Jump to content
FAS Goran

laserjet

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

  1. Primetio sam, hvala! Deluje mi kao da metalni deo dihtunga glave nema dovoljnu površinu da odvede toplotu sa sebe na glavu ili blok između 1 i 2, kao i između 3 i 4. Između 2 i 3 je ta površina značajno veća. Možda je uzrok nešto sasvim drugo...
  2. Auto još nisam sklopio, fiat-original delovi su poručeni i trebalo bi da stignu 8 maja. Glavu je moj majstor-drugar nosio na obradu i samo je ravnanje bilo potrebno.
  3. Savetovao bih ti da sačekaš dijagnozu majstora ( provera rada cilindara, kompresije, zupčenja alatom... ). Možda problem nije ( nadam se da nije ) u mehanici motora. Što se tiče delova, kombinovao sam fiat original i victor reinz. Dihtung glave ( fiat or. ) oko 3000 din, dihtung kućišta bregaste ( victor r. ) oko 900 din - trebaju ti dva, dihtunzi usisne i izduvne grane ( fiat or. ) su oko 700 din komad i još par sitnica. Od mašinske radionice zavise cene "tretmana" glave motora ( ravnanje, provera zaptivanja ventila... ), kao i od stanja glave motora na tvom autu, tako da varijacije u ceni remonta mogu biti značajne. Naravno da sam mogao proći jeftinije ali sam psihološki mirniji sa ovim delovima. Ne tvrdim i ne mogu da dokažem da su zaista kvalitetniji... Srećno sa rešavanjem problema!
  4. Da li je proverena instalacija na liniji ECU - usisna grana? Imao sam ovakav problem na svom bravu i upravo je u instalaciji bio problem. U mom slučaju, nije bilo grešaka na dijagnostici.
  5. Nemam ugrađen plin. Kad je auto hladan, obično sačekam oko minut leti ili tri minuta zimi, da se uspostavi dobra cirkulacija ulja, pa vozim lagano, niskim brojem obrtaja, dok auto ne postigne radnu temperaturu. Zimi obično i duže jer ga prvo upalim pa onda čistim sneg...
  6. Auto imam malo više od tri godine i za to vreme mu kazaljka temperature nije prešla polovinu. Predpostavljam da je zvuk posledica detonacija u motoru usled "eksplozije" smeše koja se dešava u dva cilindra istovremeno, jer su ovim defektom fizički spojeni, pa sve to još bez adekvatne kompresije... Naravno, ovo je samo predpostavka.
  7. Martini i vrnda su u pravu. Dihtung glave je probio između 3 i 4 cilindra. Da li postoji konkretan uzrok ovakvom defektu ili je jednostavno "zamor materijala"? Probaću da postavim slike. Hvala svima na odgovorima i pomoći!
  8. Mislim da si u pravu, a i nadam se. Možeš li da mi objasniš poreklo lupkanja u motoru u tom slučaju, jer je to jedini razlog koji me je odveo u suprotnom pravcu?
  9. Danas je majstor pregledao auto, kaže da nije prezupčio. Ovih dana ću odšlepati auto kod svog majstora, pa ćemo otvoriti motor, a ja ću vam napisati šta smo zatekli unutra. Ako imate vremena, pišite i dalje o toma šta mislite da bi mogao biti mehanički problem sa motorom. Hvala!
  10. Došlepao sam auto u servis, prijem je prošao korektno. Auto bi trebalo sutra da pregledaju pa će mi javiti šta je njihova dijagnoza i naravno ja ću o tome ovde pisati. Delta servis na Novom Beogradu radi još 4 nedelje i gasi se, a njihov servis na Banovom Brdu već ne radi, reče mi gospodin koji je primio auto.
  11. Servis je obavljen početkom prošle godine u Delti na Novom Beogradu, u vreme akcije, sa originalnim rezervnim delovima iz njihove prodavnice. Sutra ću im odšlepati auto da provere, uz pomoć alata, da li je prezupčio ili ne. Nadam se da će sve proći korektno...
  12. Naravno da ću napisati što detaljnije mogu, tehnički, u čemu je bio problem. Sutra šlepam auto, a danas sam svratio do servisa, da im se najavim i tu već, kao po dobrom starom srpskom običaju počinju problemi. Zanima me da li o tome pisati u ovoj temi, ili otvoriti novu u sekciji iskustva sa serviserima, ili...
  13. Majstor nije koristio alate za proveru. Set zupčastog je menjan u jednom od ovlašćenih fiat servisa, pa će oni to sigurno proveriti. U svakom slučaju ću napisati šta je njihova dijagnostika pokazala.
  14. Auto je prezupčio, na ta dva cilindra koja ne rade uopšte nema kompresije, kaže majstor koji je pregledao auto. Set zupčastog je menjan prošle godine u ovo vreme i prešao malo manje od 10.000 km tako da ću auto odšlepati na reklamaciju. Hvala svima koji učestvovali u ovoj temi!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...