Jump to content
FAS Goran
zaki

Stilo 1.6 16v ili 1.9 JTD

Recommended Posts

Ako je to onaj stilo sa placa netgrup u NS, zaboravi ga. Taj stoji tamo vise od godinu dana i prilicno jadno izgleda izbliza, do sad bi ga vec neko uzeo.... :thumbdown:

Inace Netgroup vise ne uvozi automobile ovo su sve uglavnom ostaci, sad tamo mozes videti samo kamione i gradjevinsku masineriju... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, hvala momci :thumbup: znači NET pukao :crybaby::whistle: I martini ako te ne mrzi otvori jednu temu tamo gde je mesto pa nam predstavi iskustva sa HRV-ojem :thumbsup: jer ga i ja planiram jednom :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Dodje vreme da se rastanem od moje Pande 2001 koja me je verno služila pa bih ostao i dalje uz Fiat porodicu.

Nasao sam jednog Stila 1.6 koji mi se svidja, pa me zanimaju iskustva vlasnika sa ovim motorom. Vec sam pronasao na forumu dosta o problemima sa ovim motorom, ali me zanimaju i pozitivna iskustva vlasnika. Zaobisao bih JTD zbog skupljeg odrzavanja i auto bi vozio 95% po gradu i to do 10000km godisnje, pa mi se čini da je benzinski motor racionalnije rešenje bez obzira na veću potrošnju.

Ovaj koji mi se svidja ima upaljene lampice za check engine i senzor suvozacevog sedista poput drugih Stila, ali je cena povoljna i mislim da se to da resiti kod Tim servisa.

Hvala na komentarima unapred

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

lepo ti vidi sa Mikijem da ti kaze valja li taj auto il ne.

Ovde ce opet da krenu komentari dizel vs benzinac i tako do unedogled.

Nema svaki polovan Stilo popaljene lampice. Moj izbor je uvek dizel, nesto ne videh da me vise kosta od benzinca :) I ja vecinu km vozim po gradu, prelazim od 12 do 15 000, al mi se desi da ubodem i vise nekad.

Cena- pa pitala bih se zasto je povoljniji. Ko ne plati na mostu , plati na cupriji. Malo vise para za bolji model svakako se isplati. Zato DOOOBROOO otvori oci :)

Kad pogledas ovako po forumu, ispada da sa fiatom covek ima samo probleme, al nije to bas tako, ni za taj motor koji ti gledas ni za dizel. Nemoj da te plase svi nasi komentari.

sta god da odlucis, svakako prvo proveri sve sto mozes.

And good luck ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika u cifri je kikiriki kada se stavi u odnos na potrošeno gorivo između dva intervala. Zapravo, možda izađe i jeftinije JTD, ako taj 1.6 ne voziš na plin. Treba sagledati celu sliku.

Ja bih vozio JTD radije i da troši duplo više od benzinca, a ne troši čak ni od onog sa plinom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro druze predsednice, ajd bas da vidimo koja je to razlika u ceni malog servisa ?

Koliko je mali servis za benzinca tog tvog ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bi pre cene servisa da proverimo potrosnju po gradu,a moze i na otvorenom :harhar:

Edited by boki

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ajd bas da vidimo koja je to razlika u ceni malog servisa?

K'o što je red, da krenemo od cene malog servisa kod ovlašćenih :D :

Stilo 1.6 sa klimom - ukupna cena - 10.214 RSD

Stilo 1.9 JTD sa klimom - ukupna cena - 15.196 RSD (+48.7%)

--------------------

Ako zanemarimo ovlašćene servise i odemo npr. u AP Sport i sami kupimo potrebne delove za mali servis, onda:

- Stilo 1.6

Ulje >>> Selenia 20K, 4 litre >>> 1.302 x2 = 2.604 RSD

Filter ulja >>> Meat&Doria >>> 209 RSD

Filter vazduha >>> Clean >>> 618 RSD

Polen filter>>> Meat&Doria >>> 569 RSD

Ukupno: 4.000 RSD

- Stilo JTD

Ulje >>> Selenia WR, 5L >>> 1.424 x2 + 727 = 3.575 RSD

Filter ulja >>> Clean >>> 379 RSD

Filter vazduha >>> Clean >>> 523 RSD

Filter goriva >>> Meat&Doria >>> 656 RSD

Polen filter >>> Meat&Doria >>> 569 RSD

Ukupno: 5.702 RSD (+42.6%)

Na obe stavke treba dodati ruke majstora.

