Jump to content

Nemanja342

Members
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

  1. Landirenco - membrane na isparivaču

    Kupio polovan sekvent i to nije taj,vec neki venturi sistem koji meni ne odgovara. Nasao na sajtu set membrana za 1250 din,a u servisu traze 4500 din da mu zamene membrane. I da jos na to kazem da me prvi majstor zavlacio od nove godine da moram menjati isparivac i da je kod njega 95 eura,a proverom u drugom servisu da zamenim membrane samo. tako da ostali paze i provere kod vise majstora
  2. Landirenco - membrane na isparivaču

    Ali kako da kupim pravu membranu,da odgovara mom isparivacu posto znam da je landirenco i nista vise
  3. Landirenco - membrane na isparivaču

    Jel neko menjao sam membrane na plinskom isparivacu? U pitanju je sekvent plin ,landirenco isparivac,a ne znam ni koje membrane da kupim da sam menjam
  4. K: plinski raspršivač za sekvent

    potreban polovan plinski rasprsivac za sekvent uredjaj, ako neko ima neka se javi
  5. razmisljam da prodam mog brava 1.6,sa plinom ,2001 god,sa predjenih 320000 km,odlican motor,dobro vuce,ali ne znam koliko vrede danas takva auta? kilometrazu necu da vracam ,ne zelim da varam kupca. ako neko prati trziste automobila i moze da kaze neku realnu cenu bio bih zahvalan na pomoci
  6. moze mi neko reci kako se otkrije da je propao dihtung glave,u pitanju je brava 1.6 16v,sa ugradjenim plinom problem je poceo sa turiranjem na plinu,kod majstora rekli da su propale dizne plina.Posle zamene nije uspeo da nasteluje jer ni na benzin vise ne radi normalno,tj turira sam,gasi se.Pri kretanju na benzin trokira,jedva ide i odjednom poleti,ali cim stanem ugasi se. na hladno kad ujutru palim kao da radi na tri klipa,u voznji kao da proguta knedlu ponekad. uradjena dijagnostika,sve ok,nastelovao i posle pola sata sve po starom. U drugom servisu mi rekli da je dihtung glave.Da napomenem da ne gubi tecnost,a ulja potrosi oko 300 gr na 10 hiljada km
  7. i ja imam slican problem. suvozaceva vrata pucaju kad se otvara,tj cuje se granicnik. pregledom granicnika sam ustanovio da je rupa drzaca na vratima u koji ulazi klin , koji drzi granicnik,pojela se od koriscenja pa klin zapne i puca kada se vrata otvaraju
  8. Klima servisi - iskustva

    dopuna klime za 20 evra,majstor se zove milan,kod skojevskog naselja,tel je 063268481,radi samo dopunu,ne i servis
  9. neko da mi proveri ovaj auto,punto 1.9 jtd,da lije bio van i ostalo. br motora 188A70003493280 i br sasije ZFA188123450570251
  10. posle promene seta kvacila pocelo je lupanje pri kretanju,kao da nesto preskoci,sto se pre popravke nije culo. naknadnim pregledom u tri servisa receno mi jeda je u pitanju diferencijal,ima luft i da mora da se sredi,sto me kosta oko 150 eura.zanima me da lije moguce da su prilikom popravke nesto zeznuli,jer majstor kaze da je sada pritisak u lameli jaci pa se taj kvar pokazao. i sta se tacno desi prilikom kvara u diferencijalu? inace mi za polovan menjac traze 70 eura
  11. moja brava 1.6 na benzinu radi super,ali na plinu cima,stuca,ne prima gas,cuju se male explozije.kod majstora mi pronasli da je probio kabl svecica,a na plinu treba jace opterecenje da se smesa zapali pa zato na benzinu ne trza.Napisah o ovom problemu jer vidim da se dosta njih javlja sa slicnim simptomima pa i ja kao i ostali predlazem da pregledate prvo kablove,svecice i bobinu
  12. Auto Gas, Plin, Tng - prednosti/mane

    moja preporuka je ugraditi plin,pogotovo ako puno prelazite brzo se isplati,ali pazite na servise,samo po preporuci.kod mene zamenjen plinski komp i dizne,po gradu potrosnja 10 l plina,na otvorenom 8,5,pet putnika i pun gepek,benzin na otvorenom od 6-6,5 l,u pitanju je brava 1.6 16v
  13. br. sasije ZFA18200005048870 auto je uvezen sa 170000 km,sada ima 230000.ide kao zmaj,uz sitne popravke. ko planira da kupi brava moja topla preporuka
  14. auto je cist,ali me kopka sto u saobracajnoj i carinskoj deklaraciji pise 2001,a na staklima 2000 godiste. cuo sam da se to radi u italiji da bi mogao da se vodi kao euro 3 zbog carine..i moze li se proveriti kilometraza na nekom sajtu?
  15. posle svih muka otisao kod drugog majstora,nesto malim srafcigerom cacnuo zadnju stranu klapnu ler gasa i spustio mi obrtaje na 800,kako i treba,uz opasku da mi je potrebno zameniti klapnu sa step motorima,ima ih dva i zaliveni su.radio tri meseca super i pocelo ponovo. cuo sam da je nova klapna izmedju 150 i 180 eura,a polovna,kod tipa iz mladenovca,80 eura
×