Jump to content
FAS Euroauto Goran

Zoran SM

Members
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

About Zoran SM

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 06/13/1971

Contact Methods

  • AIM
    zomaadsl@nadlanu.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sremska Mitrovica

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 2,4 JTD SW

Recent Profile Visitors

5721 profile views
  1. Prodato, hvala na interesovanju.
  2. Prodao sam Lybru, ali je ostao šus pleh koji je bio na reparaciji. Znači kome treba neka se javi na tel. 0641783442 cena je 30€ pozdrav iz SM.
  3. Ako se vozilo kupuje na placu za cenu koju ste se dogovorili, dovlačenje vozila na šleperici bi trebalo da bude u ceni. Naravno, ako je neka razumna kilometraža recimo do 50km. Svaki iole ozbiljan auto placi ima i šlep servis kojima dovlače sebi vozila i kupcima isporučuju kupljena. Znam pošto sam skoro kupio drugi automobil, naravno ako je kupovina udaljena od mesta vlasnika vozila preko 100 i kusur kilometara isplati se gimnastika koja se zove probne tablice. U gornjem postu su navedene cene, i naravno opet tu gimnastiku bi trebao da odradi prodavac jel proizvod koji ne može da se odnese iz prodavnice je prilično beskoristan. Ako prodavac nije spreman da za razumnu cenu preveze Automobil, ili da odradi probne tablice onda treba razmisliti da li uopšte i hoće da vam proda vozilo i u kakvom je stanju isto.
  4. Naravno da ću uporediti ta dva vozila kada budem imao kompletno i izgrađeno mišljenje o Mondeu, recimo za jedno 2-3 meseca. FIAT Croma je bio u razmatranju ali kada smo ga pogledali porodično i kada me je Supruga pitala jel to: Karavan, Mini Van ili Limuzima, nisam znao odgovor . Liči na Mini Van i jeste mini van ali je manji u odnosu na Zafiru ili Scenika, a i sama koncepcija kabine sa onim čudnim položajem menjača i sedišta su me odvratile od Crome. Jednostavno nisam Mini Van tip. Naravno nemam ništa protiv AR 159 SW ali i to je probijalo buđžet(pa nisam ja neozbiljan ko Grčka ili Srbija, vezano za buđžet), tako da za sada upoznajem i zagledam sa Mondeom pa ću vam javiti moje utiske, Mondeo Mk3 2.0 tdci vs. Lybra LX 2.4 Jtd.
  5. Alfa 159 SW dizel, sa nekom prosečnom opremom godište 2006 pa naviše od 8000-11000€, ford sa solidnom opremom 2005 6000€. Hteo sam 159 tku ali jednostavno u buđžet od 6000€ se nije uklapala.
  6. Nije da neću da se družim, svaki problem i svako zapažanje vezano za ovu veliku marku ja ću gledati da vam prenesem. Ali pošto je više ne posedujem, sve manje ću biti to u mogućnosti. I da jednostavno ako neko danas želi Lancia vozilo staro 5-6 godina, on ne može jedno da kupi (osim ako ne računam mali Y). Delta je po mom mišljenju lepo, ekstravagantno, praktično i veoma kvalitetno vozilo ali je preskupo, dok naslednik Thesisa se čeka već godinama i ništa. Polovni Thesis nisam uzeo zbog veoma nezgodne palete motora, moje mišljenje je da je u njega moga da stane od 2004 neki 2.0 mJTD dizel kao što ima i benzinski motor. Jednostavno troškovi registracije i osiguranja posle par godina debelo preskaču uživanje u vožnji sa postojećim 2.4 ili 3.0 motorima. Kao što Audi i Mercedes imaju varijante ispod 2.0 mogla je i Lancia. I još što je veoma retko vozilo što povlači sa sobom veliku cenu održavanja i kupovine delova. Verujem da kao i većina ovde vlasnika Lancia imaju utisak da se Fiat ne trudi dovoljno, da to slavno ime dostigne pun potencijal.
  7. Prodao sam Lybru posle 5 godina druženja. Svaki dan je bio prijatan, udoban i lep sa autom koji sam posedovao. Prodao sam ga čoveku koji je srećan sa kolima koliko sam i ja bio. Što mi je bilo veoma važno kome ću prodati, a ne za koliko para. Hteo sam Deltu ali za sada je to van moga domašaja, sada sam u Fordu Mondeu koji nije toliko interesantan koliko noviji i skoro slično opremljen kao stara i dobra Lybra. My link Za sada toliko do Delte koju planiram za dve-tri godine. Sve najbolje i čujemo se.
  8. Crevo gornje stiglo od Dejana i zamenjeno. Adresa i telefon su OK treba zvati na onaj 064 broj. Lepo je savijeno ili ti "pasent" što bi rekli stari majstori. Cela gimnastika je koštala 20€.