--------------------

Kad smo već tu, ae da vidimo još par stvari koje dosta ljudi promeni tokom eksploatacije jednog polovnjaka, svi delovi kod AP Sporta:

Stilo 1.6

Set kvačila >>> Valeo >>> 6.500 RSD

Stilo JTD

Set kvačila >>> Valeo >>> 10.666 RSD (+64.1%)

Možda da stavim i cenu plivajućeg koji uopšte ne postoji kod Stila 1.6... :whistle:

Stilo JTD

Zamajac >>> Valeo >>> 23.800 RSD

-------------

Stilo 1.6

Termostat >>> Facet >>> 4.076 RSD

Stilo JTD

Termostat >>> Facet >>> 5.691 RSD (+39.6%)

-------------

Evo nešto što se ne menja tako često, ali sam baš ja zamenio pre nekih nedelju dana:

Stilo 1.6

Homokinetički zglob >>> 2.841

Stilo JTD

Homokinetički zglob >>> 4.646 (+63.5%)

-------------

Ja bi pre svega ovog da mi vidimo kako ide 1.6 i ovaj JTD! :rolleyes:

Sam Fiat kaže da tu i nema baš puno razlike:

- 0.2/0.3s brži JTD u ubrzanju iz mesta do 100 Km/h, i maksimalna brzina 185 Km/h za 1.6, odnosno 192 Km/h za JTD 115.

Naravno, razlika se mnogo bolje vidi u međuubrzanju, npr. od 80 Km/h do 120 Km/h (što je i mnogo važnije u svakodnevnoj vožnji nego ubrzanje iz mesta do 100) jer je sa jedne strane atmo.motor, a sa druge turbo motor (mnogo više obrtnog momenta). Ista bi razlika bila i da se poredi atmo.benzinac i turbo benzinac (naravno u korist turbo benzinca).

Ta razlika koja postoji u međuubrzanju može da smanji taman toliko da JTD 115 uošte ne može da pobegne benzincu 1.6, ali vozač benzinca tada em mora više da radi sa menjačem, em u takvom režimu vožnje benzinac troši mnoooogo bezolovnog. :whistle: Sa druge strane, vozač turbo motora (u ovom slučaju turbodizela) ima sav komfor na svetu jer kada god lupi po gasu, tu je obrtni moment, plus će JTD 115 manje trošiti. Lakše se vozi JTD 115 sa tog aspekta...možeš i u npr. petoj da ideš 80 do 120...mislim, možeš to i sa 1.6, ali će da traje čitavu večnost ako i dalje ostaneš u petoj. Ali... :whistle: ako vratić u treću... :D ...e, to je već druga stvar... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pored svega ovog,svih razlika u cijenama posle ovog JTD sad nikad vise benzinac! :unworthy: Mozda turbo benzin neki,ali to je vec problem sa potrosnjom! A napisao sam negdje vec da sam 4 godine vozio brava sa tim 1.6 16v!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

Sve si lepo rekao.

Da dodam još da vlasnici jtd-a moraju da potroše koju paru na smanjivanje vibracija koje se vremenom kod dizela pojave (ako im smetaju), to su uglavnom nosači motora, eventualno čišćenje dizni. Dok vlasnici 1.6 koji drže do sebe uglavnom imaju po koju bobinu u rezervi.

Jtd se veoma lako i uspešno čipuje, čak i sa blagim remapom dobija znatan vetar u leđa, tako da ovo bavljenje menjačem kod benzinca u pokušaju da ga prati nema više efekta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj stilo je te boje samo nije petoodvratni vec 3V evo ti link : http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=49354

sve je cakum pakom samo sednes i vozis...

e sad uvek je bolje da gledate kola koja su na forumu na prodaji,kako moj tako jos par stila su OK tako da je uvek bolja varijanta odluciti se za vec poznat auto ;)

@neshaoct

Sve si lepo rekao.

Da dodam još da vlasnici jtd-a moraju da potroše koju paru na smanjivanje vibracija koje se vremenom kod dizela pojave (ako im smetaju), to su uglavnom nosači motora, eventualno čišćenje dizni. Dok vlasnici 1.6 koji drže do sebe uglavnom imaju po koju bobinu u rezervi.

