Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

1541 posts in this topic
Ja sam Nemanja iz BG, i od petka sam vlasnik Lancie Libre 1.6, 2002.godiste.

Buduci da nikada nisam vozio Lancije, molio bih za vasa iskustva i saznanja posto mi deset ljudi kaze da sam se zaj... a drugih deset da sam uradi pravi stvar !!

Unapred hvala !!

Da li od tih 10 ljudi sto ti kazu da si se zajebao mozda ne voze nekog raspad golfa 2 ili tako nesto slicno?

Odlican auto, samo redovo odrzavanje i nema problema. Unutrasnjost je posebna prica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio dve i po godine Lybru 2.0.20V. Imala je 100.000 km kad sam je kupio i 2000. godište je. Sa autom nikad nisam imao ni jedan najmanji problem, enterijer potpuno bešuman, nikakvi elektronski bug-ovi, sve funkcioniše kao što u uputstvu piše, temperatura motora se posle 10 min vožnje zakuca na 90 stepeni i tu stoji čak i ako si 45 minuta u koloni na gazeli a napolju je 37... Čak mi je i originalni akumulator star 6 godina besprekorno radio...

Iako je mehanički bazirana na Alfi 156, ima kompleksniji zadnji trap i više je podešena na udobnost nego na sportske performanse. Ja sam originalno i hteo 156-icu ali sve koje sam video na prodaju su bile izdrndane, dok Lybre većinom kupuju ljudi koje je želja za akanjem automobila prošla pa su i prosečno očuvanije i paženije. Čak je i trap manje osetljiv nego na 156-ici, što pretpostavljam da mogu da tvrdim jer trenutno vozim Alfu 147, što je manje više isto oslanjanje kao 156, i takođe kao od sira...

Mislim da je to jedan od najuspelijih italijanskih automobila u D segmentu, a meni i jedan od najlepših. Bose muzika je odlična, boravak u kolima izuzetno prijatan, ima brdo super fazona koji ukazuju na pažnju proizvođača, a mene su retko pitali zašto sam je kupio jer već 19 godina vozim lancie i fiate ali sam uvek odgovarao da je to 90% mercedesa za 60% para, što je prilično good deal.

Kao i sa svim polovnim kolima, najvažnije je kakav je konkretan primerak, pa ako si imao sreće i kupio korektan auto, bićeš sigurno zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...ali sam uvek odgovarao da je to 90% mercedesa za 60% para, što je prilično good deal.

Najbolji opis jedne Lancie... :cool:

Vesanje je slicno kao sa Alfom, samo je drugacije podeseno i dosta duze traje. Da li su kod nje elementi trapa od aluminijuma ili od celika? Kod Alfe je alu-trap, zato tako brzo i strada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni dovoljno govori to sto gomila taksista po gradu vozi lybru. Ne bi se oni prevarili ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Libra je definitivno prelep automobil. Unutrasnjost je tek posebna prica. Jedan komsija je ima u varijanti sa bez alkantarom i to stvarno izgleda :shock: Prvi put kad sam seo u auto jedva su me izvukli napolje. Kao sto rece kolega Dejan_Zvezdara prilicno pouzdan auto a sve naravno zavisi od toga koliko je konkretan primerak pazen i mazen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svi modeli su se lepo pokazali zato je i zovu italijanski mercedes.kapa i libra extra limuzine po svim tackama.inace trap je fiatovski nema bas dodirnih tacaka sa alfom.lanca i fiat nose brdo istih delova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lybrina šasija je evolucija Alfe 156. Tako bar kažu fiatovi inženjeri, pa ako oni lažu, lažem i ja... Najveća razlika je u zadnjem trapu koji ima pasivno upravljanje, tj. točkovi se i pozadi okreću po par stepeni u zavisnosti od položaja auta na putu... Ovo je prilično luksuzno rešenje i retki su automobili s njim. Time se dobija da auto iako nije tvrdo podešen kao alfa leži u krivini prilično slično. Na žalost, to je i razlog što fiat tvrdi da je na Lybri gubio novac, jel je proizvodnja bila kompleksna i skupa...

