Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Renault Duster facelift (za Indiju)

 

194288-renault duster 002.jpg

 

Renault je na indijskom tržištu lansirao obnovljenu verziju tamošnjeg Dustera (prve generacije), koji je za novu prodajnu sezonu dobio određene vizuelne promene i moderniju unutrašnjost. Estetske izmene podrazumevaju novu hromiranu masku, prednja svetla sa LED dnevnim svetlima, izmenjenu haubu, redizajnirani prednji branik, nove krovne nosače i novi dizajn alu točkova. Tu je i nova plava metalik boja, dok su za unutrašnjost predviđeni drugačiji volan, unapređeni infotainment sistem (uz Apple CarPlay i Android Auto), doterana centralna konzola, kao i hromirani i gloss black detalji (kod skupljih verzija).

 

194289-renault duster 001.jpg

 

Duster je indijskim kupcima na raspolaganju sa 1.5 litarskim benzincem sa 106KS i 142 Nm (u paru sa 5-stepenim manulenim ili CVT menjačem), kao i sa 1.5 litarskim dizelašem koji je dostupan u verzijama sa 85KS i 200 Nm (ima 5-stepeni manuelni menjač) odnosno sa 110KS i 245 Nm (u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim ili AMT menjačem). Taj najsnažniji Duster sa 110KS takođe ima i pogon na sva četiri točka. Renault Duster u Indiji konkuriše modelima kao što su Hyundai Creta, Nissan Kicks i  Maruti Suzuki S-cross, pri čemu cene za obnovljeni Duster tamo startuju od 799.000 rupija (10.390 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster 1.0 TCe 100

 

Dacia Duster 1.0 TCe 100 specifikacije, u verziji sa 5-stepenim manuelnim menjačem i prednjim pogonom:

Motor 1.0L (999 cc), 3 cilindra, turbo benzinac snage - n74 kW/100 KS pri 5.000 rpm, 160 Nm pri 2.750 rpm. Menjač sa 5 stepeni manuelni.
0-100 km/h za 12.5 sekundi, najveća brzina 168 km/h, potrošnja goriva 5.5-5.6 l/100 km
Duster 1.0 TCe 100 u Srbiji startuje po ceni od 12.590 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster sa novim 1.0 TCe motorom stigao i kod nas

 

dacia duster 1.0.jpg

 

Renault je primenom novih Euro 6d-Temp standarda o emisiji izduvnih gasova promenio praktično kompletnu gamu motora. Sve to se odnosi i na brend Dacia, čiji su modeli takođe dobili nove motore.

Naprimer, Duster već neko vreme može da se kupi sa 1.3 turbo-benzincem razvijenim u saradnji sa Mercedesom. U rumunski SUV ugrađuju se verzije od 130 i 150 konjskih snaga a sada je došao red i na osnovnu verziju da bude unapređena u skladu sa novim standardima. Atmosferski 1.6 SCe benzinac od 115 KS više nije u ponudi na domaćem tržištu. Umesto njega stiže potpuno novi trocilindarski 1.0 TCe, odnosno turbo-benzinac sa 100 konjskih snaga. Interesantno je da Renault u ponudi ima 1.3 TCe od takođe 100 KS, koji se u građuje u Megane. Međutim, Duster je, baš kao i novi Clio, dobio manji motor iste snage. Time je zvanično prestala prodaja Dustera sa atmosferskim motorima, s obzirom da sada svi u gami imaju turbo. Početna cena iznosi 12.590 evra, a za taj iznos dobija se bazni paket opreme Essential i prednji pogon. Standard su klima-uređaj, prednji i bočni vazdušni jastuci, vazdušne zavese, elektro-podizači prednjih prozora, pomoć pri polasku na uzbrdici, start-stop sistem, putni računar i LED dnevna svetla. Za jači 1.3 TCe od 130 KS treba izdvojiti čak 2.300 evra više, koliko koštra i doplata za 1.5 dCi od 95 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster Black Collector

 

196360-dacia duster 001.jpg

 

Dacia je specijalni Duster Black Collector predstavila još u junu na događaju ''Big Dacia Picnic'' koji je održan u Francuskoj, a sada je počela i prodaja ovog vozila. Rezervacije su međutim primane isključivo preko interneta (na posebnom sajtu), dok je serija ograničena na samo 500 primeraka.

