Nemanja342 7 Posted April 28, 2012 posalji mi vrednosti,nije na odmet Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted April 29, 2012 Ovako,injektori vrednost u omima (ohm) od 13,7 do 15,2ECT senzor ili ti senzor temperature 309 na 80 stepeni celzijusaBobina primarna strana 0,44 do 0,53-sekundarna strana 4,5 do 5,5 kohm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja342 7 Posted June 4, 2012 Odradjeno ciscenje dizni,zamenjen senzor radilice.Receno mi da plinske dizne propale i da plinski kompjuter brljavi kad vrati na benzin,preporucena zamena dizni i komjutera,pa me zanima ima li neko sa slicnim iskustvom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja342 7 Posted June 16, 2012 zamenjene dizne plina i kopjuter,instalacija,ali ostao problem sa visokim brojem obrtaja u leru,1500 obrtaja,kompjuter ne dozvoljava da se obrise i ubace nopve vrednosti,,,sta da radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted June 16, 2012 Nemanja,vrati se na stranicu u nazad! Greške poništi na dijagnostici i nateraj ECU da upamti nove vrednosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja342 7 Posted June 17, 2012 radjena dijagnostika,ucitane vrednosti pri raznim rezimima voznje,problem je samo da se nasteluje ler gas,ne dozvoljava da se ponisti staro i ubaci novi parametar. kad upalim klimu tada su obrtaji na 800,kao sto treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted June 17, 2012 klima napravi teret motoru,zato i pada obrtaj. vidi falšira li vazduh negde Quote Share this post Link to post Share on other sites
manjaika 0 Posted June 27, 2012 (edited) Drugari,imam mali problem naime pri paljenju auta obrtaji mi skoce do 1200-1300 (hladan motor, ler) tek posle krace voznje tj zagrevanja auta oni se spuste na 800 (ler)...da li je normalno da ide u tolike obrtaje,posto mi se cini da se to ranije nije desavalo.Moze li se podesiti ler na sajli gasa tj na sajli sto ide do leptira...(obelezena je na slici)Samo jos da napomenem da sam pred veliki servis. (ako nesto znaci) Hvala! Edited June 27, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 27, 2012 (edited) sasvim normalno nego su ti matori ulje spaneri i ostale stvari pa ti vise motor tandrce... Edited June 27, 2012 by Gusar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted June 27, 2012 Ja imam problem kod prvog paljenja, kada upalim auto on podigne normalno obrtaje na 1200 - 1300, i onda obrtaji naglo padnu na 800 pa se ponovo vrate na 1200. Auto ima plin. Sta moze da bude problem, dizne ili nesto drugo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 27, 2012 koji plinski uredjaj je u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted June 28, 2012 Zaboravio sam da dodam da je sekvent u pitanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja342 7 Posted July 3, 2012 Dusane,moji su problemi bili iste prirode sa istim uredjajem,landirenco,sa tim sto mi se gasio u voznji na benzinu. zamenio sam i dizne i kompjuter,ali ima dosta saveta od drugih pa se vrati par strana nazad i procitaj sve. probaj kod nekog majstora za plin da pogleda uredjaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 3, 2012 Pa kazi coveku jel to sto si promenio dizne i komp resilo problem?U tome je poenta ako hoces da mu pomognes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted July 22, 2012 Od pre 15-ak dana mi se javio problem pri prvom paljenju ujutru da nece da radi po sauhom, tj kada se upali obratji odu na 1200 i odmah padnu na 800 i auto pocne nestabilno da radi. Kada malo pipnem gas obrtaji se stabilizuju na 1200 i normalno se spuste na 800 kako se auto zagreva. Takodje neki put kod prvog paljenja obrtaji hoce da variraju izmedju 1300 i 800. Isto mi se par puta desilo kada ga vozim i ostavim i posle par sati upalim secne kao da ce da se ugasi i onda stabilizuje rad i radi normalno. Zna li neko u cemu bi mogao da bude problem? Inace u pitanju je Brava 1.6 2001. god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted July 22, 2012 Prvo proveri motoric ler gasa,bilo je puno price o tome na forumu kao resenje takvog problema sa obrtajima.A kao drugo moze biti i leptir gasa da je prljav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolica018 0 Posted August 5, 2012 Ljudi, treba mi necije misljenje, pomoc?! Imam bravo 1.6. podize mi ili glavi obrtaje na leru a primetio