SikterBre 30 Posted May 9, 2012 Mislim da je ovo jedina tema na celom forumu na kojoj postoji šansa da se neko posvadja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 9, 2012 u pravu si ali ljudi daj te barem da odrzimo fokus prvo sama tema otsla u zestoki off zbog kompleksa ovih sa naftaricamaajmo barem da odrzimo mesto radnje a to je italija i italijanski proizvodjaci nemojte sad da mesate i okolne zemlje a pogotovo ne nemacku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 164 Posted May 9, 2012 Poredjenje je dizel vs benzin,nebitno koji je proizvodjac tako da ne moramo pricati samo o italijanima.Ja nemam nikakav kompleks,ne vidim zasto bih ga imao,a cisto sumnam da su i drugi ljudi u startu da livise para za dizel motor samo zato sto su imali neke komplekse. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 9, 2012 Suprotstavljanje mišljenja nije svađa dok nema vređanja...Kompleksi?Pa ko je hteo da trkne u italiju da kupi auto sa kojim bi mogao da se fleka sa dizelašima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 21800 Posted May 9, 2012 Tema će biti očišćena i po ko zna koji put zaključana na neko vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9506 Posted September 24, 2012 (edited) Klasičan svakodnevni dizel-benzin duel Turbo - atmo duel...plus lik kao da je zaboravio na menjač. Vi ste bre sa dizelima počeli ozbiljno da mislite da imate trkačke mašine ispod haube... :DPoređenje atmo dizel / atmo benzin jednakih kubikaža = dobije atmo benzin.Poređenje turbo dizel / turbo benzin jednakih kubikaža = dobije turbo benzin. Dakle, uvek benzin.Ali jedino kada se krenu porediti babe i žabe (turbo i atmo) onda eto kao dizel u prednosti... Inače, ako ova Alfa ide bolje od bivše Mareee...a, nju sam pratio jednom na ovakvom istom putu, ondaaaaaa....leti. Edited September 26, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted September 24, 2012 Turbo - atmo duel...plus lik kao da je zaboravio na menjač. Vi ste bre sa dizelima počeli ozbiljno da mislite da imate trkačke mašine ispod haube... :DOvo me podsetilo na već zaboravljenu temu benzin vs dizel. NIje zaboravio nego kad promeni, tek mu onda ne vuče ništa. Nisu loš ni komentari: Uvatio je zalet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 703 Posted September 24, 2012 (edited) Ali jedino kada se krenu porediti babe i žabe (turbo i atmo) onda eto kao dizel u prednosti... Sada si ti malo pomešao babe i žabe u nekom pokušaju odbrane časti benzinaca Ja sam lepo napisao, klasičan svakodnevni benzin-dizel duel, na putu je sve manje atmosferskih dizela, a turbo benzinaca ima na svakom hiljaditom kilometru, tako da je realnost, po vas koji vozite atmo benzince a pričate o turbacima, nažalost teška i surova Edited September 24, 2012 by Vule Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9506 Posted September 24, 2012 Ae da se raspričamo, pa da onda prebacimo u temu koju je Kole naveo gore. Inače, šta je surovo po atmo benzince? Što ih dizeli sa više kubika plus turbinom mogu ostaviti u međuubrzanju...Realnost je da se atmo.benzinci mahom izbacuju kod svih proizvođača, tj. menjaju ih turbo verzije i realnost za 5 (ili manje) godina će biti da će 80% automobila na ulicama biti turbo benzinci ili turbo dizeli...a, onda će pojedini vlasnici dizelaša imati samo jednu misao:''Pa, kako je moguće...ja imam više kubika i odvali me onaj mali 1.4 TJet'' :D Ili još gore...onaj 0.9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 703 Posted September 25, 2012 Za 5 godina ćemo svakako pričati drugačije Sada pričamo mi, tada ćete moći vi Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted September 25, 2012 I sad pricamo mi, samo sto je malo redja prica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 25, 2012 a za 10 godina ti malecki 1.4 TJET ili VW 1.2TSI se po mom skromnom misljenju nece ni kotrljati ovim nasim drumovima. To je jednostavno postala konfekcija i los je kvalitet pojedinih delova, a i preosetljivi su na lose gorivo (ima tema na forumima gde se ljudi zale na fabie i pola na primer). Jos je rano pricati, ali voleo bi da vidim VW 1.2TSI posle 500.000km. I retardi su stavili aluminijumski blok, znaci nema gese i jednostavno je slabiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 30 Posted September 25, 2012 Jeste da spamujemo čoveku temu, ali čitao sam negde gde je lik koji ima Alfu 159 jtdm rekao da je prijatno iznenađen službenim MiTom twinair i da skoro pa da ne oseća razliku u povlačenju kada pređe iz auta u auto... Znam, postoji tu hiljadu faktora, počevši od težine automobila, ali jedan od glavnih faktora je takođe i zapremina motora, tako da u odnosu karoserija-zapremina već ima neke logike da je to počelo da se približava, jedno drugome, e sad je pitanje samo kada će da se to približi našem džepu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted September 