 

196359-dacia duster 002.jpg

 

Duster Black Collector u Francuskoj ima cenu od 19.490 evra, pri čemu se za tu sumu dobija automobil sa specijalnom bisernom crnom bojom, detaljima u limeta boji, posebnim patosnicama sa oznakom edicije, Focal sound sistemom i pločicom sa serijskim brojem primerka.

 

196361-dacia duster 003.jpg

 

U standardnoj opremi su i hands-free kartica, multi-view kamera i multimedia sistem. Pod haubom je 1.3 litarski TCe 130 FAP benzinski turbo motor, uz 6-stepeni manuelni menjač i prednji pogon.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Dacia Duster 1.3 TCe

 

dister09.jpg

 

Dacia Duster dobila je moderan turbo-agregat od 1.3 litra koji poznajemo iz Renaulta, Nissana i pojedinih modela Mercedesa, kao i atraktivnu Techroad ediciju, a ova kombinacija popularni kompaktni SUV čini privlačnijim nego što je bio ikada ranije. I to se dogodilo... Dačija je u nečemu došla u istu ravan sa jednom veličinom kakva je Mercedes. Dodirna točka koja povezuje rumunskog proizvođača koji sve ambicioznije nastupa pod okriljem Renoa i nemačku premium marku jeste pogonski agregat. Reč je o modernom 1.3-litarskom turbo benzincu koji je rezultat saradnje Renoa i Dajmlera. Ovaj ''pokretač'' dolazi u više nivoa snage, od 130 do 163 KS, te pokriva čitav spektar modela iz portfolija Renoa, Nisana, Mercedesa… Kod Dustera je dostupan u konfiguraciji od 130 KS sa šestostepenim ručnim menjačem i pogonom napred, dok u snažnijem izdanju sa 150 KS omogućava izbor između pogona napred ili na sva četiri točka. Upravo novi motor predstavlja glavni povod za novo druženje sa Dusterom budući da smo drugu generaciju kompaktnog SUV modela već testirali u dva navrata, na međunarodnoj prezentaciji u Atini gde smo vozili verziju sa benzinskim motorom od 1.2 litra i 125 KS, a nešto kasnije u Srbiji smo isprobali verziju sa 1.5 Blue dCi motorom od 115 KS.

 

duster08.jpeg

 

Uvođenje novog 1.3 TCe agregata predstavlja ozbiljno usavršavanje Duster i svakako najveći iskorak od kada je pre dve godine predstavljena nova generacija. Podsetićemo, ovaj popularni model sa dužinom 4.341 mm, širinom 1.804 mm i visinom 1.693 milimetara svrstava se u B SUV segment i ističe se svojom dužinom, prostranom kabinom i prtljažnikom od 445 litara koji je među najvećima, ako ne i najveći u klasi. Iako je zadržao platformu prethodnika, koji je za sedam godina tržišnog života dobacio do 1.1 milion primeraka i stekao status pravog bestselera, novi izgled, poboljšana aerodinamika, fina podešavanja na oslanjanju, unapređen kokpit te poboljšana zvučna izolacija daju dovoljno argumenata da se naslednik može okarakterisati kao nova generacija.

 

duster07.jpeg

 

U odnosu na prethodnika, koji se takođe isticao robusnim ali nešto sirovijim izgledom, novi model je doneo znatno moderniji vizuelni nastup i još više SUV atributa, pre svega zahvaljujući ulepšanom ''licu'', zakošenijem vetrobranu koji je pomeren za 10 cm unapred i savremenijim svetlosnim grupama napred i pozadi. Vizuleni nastup Duster-a prati i visok klirens od 210 cm, kao i odbojnici sa naglašenim napadnim (30 stepeni napred) i odlaznim uglom (33 stepena nazad).

 

duster06.jpeg

 

U enterijeru je, takođe, napravljen veliki pomak, pre svega u pogledu ergonomije. Sedi se sasvim pristojno, komforu doprinosi naslon za ruku vozača, a prekidači za otvaranje prozora su konačno premešteni sa centralne konzole tao gde im je ''prirodno'' mesto, na unutrašnje stranice vrata. Organizacija prostora je veoma dobro osmišljena te je ponuđeno dosta pretinaca ukupne zapremine 27 litara, uključujući i novu fioku ispod suvozačkog sedišta koja može ''progutati'' tablet, pa čak i manji lap-top računar. Centralni greben blago zakošen ka vozaču udomio je multimedijalni uređaj koji je sada za nijansu više postavljen nego kod prve generacije. Objedinjuje ''blutut'' povezivanje, audio i navigaciju preko ekrana dijagonale 7 inča, a odmah uz njegovu ivicu izvedeni su i ulazi za USB i AUX konekciju. Grafika displeja jeste poboljšana, ali brzina odziva na komande i dalje nije zadivljujuća.

 

duster05.jpeg

 

Isto važi i za izgled plastike u kabini iako je ona nešto kvalitetnija nego ranije. Estetski pečat ''udara'' i Techroad edicija sa specijalnim presvlakama, kao i nalepnicama na bokovima karoserije. Ova edicija predstavlja dodatak na najviši paket opreme Prestige, tako da je automobil opremljen, automatskim klima uređajem, zadnjim parking senzorima i kamerom za vožnju unazad, upozorenjem na mrtav ugao, navigacionim uređajem, uzdužnim krovnim nosačima, aluminijumskim felnama od 17 inča, spoljnim ogledalima u mat hrom finišu, itd.

 

duster04.jpeg

 

Sa 130 konjskih snaga i 250 Nm novi agregat nudi dovoljno snage za rasterećenu vožnju i laka preticanja. Međutim, iako je za pet konja snažniji i daje 20 odsto više obrtnog momenta u poređenju sa starim motorom, Duster 1.3 TCe ipak slabije ubrzava. Od 0 do 100 km/h stiže za 0.7 sekundi kasnije, ali je zato u špicu brži - krajnja brzina doseže 190 km/h.

 

duster03.jpeg

 

Motor radi tiho, posebno na niskim i u srednjim obrtajima, dosta je elastičan i maksimum vučne sile daje već od 1.600 obrtaja. Ipak, čini se da je mogao biti malo bolje uklopljen sa ručnim šestostepenim menjačem pa se u pojedinim momentima javljaju kratkotrajni trzaji. Ni ručica menjača nije baš precizna.

 

duster02.jpeg

 

Iako raspolaže sa solidnom količinom snage, u pogledu vozne dinamike ne treba gajiti prevelika očekivanja. Ipak je ovo SUV sa meko trimovanim oslanjanjem i zadnjim doboš kočnicama i kao takav udobnost stavlja ispred oštrine u vožnji, tako da je naginjanje prisutno u zavojima i pri naglim promenama pravca. Inače, udobnost u vožnji je takva da čak neravnoj i gruboj podlozi putnicima omogućava dobar komfor. Ako tome dodamo i dobru zvučnu izolaciju, utisak na auto-putu je sasvim pristojan. Potrošnja je na očekivanom nivou - između 7 i 8 litara u gradu, oko 7 litara na auto putu pri 130 km/h i 2.600 obrtaja u krajnjem stepenu prenosa, a oko 5 litara na otvorenom drumu.

 

duster01.jpeg

 

Suma sumarum, sa Dusterom 1.3 TCe Techroad veoma uspešna rumunska marka još jednom podiže ulog. Ova verzija namenjena je onima koji traže više stila i snage kod popularnog SUV-a, a to se naravno i plaća više. Ipak, sa cenom od 16.990 evra testirani Duster je i dalje osetno jeftiniji od konkurenata koji raspolažu približnom količinom snage i opreme.