Motor i menjač su sa fiatove police.

Lybra je i prvi auto u D klasi za koji je Magnetti Marelli razvio dvozonsku klimu i ona je bila standardna... Tri godine kasnije, to je završilo na svim fiatovim modelima.

Ono što je meni najperverznije su npr. dve male zelene led diode koje su montirane iznad retrovizora u kabini i koje služe da noću osvetljavaju blagom svetlošću srebrne površine na instrument tabli, kako bi atmosfera u kolima bila prijatnija...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukratko search criteria mi je bio Model; Lancia Lybra, 2001 god pa naviše, Dizel. ispod 200000 km, bez oštećenja. Zapanjio sam se kada sam video koliko dobro još ta vozila drže cenu najjeftinija ispravna je bila 3000€ i onda rapidno skok na već prvoj strani 5000€ pa sve do 14500€ 2005 godište. Znači normalna limuzima sa kilometražom od oko 150000 ne može da se kupi ispod 5000€. Našao sam jednu Limuzinu sa 100000 na cajgeru 1,9 za 6000€. Šok, najviše se iznenadim kada vidim ovde lybru za 5000€ hmmm. Ništa drugo nego samo da čestitam vlasnicima iste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste I ja gledam te sajtove.. Ima jedna stvar kod tih Nemaca. Kod njih su jeftina njihova kola. Zato naši i hrle tamo da kupuju pasate, monea i koješta. Strana vozila su skuplja. U stvari, obzorom da u EU nemaju carine - a ponuda njihovih vozila je ogromna, logično je očekivati da vozila koje se manje nude imaju i višu cenu, jer je konkurencija manja. Bio je tamo jedan divni Maserati Biturbo, Quatroporte za 15.000.... ko san. Daleko je Nemačka, a nedostaje mi polovina "vremena" za tu vratolomiju. Verovatno bi pored para ostao i bez žene... Na sreću ili nesreću prodat je. Na sreću žene, okrečićemo se, promeniti nameštaj...Jbg.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodamo obe naše Lybre posvađamo se sa ženama, odreknemo se hrane i kupanja pa kupimo Maserati. He, mesec dana ti voziš pa na bicikl, pa mesec dana ja. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAA....Taj Šlager" sa nameštajem, krečenjem, stolarijom se uvek pušta kad je namera za nekom "muškom" kupovinom i u najavi. Može žena da shvati i nove patike, i novo odelo, i cipele... ali kako god se baci pogled na neku mušku stvar .... recimo pogleda se u izlogu neki lepi sat, bicikl, auto...kako se odmah rodi tema: "NE MOGU VIŠE DA GLEDAM OVU STARUDIJU U NEOKREČENOM STANU".

- Ili: "jel će mo mi i ovu zimu da čekamo sa nezadihtovanim propalim prozorima..."? Ne pomažu tu ni trenuci pažnje, nevešto simulirane romantike, to primiri stvar za neko vrame, ali se "šlager" ponovo javi. Što žena naumi - to sprovede KAD TAD. Naravno, nismo ni naivni, pa sve ove naše muške grehe, ustvari radimo da bi NJIH obradovali!!! Evo, ja sam prošle godine kupio auto -ŽENI. Nisam ga registrovao na nju, da je ne bi smarao sa registracijama i ostalim mukotrpnim čudima . . ali auto je njen. Pa zar nije studirala italijanski? Zar niej zaljubljena u sve što dolazi iz Italije. Evo, iznenadio sam je!

