Jump to content
FAS Goran
kiper

Fiat Punto mk.2 1.9 JTD - povećana potrošnja ulja

Recommended Posts

Onda da cekam platu i ponovo da skinemo glavu pa sta bude. A jel treba da menjamo i dihtung glave posto smo ga menjali sad kad smo glavu skidali pre 2000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugara na astri 1.9cdti 120ks zezala bosch pumpa, reparirana kao sve ok, primeti auto trokce, trosi gorivo, lose vuce, baca u safe mode, svasta su pregledali da bi na kraju ustanovili da je bosch pumpa, prvo je bosista pokusao da se opravda, kao napuklo kuciste, nije do njega, on je svoje odradio.

Posle malo natezanja skine majstor za dz I bosista ponovo reparira za dz I sve ok, a hteli ponovo da naplate :)

Tako da vrlo je mpguce da je do glave ili gumica jer I najboljima se moze provuci neka greska.

Samo da ti ne bacas pare na gluposti jer neciji ego ne prihvata mogucnost da je pogresio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, coa565 said:

Onda da cekam platu i ponovo da skinemo glavu pa sta bude. A jel treba da menjamo i dihtung glave posto smo ga menjali sad kad smo glavu skidali pre 2000 km

Dihtung menjas obavezno bez obzira koliko je presao.:rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vagenovac said:
Samo da ti ne bacas pare na gluposti jer neciji ego ne prihvata mogucnost da je pogresio.


Najteži deo u celoj priči sa majstorima je upravo taj "EGO"!
Ali sa jedne strane staviti potrošen novac, živce, vreme a sa druge strane majstorov ego....... Računica je jasna.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima raznih majstora isto tako i musterija, nego me zanima to ulje u aspuhu jel bilo zivo ne sagorelo ulje ili onako vise lepljivo kao smola?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise kao samo tackice lepljive neke nije nikako zivo ulje. 

Auto se trenutno nalazi u selu brzece u podnozju planine kopaonik :lol:

2 hours ago, werp690 said:

Jel radjen hidrotest glave kada su menjane gumice i vodjice? Svakako ne gine ponovno skidanje...

Da radjen je hidro test i mislim da su mi naplatili 15-20 evra

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto sada kada mi je ulje na minimumu auto vise ne dimi. 

Sta to moze da bude. 

Sad kad bude plata 2-3 skinucemo glavu ponovo ali nesto kontam da ce na kraju da ispadne da kupujem drugi motor. 

Za kolko ima jtd da se nadje

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/30/2018 at 12:08 PM, coa565 said:
A zasto sada kada mi je ulje na minimumu auto vise ne dimi.  Sta to moze da bude. 

Sad kad bude plata 2-3 skinucemo glavu ponovo ali nesto kontam da ce na kraju da ispadne da kupujem drugi motor. 

Za kolko ima jtd da se nadje

Još jednom nisam mehaničar.Na mom fordiću, benzinac, isto tako, mada on ne potroši ulja skoro ništa, s obzirom da je u 30toj, jedva 500g od zamene do zamene, i to optima ulje ,ali kada je na maks ulje, malo dimi kada je vreo na leru, na auspuh, ja to pripisijem ili hidro podizačima, ili karikama, ili sagorelim dihtunzima, i ne obraćam pažnju, ali u kolonama koje stoje vidim da se prozori zatvaraju iza mene...
U krajnjem slučaju možda je i glava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidiš, sviđa mi se ova konstatacija, ovo je odlično zapažanje, neočekivano, a vrlo moguće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm ima tu logike, ako je kraca sipka onda vise ulja mora da se sipa da bi bio na max i onda mu taj visak smeta i naravno da ce da ga trosi. 

Kako to da ispitam, jel moze neko ko ima isto jtd da izmeri svoju sipku pa da mi javi mnogo bi mi znacilo. 

Evo slike creva od turbine i iberlaufa. 

Sve sam vratio kako fabricki treba da bude i iberlauf i odstopovao egr ventil. 

DSC_2261.JPG

DSC_2269.JPG

DSC_2268.JPG

DSC_2265.JPG

DSC_2264.JPG

DSC_2263.JPG

DSC_2262.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko ko ima punta istog kao ti izmeri sipku od vrha do pocetka plasticnog dela ili od max do plasticnog dela, kako vec hoce samo da se zna kako je mereno pa uporedis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapazanje u vezi sipke za merenje ima smisla mada da je nivo stalno bio preko maximuma ceo motor bi bio masan-deklovi,semerinzi itd,videlo bi se to sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino mi mastilo pomalo izmedju motora i menjaca ovako sto se ostalog tice suvo ko barut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce hoce taj semering da popusti kad ima viska ulja,ti bi bio car kad bi to bilo u pitanju.:mellow:Vidi negde u prodavnici kolika je duzina sipke ili mozda ima ne netu.Mozda eventualno da istocis ulje iz motora pa da vidis kolicinu i nadjes podatak koliko ulja ide u motor.B)

Edited by petarcirjanic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da kod tebe treba da bude 650mm,ali javice se vec neko ko ce sa sigurnoscu da kaze...To sam iskopao sada na Ebay.u..Kucaj Punto 1.9jtd oil dipstick pa pogledaj

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledajte ovaj zanimljiv video sta se desava kad u leru dajem gas a ovo odakle izbacuje dim je cev od izduvne grane sto ide do egr ventila

Na snimku se cuje kako auto zaprpori na trenutak pa primi gas kao da dizna baci kap umesto maglu

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je samo sto ovoga puta nisam isao na neku znacajnu nizbrdicu vec je pre toga auto radio u mestu. 

Gde moze da ide ovo crevce sa slike, ide iz turbine i nigde nije obodeno vec visi ovako. 

DSC_2270.JPG

645 mm duzina sipke to nije veliko odstupanje tako da verovatno nije ni to upitanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti od overbost ventila ali onda ne bi ukljucivao turbinu ili mozda za slivanje ulja iz izlaza sa turbine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...