Jtd se veoma lako i uspešno čipuje, čak i sa blagim remapom dobija znatan vetar u leđa, tako da ovo bavljenje menjačem kod benzinca u pokušaju da ga prati nema više efekta.

nesa je pri brzini od 200km/h pokusao u par navrata da naskoci na mog stila sa ledja ali kako je moj stilo vozen na pola gasa,samo mali pritisak na papucicu i nestajao sam nesi u vidu tacke hahahhahaha

Edited by boki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove razlike su smesne. Oba servisa su sprdnja jeftinoca u odnosu na druge slicne automobile. U ukupnoj eksploataciji je sve ovo zanemarivo, servis na 10000km, kvacilo na 100.000km, itd...

Ako vozis benzinca i dizela na maksimumu, dizelu ce potrosnja sa 6 da skoci na 7, a benzincu sa 7 na 15 (lupam). Prema tome, te fabricke statistike macku o rep, jer dizela mozes da gazis svaki dan, a benzica ako gazis ni plin ti ne pomaze da trosi manje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

milsim da nema vrhe porediti JTD i benzinca ako se 1.6 vozi na benzin, ali ugradnjiom plina u benzinca svako poređenje sa aspekta ekonomičnosti više nema smisla..barem sa ovim cenama goriva.. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena delova je konstantna....a cena goriva iz meseca u mesec raste.

Tako da ćeš pazariti auto koji je štedljiv. U ovom slučaju, išao bih na Stilo JTD.

Sve što je Neša napisao u svom postu stoji (npr. Stilo 1.6 nema plivajući zamajac i recimo da je u prednosti od 250 e), ali cena goriva i potrošnja će presuditi u korist dizela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam već rekao u par navrate šta mislim, i naravno plus dajem dizelašu. Ali ruku na srce, ako se godišenje ne prelazi mnogo pa ta veća potrošnja i ne dođe toliko do izražaja, nije uopšte loša stvar uzeti benzinca, s obzirom da je motor pouzdan i proveren, a održavanje je ekonomičnije.

Ali naravno, svako ko planira da vozi auto, i svakodnevno nabija kilometraže nema bolje varijante od JTD-a.

Svaki motor u ponudi ima neke osobine i neku svoju svrhu zbog čega je uopšte konstruisan i ubačen u paletu ponude. Da je drugačije, onda se ne bi ni proizvodio niti prodavao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj gore mi se cini da je ok, bar na slikama, ali nista dok ga ne pogledas, okolo, odozdo unutra ma sve...

I mislim da ne moze da se nadje dobar Stilo sa dosta opreme bez 4000e a da je u dobrom stanju, da mu ne sijaju neke sijalice, da mu je trap ok i da je dobro odrzavan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi se da ste pravi forumasi...Svaka cast...Taj auto sam predstavio i na drugom forumu sa drugim nickom... sory...

Jos nisam isao da ga vidim,ali mislim da cu u toku nedelje da odem do Nisa pa da ga pogledam...Jedan mehanicar mi je dao par korisnih saveta kako da ga proverim ako idem sam,evo napisacu to ovde pa prokomentarisite:

1. Otvoriti cep za ulje dok masina radi i proveriti dal ima dim ili neki vid kompresije ( AKO IMA DIM ONDA NIJE DOBRO )

2. Paliti ga odmah i necekati da se ugase grejaci ( MORA DA UPALI )

3. Sva stakla moraju imati kod sa istim godistem

4. Papucica za kocnicu nesme da bude previse izlizana

5. Nesme da izbaci crni dim pri paljenju

6. Auto naglo ugasiti pod punim gasom ( PROVERA TURBINE KOJA U OVOM SLUCAJU MORA DA SE CUJE )

Ispricao mi je jos par stvari ali eto ja sam napiso neke od njih pa eto zeleo bih da cujem i jos neka misljenja!

POZDRAV!

Share this post


Link to post
Share on other sites

iskreno da ti kazem da dodjes kod mene i da pod punim gasom gasis auto ja bi te nasamarao,zna se kako se pregleda auto to sto si ti napisao ovde nema veze,npr guma za predalu nozne kocnice kosta 180din imas je u svakoj bolje snadbevenoj prodavnici,staklo ne mora nista da znaci mozda su coveku razbili staklo pa promenio,na 40C grejaci i nemnaju neku svrhu tako da ni to ne razumam...ne moras da otvaras cep za ulje dovoljno je da izvadis sipku-merac ulja ako tu dimi nije dobro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...