bravahsx 0 Posted June 19, 2010 hvala u svakom slucaju na savjetima,više nije stvar sto mi smeta kvar, OVO JE SADA POSTALO LIČNO-IZMEĐU MENE i BRAVE:) pa makar motor zamjenio komplet:)golf me tako jedan j..avo i šutno sam ga na otpad,nek smrdi:)pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted June 19, 2010 Jesi li probao sa start sprejom da naprskas malo po usisnoj grani skroz do bloka,pazi da ne napravis pozar.Mozda ti vuce fals vazduh ili neki ventil za dovod goriva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted June 19, 2010 Jeste li problai da popustite sajlu gasa i da naprskate WD-om? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 19, 2010 Ovo sr**e me je zaj******o šta je ovo gore na slici?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted June 19, 2010 To ti je dihtung od usisne grane od jednog cilindra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 19, 2010 EVO DA NE ODGOVARAM SVIMA POSEBNO NAPISAT CU PONOVO KOJI SU SIMPTOMI I STA SAM SVE RADIO:prilikom voznje jednostavno nekad zaglavi i radi na 1200-2000 ortaja. 60% vpznje radi normalno.uvijek pocne zezat u voznji,cesce uzbrdo i nizbrdo,nikad se ne gasi.kad radi normalno radi kao sat 850 rpm, mogu mu radit sta hocu on stoji na 8501. 2 puta dijsgnostika-OVLASTENI FIAT SERVIS (nema gresaka)2. 2 nona step motora mjenjana3. ciscen leptir i klapna4. ciscen cijeli sistem5. mijenjano komplet usisno grlo sa stepom i potenciometrom6. stavljene nove ngk svijecice7. pojačana masaa na ecu8. mijenjan senzor temperature razhladne tecnosti-termo davač9. sajla gasa prekontrolisana,opustena, sve normalno10. ociscena i nova leptir klapna sa motorem11. ne cuje se nigdje da falša zrak12.u fiatovom servisu kazu da imaju najnoviju fiatovu aktivnu dijagnostiku i da bi u slucaju bilo kakvog prekida ili kvara na el.instalacijama ili nekom senzoru to pokazalo.ili npr da komp nije ok te zapamtilo gresku13.pitao sam za lambdu i map, rekli su mi da bi komp zapamtio grasku da je imaovdje jedino mi moze pomoci neko kome je neka gluparija bila pa da je otkrio, npr nesto na mehanici , neki luft ili sl.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 19, 2010 To ti je dihtung od usisne grane od jednog cilindra.imas li slucajno sliku negdje, gdje mogu da iskljucim lambda sondu?? da probam bez nje, da vidim kako se ponaša, ne znam gdje se iskljucuje konektor ni gdje se nalazipozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted June 20, 2010 Imas dve lambda sonde jedna je ispred a druga iza katalizatora.Ova prva ti je na izduvnoj grani a druga negde kod auspuha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 20, 2010 Pozdrav svima,evo danas sam izgleda pronasao o cemu se radi, bar se tako nadam,da ne ureknem,danas mi je zakuco na 2000 obrtaja u leru, stao sam i zavukao ruku među kablove i crijeva koji se nalaze iza ECU, ima mjesto na kojem dolaze kablobi sa mnogih strana i spajaju se u jedno debelo crijevo, kako to diram tako dolazi do promjena, eh sad da li je do neke žice ili sam neki drugi dio(npr.)crijevo dirao prilikom toga, ne znam. sutra moramo sve rastavit i ispitat.samo ima li neko odgovor, ako je npr. i dolazilo do gubitka kontakra na nekoj žici u instalaciji, zsšto to komp nije registrovao i ocitao prilikom dijsgnostike?nakon sto sam malo dole gurao kablove rukama i smirio obrtaje, obisao nekoliko krugova i baš divljao, ali radi ko švajcaraski sat.puno pozdrava Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 20, 2010 pozdrav,opet mi je veceras zaglavio na 1500 rpm, i opet sam stao sa autom,otvorio haubu,povukao malo kablove koji vode sa plusa akumulatora na dole i vratiše se obrtaji na normalu, i ide sve normala, Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 20, 2010 a