daca 0 Posted April 21, 2010 Prikacio auto na dijagnostiku.... i ugao paljenja mi je -5 a mislim da bi trebao da bude od 0 do 10. Jel se moze stimati ugao paljenja na puntu 1.2 16v 2001. ili to sve radi kompjuter? Da li ima kakvih stetnih posljedica? I jos nesto... provjerih stvarno stanje kilometara i na dijagnostici prikazalo oko 110 000 a na satu u autu pise 170 000 e sad sta je tu mjenjano, motor ili kompjuteru u autu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 125 Posted April 21, 2010 Kilometraza je verovatno dignuta samo na cajgeru zbog manje cene carine Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted April 22, 2010 Ima davac paljenja ili kako ga vec zovu i prema uputstvu mora da bude u idealnoj poziciji odnosno odredjen razmak ako nije on onda brljavi ecu. Ne znam da li oni chip-tjuneri menjaju mapu u ecu verovatno da rade pa da ti ubace mapu priblizno fabrickoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 22, 2010 radi kompijuter ugao paljenja a najcesci poremecaj je lose zupcenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted December 22, 2014 (edited) Radio sam veliki servis u srijedu, kad sam dosao kuci od 2000 do 2500 obrtaja auto zveci (zvuk kao onaj lim od sto ide preko izduvne grane kad zvecka samo mnogo jace) sve preko toga ili ispid toga zvuk nestane, radi normalno, ne trokira, vuce dobro al zvuk je tu :/ vodjen kod drugog majstora, uzupcen ponovo, kao prosli majstor je fulao 2 zuba, auto isto radi ali taj zvuk je i dalje ostao :/ on ne zna sta moze biti, mene zanima dal bi radio normalno da je iskrivio ventile i da li se moze ako je fulao za 2 zuba, da napomenem, prvi majstor je zupcio marker metodom, a drugi alatom za zupcenje Edited December 27, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7254 Posted December 22, 2014 Pa ne bi radio normalno da je pokrivio ventile i sta ces kod drugog majstora, vrati se kod prvog da ustanovi sta zveci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted December 22, 2014 Pa po*izdio sam kad mi rekose da ima alat za zupcenje, a ovaj to radio sa markerom, a i majstor je u drugom gradu pa sam zato htio jos necije misljenje :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7254 Posted December 22, 2014 Nema veze sto radi sa markerom jer si mu najverovatnije doterao ispravan ( lepo uzubljen) auto i on je samo obelezio tacke markerom i tako vratio nov set. Jedino ako mu je mrdnuo a nije video. Jel se odma culo to zvecanje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 524 Posted December 22, 2014 Hmm ja mislim da je bez alata nemoguce ubosti u zub pomocu markera... Ja kad sam pokusavao nije bilo sanse. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted December 22, 2014 Ispravan totalno bio :/ namjestio je bio sve i onda je reko aaa ne valja preskocio je 1 zub i skinuo je kais, vratio rukom malo u nazad da se opet poklope crtice i stegao, kad prodjes kroz obrtaje jedva se cuje, kad ga drzis na 2500 npr onda se cuje, u kabini slabo pa sam mislio da nije ona zastita sto ide preko grane, al kad sam dosao kuci, digao haubu od 2000 do 2500 lupa dobro, prije i poslije toga normalan zvuk :/ zvao sam ovog majstora al prije nedelje ne moze Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun ts 1 Posted December 22, 2014 Slazem se sa Micom sta je rekao. Nije vazno da li je obelezio markerom, farbom ovim ili onim bitno je da se kasnije lepo upari kada se namesti novi kais.Meni majstor na primer kada je stavljao novi kais pre skidanja je prvo kirnovao tacke na remenici i na bloku pa je skinuo stari a zatim upario kirnovane tacke i namestio novi kais i evo ga radi besprekorno.Da nije problem u necemu drugom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted December 22, 2014 E ne znam, mijenjano je sve, kaisevi, natezaci, vodena pumpa, ulje itd ovaj drugi, sto je zupcio alatom kaze da je neki problem u 3 i 4 cilindru al da ne zna sta je dok ne skine onaj poklopac i vidi brgastu i ventile :/ u leru mozda malo da cakce al ne mogu da ocijenim dobro, do 2000 nista i obda do 2500 il malo preko lupa bas dobro, opet posle toga prede -.