 

Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed

Fotografije: Aleksandar Savin/TopSpeed

 

preuzeto sa - telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bela Dacia Duster 4×4 poklonjena Papi Franji

 

dacia papa.jpg

 

Grupa Renault je Papi Franji poklonila beli Duster posebno prilagođen njegovim potrebama. Vozilo su Svetom ocu isporučili Christophe Dridi, direktor Grupe Renault Rumunija i glavni direktor Automobile Dacia i Xavier Martinet, glavni direktor Grupe Renault Italija, za vreme posete njegovoj rezidenciji u Vatikanu. Papamobil je bele boje, dok je unutrašnjost u bež nijansi. Ta posebna verzija bazirana na Dusteru je duga 4.34 m i široka 1.80 m. Vozilo su preradili Odeljenje za prototipove i tim za razvoj vozila za posebne namene u Rumuniji, u saradnji sa proizvođačem karoserija Romturingia. Ima 5 sedišta, od čega je jedno posebno udobno sedište na zadnjoj klupi. Odlikuje se specifičnim rešenjima i dodatnom opremom osmišljenom za specijalne potrebe Vatikana: velikim krovnim otvorom, staklenom konstrukcijom koja se može ukloniti, visinom podvozja nižom za 30 mm od uobičajene za lakši ulazak i izlazak...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Rumuniji proizveden 500.000-ti Dacia Duster druge generacije

 

198902-dacia 500000 komada.jpg

 

Dacia je aktuelnu, drugu generaciju Dustera predstavila u septembru 2017. godine na sajmu automobila u Frankfurtu, a ubrzo nakon toga je u Mioveni fabrici u Rumuniji počela i njegova proizvodnja. Sada je Dacia saopštila da je u Mioveniju proizveden jubilarni, i to 500.000-ti primerak Dustera II. Duster sa brojem 500.000 je u Rouge Fusion boji, pod njegovom haubom se nalazi 1.3 turbo benzinac sa 150KS, a namenjen je kupcu iz Francuske. Fabrika u Mioveniju inače proizvede 1.400 vozila dnevno, od čega 1.050 Dustera.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Dacia Duster 1.3 TCe

 

Duster smo uvek voleli zbog njegovih terenskih sposobnosti i dobrih voznih osobina. Branimir Tomurad smestio se za volan Dustera opremljenog 1.3Tce benzinskim motorom sa 150 konja i pogonom na sve točkove:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test Dacia Duster ECO-G

 

Dacia se nije okrenula hibridima ili struji, već kako bi manje zagađivala nudi fabrički auto na TNG. 1.0 benzinac sa 3 cilindra i 100 konja.

Prvi test plina u Auto Marketu!
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

NK TEST: Dacia Duster TCe Techroad

 

dst013.jpg

 

Novi motori alijanse se polako, ali sigurno uvlače u sve modele vrlo široke ponude Renault-Nissan-Dacia grupacije. Na red je stigao i Daster koji je uz pomoć novog 1.33 turbo benzinca sada postao daleko brži nego što je ikada bio. Ok, Dacia svojim kupcima može ponuditi i još jaču opciju koja se odaziva na TCe 150, ali o tom modelu-potom. Ukoliko čitate naše testove, znate da nam uvoznik u Srbiji na test ustupa možda čak i više nego što mi efikasno možemo da ''preradimo'', tako da je u zimskom naletu test automobila stigao i Daster sa 130 turbo benzinskih konja. U pitanju je novi pogonski agregat koji se od 2019. nudi kao zamena za dosadašnje 1.2 i 1.6 litarske turbo benzinske agregate što je u slučaju ovog modela dramatično promenilo situaciju kada je izbor snažnih motora u pitanju.

 

dst012.jpg

 

Da, taj isti motor se koristi i u Mercedesu A klase, pa otuda i naš naslov koji ne samo što povezuje vozila iz dijametralno suprotnih segmenata, već i povezuje i vrlo udaljene marke koje se nalaze na potpuno drugačijim nivoima prestiža.

 

dst011.jpg

 

Od kako je druga generacija Dastera prikazana, novi model je nekoliko puta bio kod nas na testu i to u vrlo različitim verzijama - od bazičnog 1.6 litarskog modela, preko TCe pogonjenog modela sa solidnom opremom pa sve do najbolje opremljenog dCi 4WD modela. Dačija je tokom 2019. godine predstavila posebnu seriju svojih modela - Techroad. Kupci su mogli da odaberu bilo koji od modela iz game u Techroad specifikaciji, s time da su modele iz ove serije mogli da poruče u nekoj od dve specijalne boje - Fuzija crvenoj i Visoravan sivoj. Techroad modeli se isporučuju u nešto suženom izboru pogonskih agregata i to onih snažnijih.

