coa565 10 Posted March 29, 2018 Onda da cekam platu i ponovo da skinemo glavu pa sta bude. A jel treba da menjamo i dihtung glave posto smo ga menjali sad kad smo glavu skidali pre 2000 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 29, 2018 Drugara na astri 1.9cdti 120ks zezala bosch pumpa, reparirana kao sve ok, primeti auto trokce, trosi gorivo, lose vuce, baca u safe mode, svasta su pregledali da bi na kraju ustanovili da je bosch pumpa, prvo je bosista pokusao da se opravda, kao napuklo kuciste, nije do njega, on je svoje odradio. Posle malo natezanja skine majstor za dz I bosista ponovo reparira za dz I sve ok, a hteli ponovo da naplate Tako da vrlo je mpguce da je do glave ili gumica jer I najboljima se moze provuci neka greska. Samo da ti ne bacas pare na gluposti jer neciji ego ne prihvata mogucnost da je pogresio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 29, 2018 28 minutes ago, coa565 said: Onda da cekam platu i ponovo da skinemo glavu pa sta bude. A jel treba da menjamo i dihtung glave posto smo ga menjali sad kad smo glavu skidali pre 2000 km Dihtung menjas obavezno bez obzira koliko je presao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7021 Posted March 29, 2018 2 hours ago, vagenovac said: Samo da ti ne bacas pare na gluposti jer neciji ego ne prihvata mogucnost da je pogresio. Najteži deo u celoj priči sa majstorima je upravo taj "EGO"! Ali sa jedne strane staviti potrošen novac, živce, vreme a sa druge strane majstorov ego....... Računica je jasna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted March 29, 2018 Jel radjen hidrotest glave kada su menjane gumice i vodjice? Svakako ne gine ponovno skidanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 29, 2018 Ima raznih majstora isto tako i musterija, nego me zanima to ulje u aspuhu jel bilo zivo ne sagorelo ulje ili onako vise lepljivo kao smola? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted March 29, 2018 Moze jedno pitanje....gde se nalazi ovaj auto?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 29, 2018 Vise kao samo tackice lepljive neke nije nikako zivo ulje. Auto se trenutno nalazi u selu brzece u podnozju planine kopaonik 2 hours ago, werp690 said: Jel radjen hidrotest glave kada su menjane gumice i vodjice? Svakako ne gine ponovno skidanje... Da radjen je hidro test i mislim da su mi naplatili 15-20 evra Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 30, 2018 A zasto sada kada mi je ulje na minimumu auto vise ne dimi. Sta to moze da bude. Sad kad bude plata 2-3 skinucemo glavu ponovo ali nesto kontam da ce na kraju da ispadne da kupujem drugi motor. Za kolko ima jtd da se nadje Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 30, 2018 Mani se drugog motora prvo vidi št je sa ovim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted March 30, 2018 On 3/30/2018 at 12:08 PM, coa565 said: A zasto sada kada mi je ulje na minimumu auto vise ne dimi. Sta to moze da bude. Sad kad bude plata 2-3 skinucemo glavu ponovo ali nesto kontam da ce na kraju da ispadne da kupujem drugi motor. Za kolko ima jtd da se nadje Još jednom nisam mehaničar.Na mom fordiću, benzinac, isto tako, mada on ne potroši ulja skoro ništa, s obzirom da je u 30toj, jedva 500g od zamene do zamene, i to optima ulje ,ali kada je na maks ulje, malo dimi kada je vreo na leru, na auspuh, ja to pripisijem ili hidro podizačima, ili karikama, ili sagorelim dihtunzima, i ne obraćam pažnju, ali u kolonama koje stoje vidim da se prozori zatvaraju iza mene... U krajnjem slučaju možda je i glava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr Sidious 156 Posted March 30, 2018 Da l ti je originalna sipka. Da nisi sipao vise ulja nego sto je potrebno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted March 30, 2018 Vidiš, sviđa mi se ova konstatacija, ovo je odlično zapažanje, neočekivano, a vrlo moguće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 30, 2018 Hm ima tu logike, ako je kraca sipka onda vise ulja mora da se sipa da bi bio na max i onda mu taj visak smeta i naravno da ce da ga trosi. Kako to da ispitam, jel moze neko ko ima isto jtd da izmeri svoju sipku pa da mi javi mnogo bi mi znacilo. Evo slike creva od turbine i iberlaufa. Sve sam vratio kako fabricki treba da bude i iberlauf i odstopovao egr ventil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr Sidious 156 Posted March 30, 2018 Neko ko ima punta istog kao ti izmeri sipku od vrha do pocetka plasticnog dela ili od max do plasticnog dela, kako vec hoce samo da se zna kako je mereno pa uporedis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 30, 2018 Pa ko je voljan da izmeri Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 30, 2018 Zapazanje u vezi sipke za merenje ima smisla mada da je nivo stalno bio preko maximuma ceo motor bi bio masan-deklovi,semerinzi itd,videlo bi se to sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 30, 2018 Jedino mi mastilo pomalo izmedju motora i menjaca ovako sto se ostalog tice suvo ko barut Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 30, 2018 (edited) Moguce hoce taj semering da popusti kad ima viska ulja,ti bi bio car kad bi to bilo u pitanju.Vidi negde u prodavnici kolika je duzina sipke ili mozda ima ne netu.Mozda eventualno da istocis ulje iz motora pa da vidis kolicinu i nadjes podatak koliko ulja ide u motor. Edited March 30, 2018 by petarcirjanic Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 30, 2018 Dal ista na punta d i jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted March 30, 2018 (edited) Mislim da kod tebe treba da bude 650mm,ali javice se vec neko ko ce sa sigurnoscu da kaze...To sam iskopao sada na Ebay.u..Kucaj Punto 1.9jtd oil dipstick pa pogledaj Edited March 30, 2018 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 30, 2018 Pogledajte ovaj zanimljiv video sta se desava kad u leru dajem gas a ovo odakle izbacuje dim je cev od izduvne grane sto ide do egr ventila Na snimku se cuje kako auto zaprpori na trenutak pa primi gas kao da dizna baci kap umesto maglu Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 30, 2018 Baca plavi dim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 30, 2018 Tako je samo sto ovoga puta nisam isao na neku znacajnu nizbrdicu vec je pre toga auto radio u mestu. Gde moze da ide ovo crevce sa slike, ide iz turbine i nigde nije obodeno vec visi ovako. 645 mm duzina sipke to nije veliko odstupanje tako da verovatno nije ni to upitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 30, 2018 Moze biti od overbost ventila ali onda ne bi ukljucivao turbinu ili mozda za slivanje ulja iz izlaza sa turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites