Jump to content
FAS Goran

skimyou

Members
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

About skimyou

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Lybra 1.9 JTD 85kw
  1. Majstor mi je iaključio kod. Ostala je lampica uključena na instrument tabli on je skinuo i stavio "čepić" na mjesto lampice, da ne svijetli inst.tabla. Da li je moguće da nije mogao da isključi kod od paljenja, a da se lampica isključi? Cijena popravke - 70e
  2. Koliko košta imobilajzer, ako je crkao, da li se može lako naći? To za kodiranje ključa se može vjerovatno relativno lako srediti
  3. Ćao svima. Moja lybra 1.9 neće da pali. Naime, juče i prekjuče verhla odlično, ali neće da upali. Razmišljao sam što je problem, da nije sa grijačima. Odšlepao sam auto do majstora i prijavio je grešku U1600, greška sa ključem. Resetuje grršku, ali čim proba da se startuje motor opet isti problem i ista greška. Imam rezervni ključ, ali je servisni, nema na sebi ni komande za otključavanje ni ništa. Ali uz ključ ima i jedan plastični dio kao fleškica, mali, ne znam da li je to za neki računar da se isključi alarm ili nešto, ne znam. Uglavnom, auto je kod majstora, ali bih za olio ako imate neku ideju šta bi moglo biti u pitanju?
  4. meni, rekao bih, nakon zamjene akumulatora i dalje dobro vergla. mada, iskren da budem, mozda ne mogu da primijetim razliku, posto ne znam kako vergla kada anlaser nije u potpunosti kako treba. da li je imao neko slicne simptome, svakako cu pogledati anlaser, da urade provjeru, moguce da je i to djelimicno problem.
  5. evo i moje nove informacije. probao da napunim akumulator, servis ga pripunio, testirao, kazu mora novi, ovaj bi mogao dva dana jos i opet bi se praznio, ne bi imao snage dovoljno. kupio novi aumulator, Tudor 77Ah, 760 startne snage, jutro rano probao, auto upalio, medjutim ne onako kako upali ljeti ili u toku dana zimi, kada mu nije prvo paljenje. Da li ima neko informaciju sta sada moze biti problem, jer je problem akumulatora rijesen. auto ne trosi ulje, ima dobru snagu, lampice od grijaca ne trepere....dakle, problem je verglanje prilikom prvog jutarnjeg starta, eventualno, ukoliko ga ne startujem ujutro, problem se javi uvece, kada probam prvi put da startujem auto. Problem je poceo da se javlja samo od sada kada je hladno (posljednji mjesec)
  6. ok, najbolje je da tako probam. Sinoć sam zvao druga da testira, sa njegovim autom, dovezao kola, prikačuili kleme, jer mi je prvo pao na pamet akumulator pa sam htio da ga testiram kad je hladan. Zakačili kleme, on jeste verghlao 2-3 sekunde, ali je startovao odmah. Da li to daje neki dodatni doprinos priči?
  7. u servisu su mi rekli da je akumulator ispod 50% kapaciteta, ali meni je pitanje da mozda nije još nešto, jer ne znam šta bi moglo da se manifestuje ovako. svakako razisljam i da anlaser pogledaju. Možda je neko imao ovakve simptome, a da je onda utvrđeno nešto drugo?
  8. evo da se i ja nadovezen na pricu, treba mi savjet. naime, prosle zime su poceli problemčići na nižim temepraturama, akumulator se ispraznio jednom skroz, ali kako je počelo ljeti radi perfektno, startuje motor normalno, bez bilo kakvih problema. međutim, počeli opet hladniji dani i jutarnje prvo paljenje vergla. Duže, čak dva- tri puta pokušavam, dok startujem a motor kao da se muči, odnosno vergla, ali mu uvijek malo fali da startuje. kada ga staertje prvi put, odmah isključim auto, posle 10 sekundi i drugi put startuje odlično. i tako u toku cijelog dana, dok ga ne ostavim 7-8 sati, kada padne mrak i kada opet zahladi, prvo startovanje opet isti problem... Danas gledao na nekom apartu u servisu BMWa?? akumulator, kapacitet ispod 50%, ostala poruka da je neupotrebljiv...! Sada razmišljam, simptomi mogu biti kao da je akumulator, međutim, šta može biti još u pitanju? Lampice grijača su ok, ne uključuju se, alternator je servisiran nedavno.
