maky985 0 Posted December 12, 2011 e ovako danas mi je majstor ocistio step motor,bio je dosta cadjav ali ler opet luduje,padne na 600 pa skoci na 1000 i onda padne na 800.mada auto bolje vuce posle ciscenja ali problem nije resen.sta jos ciniti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted December 12, 2011 Trebao ti je odmah proveriti i ocistiti i klapnu gasa jer i to moze da utice na nemiran rad i na samu vucu.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44458 Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted December 12, 2011 (edited) ja sam njemu ostavio kola i otisao da popijem caj(mnogo sam bolestan) i kaze da ga je skinuo sa auta i cistio na stolu sa nitro razredjivacem...malo se oseti i na vuci kao sto ti kazes.sutra teram punta na servis pa cu mu reci da i to ocisti.p.s. da ne bi bilo zabune ovaj problem imam na bravcu ne na puntu Edited December 12, 2011 by Djomla85 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted January 22, 2012 Tema jeste starija ali verovatno će je neko citati. Zapravo nije niko pominjao da posle bilo kakve intervencije bi bilo poželjno reset racunara i vožnja u različitom režimu pogona. Pun gas srednji gradska vožnja. Tada se novi parametri integrišu u sistem i trebalo bi da nema problema sa glupostima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted January 23, 2012 Ja sam imao problem na 1.2 16v 2001 oko šetanja lera visok,nizak varira non stopČistio sam klapnu i svu prateću mehaniku i elektroniku uz ceo sistem doziranja vazduha. Ima jedna stvar na koju posebno morate da obratite pažnu: KLAPNA. Ako se ona skida iz razloga čišćenja celog sistema mora i da se našteluje tako da u potpnosti steper dok iščitava poziciju u kojoj se ona nalazi ,mogao kasnije da je zatvori i zbog niske temperature motora,da klapnu otvori. Ako je klapna loše naštelovana,udaraće u telo usisnog sistema i tako kompjuter dobija lošu sliku o stanju tj. poziciji leptira.Na gornjoj slici se vidi klapna ili leptir gasa i na njemu dva toreksa T15 za odvrtanje. Ta dva toreksa popustiti maksimalno.Na sledećoj slici se vidi zakretanje zubčanika u smeru koji pokazuje strelica. Zakrenuti zubčanik toliko da klapna u potpunosti zatvori usis. Zubčanike ne pustati dok ne stegnete toreks T15 Šrafove.Operacija podešavanja klapne je završena. Sve očišćeno vratiti na svoje mesto lepo dotegnuti.Srećno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanns128 1 Posted February 24, 2012 Poz svima.Jel ima neko iskustva sa novim step motorima iz ap sporta cena 2900 jel valjaju i kako su se pokazali pitam jel treba da ga menjam pa sad uzeti polovan ili nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted February 27, 2012 evo mene ponovo...danas jedva odvezem bravca do praone...znaci ne prima gas nikako,stisnem gas a ono ko tomo vinkovic ide...obrtaji variraju...onda sam stao na par min i kada sam upalio auto isao je normalno...vuce ko blesav,dobro stim da obrtaji variraju...sta moze biti uzrok sto tako lose vuce i onda odjednom proradi...kablovi?bombina?klapna je ciscena,dizna jedna promenjena...moram da naglasim da je auto stajao nekih 20-tak dana uz povremena paljenja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 27, 2012 Ja sam imao problem na 1.2 16v 2001 oko šetanja lera visok,nizak varira non stopČistio sam klapnu i svu prateću mehaniku i elektroniku uz ceo sistem doziranja vazduha. Ima jedna stvar na koju posebno morate da obratite pažnu: KLAPNA. Ako se ona skida iz razloga čišćenja celog sistema mora i da se našteluje tako da u potpnosti steper dok iščitava poziciju u kojoj se ona nalazi ,mogao kasnije da je zatvori i zbog niske temperature motora,da klapnu otvori. Ako je klapna loše naštelovana,udaraće u telo usisnog sistema i tako kompjuter dobija lošu sliku o stanju tj. poziciji leptira.Na gornjoj slici se vidi klapna ili leptir gasa