Zorane dragi, ova stvar sa maseratijem je sasvim logična, ali se bojim da u toj kombinaciji obojca ne ostanemo bez lybri, a maseratija i ne kupimo! Naravno, bez žena bi smo svakako ostali. Pa onda da sednemo na bicikle i da lovimo ribu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjam ženu za Maserati >Šifra bolje auto nego nameštaj :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad smo vec kod cena , ja imam 2001 god 1.9jtd sa full opremom pa me zanima koliko je ta limuzina u toj opremi kostala kad je bila nova? PS. Eto ljudi smislili ste novi biznis Izvoz Lybra u Nemacku , ajde da trazimo Dinkicu neki kredit :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nije kostala ispod 25.000 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja je koštala 28500€ imam negde i račun koji sam dobio, 2,4 jtd isto dosta opreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas Lybre kostaju 5-6000 eura iz prostog razloga sto nasi uvoznici kupuju u Nemackoj udarane, odvaljene i na drugi nacin ostecene, kao i one sa velikom kilometrazom, to tamo smesno kosta, pa ih ovde dovoze, popravljaju, vracaju kilometrazu i prodaju po povoljnim cenama, i opet su dobri.

Kada bi uvozili te sto su 5-6 soma tamo, ovde bi ih dosle 8, a ko bi, realno, dao sedam-osam hiljada za toliko staru Lanciu u Srbiji, kad za iste pare moze da kupi nemacki auto koji se kod nas svakkao vise postuje (pricam sa aspekta prosecnog kupca polovnog auta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo braćo "libraši" cena svih mogućih i nemogućih Lybri iz 2001. godine. U sred Evrope.

Pq15Xr6i.jpg

Naravno, ovo su bazne cene. Pa sad ko hoće lumbalno podešavanje, Bose muziku, 16 coli točakove, grejano sedište, UV stakla, dimljena, nedimljena .... brizgaljke i brisače na prednjim farovima, utikač na zadnjim sedištima. Umelo je to da dogura i do 30 k.e.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

nov sam clan ovoga odlicnog sajta i potencijalni kupac Lybre, ne potencijalni vec sigurni, tako da od vas molim pomoc pri odabiru.

Da kazem da imam 4.500 evra za kupovinu, gledajuci po sajtovima video sam da u tu cenu ulazi 2001 i 2002 godiste.

Jedan od modela koji me je zainteresovao je http://www.polovniautomobili.com/oglas2855...a_lybra_19_jtd/

Interesuje me kako, sta i gde da proveravam pre kupovina, ovaj primerak se nalazi u Novom Sadu pa tako vase preporuke kog majstora da povedem za ispitivanje (unace nisam iz NS)

Sledeci primerak je http://www.mojauto.rs/polovni-auto/442617

ali kod njega mi je cudno sto su stranice i sedista bez a prednja konzola cela crna, da li bi trebala da i ona bude u kombinaciji bez crno? I naravno ako mozete da mi kazete otprilike koliko majstori uzimaju za izlazak i za dijagnostiku, kolika je cena trenutno velikog servisa za Lybru. Naravno ako neko ima da mi ponudi jos koju Lybru nemam nista protiv, posteno limuzinu bih pre uzeo od SW, ali izbor limuzina skoro i da nema.

Unapred se izvinjavam ako sam pogresno mesto izabrao za ovu temu inadam se da cu vrlo brzo postati clan koji vozi Lybru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko godišta, enterijera tj. njegove boje ili sl., nemaš razloga da brineš. Dovoljno je da uzmeš broj šasije i lako se proveri šta je fabrika stavila u Lybru:

Za proveru pre kupovine Fiat/Lancia/Alfa automobila

Pregled pre kupovine ( nije dovoljno da majstor dođe sa nekom ''dijagnostikom'' jer auto treba da ide i na dizalicu ) računaj oko 15 eura.

Iskustva oko servisa, pročitaj ovde:

Fiat/Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako da izvezem auto sa placa na pregled kada nije registrovan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...na šlep.

To sve ako nemaš pojma kakav je to plac, tj. nemaš pojma od koga kupuješ. Može ti pomoći dijagnostika na licu mesta, ali nema pravog pregleda bez dizalice i gledanja ispod...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji mogucnost sa probnim tablicama, bar sam ja tako uradio kad sam vozio moju Lybru na gledanje. Pre toga sam je probao na lokalnom putu na ulazu u Kraljevo gde nije bilo policije a posto je auto bio veoma utegnut bez neke meni vidljive mane pretpostavio sam da ce sve biti ok. Vozio sam je do Preljine gde su je proverili u Autogarantu ovlascenom Fiatovom predstavnistvu. Prodavac nije pravio nikakva pitanja oko provere tako da ti savetujem ako nesto zezaju u vezi toga da odustanes.