 

dst010.jpg dst09.jpg

 

Daster je nuđen u kombinaciji sa dCi 110 agregatom kao i u komibinaciji sa TCe 130 i TCe 150 benzinskim turbo agregatima. Techroad paket opreme je zapravo naajbogatiji paket opreme koji pored ostalog uključuje digitalni klima uređaj, kameru sa 360 pogledom, parking senzore pozadi, Media Nav Evolution navigacioni sistem, kamerama za nadzor slepog ugla i keyless sistemom za ulazak i pokretanje. Ukratko, na raspolaganju je sve što Dačija nudi u svom cenovniku, a sve je to začinjeno specijalnim hromiranim elementima enterijera, kao i posebnim detaljima u crvenoj boji uključujući i odgovarajući dezen štofa na sedištima.

 

dst08.jpg dst07.jpg

 

dst06.jpg dst05.jpg

 

Spoljašnjost Techroad modela se, pored specijalne boje karoserije, od standardnih modela razlikuje novim 17'' felnama i posebnim oznakama na prednjim bokovima vozila. U crvenoj boji su i okviri spoljašnjih retrovizora čime se dodatno akcentuje da je u pitanju specijalna edicija. Što se pogonskih opcija tiče, rekli smo da su za kupce Techroad opremljenih vozila zaduženi samo snažniji agregati iz ponude, ali je jedino u kombinaciji sa dCi 110 agregatom raspoloživ i 4WD pogon, dok se za benzince iz Techroad ponude ne nudi takva mogućnost. Imajući u vidu da što se samog automobila nema šta posebno dodati u odnosu na ono što smo već pisali, a prevashodno u tekstu o dCi 110 4WD modelu koji je takođe bio sa najbogatijom opremom, odnosno Prestige paketom opreme, da pređemo na to kako se Daster sa novim TCe 130 pokazao u praksi.

 

dst04.jpg

 

Sticajem okolnosti Daster smo iskoristili za relativno kratak put do Bugarske, tako da je većina pređenih kilometara vožena na autoputu gde bi novi benzinski agregat trebalo da zablista imajući u vidu naša vrlo pozitivna iskustva koja smo do sada imali sa ovim agregatom u praksi. Moderni turbo motor sa obiljem obrtnog momenta već od vrlo niskih obrtaja sa mnogo lakoće nosi ovu karoseriju tako da je vožnja u urbanim uslovima izuzetno lagana, a uz to i relativno ekonomična. Naravno, ne treba očekivati neke nepristojno niske brojke kakve može da isporuči 1.5 dCi, ali TCe 130 sa lakoćom u gradu ponuditi potrošnju od oko 6 litara za one vozače koji mogu da se odupru pravom talasu snage koji nudi TCe u relativno laganoj karoseriji Dastera. One malo manje disciplinovane vozače realistično očekuje potrošnja od oko 7l jer je u praksi bilo prilično teško odupreti se mogućnosti da dosta vozača u saobraćaju jednostavno ne očekuju britka ubrzanja od vozila sa oznakom Dacia, a što smo mi obilato koristili ''uskačući'' u rupe u kolonama.

 

dst03.jpg

 

Šestobrzinski manuelni menjač je tipični menjač Renault grupacije, tako da nije baš raspoložen da se sa njime brzo barata, niti mu pogoduje čvršća ruka. Magistralni pravci su još pogodniji za turbinu, tako da niski obrtaji u šestom stepenu prenosa garantuju da potrošnja bude u rangu 5 litara čak i ukoliko povremeno koristite obilje snage prilikom obilaženja. Autoput je tradicionalno tip saobraćajnica gde se Daster ne snalazi dobro što usled loše zvučne izolacije, što zbog menjačkih odnosa koji nisu projektovani za ovakav tempo. Ipak, turbo motor koji ima dosta snage na niskim obrtajima nudi sasvim razumne performanse, ali i relativno tihu vožnju - do sada verovatno i najtišu koju smo imali u Dasteru na 130 km/h (69.9 dB).

