Jump to content
FAS Goran
daca

Fiat Punto 1.2 16v - ugao paljenja / zupčenje

Recommended Posts

Prikacio auto na dijagnostiku.... i ugao paljenja mi je -5 a mislim da bi trebao da bude od 0 do 10. Jel se moze stimati ugao paljenja na puntu 1.2 16v 2001. ili to sve radi kompjuter? Da li ima kakvih stetnih posljedica? I jos nesto... provjerih stvarno stanje kilometara i na dijagnostici prikazalo oko 110 000 a na satu u autu pise 170 000 e sad sta je tu mjenjano, motor ili kompjuteru u autu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima davac paljenja ili kako ga vec zovu i prema uputstvu mora da bude u idealnoj poziciji odnosno odredjen razmak ako nije on onda brljavi ecu. Ne znam da li oni chip-tjuneri menjaju mapu u ecu verovatno da rade pa da ti ubace mapu priblizno fabrickoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

radi kompijuter ugao paljenja a najcesci poremecaj je lose zupcenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio sam veliki servis u srijedu, kad sam dosao kuci od 2000 do 2500 obrtaja auto zveci (zvuk kao onaj lim od sto ide preko izduvne grane kad zvecka samo mnogo jace) sve preko toga ili ispid toga zvuk nestane, radi normalno, ne trokira, vuce dobro al zvuk je tu :/ vodjen kod drugog majstora, uzupcen ponovo, kao prosli majstor je fulao 2 zuba, auto isto radi ali taj zvuk je i dalje ostao :/ on ne zna sta moze biti, mene zanima dal bi radio normalno da je iskrivio ventile i da li se moze ako je fulao za 2 zuba, da napomenem, prvi majstor je zupcio marker metodom, a drugi alatom za zupcenje

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne bi radio normalno da je pokrivio ventile i sta ces kod drugog majstora, vrati se kod prvog da ustanovi sta zveci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa po*izdio sam kad mi rekose da ima alat za zupcenje, a ovaj to radio sa markerom, a i majstor je u drugom gradu pa sam zato htio jos necije misljenje :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema veze sto radi sa markerom jer si mu najverovatnije doterao ispravan ( lepo uzubljen) auto i on je samo obelezio tacke markerom i tako vratio nov set. Jedino ako mu je mrdnuo a nije video. Jel se odma culo to zvecanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ja mislim da je bez alata nemoguce ubosti u zub pomocu markera...

Ja kad sam pokusavao nije bilo sanse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispravan totalno bio :/ namjestio je bio sve i onda je reko aaa ne valja preskocio je 1 zub i skinuo je kais, vratio rukom malo u nazad da se opet poklope crtice i stegao, kad prodjes kroz obrtaje jedva se cuje, kad ga drzis na 2500 npr onda se cuje, u kabini slabo pa sam mislio da nije ona zastita sto ide preko grane, al kad sam dosao kuci, digao haubu od 2000 do 2500 lupa dobro, prije i poslije toga normalan zvuk :/ zvao sam ovog majstora al prije nedelje ne moze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa Micom sta je rekao. Nije vazno da li je obelezio markerom, farbom ovim ili onim bitno je da se kasnije lepo upari kada se namesti novi kais.

Meni majstor na primer kada je stavljao novi kais pre skidanja je prvo kirnovao tacke na remenici i na bloku pa je skinuo stari a zatim upario kirnovane tacke i namestio novi kais i evo ga radi besprekorno.

Da nije problem u necemu drugom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ne znam, mijenjano je sve, kaisevi, natezaci, vodena pumpa, ulje itd ovaj drugi, sto je zupcio alatom kaze da je neki problem u 3 i 4 cilindru al da ne zna sta je dok ne skine onaj poklopac i vidi brgastu i ventile :/ u leru mozda malo da cakce al ne mogu da ocijenim dobro, do 2000 nista i obda do 2500 il malo preko lupa bas dobro, opet posle toga prede -.- snimicu ujutro pa cu okacit i video

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je normalno, mirno radi, ne trokira, vuce ko i ranije, jedino sto mi se cini da kad ga turiram ovako kao na snimku da se malo osjeti benzin iz auspuha

I jeste ostro, tj kao metal o metal da udara :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako se isto culo, na istom motoru kada nije bilo pritiska ulja u glavi pa su bili prazni hidropodizaci ali se to culo konstantno bez obzira na gas (kvar je bio pogresno okrenut dihtung glave ali ti to nista nisi dirao). Tebi zvuk nestaje pri vecem gasu gde dobijas veci pritisak ulja. Koje ulje si sipao? Pogledaj da li kada otvoris cep za ulje i gledas bregastu da li tu prsti ulje na leru. Prilikom zupcenja ovog motora moze doci do promasaja i od pola zuba, radilica i bregasta se blokiraju i zupci se prema kajisu tako da bude u nuli. Stari kajis se vremenom malo istegli pa dolazi do pomeranja i zato obelezavanje belilom i nije bas preporucljivo ali moze i tako da se uradi.Bolje je uraditi sa alatima. Mozda kada je onaj prvi majstor lose uzupcio malo udario ventile pa se nesto pokrivilo. Nadam se da ces brzo resiti problem i da nije doslo do ovog na cega ja sumnjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu puno nabadanja vec ti vozi kod tog sto ti je radio I neka ti zavrsi posao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agonija rijesena, puntisa doso kuci, spaner se nije dobro zategao, prezupcio 2 zuba..

Koliko razumjeh majstora 2 zupcanika iznad bregaste su se pojela i otislo 6 podizaca

Zamjenjeno svih 16 podizaca, sredjeni zupcanici, sad radi fino i komad je tisi a ja laksi za 100 eurica -.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisam isao kod tog majstora (autounion trebinje) jer sam popi*dio sa njihovim zupcenjem markerom, pogresnim stavljanjem filtera klime itd itd, kad sam doso da reklamiram krajnje neljubazni i ne priznaju niciju dijagnozu bez njihove (oni su tvrdili da je neka plastika i zakazali me za 7-8dana) tako da sam se pokacio sa njima i otisao kod majstora koji ima alat i zavrsio je auto za 1 dan, drug se bavi djelovima pa makar nisam morao podizace da placam, al sa autounionom cu se jos tjerat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, u pitanju je punto 1.2 16v

Vec duze vrijeme mi auto nema snage, navuce na autocesti 150,160 ali uz puno vremena i truda

uglavnom bio na servisu, kompresija super, ecu isto, katalizator dobar, stavili nove svjecice, lambda sonda ispravna, ne prikazuje nikakvu gresku,pritisak goriva dobar.Malo bolje radi ali i dalje isto. Pred 2 dana su mi pomicali kut paljenja da dobije ajmo rec snagu. Sad auto jos gore ide, 130 jedva, preko nemoze, i obrtaji staju na 5000, a isli do 7000 normalno 

Jednostavno los odaziv na gas

Ako netko zna sta bi moglo bit nek pise

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...