Kod mene dimljenje nema veze sa gorivom. Sipao i D2 i Euro i ista priča. Išao da čistim dizne i reče čovek da su dobre sve i zamenio prelivna creva. Pre par dana uradio servis i ono isto. Jedino nisam išao kod bošiste da vidim pumpu. A što se tiče filtera za gorivo ima u Šapcu orginal filter i to Bosh i košta oko 800 dinara i ima ga u svakoj radnji ali ima i nekih koji su 600 dinara i imao sam problem sa njima. Svaki filter nafte ima ventil u sebi koji kada se ugasi auto treba da se zatvori i da ne da gorivu da se vrati u rezervoar. E taj ventil nije radio kod mene i pravio mi probleme prilikom paljenja. Onda lepo izvadim 800 dinkića i rešim problem. Moram probati sa EGR ventilom tu zajebanciju pa da vidim. Neki kažu da hoće da dimi i kada je loš protokomer mada šta znam, ne znam samo da li može dijagnostika da pomogne tu da pokaže neki koji ne može da se otkrije običnim pregledom. Možda mene i zeza godina proizvodnje ipak je moja Marea 1997 god.