YUgisa 2528 Posted April 27, 2014 Mozda ja samo dobijen potencijal zaista koristim onako kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted April 27, 2014 Jbg, izgleda da mi dobijeni potencijal koristimo kako ne treba,ali najbitnije je da tog potencijala ima poprilično i da smo zadovoljni! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted April 27, 2014 On potencijal koristi maksimalno, jer nije mnogo velik Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 27, 2014 Ajahahaj Do I have a potential Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 28, 2014 Kako onda tvoj stilo trosi isto kao i 1,6? Ne trosi isto ni po fabrickoj specifikaciji ni u praksi. Ko nije imao u posedu moderni dizel i vozio ga i sa fabrickom i sa pojacanom mapom, moze da veruje u te gluposti da je "nemoguce da trosi isto". Koliko god mapa bila pojacana, naravno da moze da trosi isto, kada se normalno vozi, nije to benzinac pa da mu skace potrosnja za litar cim nesto malo cacnes...Meni je auto samo remapom pojacan za 45-50%, potrosnja mi je 8 u gradu i 5 van grada, fabrika kaze isto to, da verujem sebi i svom rezervoaru i novcaniku, ili da verujem danteu koji ipak bolje zna a vozi Stila 1.2? Ma nismo se dobro razumeli Treba da verujemo da inzenjeri u fabrici Fiata i VW ne znaju da napisu mapu za auto.Treba da verujemo da iz fabrike izlaze krs auti koji puno trose,a da ce onda "neki strucnjak" da nam da 50% snazniji auto koji isto ili manje trosi uz simbolicnu nadoknadu od 50-100 eur. Prica na nivou one o mrsavljenju uz pomoc Biomeda Hiljade zadovoljnih korisnika svedoce o tome ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted April 28, 2014 Ovde ti pričaš priče,a mi iznosimo činjenice!Ne mogu da verujem da nemaš nekog prijatelja,kolegu,poznanika,bilo koga,da te stavi u čipovan auto,i da ti razbije te predrasude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted April 28, 2014 Nije tako jednostavna priča. Moze mnogo da se dobije samo remapom, a koliko tačno zavisi od konkretnog motora (pre svega koliki je kapacitet dizni i turba). Razlika je ogromna.Kad se gazi naravno da će više da troši. Kad se vozi normalno nema bitne razlike u odnosu na ne remapiran motor, ako je posao odrađen kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted April 28, 2014 Čekaj sad... ako je ovaj na Altei dobio 50Ks na početnih 105KS, da li onda ja sa 140KS mogu da dobijem 200KS, a da mi auto isto troši? A naravno, hoću i 140Nm više. Ako ovo STVARNO može ja sutra idem da čupijem auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 28, 2014 Covek kaze da mu odprilike isto trosi i ja kazem da normalno vozi. Auto mu je bukvalno kao nov, ne bi mu ta nabadao gas pa da mu platis Kaze da nisu znali koliko ce ks i Nm imati dok ne odrade mapu kako valja. Ovo sto su mu uradili je neki optimum, da je sve ok i da mu ne smeta.. posle 3-4000km otisao je u Wv servis na proveru i ovi mu rekli da je sve u idealnom stanju. Juce mu je ispred mene nabo gas u drugoj, nema da zadimi auto ni malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted April 28, 2014 I koliko love košta to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Testera 0 Posted April 28, 2014 Sve ovo je do sada ispricano mnogo puta. Moje iskustvo sa 4 cipovana jtd i jednim tdi motorom je da se snage dobije dosta, normalnim remapom bez problema 20%. Uglavnom merim potrosnju cep-cep i nikada nisam osetio da se potrosnja povecala ili smanjila posle remapa vozio sam kao i pre koristeci visak snage samo kada zatreba.