Jump to content
FAS Goran
gilles

Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima

Recommended Posts

Ja sam prebacio post u ovu odgovarajucu temu o digitalnoj klimi, gde se vec pricalo na tu temu, cak sam i citirao post jer se napamet secam da se to pominjalo.

Pravilo foruma je da ne otvaramo bespotrebno nove teme o onome o cemu se vec pisalo, kao i da ne postavljamo pitanja u neodgovarajucim temama, iz tog razloga je i premesteno. U suprotnom, forum od 14 000 registrovanih clanova bi za par dana postao totalno nepregledan, konfuzan i neupotrebljiv. Da ima off-a, slazem se, ali iskljucivo iz razloga jer se ovde dosta ljudi ovde upoznalo i druze se. Trudimo se da smanjimo off na normalnu meru na tehnickim temama, opet u meri da sadrzaj ne bude suvoparan i dosadan.

Sledece, forum nije mesto gde se iskljucivo dolazi sa problemom i ocekuje odgovor i resenje roku od 5 minuta. Ovde je sve na dobrovoljnoj bazi, druzimo se, pomazemo medjusobno, organizujemo okupljanja... Ako niko ne odgovori u roku od odmah, nije razlog da se dize frka. Sigurno nije iz razloga sto neko nece ili bojkotuje (prvi bih ja odgovorio da znam 100%) - vec mozda ljudi nisu videli, ne znaju, nisu sigurni...

Sto se tice "dopisivanja" moderatora - pa i oni su clanovi, sa svojim pitanjima i pisu na odgovarajucoj temi, ne vidim sta je tu sporno? Postavljeno pitanje stoji, niko ga nece dirati, pa ako neko procita i bude znao odgovor citirace ga i odgovoriti. Razumem da svako svoj problem dozivljava kao najpreci, ali ocigledno ima ljudi koji forum dozivljavaju kao neki Fiat HelpDesk, gde se na svako postavljeno pitanje pali crvena lampica, gde neko sedi 24/7 i odgovara clanovima - a ne mesto za druzenje svih nas i dobrovoljnu medjusobnu pomoc.

Hvala na pohvalama, broj registrovanih clanova, napisanih postova, resenih problema, okacenih sema, tehnickih slika, ljudi na okupljanjima je dovoljan pokazatelj za vasarski rad. A uvek smo otvoreni za sve predloge, druzimo se, razmenjujemo misljenja, zadnje sto nekome pada na pamet je da brisemo naloge. Takodje se iskreno nadam da ce se naci neko sa odgovorom na tvoj problem i da ces ga resiti sto pre.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Eskimo

Kod mene u autu ima dodatni grejac(elektricni)jer je auto bio za nemacko trziste.Pali se ako je ukljucena bar 1.brzina i grejanje usmeteno na soferku.Sam se iskljucuje kad temperatura motora dostigne 50 stepeni.Mozda te relej od njega zeza (pali gasi)Vuce veliku struju jer je oko 700w.Proveri da li ga uopste imas.Skines poklopac kod suvozacevih nogu i nalazi se ispred filtera klime dolaze deblje zice na njega mislim oko 6mm2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde na forumu definitivno ne možeš da dobiješ odgovor...

 

A, ovo nije odgovor:

 

----------------------

 

Moj iskreni savet administratoru forma da instalira neki free plugin da ne plaća i da napravi forum chat za brza pitanja...

 

Forum ima ugrađeni Chat, koji nije aktiviran, nikada nije ni bio, nikada neće ni biti.

Nije, i neće ni biti jer ne želimo da se svakome pojedinačno 100 puta piše isti odgovor na ista pitanja, nego se pročita već napisano. :thumbup:

Chat ne omogućava pretragu, tj. da zajednica ima koristi od jednom već napisanog odgovora, nego se isti odgovor mora pisati opet, i opet, i opet...i svakome pojedinačno opet. Loš sistem.

----------------------

 

...mrsko mi je da koristim search da tražim odgovor.