  9. Cao svima. vlasnik sam lybre jtd vec nekolike godine (5) i jako sam zadovoljan vozilom, sa svakog aspekta. u posljednjih godinu dana sam poceo da "mjerkam" Thesis jtd, a s obzirom na to da ih ima malo po putevima, odnosno malo na ovom forumu, ne mogu pronaci vise informacija. interesuje me misljenje vlasnika i upucenih u ovaj model o: - pitanju kvaliteta automatskog mjenjaca i odnos predjene kilmetraze i ocuvanosti automatike, da li postoji neko pravilo? vjerujem da su automatski mjenjaci na Thesisu odlicni, ali pretpostavljam da se radi samo o modelima koji su presli ispod 80-90 hiljada, jer sam negdje citao da su oko 150 hilj. vec losi i da postoji velika mogucnost da se kvare. Kako se moze (ako uopste moze) provjeriti stanje mjenaca kod Thesisa? - drugo pitanje koje mi je jako vazno je potrosna, po gradu, a primijetio sam da postoje 3 modela - 150,175, i 185 ks. Ne znam kakva je razlika u potrosnji, ali mislim da ovaj od 150 ks ide sasvim zadovoljavajuce i da ima dovoljno snage. Na nekim forumima sam citao da potrosnja po gradu ide od 9l do 12l, ali isto je velika razila izmedju te dvije cifre. Pretposltavljam da ako ima i automatski mjenjac da je potrosnja sigurno litar veca nego sa manuelnim mjenjacem. Hvala na odgovorima.
  10. jutros sam startovao motor bez bilo kakvih problema.. Juce ujutro takodje. Da li da ga vodim na dijagnostiku ili da probam kod mehanicara, mada ne znam na sta da obrati paznju? Moze li biti pumpa od nafte ili mozda neki relej?
  11. mijenjao sam i filter nedavno. Mada, u pravu si, to mi se nije desavalo prije zamjene filtera...ali auto nekada pali potpuno uredno, a nekada ne, to mi je simptomaticno. Ne znam koji dio moze biti problematican
  12. da se nadovezem na ovu temu, da ne bih otvarao novi topic. Nesto u posljednje vrijeme imam probleme sa paljenjem, koji su poceli prije nove godine. Bio sam siguran da je akumulator, medjutim, izgleda da nije, cim se ponekad auto ukljuci bez problema. U pitanju je lybra 1.9. jtd. Simptomi: Desava se ponekad ujutro ili uvece (svako drugo jutro ili vece ako ga tok dana nisam vozio recimo) da pocne da vergla normalno, vergla i do 10 sekundi, tek onda startuje motor. Imam osjecaj da se u tom verglanju "muci", jer kao da mu malo fali da startuje, jer malo prilikom verglanja u nekom moemntu "ubrza" rad kao pred normalno startovanje, ali jednostavno nece...otprilike, da priblizim simptome, kao kada auto ostane bez goriva, veergla, ali nece da pali. Interesantno je jos i da neko jutro motor startuje posle 2 okretaja, a neko jutro mu treba i do 15 sekundi, nakon cega ja odustanem od verglanja i pozovem taksi. Svi servisi se rade uredno, normalno vozim auto. Lampice grijaca ne svijetle, pretpostavljam da su grijaci u redu. Spoljasnja temperatura je recimo 8 stepeni.
  13. za poziciju zaboravi. Alternativa - eksterno led svijetlo - 20tak eura. Ili, ako vec hoces sve u jednom, projektor bi-xenon pa onda prostor ya dugo svjetlo koji ostaje se moze iskoristiti za dnevno svjetlo, sa H7 LED sijalicama.
  14. vazo, hvala, moracu da nadjem one 3 ``tacke`` za ozracivanje pa da probam...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...