa ovog foruma.

Ma ovo mi je video majstor na dijagnostici pri kupovini auta.Upalio auto,ukljucio svetla,klimu,grejace,CD plejer i sve sto se moglo ukljuciti i pogledao voltazu koja je bila na 12V.Nije padala sa 14.1 na 12 niti ispod 12 vec je konstantno bila 12.Resicu problem kada budem primetio neku promenu,za sada sve radi kako treba,auto pali lepo i ne bih da petljam bez potrebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,da ne otvaram novu temu, imam isto neki problem sa strujom....znači prvo mi je radio pravio problem,ima sve stanice jedno 5-10 min i onda nema šanse da i jednu uhvatim (u meniju Signal mi padne sa 2.0 - 3.0 v na 0.3 v),mislio sam da je tjuner ili akumulator ali dok sam otišao kod majstora(dva,tri dana) ono sve proradi normalno i majstor mi reče da je akumulator ok,onda je počeo slabije da pali(ono treba ga malo držati na ključu),ja se prepao da nije dizna ili rekoh ajde koji grijač da promenim ali sve kod majstora u redu(drugi - treći dan) i u tim danima mi je izbacivao greške "Wather in Filter,Altenator Fail....",e onda ,i je izbacio "Num Plate Bubl" i stvarno mi nije radila sijalica tablice ali dok sam je ja kupio ono proradi(znači nisam ni kontakte naprskao WD a ne šta drugo....).......DUHOVI!!!! :nuke::nuke::nuke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuner riknjava, tvoj Stilo je jedno 285967. po redu kog koga se to dogodilo. :thumbup:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=26440&view=findpost&p=685772

Ostalo su ti uobičajene greške koje nisu greške sve dok se upali i odgovarajuća lampica za njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sam pročitao

"Da, kod fabričke muzike u Stilu riknjava tjuner. Prvo počne slabije da hvata stanice...ili uopšte neće da uhvati nijednu, a onda kod sledećeg startovanja motora sve radi ok.

Onda počne da zeza kada se dugo auto vozi...npr. nekoliko sati bez prestanka...i počne da gubi stanice.

Poslednji stepen je kada neće da uhvati ništa...nikada."

ali meni nije mogao nista uhvatit jedno 5-6 dana a poslije toga (ima evo i dva mjeseca) sve radi skroz OK,ali ako sam razumio ima ubrzo da rikne pa onda još pitanje da li se taj tjuner može popravit ili ,,,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, što ovo nisi napisao u temi čiji link sam ti dao i gde si to pročitao... :whistle: nije korisno za Forum da se ista priča o tuneru priča na 2, 3, ili 5 različitih mesta. Zbog toga ću kasnije prebaciti ove postove oko toga. :thumbup:

-----------------------------

Riknjava ti tuner, nema veze što ti se nije javljao problem dva meseca, tako je i meni bilo...od par puta godišnje do par puta nedeljno na kraju.

Riknjava ti, ne može da se spreči, ne može da se popravi (niko ga nije popravio).

Nemaš nikakve probleme sa strujom na Stilu, jer oko tunera ti je objašnjeno šta je problem, a ove greške koje izbaci samo na board kompjuteru su standardne i nisu za uzimanje za ozbiljno sve dok ne upali i odgovarajuću lampicu za njih. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...da imam problema sa tjunerom onda bih ovo pitao u tu tvoju temu ali pošto mislim (nadam se da griješim) da mi nešto nije u redu sa strujom (a ne sa one dvije greške-to sam naveo kao nus pojave) ONDA sam stavio pitanje u temu "Problem sa strujom" (kao što si mi i rekao).

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjuner nema posebno napajanje u smislu da ne prima stanice samo on a ostatak uredjaja funkcionise.dosta cesto se javljao taj problem kod fabrickih muzika u stilu a ovde na forumu imamo kolege radio i TV mehanicare pa su sigurno kompetetniji za odgovor o tom problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam od pre par dana da mi displej na instrument tabli

i svetlo unutrasnjosti ne sljaka u kontinuitetu istim naponom vec

kao da zmiga kako sljaka motor (slabiji-jaci intenzitet).

To se desava samo kad je motor hladan.

Imam trip da je do akumulatora (black horse menjan u nov 2007)

Alternator sam odradio pre 2 nedelje.

Ima li ko ideju? :whistle:

Edited by STILISTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neko neki odgovor na moj predhodni post?

Ajte ljudi jel imao neko ovakav problem? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

meri volt metrom napon dok auto radi ako osciluje pravac opet kod elektricara da proveri jesu li cetkice nalegle kako treba,lemovi itd na altenatoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

cetkice i kolektor nisu dirani, samo su promenjeni lezajevi i remenica na alt. ali mi se to nije desavalo odmah vec sad od kako je hladno vreme, pa zato tripujem da je akumulator.

Samo me buni to kad upalim auto onda aku nema nikakve veze vec se auto snabdeva sa alternatora (ako sam u pravu)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...