boki 10 Posted September 19, 2009 Da li je mguce da me zeza ovako zbog auspuha nesto, posto sam od dvojce mastora cuo tu teoriju.ma daj ...hahahahhaahti moras od necega da krenes a to sigurno ne treba da bude auspuh,mada po tome kako si opisao kvar svi simptomi govore da je step motor a imao sam taj problem i sve sto ti pisem pisem ti iz licnog iskustva sa istim kolima i sa istim motorom mada ja sam imao dupli kvar instalacija do potenciometra gasa + step motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 19, 2009 probaj sa ciscenjem potenciometra nemas sta da izgubis a ne kosta te nista Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bolence 1 Posted September 19, 2009 Sta je to, gde je to i kako se cisti Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted September 19, 2009 mislim da se miki zeznuo hteo je da ti kaze step motor da probas da ocistis ali kontaktiraj ga na PM neka ti kaze sta da radis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bolence 1 Posted September 22, 2009 Ovo sr**e me je zaj******o Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted September 22, 2009 eto vidis,vukao fals vazduh!!!bitno je da je problem resen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bolence 1 Posted September 22, 2009 Da a to sto sam izgubio barem 2 god. zivota zbog nerviranja i sta ja znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 22, 2009 ali zato sad ces da gustiras ga sa uzitkom Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 22, 2009 Za to sto ti se dogodilo,kriv je jedan od gremlina koji zive pod haubom,konkretno,onaj sa zelenim pantalonama i klempvim usima.Ne mogu da se setim kako se zove,ipak ih ima previse da bi popamtio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 1, 2010 Pozdravljam evo ovdje sam novi, imam FIAT BRAVU HSX 1.6 16V 76KWpogledao sam topice i sve sto piše uglavnom je radjeno ali jos uvijek ne mogu da rjesim obrtaje.naime,problem je sto mi non stop lude obrtaju, u vecini slucajeva zalijepi na 1500 do 2500 obrtaja, ili kada je ugrijan spada na 200 i zna se ugasit. problem je sto je skoro uvijek u toku voznje kad stisnem kvacilo , po baksuzluku kad odvezem kod majstora radi normalno na 850.radili smo dijagnostiku i pokazuje sve ok,mjenjan je filter zraka,nove su svijecice NGK, majstor je skidao kopletan metalni dio gdje je leptir(klapna) te cistio klapnu i dio step motora koliko se moglo doci do njega.kada smo vratili sve ocisceno ponovo isto, samo sto u 90% slucajeva stoje iznad na 1500 obrtaja a ne ispod.step motor majstor nije mogao skinuti da ga ocisti je nije kao standardni na šarafe nego je upresovan, ovi u servisu to prvi put vide al se moze narucit.sajla gasa i sve ostalo je provjereno , sve ok.kao da zašteka negdje gore iznad 1000,problem je sto je skup step motor i da li bi je on vjerivatno problem,u njemu se vidi da ima gareži mnogo,cistili smo sa vd40 pozdrav i hvala unaprijed Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 1, 2010 procitaj OVU TEMU...ali celu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 2, 2010 pozdrav,,hvala na odgovoru, sutra cu da provjerim sve dzekove i da ih malo kontakt sprejom dotjeram, i reset uradit, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Neshone Posted June 2, 2010 meni se zbog uprljanog step motora povremeno gasio auto pri pritiskanju kvacila.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted June 15, 2010 u servis na cukanje srafcigerom Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 16, 2010 rjesen problem,u ovlastenom fiat servisu wurth spray direktno na usis leptira sa turiranjem,auto preporođeno, jer mu valjda taj spray dolazi sve do svijecica i auspuha, cisti kompletan sistem,zove se SPRAY ZA ČIŠĆENJE SISTEMA Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 16, 2010 Naravno da ne dolazi do svećica i izduvne grane... Čisti leptir gasa...i to je sasvim ok.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39305 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted June 16, 2010 Bre Nesho,partybreakeru.Covek taman pomislio da je dobio komplet ciscenje spolja i iznutra sa sve donjim vesom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 18, 2010 (edited) Eh ovako , da uvedem u cijelu priču,nakon obavljenjih pretraga,obrtaji ili rade perfektno ili rade na 1500 rpm.