Oba automobila su veoma jeftina pa moras da pretpostavis da mozda imaju skrivene mane koje ce kasnije skuplje da te kostaju, tj. kroz ulaganje ces da nadoknadis nizu cenu u startu. Ja sam pristalica da se kupi skuplji, utegnutiji auto u startu pre nego da se kupi jeftiniji koji ce naknadno da se sredjuje jer po pravilu to naknadno uvek ispande skuplje mada ne mora da znaci.

Za ovu prvu iz NS-a mi se ne svidja sto su slike takve da nista iz njih ne mozes da vidis, obicno posle gledanja to ispadne dosta losije. Ako prodje neki tvoj prvi kriterijum najbolje bi ti bilo da se dogovoris sa ljudima iz General auta ili Stojanova (dva ovlascena Fiat servisa iz NS-a) da ti pregledaju auto. Preporucio bih ti pre General auto jer su skoro otvorili servis i dosta su bolji od Stojanova. Ne verujem da pregled kosta vise od 50 evra, bolje je da izgubis tu cifru nego mnogo vecu ako kupis lesh od auta.

Ova iz Kikinde mi se vise svidja samo sto za nju nisu placeni carina i PDV pa je cena dosta visa od ove koja pise u oglasu. Problem u vezi nje je pregled nekog servisera, Novi Sad i Subotica su daleko, nema blizih ovlascenih servisera, a nisam citao na forumu da je neko preporucio nekoga iz Kikinde. Mozda postoji mogucnost da se dogovoris sa prodavcem da odete do NS-a ili Subotice jer je napisao da je licno dovezao auto sto znaci da moze da ga vozi u Srbiji. Konzola jeste sumnjiva mada nisam siguran da je mozda postojala mogucnost da se pri kupovini naruci konzola u jednoj a sedista u drugoj varijanti, prvenstveno zbog prljanja. Znam da su Alfe 159 znale da budu sarene ako to moze da ti bude od neke pomoci.

Inace veliki servis u TIM servisu sam platio 20.000 din. Ruke su bile mislim 5.000 a ostalo delovi od kojih su skoro svi bili iz originala. Tu nisu uracunati delovi i ruke za mali servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja pratim Lybre poslednjih možda mesec dana... ovu prvu sam video odmah na dan kada je postavljen oglas i iskreno sumnjiva je... za početak sumnjiva mi je cena, jer sam retko gde sretao jeftinijiu od 5000, a i to što ima za 5000 što sam gledao nije zaslužilo ni kod majstora na pregled da ode... ova druga deluje sa slika lepo, ali opet cena je prilično niska... sa carinom, PDV-om i registracijom biće oko 4500-4700eur što opet vraća na onu početnu priču...

Međutim, cene polovnjaka rapidno padaju, takođe u ovom periodu se auta veoma slabo prodaju, pa je moguće da su i cene povodom toga pale... treba biti oprezan... videću ja danas kad budem išao u Zrenjanin, ako stignem da odem do Kikinde da vidim ovaj drugi... šta znam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti se ne žuri, sačekaj još malo....cene padaju sigurno....što se tiče provere, Eper će ti sve reći - od boje unutašnjosti do svih ostalih sitnica. Nižu cenu u startu sigurno ćeš nadoknaditi kasnijim popravkama, ali zato bar znaš na čemu si i šta si menjao. To je neki moj stav. Sigurniji si i znaš šta voziš. pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima, posebno Woodoo iz cijeg sam odgovorao dobio sve skoro sto mi treba, samo mi je zao sto u ovoj zemlji nema izbor nego samo nemac da se kupi. Cak razmisljam da narucim da mi dovezu Lybru limuzinu, mada to mi je dosta nesigurnije nego kupovina u zemlji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now