 

Ali, tako mora. Nije od značaja da li je tebi to mrsko ili nije mrsko. :thumbup:

Čak je u konkretnom slučaju Moderator to uradio umesto tebe, tj. dao ti je link ka konkretnom postu odakle treba da kreneš da čitaš. Ne ka prvoj strani od 21 strane, nego ka konkretnom postu (odgovoru).

Samo se klikne na link (ona plava slova), i gotovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj, cekaj, lik dodje ispljuje sistem foruma samo da bi upao u oci da bi dobio odgovor i 99% ode sa foruma (vrati se kad sledeci put ima problem) a njemu u pomoc uskoce dva moderatora i jedan administrator da bi mi opet pomogli i eto objasnili sta i kako i razuverili da ovo eto nije vasar..... Ma kao sto lik rece da mu se brise nalog, e tako bi ja postupio, tacno se od ovog foruma trazi da bude kao vecina cenzurisanih, cudna im je ova atmosfera......

Treba realno malo poostriti pravila za ovakve clanove.....

Koliko sam ja puta ostao bez odgovora, pa sta onda, ili niko nezna ili ko i zna nije video pa stad, nije smak sveta i nisam se zalio a verovatno da bi za to za razliku od nekih imao vise prava, em sto zbog staza em sto doprinosa.

Neso i ostali moderatori, razmislite malo da li nastaviti ovako ili nesto menjati, realno meni je sve jedno ali zbog vas i vaseg cimanja, brisanje, premestanje, objasnjavanje ili ti pravdanje nekim samozivim clanovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobija se to da svi motorici budu provereni da li rade, i uce ponovo svoje pocetne i krajnje polozaje. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je motoric sto preusmara smer prema soferci,napred i dole na noge.Stalno duva na soferku bilo sta da pritisnem.Digitalna klima je.E da prosle godine sam sredjivao kod Gorana problem da leva strana duva hladno a desna toplo sada ovo.Ima li jos koji motoric da rikne i onda cu da izvadim komplet klimu napolje i da ugradim obicnu na sajlicu lepo i pomeram kako hocu.Ovako je sve osetljivo.Pogotovo sada kada ode u minus pa dok se oni zagreju plastika slaba i puca kao od sale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako to mislis?

Sta ima da se tu programira?

Pogledaj ovaj video a pogotovo kad iskljucim mono dugme. E to me nervira, komanda gore se ponasa kao da je dugme mono ukljuceno i obe strane usmeri prema gore.

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj, koji ti auto imas?

Stilo nema strelice sa obe strane, samo sa vozaceve, i one kontrolisu sve, jedino sto mozes je da pravis razliku u temperaturi izmedju leve i desne strane.

Mozda duvanje za gore mora biti u mono rezimu jer je prioritet da se odmagli soferka, naravno to je samo moja pretpostavka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je motoric sto preusmara smer prema soferci,napred i dole na noge.Stalno duva na soferku bilo sta da pritisnem.Digitalna klima je.E da prosle godine sam sredjivao kod Gorana problem da leva strana duva hladno a desna toplo sada ovo.Ima li jos koji motoric da rikne i onda cu da izvadim komplet klimu napolje i da ugradim obicnu na sajlicu lepo i pomeram kako hocu.Ovako je sve osetljivo.Pogotovo sada kada ode u minus pa dok se oni zagreju plastika slaba i puca kao od sale.

Da sam sebe citiram.Isao sam na malo duzi put od uobicajenih 5km do posla i 5km nazad.Motorici rade kao sat.Nemam pojma sta moze biti da on nece da radi kako valja sem da nema dovoljno struje ujutru pa se cuje to caktanje iz pravca digitalne klime.E sad merio sam i stanje akumulatora kako se ponasa kad sam ga prikopcao na dijagnostiku sa naravno datim kontaktom jer drugacije ne ocitava napon je bio 12,400 V kada popalim sve na autu xenone,digitalnu klimu sa kopresorom naravno(pahuljom) i cd plejerom i to sve sa upaljenim autom bude oko 13,700 otprilike.Kada upalim i prednje i zadnje maglenke padne za nekih 0,400V.I kad god se cuje ono caktanje iz pravca digitalne klime svaki put opadne za 0,400V i naravno i osvetljenje opadne samo na displeju od klime.Posle pet minuta rada napon se popne na 13,900V ali ne ide preko toga.Uglavnom su kratke relacije do 5km tako da on ne stigne da nabije temperaturu.Ali kao da nesto sa alternatorom nije u redu pa on zeza sve oko klime.Mada nazvao sam nekog autoelektricara i kaze dok god ja mogu da upalim auto normalno da je sve ok ali meni nepada napamet da ja cekam tu situaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj, koji ti auto imas?

Stilo nema strelice sa obe strane, samo sa vozaceve, i one kontrolisu sve, jedino sto mozes je da pravis razliku u temperaturi izmedju leve i desne strane.

Mozda duvanje za gore mora biti u mono rezimu jer je prioritet da se odmagli soferka, naravno to je samo moja pretpostavka.

Fiat Idea :), pise ti sa strane. Pitanje sam postavio ovde jer je daleko posecenija tema od strane iskusnijih.

Ma i ja sam razmisljao o tome da je prioritet ali to gubi smisao dual klime

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preko fona sam, pa ne vidim info.

Paaa mozda gubi, sta pise u korisnickom uputstvu?

Mozda ima senzor zamagljenosti pa u nekom trenutku ne dozvoljava drugaciji rad, a ako nema onda je stalno tako.... ne znam sta drugo moze da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki dan sam ovdje postavio pitanje i dobio odgovor, pa sam otisao na dijagnostiku i ona  mi je pokazala gresku B1921 Aktuator recirkulacije. Masala. Cijela tabla morace dole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da ga razradis, nista ne gubis. Skidanje table bi mi bila zadnja opcija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako da ga razradim, klapna je labava kada je guram sa vanjske strane kada skinem plastiku brisaca?

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, izvini, posto je prilicno ljudi sa tim problemom (Stilo, Bravo, Delta, isti djavo i prilicno traljavo napravljeno) pa sam se prebacio da ti ne radi motorcic. Ta greska koja je ocitana ti nista nece detaljnije pomoci.

Na Stilu kada se skine oplata kod nogu vozaca, moze lepo da se vidi motorcic, beli plasticni "lakat" koji pomera klapnu (pretpostavljam da je to kod tebe problem ako klapna slobodno "landara") kao i sama klapna. Kacio sam svoje slike ranije.

Svakako bih prvo "zaronio" i video sta se dole desava kada se klikne dugme za recirkulaciju pre bilo kakvog odlaska kod majstora.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je klapna labava, 99% je pukla poluga koja je pomera.

Problem mozes da resis skidanjem table ili fiksiranjem klapne u otvoren polozaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je iko pokušao, tj. da li je izvodljivo da se ovom motoriću priđe sa gornje strane, kada se skinu plastike brisača? Ispod se nalazi lim, da se prosiječe taj lim iznad motorića i odatle zamijeni? Ima li šanse šta mislite? Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahhha. Ma samo seci, moze i sa te strane. Ovde svi tako rade, nekad kad ne mogu kroz taj lim onda idu kroz tablu sa gornje strane ali mora soferka prvo van jer nema mesta od nje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam na nekoj od prethodnih strana da jedna strana duva hladno, a druga toplo. Dobio sam detaljan odgovor sta je u pitanju, medjutim sada se desava nesto zanimljivo. Jutros ista situacija, jedna strana toplo, jedna hladno,  medjutim kada sam pojacavao brzinu ventilatora, cuo se jak, tup udarac negde u tabli, i istog momenta je pocelo da greje i na levoj strani. Da li mozda neko zna sta se to culo, i kako je uticalo na to da leva strana pocne da greje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...