Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Mislim da je ovo jedina tema na celom forumu na kojoj postoji šansa da se neko posvadja :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

u pravu si ali ljudi daj te barem da odrzimo fokus prvo sama tema otsla u zestoki off zbog kompleksa ovih sa naftaricama

ajmo barem da odrzimo mesto radnje a to je italija i italijanski proizvodjaci nemojte sad da mesate i okolne zemlje a pogotovo ne nemacku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poredjenje je dizel vs benzin,nebitno koji je proizvodjac tako da ne moramo pricati samo o italijanima.

Ja nemam nikakav kompleks,ne vidim zasto bih ga imao,a cisto sumnam da su i drugi ljudi u startu da livise para za dizel motor samo zato sto su imali neke komplekse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suprotstavljanje mišljenja nije svađa dok nema vređanja...

Kompleksi?

Pa ko je hteo da trkne u italiju da kupi auto sa kojim bi mogao da se fleka sa dizelašima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasičan svakodnevni dizel-benzin duel :laughing:

Turbo - atmo duel...plus lik kao da je zaboravio na menjač. Vi ste bre sa dizelima počeli ozbiljno da mislite da imate trkačke mašine ispod haube... :D :D

Poređenje atmo dizel / atmo benzin jednakih kubikaža = dobije atmo benzin.

Poređenje turbo dizel / turbo benzin jednakih kubikaža = dobije turbo benzin. Dakle, uvek benzin.

Ali jedino kada se krenu porediti babe i žabe (turbo i atmo) onda eto kao dizel u prednosti... :)

Inače, ako ova Alfa ide bolje od bivše Mareee...a, nju sam pratio jednom na ovakvom istom putu, ondaaaaaa....leti. :thumbsup:

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo - atmo duel...plus lik kao da je zaboravio na menjač. Vi ste bre sa dizelima počeli ozbiljno da mislite da imate trkačke mašine ispod haube... :D :D

Ovo me podsetilo na već zaboravljenu temu benzin vs dizel. :smoke:

NIje zaboravio nego kad promeni, tek mu onda ne vuče ništa.

Nisu loš ni komentari: Uvatio je zalet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali jedino kada se krenu porediti babe i žabe (turbo i atmo) onda eto kao dizel u prednosti... :)

Sada si ti malo pomešao babe i žabe u nekom pokušaju odbrane časti benzinaca :laughing: Ja sam lepo napisao, klasičan svakodnevni benzin-dizel duel, na putu je sve manje atmosferskih dizela, a turbo benzinaca ima na svakom hiljaditom kilometru, tako da je realnost, po vas koji vozite atmo benzince a pričate o turbacima, nažalost teška i surova :harhar:

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ae da se raspričamo, pa da onda prebacimo u temu koju je Kole naveo gore. :)

Inače, šta je surovo po atmo benzince? Što ih dizeli sa više kubika plus turbinom mogu ostaviti u međuubrzanju...

Realnost je da se atmo.benzinci mahom izbacuju kod svih proizvođača, tj. menjaju ih turbo verzije i realnost za 5 (ili manje) godina će biti da će 80% automobila na ulicama biti turbo benzinci ili turbo dizeli...a, onda će pojedini vlasnici dizelaša imati samo jednu misao:

''Pa, kako je moguće...ja imam više kubika i odvali me onaj mali 1.4 TJet'' :D :D :D

Ili još gore...onaj 0.9 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a za 10 godina ti malecki 1.4 TJET ili VW 1.2TSI se po mom skromnom misljenju nece ni kotrljati ovim nasim drumovima. To je jednostavno postala konfekcija i los je kvalitet pojedinih delova, a i preosetljivi su na lose gorivo (ima tema na forumima gde se ljudi zale na fabie i pola na primer)

. Jos je rano pricati, ali voleo bi da vidim VW 1.2TSI posle 500.000km. I retardi su stavili aluminijumski blok, znaci nema gese i jednostavno je slabiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste da spamujemo čoveku temu, ali čitao sam negde gde je lik koji ima Alfu 159 jtdm rekao da je prijatno iznenađen službenim MiTom twinair i da skoro pa da ne oseća razliku u povlačenju kada pređe iz auta u auto... Znam, postoji tu hiljadu faktora, počevši od težine automobila, ali jedan od glavnih faktora je takođe i zapremina motora, tako da u odnosu karoserija-zapremina već ima neke logike da je to počelo da se približava, jedno drugome, e sad je pitanje samo kada će da se to približi našem džepu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam ovo trkanje...ovi momci voze 145 ili 146. Ako je 1.7 motor, kao sto sam procitao, onda je to atmo bokser od 129 ks i auto nije mladji od 97. godista. Tako da se odlicno drze, obzirom da im je auto pet godina stariji i, posto se godinama vrteo visoko, sigurno da nema ni priblizno toliko konja....

Ajde pustimo turbinu, ali red je da poredimo bar slicnu kubikazu, recimo 1.8 TS i 1.9 JTD 2002 godiste...TS po fabrickim podacima, em je brzi od 0-100, em ima vecu krajnju brzinu..

156 1.8 TS

Top speed: 208 km/h / 129 mph

0-60 mph (s): 8.9

0-100 km/h (s): 9.4

1.9 JTD

Top speed: 191 km/h / 119 mph

0-60 mph (s): 9.7

0-100 km/h (s): 10.3

2.0 necu da pominjem jer dere JTD od 115 ks u svim rezimima.

I sad ja, koji bas volim JTD, treba da kazem kako je sramota da turbo motor iste kubikaze ima slabije perfomanse od atmo motora.

Inace, vozio sam 1.4 TA u Giulietti i u Dynamic modu je prosto nestvarno kako ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dragon:

zaboravio si jednu "sitnicu", JTD čipovanjem podivlja, dok atmo benzinac ne dobija ništa. U tome je i caka, zašto tamo neki likovi sa JTD ili TDi makinama odvaljuju atmosferske benzince, tipa 1.8TS ili 2.0TS (Vule i FantomX na primer :D)

I zašto su traktori popularni, pa zato što se čipovanjem drastično poboljšavaju performanse, zato što čipovanje ne košta mnogo u odnosu na prepravke na atmo benzincu koje bi bile potrebne, i naravno, zato što su dizelaši ekonomični.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sve u chipu aman :lol:

Moze turbo i na TS da se stavi. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam nista protiv turbo dizela, vozio sam cipovani JTD, ako bog da, i opet cu, ali u 159. Misljenja sam da je to za nase uslove odlicna kombinacija.

Jbg, za 150 evra imas jako lepu nadogradjenu masinu, a meni bi trebalo bar deset puta toliko...ali nije ovde poenta u tome, nego u konkretnom slucaju gde ljudi porede babe i zabe...kao odvalio ga je...samo da se zna da nije ravnopravno poredjenje uopste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I onda dodje Bojke sa 2000ccm i oshuri sve redom :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti nemoj da se mešaš u ovu raspravu s obzirom da smo utvrdili da si reinkarnacija Karla Abartha, tako da uopšte nisi standardan. :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako je krenulo,bice super da za 5 godina i imamo auto ili blazi slucaj promenimo auto,cast pojedincima....

Sve u svemu ,danas se ne bi trkao za neke pare ni sa jednim dizelom iste kubikaze ,neka su oba turbaci.....,a sad sta ce biti za par godina,videcemo...

Hteli mi ili ne brzi su,naravno pricamo o vozilima za klasicnu upotrebu...stilo,punto itd.....

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti nenoj da se mešaš u ovu raspravu s obzirom da smo utvrdili da si reinkarnacija Karla Abartha, tako da uopšte nisi standardan. :harhar:

Sorry, povlacim rec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, povuci se. Turbo benzinci su sportske masine i ne mogu se porediti sa svetim dizelom koji je verovatno trosio 4l kad je pojeo onog glupog benzinca.

Neverovatno je kako su vozaci dizela umislili da su najbrzi. Takvi su mi najsladji kad preticu a ja iza njih. Pustim ih da dobro zacade a onda meni obrtaji predju 3.5k i dovidjenja.

Nego Aco, jesu li legli klipovi?

Sorry za debeli off Neso.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ju,sta ste mi napravili od teme....hahahahhaha....Ja pomislio da mi neko toliko pohvalio auto,a ono....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ti pohvalio auto :p

A za duel benzin-dizel gledam ovako: Turbo benzinaca ima jako malo, a i tih što ima su sportksa vozila koja nisu za normalno vožnju(osim ako neko neće sa 3.0 motorm da se vozika po gradu :laughing: ),a turbo dizeli su svakodnevnica i biće ih sve više jer troše manje od benzina i idu bolje. Ja sam pre Stila imao atmo benzinca koji je pristojno išao, ali tek preko 4000obrtaja i sad mene pretiče neki 1.3 dizel, a ja npr idem u 5. 90km/h i nekom ko me pretiče hoću da pokažem ko ima bolji auto, da bih to izveo moram da prešaltam u treću, dodam gas do poda i posle par sekundi auto povlači, na td motoru ista situacija, dodam gas u petoj i ode auto( ne volim da smetam ljudima dok pretiču, samo dajem primer :laughing: ). A mislim da kada turbo benzinci budu svakodnevnica, biće i bi-turbo dizeli, pa je moje mišljenje da poređenje turbo dizela i atmo benzina nije poređenje baba i žaba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...