25, 2012 Gledam ovo trkanje...ovi momci voze 145 ili 146. Ako je 1.7 motor, kao sto sam procitao, onda je to atmo bokser od 129 ks i auto nije mladji od 97. godista. Tako da se odlicno drze, obzirom da im je auto pet godina stariji i, posto se godinama vrteo visoko, sigurno da nema ni priblizno toliko konja....Ajde pustimo turbinu, ali red je da poredimo bar slicnu kubikazu, recimo 1.8 TS i 1.9 JTD 2002 godiste...TS po fabrickim podacima, em je brzi od 0-100, em ima vecu krajnju brzinu..156 1.8 TSTop speed: 208 km/h / 129 mph0-60 mph (s): 8.9 0-100 km/h (s): 9.4 1.9 JTDTop speed: 191 km/h / 119 mph0-60 mph (s): 9.7 0-100 km/h (s): 10.32.0 necu da pominjem jer dere JTD od 115 ks u svim rezimima.I sad ja, koji bas volim JTD, treba da kazem kako je sramota da turbo motor iste kubikaze ima slabije perfomanse od atmo motora.Inace, vozio sam 1.4 TA u Giulietti i u Dynamic modu je prosto nestvarno kako ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 25, 2012 (edited) @Dragon:zaboravio si jednu "sitnicu", JTD čipovanjem podivlja, dok atmo benzinac ne dobija ništa. U tome je i caka, zašto tamo neki likovi sa JTD ili TDi makinama odvaljuju atmosferske benzince, tipa 1.8TS ili 2.0TS (Vule i FantomX na primer )I zašto su traktori popularni, pa zato što se čipovanjem drastično poboljšavaju performanse, zato što čipovanje ne košta mnogo u odnosu na prepravke na atmo benzincu koje bi bile potrebne, i naravno, zato što su dizelaši ekonomični. Edited September 25, 2012 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 25, 2012 Nije sve u chipu aman Moze turbo i na TS da se stavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted September 25, 2012 Nemam nista protiv turbo dizela, vozio sam cipovani JTD, ako bog da, i opet cu, ali u 159. Misljenja sam da je to za nase uslove odlicna kombinacija.Jbg, za 150 evra imas jako lepu nadogradjenu masinu, a meni bi trebalo bar deset puta toliko...ali nije ovde poenta u tome, nego u konkretnom slucaju gde ljudi porede babe i zabe...kao odvalio ga je...samo da se zna da nije ravnopravno poredjenje uopste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 25, 2012 I onda dodje Bojke sa 2000ccm i oshuri sve redom Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted September 25, 2012 Na pola bara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted September 25, 2012 Ti nemoj da se mešaš u ovu raspravu s obzirom da smo utvrdili da si reinkarnacija Karla Abartha, tako da uopšte nisi standardan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 25, 2012 (edited) kako je krenulo,bice super da za 5 godina i imamo auto ili blazi slucaj promenimo auto,cast pojedincima....Sve u svemu ,danas se ne bi trkao za neke pare ni sa jednim dizelom iste kubikaze ,neka su oba turbaci.....,a sad sta ce biti za par godina,videcemo...Hteli mi ili ne brzi su,naravno pricamo o vozilima za klasicnu upotrebu...stilo,punto itd..... Edited September 25, 2012 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted September 25, 2012 Ti nenoj da se mešaš u ovu raspravu s obzirom da smo utvrdili da si reinkarnacija Karla Abartha, tako da uopšte nisi standardan. Sorry, povlacim rec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
krsman3d 0 Posted September 25, 2012 Tako je, povuci se. Turbo benzinci su sportske masine i ne mogu se porediti sa svetim dizelom koji je verovatno trosio 4l kad je pojeo onog glupog benzinca.Neverovatno je kako su vozaci dizela umislili da su najbrzi. Takvi su mi najsladji kad preticu a ja iza njih. Pustim ih da dobro zacade a onda meni obrtaji predju 3.5k i dovidjenja.Nego Aco, jesu li legli klipovi?Sorry za debeli off Neso. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulegti 1 Posted September 25, 2012 Ju,sta ste mi napravili od teme....hahahahhaha....Ja pomislio da mi neko toliko pohvalio auto,a ono.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2359 Posted September 25, 2012 Ja sam ti pohvalio auto A za duel benzin-dizel gledam ovako: Turbo benzinaca ima jako malo, a i tih što ima su sportksa vozila koja nisu za normalno vožnju(osim ako neko neće sa 3.0 motorm da se vozika po gradu ),a turbo dizeli su svakodnevnica i biće ih sve više jer troše manje od benzina i idu bolje. Ja sam pre Stila imao atmo benzinca koji je pristojno išao, ali tek preko 4000obrtaja i sad mene pretiče neki 1.3 dizel, a ja npr idem u 5. 90km/h i nekom ko me pretiče hoću da pokažem ko ima bolji auto, da bih to izveo moram da prešaltam u treću, dodam gas do poda i posle par sekundi auto povlači, na td motoru ista situacija, dodam gas u petoj i ode auto( ne volim da smetam ljudima dok pretiču, samo dajem primer ). A mislim da kada turbo benzinci budu svakodnevnica, biće i bi-turbo dizeli, pa je moje mišljenje da poređenje turbo dizela i atmo benzina nije poređenje baba i žaba Quote Share this post Link to post Share on other sites