i na njemu dva toreksa T15 za odvrtanje. Ta dva toreksa popustiti maksimalno.Na sledećoj slici se vidi zakretanje zubčanika u smeru koji pokazuje strelica. Zakrenuti zubčanik toliko da klapna u potpunosti zatvori usis. Zubčanike ne pustati dok ne stegnete toreks T15 Šrafove.Operacija podešavanja klapne je završena. Sve očišćeno vratiti na svoje mesto lepo dotegnuti.Srećno!Ja kad sam cistio leptir primetio sam da ne zatvara u potpunosti. Nisam dirao torexe i tako sam i ostavio posto nema nikakvih problema u radu pa me zanima da li bi trebalo da skinem opet pa da ga "nastelujem" kao sto je objasnjeno i da li je moguce da zbog toga dobija vise vazduha i da nece da upali iz prvog ujutru?evo mene ponovo...danas jedva odvezem bravca do praone...znaci ne prima gas nikako,stisnem gas a ono ko tomo vinkovic ide...obrtaji variraju...onda sam stao na par min i kada sam upalio auto isao je normalno...vuce ko blesav,dobro stim da obrtaji variraju...sta moze biti uzrok sto tako lose vuce i onda odjednom proradi...kablovi?bombina?klapna je ciscena,dizna jedna promenjena...moram da naglasim da je auto stajao nekih 20-tak dana uz povremena paljenja...Da je nesto do struje cimao bi i trokirao, verovatno nije lepo ocistio step motor. Neko je pre mene skidao na mom autu i skoro pa ga je unistio, izgrebao je necime one grafitne trake skroz, kad sam video mislio sam da mi ne gine da kupujem nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted February 28, 2012 (edited) cekaj jel nije step motor uliven?on je meni samo ocistio leptir gasa jer kao step motor se ne moze skidati...danas sam dobio broj od nekog majstora sto radi fiat vozila i on kaze da je to neki problem u elektronici,moram mu ostaviti kola da ih proba ugrejana,pa onda ujutro kad su hladna,pa dijagnostika pa ne znam ni ja sam sta sve ne...eo na primer sada sam upalio kola i rade normalno.kakav problem u elektronici moze da bude?da kada tako lose radi gas prima kao u stepenima,zatrzava,cak ni preko 3000 obrtaja nece da vuce... Edited February 28, 2012 by Djomla85 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted February 28, 2012 Imate li uključenu MIL lampicu i šta kaže dijagnostika? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gaga1 0 Posted March 22, 2012 (edited) Pri paljenju Fiat brave 1.6 16 v kada je hladna ler gas je na oko 1400 obrtaja.Kada se auto zagreje broj obrtaja pada na 800, ne retko i ispod 600 obrtaja i auto se gasi.To je posebno problem u gradskoj voznji. Na autu je uradjen veliki servis.Pored toga zamenjeni su i stavljeni novi delovi: kuciste sa step motorom i senzorom leptira ler gasa, senzor temerature, bobina, kablovi, svecice.Auto se isto ponasa. Na dijagnostici prijavljuje po recima elektronicara gresku koja se ne moze identifikovati. Lampica sve vreme blinka.Molim da mi neko upucen u problem ove vrste da savet ili me uputi na resenje problema. Unapred sam zahvalan. Edited March 24, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
vandu 37 Posted March 22, 2012 Meni je treptala ECU lampica kad su mi bile prljave dizne i gusio se pri dodavanju gasa. Ali javlaji su se tad i drugi problemi, tako da nisam 100% siguran. U svakom slucaju, ciscenje dizni ne kosta mnogo a zna da preporodi auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gaga1 0 Posted March 22, 2012 U pravu si, ali u ovom slucaju nije to jer sam i dizne cistio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted March 23, 2012 Da li je ciscen leptir (klapna) gasa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted March 23, 2012 Testiraj vozilo,uradi dijagnostiku centrale motora pa ces videti sta je ako ima neku gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja342 7 Posted April 14, 2012 ja imam fiat brava 1.6 16 v i meni varira gas na benzinu,ponekad na plin.i na benzinu se gasi. cissenje dizne i leptir.ponekad se cuju manje explozije kad upalim,a pri dodavanju gasa se gusi. u servisu mi rekli da je najverovatnije otisla klapna ler gasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted April 14, 2012 @Nemanja342,Klapna može samo mehanički da se ošteti. Ti imaš problem povratne detonacije koja nije dobra. Ako ti pri paljenju detonira,plinski sistem ne zatvara dobro,te u tom smeru treba tražiti kvar.To što se na benzinu gasi,moguće je da problem prestavlja upravo loše dihtovanje plina,koji se u radu motora zajedno ubacuje sa gorivom,tj. zatrpana ili previše bogata smeša.Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja342 7 Posted April 14, 2012 (edited) u voznji prebacim na benzin i lepo radi,cim ocnem da kocim gasi se,i ne detonira pri paljenju,vec kad upalim i dajem gas. gas prima samo ako ga turiram,na leru se ugasi odmah Edited April 14, 2012 by Nemanja342 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Neshone Posted April 18, 2012 e pa prijatelji ostarili nam mezimci... vremenom primecujem sve vise i vise ljudi na ovoj temi... mene ovaj problem prati dugo i nikako da ga zalecim u potpunosti... procitao stranice i stranice tema, savetovao se sa x ljudi, majstor ne ume da da dijagnozu.u poslednjih 6 meseci menjane svecice, dve dizne, ciscene dve dizne, ciscen leptir i step motor i ovaj problem nikako dugorocno da resim. desi sa nakon neke od stavki da se smiri na neko vreme, ali se ubrzo opet vremenom povrati u prvobitno stanje. najduze je trajalo nakon ciscenja dve dizne i promene dve koje su riknule.sve u svemu uopste me ne raduje rad od preko 2000 obrtaja ubrzo nakon paljenja koje traje i nakon 5 minuta voznje, opasno variranje u leru dok je zagrejan, cak u nekim trenucima toliko padne da pri okretanju volana uspe i da se ugasi... u poslednje vreme je krenuo i da stuca prilikom kretanja u brzini bez dodavanja gasa.za koji dan idem kod majstora na servis pa sam odlucio da stavim polovan step motor da vidim kako ce da se ponasa.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted April 18, 2012 Neshone,šta kaže dijagnostika? Proveri davač temperature,ili ti senzor temp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Neshone Posted April 22, 2012 za koji dan idem kod majstora na servis pa sam odlucio da stavim polovan step motor da vidim kako ce da se ponasa..na zalost, agonija se produzava do daljnjeg. sa ispravnim step motorom nema nikakvog pomaka, cak i nakon ponovnog ciscenja dizni se nije mnogo popravio rad.Neshone,šta kaže dijagnostika? Proveri davač temperature,ili ti senzor temp.bio sam na dijagnostici nakon servisa i tamo pokazuje gresku na lambda sondi, medjutim ustanovljeno je da duva na izduvnoj grani, pa je ostalo da to sredim jer mozda zbog toga prijavljuje gresku, pa da se ponovo nakaci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
laserjet 0 Posted April 24, 2012 Da li je proverena instalacija na liniji ECU - usisna grana? Imao sam ovakav problem na svom bravu i upravo je u instalaciji bio problem. U mom slučaju, nije bilo grešaka na dijagnostici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted April 25, 2012 Skini kleme sa akumulatora na 5 min pa probaj onda kako ide Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja342 7 Posted April 26, 2012 (edited) danas bio kod majstora,rekao da su najverovatnije dizne i da izgleda da jedna ne radi,a senzor temperature kada otkaci,prima gas bez gusenja,na plinu i dalje radi super.zakazana dijagnostika i ciscenje dizni,pa da vidimo sta dalje Edited April 26, 2012 by Nemanja342 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted April 27, 2012 Rekoh ti da pogledaš senzor temperature. Pogledaj vrednosti otpora dizni,senzora temperature i premeri ako barataš instrumentom za merenje otpora. Ako ti trebaju vrednosti,poslaću ti. pozzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites