neshaoct 9736 Posted March 18, 2010 Treća generacija modela Scirocco je na tržištu od avgusta 2009. godine. VW vraća jednu od svojih legendi imajući u vidu i činjenicu da su prve dve generacija prodate u oko 800.000 primeraka. Zbog toga ime ovog modela nosi sa sobom kultni status u okviru grupacije VW, ali i visoka očekivanja publike jer Scirocco mora biti istinski lider u svojoj klasi. Prva generacija je predstavljena 1974. godine. Bila je sušta suprotnost onome što su tada nudili ostali proizvođači u svojim modelima, tj. prvi Scirocco, kojeg je je dizajnirao Giorgio Giugiaro, bio je svojom cenom dostupan najvećem broju ljudi, izrazito praktičan za svakodnevnu upotrebu, ali sve to uz sportske performanse karakteristične za polovinu 70-tih. Bio je to praktičan, sportski i siguran model. Novi Scirocco nastavlja tu tradiciju, ali VW nije hteo da napravi novi model oslanjajući se na tzv. retrostil…već je namerno izbegao retro elemente, a upravo neopterećenost njima dala im je potrebu slobodu u osmišljavanju novog modela. Jedno od najčešćih zapažanja koje su izneli automobilski novinari širom sveta je njihov stav da je ovaj VW najlepši u poslednjih 20 godina. Ali, zna tu činjenicu i sam VW, tako da je izgled svih modela bazirao na prednjem delu modela Scirocco…uostalom prisetite se kako izgleda novi Polo, ili Golf mk.6. U svakom od tih modela prepoznaćete ''crte lice'' modela Scirocco. Scirocco je dugačak 4.26m, širok 1.81m , ali i samo 1.4m visok, ili bolje da kažem nizak. Ali, bez obzira na ove dimenzije, naročito što se visine tiče, u novom Scirocco ima mesta za 4 osobe, kao i za njihov prtljag, tako da se ništa nije izgubilo na praktičnosti. Zapremina gepeka može da se poveća i do celih 755 L. Uz Scirocco može doći samo jedna varijanta dizel motora TDI od 140KS, dok su preostala tri motora u ponudi benzinci TSI sa rasponom snage od 122, preko 160KS, dok najjača verzija ima 200 KS. VW kaže da najslabiji benzinac prosečno troši 6.1L, dok najjači prosečno pije 7.7 L. Upareni su ili sa menjačem koji ima 6 brzina, ili sa DSG menjačem koji ima 7 stepeni prenosa. Pored dobrog motora i menjača, sportske performance nije moguće postići bez odgovarajućeg vešanja, ali ukoliko se auto spusti i vešanje podesi da bude tvrdo, onda nema ništa od komfora, a opet ako se želi ispuniti cilj i napraviti komforan automobil za svakodnevnu upotrebu, onda ostvarivanje tog cilja nikako ne ide zajedno sa sportskim performansama jer će automobil biti previše visok i previše mekan. Zbog toga VW nudi Scirocco adaptivni sistem vešanja. Međutim, tom opcijom se ne podešava samo ponašanje amortizera, već i odziv volana koji će davati manje ili više osećaja vozaču. Postoje tri nivoa, tj. Normal, Sport i Comfort. Ali, tu nije kraj uspešnosti ovog sistema, jer bez obzira koji je mod od ova tri vozač izabrao, ECU koji je zadužen da kontroliše njegove parametre će uvek izabrati onaj mod za koji smatra da je najoptimalniji za onu vožnju koja je trenutna. Dakle, sistem ne čeka uvek da ga vozač sam podesi, već i automatski vrši prilagođavanje trenutnom režimu vožnje. Sistem to radi tako što reaguje na podatak koliko gasa je pritisnuto, koliko oštro se koči… Za razliku od nekih drugih VW modela gde se papreno doplaćuje čak i ručka za otvaranje zadnjih prozora, kod modela Scirocco to nije tako. Podešavanje po visini vozačevog i suvozačevog sedišta je standard na svim verzijama, kao i alufelne 17-ce, kožni volan, menjač i ručica ručne kočnice, sportska sedišta, posebna dva sedišta pozadi a ne klupa, klima uređaj, ESP, 6 vazdušnih jastuka. Najjači benzinac i ujedno najjači ponuđeni model sa svojih 200 KS uključuje i posebne hromirane završetke izduvnog sistema kao i par diskretnih spoljašnih detalja. Ono što ipak ne ide kao standard je panorama krov kroz čije staklo prolazi samo 8.2% štetnih UV talasa, ali ako je i to mnogo postoji navlaka koja se može razvući. Takođe, krov se može podići, tj. otvoriti za 39mm… Pošto snage nikada nije dosta, tu je i R paket za Scirocco Međutim, ovaj R nema benzinac šestak ispod haube kao što je to obično bio slučaj sa R verzijama, već i dalje ima 2.0 turbo-benzinac sa 4 cilindra, 16 ventila, ali dodatno pojačan na 265 KS pri 6.000 obrtaja. To je za 15 KS više nego što je imao Golf R32 predstavljen 2005. godine sa šestakom ispod haube, još uz manju potrošnju goriva. Ovaj benzinac u Scirocco R je već dobio nagradu motor godine u svojoj kategoriji. Ima samo 152 Kg, tako da nema još jedne loše strane šestaka napred u vidu velike težine koja vuče auto ne tamo gde vozač želi, već tamo gde zakoni fizike nalažu. VW Scirocco R sa ukupnom težinom od 1.333 Kg ubrzava od 80 do 120 Km/h u petoj brzini za okruglo 6 sekundi. Ali…niko vam ne brani da ga vratite u četvrtu i opet lupite pun gas kako bi osetili još brutalniju snagu ovog motora i 350 Nm njegovog obrtnog momenta. Iz mesta do 100 Km/h mu treba 6.5 sekundi, maksimalna brzina nije elektronski ograničena sve dok ne dohvatite 250 Km/h i 6.320 obrtaja. Dalje od toga nećete moći... Iz stanja potpunog mirovanja, do prvog pređenog kilometra VW Schirocco R stiže za 25.9 sekundi. Možete imati i za dlaku jača ubrzanja ukoliko Schirocco R ima ugrađen DSG menjač. Treba sve to i zaustaviti, pa zato Scirocco R napred ima samoventilirajuće diskove 345mm, pozadi 310mm, sa gumama 235/40 na 18-cama. Tu je još i dosta šminke koja ide uz R verzije (R logo u unutrašnjosti na više mesta, aluminijumski ukrasi, instrumenti sa belim osvetljenjem i brzinomerom koji je graviran do 300 Km/h…), a kao opcija dostupni su Bi Xenoni, LED dnevna svetla, bolji radio sa 8 zvučnika, automatska klima sa dve zone, senzor pritiska u gumama, senzor za kišu… Quote Share this post Link to post Share on other sites
nbg63 0 Posted March 18, 2010 auto je stvarno perverzija Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljko155 0 Posted March 18, 2010 meni je gadan...kao i sve iz nemacke... bljak.. forza italia! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted March 18, 2010 Pre neki dan sam se vozio kratko iza jednog novog Scirocco-a....Zadnji deo mu nekako skroz cudno izgleda, bar meni...Deo oko tockova dosta sirok, a gore dosta uzak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 487 Posted March 19, 2010 Jes' da je Schvaba al' je auto prva liga Quote Share this post Link to post Share on other sites
bukovski 0 Posted March 20, 2010 uh moja zelja i dao bog kad tad cu da ga vozim ! pre predobar i prelep auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted March 20, 2010 (edited) nekako me mnogo vuče ova Širokova forma na novog Brava Edited March 20, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukira 3 Posted March 21, 2010 Fanastično izleda, jedan od retkih VW koji mi se dopada (pored Pasata CC). Sa svojim širokim bokovima i niskom siluetom pomalo podseća na Brava, pa i na mog Stila sa troje vrata, samo što je mnogo lepši. Rado bih ga posedovao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Megahertz 0 Posted April 25, 2010 Vazi za sve VW.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted July 9, 2010 RDX Racedesign Volkswagen SciroccoTjuning kuća RDX Racedesign u svojoj ponudi ima i novi aero body kit za atraktivniji vizuelni nastup Volkswagen Scirocca. U najkraćem, vlasnicima ovog VW-a na raspolaganju stoje novi prednji spojler (staje 169 eura), pragovi (po ceni od 129 eura), zadnji krovni spojler (189 eura), zadnji branik sa difuzorom (199 eura) i "obrve" za prednja svetla (49 eura). Za sve ove delove RDX Racedesign daje i dvogodišnju garanciju.preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted July 9, 2010 Auuuuuu..................... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted August 8, 2010 Volkswagen proizveo 100.000-ti novi SciroccoVolkswagen je u fabrici Palmela u Portugaliji proizveo jubilarni, 100.000-ti primerak Sciroccoa nove generacije. Slavljenik je inače Scirocco R sa 2.0 TSI motorom i u "Rising Blue" boji.Ovaj najnovoji Scirocco je predstavljen na Salonu u Ženevi marta 2008. godine, ali smo najavu za njegov izgled mogli vidimo kroz studiju Iroc, promovisanu 2006. godine u Parizu. Ovde i podsećanje da je i prvi Scirocco svoju premijeru imao takođe na Salonu u Ženevi, i to 1974. godine, dok je prodaja naslednika startovala 1982. godine. Scirocco prve generacije je proizveden u 504.153 primeraka, a druga generacija u 291.497 komada. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted January 19, 2011 JMS Volkswagen SciroccoJMS je jedan od brojnih tjunera koji kupcima nude modifikovanu verziju Volkswagenovog Scirocca.Ukratko, JMS Scirocco je dobio novi aerodinamički paket, koji podrazumeva novi prednji spojler (košta 239 eura) i zadnji difuzor (259 eura), a tu su i set aluminijumskih Barracuda točkova od 19 inča (8x19 i 9x19, sa gumama 235/35), kao i za 40 mm niže H&R ogibljenje i novi sportski izduvni sistem sa četiri završetka (83 mm).preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexterhack88 0 Posted January 19, 2011 Ovo je jedan od 3 automobila koje zelim da vozim u buducnosti, onako realno da moze da se kupi i vozi. Stvarno je prelep Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 400 Posted January 20, 2011 Ima u Mirijevu jedan, stvarno jedan od lepših auta na našim ulicama Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted January 20, 2011 Da ovaj Siroko ima farove napred kao Honda Civic, onako kao da je sve jedan, bila bi 10ka! Ovako je 9.5. Bas super izgleda, a ne sumnjam da je za voznju jos bolji. Zver.Mene je par puta zesce zasio crveni Siroko u Zemunu. Nisam stigao ni cestito da ga vidim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted February 7, 2012 Volkswagen Scirocco GT Limited EditionVolkswagen je nedavno predstavio specijalno i to GT Limited Edition izdanje modela Scirocco. Scirocco GT Limited Edition će biti napravljen u ograničenom broju primeraka, a njegova cena u Grčkoj iznosi 24.820 eura. Ukratko, deo opreme čine 18-inčni Lakeville aluminijumski točkovi, zatamnjena zadnja svetla, novi pragovi, izmenjeni branici, sportski podešeno ogibljenje, dvozonski klima uređaj, sportska sedišta, sportski multifunkcionalni volan, piano black detalji u enterijeru, aluminijumske pedale, ''limited edition'' pločica, sistem za nadgledanje pritiska u gumama...Pod haubom je 1.4 TSI četvorocilindrični benzinac sa 160 konja, u paru sa manuelnim ili DSG menjačem.preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2649 Posted February 7, 2012 najlepsi vw ubedljivo ,iako je vw posedovao bi ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2780 Posted February 7, 2012 al ovaj mebl, alal im pele, ko da zive u proslom vekuhttp://www.youtube.com/watch?v=OTDBTK3ZUEcda je lep spolja jeste a da je hladan za voznju kao i golf to ne sumnjam ni malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21256 Posted February 7, 2012 Mogucnost da neki VW svojim dizajnom u meni probudi neku emociju primetivsi ga na ulici... Ma 'ajte molim vas... Sve dok nisam video ovu zverinu.Jedini VW koji mi se svidja i koji je bas po mom ukusu. Za mene licno, uz AR 159, ubedljivo najlepsi eksterijer u zadnjih par godina, u rangu automobila o kojima obicni smrtnici mogu da razmisljaju. Stvarno brutalno izgleda, kada sam ga prvi put uzivo video, izgledao mi je duplo bolje nego na slikama. Ostao sam zabezeknut da VW moze da napravi nesto a da nije hladno i bezlicno. Za razliku od eksterijera, unutrasnjost mi je standardna golfovska, neinventivna.Iako sam zaljubljenik u italijanski dizajn, motore i njihovo poimanje automobila (kao i zivota uopste ), nekako bih izdrzao da premestim dupe u ovog Germana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 8, 2012 nekako me mnogo vuče ova Širokova forma na novog BravaBrate gde nadje ovakav Bravo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted March 19, 2012 Ima jedan crveni u centru Kragujevca se mota na BG table često zadnjih dana, a vidjao sam crveni i beli na KG, prošle godine u ovo vreme sam ga prvi put video uživo, kada me je taj crveni na KG pretekao uzbrdo, išao sam četvrtom 100km/h, samo je proleteo pored mene, što reče steva_anya, nisam stigao ni da pročitam na gepeku o kom se autu radi, ali sam se raspametio kako izgleda... A beli na KG vozi neki klinac, nema više od 20-22 godine Quote Share this post Link to post Share on other sites
boogerman 0 Posted May 14, 2012 Ja sam rizičan i u karavanu možete samo zamisliti mene u široku Mislim da bi Šabac imao manjak bandera i, pešaka i znakova Quote Share this post Link to post Share on other sites