 

dst02.jpg

 

Turbo motor u kombinaciji sa relativno laganom karoserijom nudi britka međuubrzanja, možda u nekim momentima i jača nego što ogibljenje/karoserija mogu da prenesu na podlogu. Elektronika koja je stalno aktivna, kao i na većini Dacia/Renault vozila, ne voli kada vozači naglo dodaju gas tako da i pored relativno solidne snage motora direktna ubrzanja su relativno korektna, imajući u vidu današnje kriterijume - 10.8 s do 100 km/h i 17.8s na 400m. Kočioni put je takođe umereno dobar, opet imajući u vidu karoseriju i činjenicu da je u pitanju budžetska marka vozila. Na našem tržištu, benzinci i dalje verovatno neće imati previše kupaca, ali imajući u vidu kako u zemljama EU prodaja dizel pogonjenih vozila dramatično pada, nije isključeno da razlika u ceni dizel modela postane još veća, te da će čak i ''turbirani'' Daster postati pristupačniji od baznih dizel modela.

 

dst01.jpg

 

Ukoliko razmatrate Daster iz perspektive svakodnevne gradske vožnje, povremenih dužih putovanja i jako malo silazaka sa utabanih puteva - TCe pogonjeni Daster je verovatno vrlo dobra opcija.

 

Autor: Nemanja Šarović

 

preuzeto sa - nacionalnaklasa.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster Summer

 

k9 04.jpg

 

Kreacija nastala u rumunskoj firmi Auto K9, nakon četiri meseca rada i 30.000 evra troškova.

 

k9 03.jpg

 

Ovaj Duster kabriolet sada ima samo dvoje vrata, zaštitni luk, crne točkove, belu kožnu unutrašnjost...

 

k9 02.jpg 

 

k9 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Test Dacia Duster

 

Dacia obeležava 15 godina od kad je postala podbrend Renaulta, pa je tako spremila i ovu posebnu jubilarnu ediciju Dustera tome u čast:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster Pick-Up

 

dacia pick 03.jpg

 

Kao što se i očekivalo, rumunska firma Romturingia je i novu generaciju Dacije Duster prepravila u pick-up vozilo, nakon što je to isto još pre nekoliko godina uradila i sa prvom generacijom ovog rumunskog SUV-a (tada je napravljeno 500 komada, i to za rumunsku naftnu kompaniju OMV Petrom). Romturingia je inače firma specijalizovana za prepravke Dacia modela u specijalna vozila kao što su ambulantna i sl.

 

dacia pick 02.jpg

 

Novi Duster Pick-Up je u single cab formi, ima dva sedišta, 1.5 Blue dCi dizel motor sa 115KS i 260 Nm, 6-stepeni manuelni menjač i standardni 4x4 pogon.

 

dacia pick 01.jpg

 

Prtljažni prostor je dugačak 165 cm, zapremina je 1000 litara, dok nosivost iznosi 500 kg. Duster Pick-Up je sa svojih 4341 mm za 19 mm kraći od standardnog Dustera i ima 14 mm viši klirens (sada 224 mm).  Duster Pick-Up će bar na početku biti dostupan samo u Glacier White boji, uz standardne 16-inčne točkove, prednje i bočne vazdušne jastuke, kao i sisteme Hill Start assist, Hill Descent Control, ESP, ABS i EBD. Cena u Rumuniji iznosi 22.546 evra (uključujući tamošnji porez), što je 4.046 evra više u poređenju sa Dusterom Blue dCi 115 4WD Comfort na kome se bazira.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Dacia Duster LPG

 

Fabrička instalacija (Landirenzo) plina u kombinaciji sa 1.0 turbo-benzincem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Grand Duster sa sedam sedišta

 

208870-dacia grand duster.jpg

 

Iako je ambiciozno predstavljen, van Dacia Lodgy nije ispunio očekivanja šefova rumunskog proizvođača i njihovih francuskih vlasnika. Razlog je, pre svega, činjenica da su se u međuvremenu promenili zahtevi kupaca koji su zavoleli SUV modele nauštrb klasičnih jednovolumena. Zato Dacia priprema zamenu čija proizvodnja bi i Rumuniji trebalo da startuje u oktobru 2021. godine. Francuski L'Argus je objavio nešto više informacija o novom modelu radne oznake RJI (u nekim medijima se opisuje i kao Grand Duster).