šta sam sve radio:-OVLAŠTENI FIAT SERVIS-NAJNOVIJA AKTIVNA DIJAGNOSTIKA- GREŠKE NISU PRONAĐENE!!!1.promjena 3 step motora-ISTO2.čišćenje usisa i dizni-ISTO3.zamjena kompletne usisnog grla sa stepom i potenciometrom gasa-ISTO4.POJAČANJE MASE-ISTOjednostavno zašteka kada se motor zagrije malo više na 1200-1500 i gore radiSLUČAJNO SAM U TOKU RADA MOTORA ISKLJUČIO MAP(plastična usisna grana)-iskključim i uključim džek i sve se normalizuje!!!SKOČI NA 1500 RMP, isključim džek koji se nalazi na usisnoj grani, serviser mi je rekao da je to MAP,isključim-uključim i sve normala, nakon 10 minuta i malo vožnje isto,opet isto uradim ISKLJUČIM-UKLJUČIM i vrati se u normalu.u suštini on je stabilan izuzetno, kazaljka stoji ko zakovana na 850 , kad upalim veliki potrošač malo se sasvim podigne i vrati nazad, al bez razloga i to uvijek u vožnji,kada je vruć motor zašteka na 1200-1500RMP,MOLIM AKO IMA NEKO NEKI PRIJEDLOG,jer u ovlaštenom servisu serviser mi je rekao"NEMAM VIŠE IDEJA", već sam dao 200 eura, i nista nisam rjesio.šta mu je taj map i da li je moguće da on pravi neku grešku i šalje pogrešne informacije step motoru,jednostavno nemam se više kome obrtatit Edited June 18, 2010 by bravahsx Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 19, 2010 ja sam imao isti taj problem na bravu,postavio sam ti link ka temi da je procitas problem je bio taj sto je instalacija do potenciometra gasa bila u prekidu ali ne skroz nego je naprsla zica(polu slomljena)i dobijao je cas dobar cas los signal,sve sam probao menjao kompjuter ma sve i na kraju kada smo digli ruke i krenuli da vracamo deo koji je bio moj a stavljen je nov za probu majstor slucajno zakaci rukom zicu a auto je bio upaljen i izvalimo sta je,a dijagnostika nije toliko savrsena da pokaze bukvalno sta je vec ukazuje na moguce probleme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 19, 2010 drug,ma procitao sam sve na forumu i to po 3 puta, unimerom sam prekontrolisao 3 pita sne, te u toku rada motora sve kablove i džekove savijao,dirao, uvijeo it.. nikakve promjene.evo malo nešto čitam po forumima, kažu da se moze zaprljati ili oksidirati MAP senzor na usisnoj grani,, sta mislis o toj varijanti??pozdrav, i hvala na brzom odgovoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 19, 2010 koji je motor u tvojim kolima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 19, 2010 1.6 16V 76KW, 105 KS, HSX-plastična usisna-danas zamjenio kompletan usis sa novim stepom i potenciometrom, ali isti problem kao i sa starim usisom,očito nije vezano za taj dio mašinejel moguće da je MAP poludio, pošto ovaj verzija motora nema MAF nego ima MAP Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 19, 2010 pa ok,sta je problem da ti majstor zameni ako je do njega problem resen molim lepo platis i dovidjenja ako nije ides dalje,ja sam imao isti motor sa metalnom granom i trebalo mi je oko 2meseca da resim problem ma uzas,sto je najgore to je neka glupost na koju niko i ne obraca paznju i jel vozio auto sa kompom da vidi sta kazu parametri u voznji Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravahsx 0 Posted June 19, 2010 vozili smo 2 puta, servis je extra respektabilan,čovjek se hvata za glavu, kaže da niej vidio do sad da motor tajve brave bolje radi i daje bolje parametre,problem je sam što ja svaki dan zinem po 50 eura, i tako svaki dan i ona krenem vozit i sve isto,motor je izvanredan, prije tri mjeseca sam nasuo seleniu i danas gledamo ulje je žuto kao jestivo ulje, žao mi je da ne upropastim totalno motor,ništa suta ću zaganjat onda taj MAP, probao sam bez njega da vozim, ne štekaju mi obrtaji,radi sve super samo sto trza u vožnji, ali nemam problem dizanja obrtaja,p.s.ako vidis da nekom zatreba na forumu komplet grlo usisa sa stepom,potenciometrom i klapnom za plasticnu usisnu granu-veoma tesko naći, sve komplet znaci 100% ispravno, nek se javi, pošto vidim da si moderator, cijena kompleta je 75 eura, imam dostavu do beograda, stoji mi višak sad, bezvaze sam promjenio topozdrav drug i hvala na savjetima Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 19, 2010 ma da probaj da ga zamenis mozda je do njeg aakone uradis ne mozes da znas,a valjda je do njega i da resis to a sto se tice komplet usisa oko prodaje,postavi oglas OVDEcena je dosta povoljna jer slucajno znam koliko je original da se poruci Quote Share this post Link to post Share on other sites