sam i u voznji odnosno u brzini da zaglavi i nece da spusti. Podize mi na cak 4-5000 obrtaja a ja onda dodam malo gasa i on spusti. Cistio sam dozne i step motor barem mi je tako majstor rekao a ispalo je jos gore. Niko nije siguran sta bi tacno moglo da bude a meni se ne ostavlja auto kod bili koga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 5, 2012 Promeni majstora leptir i step motor ponovo ocisti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja342 7 Posted November 25, 2012 posle svih muka otisao kod drugog majstora,nesto malim srafcigerom cacnuo zadnju stranu klapnu ler gasa i spustio mi obrtaje na 800,kako i treba,uz opasku da mi je potrebno zameniti klapnu sa step motorima,ima ih dva i zaliveni su.radio tri meseca super i pocelo ponovo. cuo sam da je nova klapna izmedju 150 i 180 eura,a polovna,kod tipa iz mladenovca,80 eura Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted January 19, 2013 (edited) Kad upalim auto po hladnom vremenu digne ler na oko 1200-1500 zna i da ga turira od 1400 do 1500 prvih par sekundi pa ga smiri na odredjen broj obrtaja i onda bude normala kad se zagreje na 825 ili 835 zaboravio sam tacno koliko. Nego u toku voznje zna da mi se desi pri usporavanju/stajanju kad pritisnem kvacilo da izbacim iz brzine ili da bih ubacio u nizu brzinu (prvu) obrtaji znaju da padnu na 500 i auto kao da ce da se ugasi i svetla tad oslabe duplo po jacini u tih par sekundi,radio mi secne i svako osvetljenje sve sve oslabi na tren ali protera i nastavi da radi i onda sve normala,to se recimo u nekih 1h voznje desi 1 mozda 2 puta,sta bi tu mogao da bude problem? Takvo padanje obrtaja na 500 zna nekad da se desi i pri kretanju ali majstor je to resio savetom da ne budem bas previse nezan prema pedali gasa i od tada mi se desi 1 u toku dana da padnu pri kretanju ali generalno problem je pri usporavanju uglavnom iz 2 u prvu . Edited January 19, 2013 by IgorBG Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 19, 2013 Motor ler gasa po ko zna koji put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoltan 0 Posted February 24, 2013 (edited) PozdravAuto jos ne poznajem najbolje jer je odnedavno kod mene i polako resavam sitnice.Jedan od simptoma je to sto kad se startuje auto neravnomeran je ler gas, obrtaji se podizu i padaju ali moram i to da napomenem da papucicom drzim gas na oko 1000 obrtaja jer se inace ugasi ako pustim. To se desava samo na benzinu, na plinu je sve ok, inace ima obican plin i u planu je ugradnja sekventa ali prvo moraju da se rese problemi.Kada se motor ugreje prestaju problemi sa lerom na benzinu i sve je uredu.Promenuo sam step motor i stavio ispravan polovan magneti mareli ali se isto desava i dalje pa sam pomislio na senzor temperature i pritisak vazduha.Juce sam sklopio enterijer auta pa je dosao na red i motorni prostor gde sam primetio sledece:To je senzor polozaja leptira i vidi se da ne naleze dobro, i tu moze da vuce fals vazduh. Sa druge strane je ok. Senzor je magneti mareli ali izgleda nije za ovo vozilo.Drugi simptom mi je to sto se desava da se auto jednostavno u toku voznje u brzini ( ne na leru) jednostavno ugasi, tad stanem i moram da palim i posle redovno ide dalje. To je po meni najverovatnije do elektronike.Inace auto ima dobru snagu i lepo vuce i na benzinu i na gasu, dizne su nedavno ciscene a dve promenjene od prethodnog vlasnika. Inace dobro poznajem vlasnika i znam kad je to radio.Danas mi se nije radilo nista, treba malo i odmora ali vec sutra nastavljam sa motornim prostorom gde ima jos sta da se radi. U planu je skidanje dela sa klapnom i ciscenje dok ne nabavim drugi senzor polozaja leptira ali sam jos uvek malo zbunjen ovim simptomima. Edited February 26, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted February 25, 2013 meni to lzgleda kao da gorivo nema pritisak dovoljan,ja sam imao slicnu situaciju samo sto se nije gasio,kad ga upalim nije drzao ler na 1200-1400 nego kad ga upalim padali su obrtaju odmah na 800 kao da je auto zagrejan bio, i onda je radio kao traktor i naravno morao sam da drzim papucicu minut.Takodje je teze palio,sve u svemu napuklo mi je kuciste od plovka i pumpe goriva i nije mogao da nabije pritisak,jedan lik mi je rekao ovde na forumu da je to normalno posto ni je auto star 12 god...haos Quote Share this post Link to post Share on other sites