Buduća Dacia će biti postavljena na CMF-B platformu Alijanse Renault-Nissan, koju će deliti s novim Sanderom. Ipak, novi rumunski model biće rastegnut na 4.5 metra kako bi u top-verziji mogao da primi sedam sedišta. U odnosu na Lodgy, izgled će biti mnogo agresivniji, preciznije SUV-ovski. Automobil će biti opremljen 1.3 TCe motorom (sa 12V mild-hybrid sistemom), kao i hibridnim pogonom poznatim iz Clia E-Tech.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg PitStop video: Test Dacia Duster 1.0 LPG

 

Nema pogona na svim točkovima, doboši su pozadi, ali ima visokog klirensa i pogona na gas. Unutra je sve osnovno, u smislu malog displeja, instrument table...:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Dacia Duster 1.0 Tce 100 ECO-G

 

Ima već punih deset godina otkako je Dacia predstavila prvu generaciju Dustera, a automobil je odmah izazvao pozitivne reakcije.

ECO-G je verzija sa fabričkim plinom koja košta isto kao varijanta bez plina:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Duster za Rusiju

 

Renault-Duster 02.jpg

 

Renault za rusko tržište ima čitav niz modela kojima ne konkuriše u Evropi, a sada se poslužio još jednom verzijom iz svog dvorišta.

Marketing je danas sve. Znaju to i Francuzi, pa Renault guraju u prvi plan kada je najveća zemlja na svetu u pitanju. Dacia je ovde prepustila sve, a Duster nastupa pod Renault zastavom. Konstrukcijski potpuno identični modeli, osim znaka na prednjoj maski, sugerišu da Francuzi igraju na sigurnu kartu. Model koji već 8 godina donosi odlično iskustvo sa terena, tako najavljuje novi pohod.

 

Renault-Duster 01.jpg

 

Što se tiče pogonskog dela ta priča ostaje ista. Duster će u Rusiji sigurno biti najtraženiji u benzinskim TCe verzijama (100 i 130 konja).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV: Dacia Duster Prestige 1.0 Eco G TNG

 

Ekipa emisije vozila je novi Duster Prestige Eco-G 1.0 sa fabrički ugrađenim plinom. Popularna Dacia Duster podvrgnuta je modernizaciji osnovnog motora, u kojoj je originalni atmosferski zamenjen manjim, ali snažnijim trocilindrašem. Ovaj terenac sa dvostrukim gorivom isprobali smo na ruti Beograd-Zlatibor kako bi vas odveli u zimsku čaroliju ove popularne planine, a ujedno I proverili kako se Duster ponaša u lakšim i u težim uslovima vožnje.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia Duster Commercial

 

211279-dacia duster 03.jpg

 

Dacia na pojedinim tržištima (kao što je britansko) nudi i dostavnu verziju svog SUV modela Duster. To je Duster Commercial, koji naravno više nema zadnja sedišta, a raspolaže sa ravnim podom prtljažnika, prostorom zapremine 1.500 litara i zaštitom iza prednjih sedišta.

 

211280-dacia duster 02.jpg

 

Dužina korisnog prostora je 1.557 mm (1.247 mm kod verzije sa 4x4 pogonom), dok nosivost iznosi 492 kg.

 

211281-dacia duster 01.jpg

 

Kupcima se nude TCe benzinski i Blue dCi dizel motori, u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem (4x4 pogon je dostupan samo uz dizel motor). U ponudi su dva paketa opreme (Essential i Comfort), pri čemu cene u Velikoj Britaniji startuju od 15.309 funti (17.495 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

testautomobila.jpg TestAutomobila: 2010. Dacia Duster

 

Renaultov 1.5 dCi snage 90 konja, i Nissan pogon na sva četiri točka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...