  9. Evo ovako, crevo turbine kada pukne manifestuje se poprilicno crnim izduvom i nesto slabijim performansama. Kada sam to video ne znjuci da je crevo otisao sam ko majstora. Cim je majstor otvorio haubu rece mi zar ti ne cujes sistanje! He izgleda da sam ja malo nagluv. Priliko voznje turbina radi na velikim brojem obrtaja pojavljuju se zazori kroz koje prolazi malo ulja, kombinacija tog ulja, vazduha i ostalih faktora dolazi do pucanja creva. Treba ga menjati kada pukne, tj krene da curi malu ulja iz njega ili puno sisti. Novo je u delti gornje za Lybru 4700 din. Ja cu verovatno naruciti od ovog dejana ako ima vec mustru.
  10. Jeste i meni sve na kraju liči na dizne, znači sve si proverio: nigde ne gubi gorivo, dobro vuče ostaje, samo dizne. Promeni podloške i našteluj ih i sve bi trebalo da bude ok. Javi kako je prošlo.
  11. Inače su negde u UK dokoni naučnici vršili experiment na lapšem polu o njihovi utiscima prema Automobilima. Mada su sve redom bile za zelene male i roze auta jedini zvuk kola koji im je povećavao hormone sreće i zadovoljstva bio zvuk Maseratija Quatropotre .
  12. Što se tiče blicanja, ne vidim kako je upozoravanje drugih učesnika na postavljen radar na putu kršenje zakona ili ometanje sprovođenja istoga. Radar je tu preventivno valjda, kao i sve druge akcije Saobraćajaca na putu. PREVENTVNO to znači da svojim prisustvom upozore vozače na loš put, prisustvo pešaka, itd ako nekoga upozoriš blicanjem tvoj postuak se izjednačava sa njihovim u principu. Kada blicam ja inače ni ne znam kojom brzinom vozilo koje ide u susret se kreće, tako da ja ništa nisam ni ometao (čak sam im i pomoga ). Blicanje inače ne služi samo za to (radare, policiju) nego i za razna druga upozorenja: molim upalite svetla po mraku, klizav put ispred, rupe (krateri tj.), otada ti tablica od 4000din itd. I naravno treba biti solidaran na putu šta god je u pitanju, kao što treba biti solidaran i kada si i pešak i biciklista. I onako teško živimo i ovi nas kerovi maltertiraju na putu, samo još nemojmo biti solidarni i nismo daleko od naših rođaka na drvetu. Raštelovani farovi na našim ravnim putevima ma hajde ja se vozim svaki dan na moju žalost putem Inđija-NS farovi su mi u očajnom stanju pokušavam svaki mesec besplatno ih štelujem u AMSS ali jednostavno to je cirkus od puta još kada me zaustave Policajci u Inđiji i žele da mi naplate kaznu jel ne radi jedno svetlo. Profesionalno vozim oklopna kola, 3 tone čelika i odbojnika zamisli samo kada bih ja divljao na putu mogu kroz svaka kola da prođem kao kroz stiropor, zapamtite uvek ima i jači i brži. I na kraju samo polako i đentlmenski kako ide ona reklama: budimo ljudi, da ne bi smo bili biljke.
  13. Prvo pozdrav svim mojim forumašima, dugo se nismo videli imao sam nekih promena u životu ali auto još nisam promenio. Znači sve bitne stvari su iste . Što se tiče brave kao i svaki elektro-mehanički deo uglavnom prvo strada mehanički. Uđe voda, prljavština, korozija i pomrsi nam račune. Problem samoinicijativnog zaključavanja koji se poneka desi kod mene rešavao sam tako što otključam daaljinski a držim ruku na bravi kada se otključa brzo otvorim vrata i tako sam unutra \o/. Kada ste unutra ručno spustite sva vrata tj. zaključam ih ručno, zatim jedna po jedna i otključam to reši problem (hardverski resetujem sistem) . Kod mojih kola primetio sam da najveći problem pravi ona bravica na rezervaru, ponekad ona neće da se otključa pa daje signal i svim ostalim bravicama da ostanu zaključane. Rešenje je uglavnom u većini problema jeftino i mukotrpno skidanje čišćenje bravica i mom slučaju one na rezervaru.
  14. Ne bih da kažem da grejači nisu potrebni niti da isti nemaju funkciju ili slično nešto, ali pre par meseci sam bio sam u servisu i dotični konektori su bili raskačeni sa mog auta skroz . Tako sam dovezao Auto iz Nemačke i tako sam ga vozio jedno 3 godine. Neko je nešto čačkao i zaboravio da ušteka relej nazad. Naravno da ne valja paliti na hladno ali ja se dobro sećam da je automobil stajao celu noć na -25 i potom ujutru upalio bez ijednog problema. Moje je mišljenje ako neće da upali bez grejača još nešto verovatno nije uredu...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...