- snimicu ujutro pa cu okacit i video Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3149 Posted December 22, 2014 Tipujem da zatezač zveči. Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun ts 1 Posted December 22, 2014 Onda lako moze da bude do ventila, da su se malo rastelovali ako prvi put nije bio lepo ozubljen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7254 Posted December 23, 2014 Nekako mi mnogo ostro zvuci preko zvucnila. Mozda su podizaci, ventili...kako vuce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted December 23, 2014 Sve je normalno, mirno radi, ne trokira, vuce ko i ranije, jedino sto mi se cini da kad ga turiram ovako kao na snimku da se malo osjeti benzin iz auspuha I jeste ostro, tj kao metal o metal da udara :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted December 24, 2014 Ovako se isto culo, na istom motoru kada nije bilo pritiska ulja u glavi pa su bili prazni hidropodizaci ali se to culo konstantno bez obzira na gas (kvar je bio pogresno okrenut dihtung glave ali ti to nista nisi dirao). Tebi zvuk nestaje pri vecem gasu gde dobijas veci pritisak ulja. Koje ulje si sipao? Pogledaj da li kada otvoris cep za ulje i gledas bregastu da li tu prsti ulje na leru. Prilikom zupcenja ovog motora moze doci do promasaja i od pola zuba, radilica i bregasta se blokiraju i zupci se prema kajisu tako da bude u nuli. Stari kajis se vremenom malo istegli pa dolazi do pomeranja i zato obelezavanje belilom i nije bas preporucljivo ali moze i tako da se uradi.Bolje je uraditi sa alatima. Mozda kada je onaj prvi majstor lose uzupcio malo udario ventile pa se nesto pokrivilo. Nadam se da ces brzo resiti problem i da nije doslo do ovog na cega ja sumnjam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3149 Posted December 24, 2014 Španer nije propisno podešen na zatezanje. Ende. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted December 25, 2014 Nema tu puno nabadanja vec ti vozi kod tog sto ti je radio I neka ti zavrsi posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted December 25, 2014 Agonija rijesena, puntisa doso kuci, spaner se nije dobro zategao, prezupcio 2 zuba..Koliko razumjeh majstora 2 zupcanika iznad bregaste su se pojela i otislo 6 podizacaZamjenjeno svih 16 podizaca, sredjeni zupcanici, sad radi fino i komad je tisi a ja laksi za 100 eurica -.- Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted December 25, 2014 Zasto ti ?Valjda je majstor laksi za 100€. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted December 25, 2014 Pa nisam isao kod tog majstora (autounion trebinje) jer sam popi*dio sa njihovim zupcenjem markerom, pogresnim stavljanjem filtera klime itd itd, kad sam doso da reklamiram krajnje neljubazni i ne priznaju niciju dijagnozu bez njihove (oni su tvrdili da je neka plastika i zakazali me za 7-8dana) tako da sam se pokacio sa njima i otisao kod majstora koji ima alat i zavrsio je auto za 1 dan, drug se bavi djelovima pa makar nisam morao podizace da placam, al sa autounionom cu se jos tjerat Quote Share this post Link to post Share on other sites
marac 0 Posted February 5, 2018 Pozdrav, u pitanju je punto 1.2 16v Vec duze vrijeme mi auto nema snage, navuce na autocesti 150,160 ali uz puno vremena i truda uglavnom bio na servisu, kompresija super, ecu isto, katalizator dobar, stavili nove svjecice, lambda sonda ispravna, ne prikazuje nikakvu gresku,pritisak goriva dobar.Malo bolje radi ali i dalje isto. Pred 2 dana su mi pomicali kut paljenja da dobije ajmo rec snagu. Sad auto jos gore ide, 130 jedva, preko nemoze, i obrtaji staju na 5000, a isli do 7000 normalno Jednostavno los odaziv na gas Ako netko zna sta bi moglo bit nek pise Quote Share this post Link to post Share on other sites