sta sam ti ja reko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 20, 2010 ...zasto dijagnostika nista ne kazuje? to me zanima strašno, jer imaju u fijatovom servisu najnoviji software i interface,Da li mi možeš reći, mogu li sam poskidati instalaciju i to rješiti,razumijem se dovoljno u elektroniku, da mogu ispitati ispravnost žica, ima li otpora kakvih i sl...sta je tebi tačno bilo?jesu li tebi konstantno varirali ili povremeno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 20, 2010 kako mu dune nekad ne pa nekad smara nije bilo pravila tj.kako se u datom trenutku zica namestila,meni je tacno bilo to da je zica koja daje signal na potenciometar gasa,nasli sta je isekli je prevezali i od tad kao rukom odneseno prodao sam auto poznatom kupcu i on nema tih problema takodje a sto se dijagnostike tice jako je tesko da ona prikaze jer ona uglavnom navodi na moguce probleme a ne na tacan pšroblem a to najnoviji softver zajebi jer je bravo,brava i marea prestala 2002 da se proizvodi sto znaci da od tad nije radjen nikakv novi softver pre ce mozda starija dijagnostika da pokaze nego neka novija Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 20, 2010 da upravu si. evo sad sam sa prijateljem pricao, sutra cemo svu instalaciju poskidat pa provjerit, i usput sva crijeva jos da pregledamo,zao mi stvarno prelijep je auto a sutra bih ga prodao koliko me nervira Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 20, 2010 ma tako sam i ja mislio pa kada sam resio navozao sam se lepo dok ga nisam prodao ,samo lagano kreni od pocetka redom i neka bude upaljen da bi primetio razliku u radu motora pri pomeranju zica,a ti mrdaj jednu po jednu ima ih puno ali tebe zanima onaj snop sto ide od ecu-a ka usisnoj grani Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 21, 2010 da da ima debeli snop od ECU(ecu je ono u metalnom kučištu lijevo od akumulatora??), i taj debeli snop se onda račva na nekoliko različitih strana, na džekovehvala jos jednom drug mnogo Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 21, 2010 nema na cemu samo resi problem iz iskustva znam kako ti je,narocito obrati paznju na zice koje vode do step motora i potenciometra gasa ali kreni redom pa polako Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 21, 2010 ok hvala, reci mi da slucajno nemaš negdje sliku šematski prikaz instalacija, al da je dobra rezolucija, ne mogu nigdje na googlu naći, da znam barem gdje je koji senzor na motoru, Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 21, 2010 ok nista,hvala u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted June 21, 2010 Izguglaj service manual za Fiat Bravo tamo imas komplet semu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 21, 2010 Imaju linkovi kod nas:User Manual-i i dijagnosticki podaci za Fiat/Lancia automobileA, ovde su linkovi za Fiat Bravo service manual:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37216&view=findpost&p=625851 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 21, 2010 hvala, evo danas idem u akciju:)pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 21, 2010 Problem riješen!!!!!! Jupiiiiiii :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Drug i ja uzeli alat, unimer, potrebne sprejeve i u akciju, sve i jednu žicu i sve ijedan džek ispitali i sve je bilo ok.Ipak smo sve našpricali kontakt sprejom, sastavili instalaciju.Upalili auto i cijeli dan se vozili, radi ko Švicarski sat...nevjerovatno, ali radi kao Doksa.Sumnjamo na dva problema:1.ili je neka konekcija bila oksidirala pa pravila otpor.2. sajla gasa je isla preko konektora za napajanje senzora, moguce da se naslanjala i pravila problem.pozdrav i hvala svima na pomoci, Quote Share this post Link to post Share on other sites