@dovlaOvaj sa Alteom sigurno nece trosti isto ili manje, ne dize on snagu 40-50% da bi ga mazio.Ako je 2.0 tdi nemoj da cipujes. Ima on snage, a i njega nije preporucljivo. Ako je na ovoj Altei optimum ovoliko, alal im vera. Cipuje se 1.9 Tdi dobro, ali ovo mu dodje skoro 50%. U svakom slucaju odlicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 28, 2014 U Smederevu sam bio u Bobo Sportu i rade sa tunercom mape......da skratim-stage 1 mape tj "lagani chip" donosi na jtd od 115hp nekih 15ak hp preko i malo ispeglaniju krivu.To je neki moj izbor. Kad pretekne kesha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted April 28, 2014 Moja mapa je oko 131-132ks I kriva je ispeglana do 4500rpm ne znam napamet koliko njutna je dobijeno, vec 3 godine je koristim I sve je ok. Moj auto ima preko 230000 na satu I uopste ga ne stedim u voznji. Moja iskustva su odlicna sto se tice performansi a I potrosnje. Nisam primetio znacajniju promenu u potrosnji. Jedini provereni podatak o potrosnji mi je odlazak do grcke I nazad gde mi je prosek 5.2l isti bio I bez chipa u sada sa chipom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted April 28, 2014 Čekaj sad... ako je ovaj na Altei dobio 50Ks na početnih 105KS, da li onda ja sa 140KS mogu da dobijem 200KS, a da mi auto isto troši? A naravno, hoću i 140Nm više. Ako ovo STVARNO može ja sutra idem da čupijem auto Teško moze toliko mnogo da se dobije, ali dobija se poprilično. U proseku najmanje 20, pa do 30-35KS na JTD familiji. Konkretan primer za moj auto, sa 325 na 375Nm i sa 150 na oko 185KS. Nije nikakva prevara, kod Bobana na točku je drugar sa ovom istom mapom kao moja izvukao oko 170KS što je poprilično. Vreme svih međuubrzanja se skrati znatno, maksimalna brzina se poveća, potrošnja u tim rezimima naravno takođe, ali ako se vozi normalno nema nikakve razlike u odnosu na fabričku mapu.Ono što svi prvo primete je brzi odziv na gas, ali to sve sigurno ima posledice po prenos snage do točka, tj na sve mehaničke elemente koji tu postoje. Ko odgovorno vozi pojačan auto na ovaj način, neće imati nikakvih problema, a ko se svakodnevno izdrkava na kolima, obično završi sa problemom i punim ustima pljuvanja ljudi koji su remapirali auto po svim mogućim forumima.Ko god je vozio JTD zna da motor sa zadrškom uvek reaguje na pritiskanje gasa, jer ne oslobađa moment u trenutku, nego lagano, očigledno štedeći sve sklopove prenosa i sam motor. Remap moze to da skine tako da je odziv na gas gotovo trenutan i to je sa stanovišta voznje sjajno, ali treba malo povesti računa o stilu voznje ako je plan da auto potraje.Znam ljude koji su skenjali auto, menjali turbine, imali opasne probleme, ali isto tako mnogo više znam ljudi koji su pazili svoj remapiran auto i voze ga tako već godinama, bez bilo kakvih problema. Najveća razlika nije u mapama, jer tu su sad svi došli do istih mapa pretpostavljam, nego u vozačima. Otud i toliko različita iskustva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted April 28, 2014 Ovde ti pričaš priče,a mi iznosimo činjenice!Ne mogu da verujem da nemaš nekog prijatelja,kolegu,poznanika,bilo koga,da te stavi u čipovan auto,i da ti razbije te predrasude. Ma vidiš da se dečko očigledno sprda sa nama, nemoguće da ne može da shvati i prihvati nešto toliko jednostavno i dokazano milion puta Čekaj sad... ako je ovaj na Altei dobio 50Ks na početnih 105KS, da li onda ja sa 140KS mogu da dobijem 200KS, a da mi auto isto troši? A naravno, hoću i 140Nm više. Ako ovo STVARNO može ja sutra idem da čupijem auto Naravno da ne možeš, jer nije ovo crtani film da uđeš i kažeš "dajte mi jedan čip od 50KS i 140Nm". Naravno da to ne ide tako, ali to verovatno i sam već znaš, pa mi nije jasno ovakvo pitanje Svaki motor ima neki svoj potencijal, spram onog kako ga je fabrika napravila, kakav turbo mu je stavila, kakve dizne, kakvu pumpu, kakav map senzor i tako dalje. Često se desi da jedan te isti ili vrlo sličan motor iz fabrike izađe u dve, tri različite "klase" snaga i obrtnog momenta, jednostavno softverski "zaključan" da bi se napravile razlike u cenovniku. I onda taj koji je zaključan ima isti potencijal kao i onaj koji je recimo 20-30KS jači u startu. Čist primer ti je recimo 1.6TDI u Polu, Golfu, čemu god, on fabrički izlazi sa 75, 90 i 105KS iz fabrike. POTPUNO IDENTIČAN MOTOR. Samo softverski određena snaga, ništa više, remapom se dobija 140KS, na svakom. Što znači, da onaj od 75KS može da se remapira na 140KS, što je neverovatnih ~90% dobitka. Ali, to ne znači da onaj od 105KS može da se remapira +90% i dobije 200KS, jer jednostavno fizički ne može, na njemu se dobija opet tih 140KS, jer mu je to potencijal, to je potencijal te turbine, tih dizni i tako dalje. Ista stvar je sa recimo Mercedesom C200 CDI, koji ima 136KS, a potpuno u šraf identičan motor onom C220 CDI koji ima 170KS. Oba imaju dakle identičan potencijal, koji je, ako gledamo recimo Revo mape, 190KS. Dakle, ovaj slabiji samo remapom dobija čak 54KS, a jači "samo" 20KS. Dalje, Mazda 6 2.2 dizel - 129KS, 163KS i 180KS. Razlike u ceni drastične za kupiti, a potencijal motora 200KS. U sve tri varijante, dakle opet identičan agregat. I sad ti kupiš 180KS i kažeš hebote pa kako mogu samo 20KS da dobijem, kad moj komšija pera ima mnogo slabiji auto od mene a on dobio 70KS? I ta priča se vrti u krug, to ne znači da ljudi u fabrici "ne znaju da naprave mapu", nego jednostavno prave ono što im treba da bi napravili ponudu, paket opreme, snage motora, razliku u ceni. Naprave motor koji realno može da ima 200KS, pa ga uštroje na 120, 140, 170, kupac dođe, aha, ja hoću jači, doplati 2, 3, 5 hiljada evra, fabrika srećna i zadovoljna i svi lepo idu kući. To je poenta remapa, dorade onoga što fabrika nije HTELA da uradi, otključavanje punog potencijala motora. To da li ćeš ti taj potencijal koristiti 30% vremena ili 90% vremena, na tebi je. Od toga i potrošnja zavisi. Što se potrošnje tiče, tebi ako 1.9JTD troši u proseku lupam 6 litara, neće sa remapom trošiti 7 ili 8 litara, ako ga voziš kao normalan čovek a ne kao idiot, dakle, ako ti je stock trošio 6 litara pri određenom tempu, pri istom tom tempu će ti i remapiran trošiti 6 litara. Ako si fabrički auto stiskao pun gas non stop, onda ti nije trošio 6 litara, nego je trošio 15, e tada će remapiran da troši 20, jer ima više goriva, više pritiska, više svega, ali će da ide 20, 30, 40 % bolje. Dakle, u vožnji, a ne na stazi, potrošnja će ostati ista, samo sa daleko većim potencijalom motora, sa više snage i bolje raspoređenim obrtnim momentom, pa često pri obilaženjima nećeš morati da stiskaš pun gas i time sipaš naftu, nego će biti dovoljno liznuti papučicu santimetar dva, da bi postigao isti efekat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 28, 2014 (edited) Da napravimo paralelu, mislim na ono što je Vule napisao. Ne isplati se fabrici da stavlja više vrsta turbina, dizni i koje čega. U pitanju su serije od stotine hiljada komada, i naravno da im se više isplati da kupe jednu vrstu turbine i da softverski naprave razliku. Elem, ista stvar je i sa procesorima. Imaš procesor iz jedne iste familije koji radi na, lupam 2GHz, i drugi radi na 2.5GHz. Ista arihitektura, sve je isto. I onda lepo overklokuješ ovaj od 2 i radi ti na 2.5. Ista stvar je sa otključavanjem jezgara i keša. Naravno, neće svaki da radi na 2.5, jer nije isto praviti procesore i automobile. Kod procesora se vrši testiranje na koliko može stabilno da radi itd, pa se razvrstavaju. Ali se prave bukvalno na istoj proizvodnoj liniji. Edited April 28, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted April 28, 2014 Ovog trenutnog Punto sam kupio bolesno načipovanog. U pojedinim momentima me je oduševljavao,a u pojedinim plašio! Nije mu strano da u IV-oj,pri 60kmh,prošlajfuje. Lomio sam se mesec dana da ispeglam mapu,a odlučilo je bljuzgavo i vlažno vreme,jer je auto bio problematičan za vožnju! Inače je rađen u RS-tuningu.Kod drugog tunera (inače poznanik),pri iščitavanju mape,ustanovimo da je sve odšrafljeno do kraja. Auto je iz ler-gasa kidao i vukao do 4700-4800o/min,i dimio je (zato ga niko pre mene nije kupio),dok mu nisam blindirao EGR,očistio MAP,MAF i usis.Ispeglamo mapu tako da auto bude pitomiji u nižim obrtajima,i sada može normalno da se vozi. Zanimljivo je da onako besan,uopšte nije trošio više goriva (možda zato što je davanje punog gasa bila retka pojava).U svakom slučaju,ovo mi je treći remapiran auto,i svaki naredni će biti. Kad bolje razmislim,od kako vozim,svi automobili su mi bili čačkani,ali je to zahtevalo i truda i para! Na ovim CR dizelima,ozbiljno povećanje snage i nm ,košta simbolično, i traje manje od sat vremena! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 28, 2014 Ma vidiš da se dečko očigledno sprda sa nama, nemoguće da ne može da shvati i prihvati nešto toliko jednostavno i dokazano milion puta Zasto bi izrazavanje sumnje bilo sprdanje i trolovanje? I ta priča se vrti u krug, to ne znači da ljudi u fabrici "ne znaju da naprave mapu", nego jednostavno prave ono što im treba da bi napravili ponudu, paket opreme, snage motora, razliku u ceni. Naprave motor koji realno može da ima 200KS, pa ga uštroje na 120, 140, 170, kupac dođe, aha, ja hoću jači, doplati 2, 3, 5 hiljada evra, fabrika srećna i zadovoljna i svi lepo idu kući. Dakle svi ti kupci (milioni) koji su kupili najsnaznije verzije motora su neupuceni,neinformisani i zatucani poput mene kad su bili spremni da fabrici ostave hiljade evra? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 28, 2014 Pa sad da budemo realni, forumi ovakvog tipa nisu pravi pokazatelj realnosti i koncepta musterija... Prosecan vlasnik auta nema pojma o automobilu i veruje da je iz fabrike izaslo u savrsenom stanju. Dokaz i tome je da mnoga zvucna imena i skracenice koje su nekad krasile neki automobil sa ekstremnim performansama u odnosu na "bazne" verzije se sada svelo na to da je samo 5% vise snage, specijalna farba, veci broj felne, patosnice i razni logoi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted April 28, 2014 (edited) Dakle svi ti kupci (milioni) koji su kupili najsnaznije verzije motora su neupuceni,neinformisani i zatucani poput mene kad su bili spremni da fabrici ostave hiljade evra? Kako si došao do ovog zaključka? Ako neko hoće auto sa 200KS iz fabrike, neka ga kupi, što da ne, ako ima para. Ako pak neće, nego hoće da kupi slabiju verziju, znajući da će moći za smešne pare da je nadogradi i ima performanse najjače verzije, opet, što da ne, njegova odluka. Uopšte ne pričamo o kupcima i njihovom izboru, upućenosti ili zatucanosti, nego o načinu na koji fabrika pravi te motore, izbacuje ih na tržište, štanca naveliko, određuje cene i samim tim, ostavlja prostor za dalji tjuning, ko želi naravno. Kome ne treba, nek se vozi sa 100KS do mile volje i nek ne razmišlja o remapu. Ali isto tako, nek se mane šuplje priče onda kako remap ne valja, kako fabrika zna najbolje, jer "da je moglo iz tog motora da se izvuče 150KS, fabrika bi to uradila, a ne bi ga ostavila na 120". E pa ne bi, jer moraju i oni dodatno da zarade, pa će tebi ili nekom trećem uzeti 3000€ više zato što su upucali drugačiji softver. Zasto bi izrazavanje sumnje bilo sprdanje i trolovanje? Zašto? Zato što ni u jednom trenutku nisi uradio bilo šta da bi proverio to što pričaš. Tipa, seo sa nekim u kola ko ima čipovan auto, pa video kako ide, koliko troši, koja je razlika u odnosu na fabrički, nego u nedogled ovde forsiraš svoju netačnu teoriju i ne odustaješ od iste, a pojma nemaš o drugoj strani medalje. Edited April 28, 2014 by Vule Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 28, 2014 Ma vidiš da se dečko očigledno sprda sa nama, nemoguće da ne može da shvati i prihvati nešto toliko jednostavno i dokazano milion putaZasto bi izrazavanje sumnje bilo sprdanje i trolovanje?I ta priča se vrti u krug, to ne znači da ljudi u fabrici "ne znaju da naprave mapu", nego jednostavno prave ono što im treba da bi napravili ponudu, paket opreme, snage motora, razliku u ceni. Naprave motor koji realno može da ima 200KS, pa ga uštroje na 120, 140, 170, kupac dođe, aha, ja hoću jači, doplati 2, 3, 5 hiljada evra, fabrika srećna i zadovoljna i svi lepo idu kući.Dakle svi ti kupci (milioni) koji su kupili najsnaznije verzije motora su neupuceni,neinformisani i zatucani poput mene kad su bili spremni da fabrici ostave hiljade evra? Vule je lepo naveo modele koji se samo softverski razlikuju. Naravno nije uvek tako, koliko znam JTD 80 nema intercooler, manji turbo i druge dizne za razliku od JTD115, a oba su se ugradjivali u Stila.Pa nije ovo nedokazana prica kao o HHO generatoru.Ovde se vidi prirast snage i momenta merenjem na valjcima, kao i drasticno skracena ubrzanja, medjuubrzanja i veca maksimalna brzina.Evo moja dresina ima bez malo 200.000km ba satu, a ko zna koliko stvarno ima, jer je 2001g. I nesto ne vidim da se raspao. Znam jos par ljudi sa cipovanim dresevima, i svi imaju preko 200.000km najmanje. Ja sam spreman da se kladim da se duze da traje neki cipovani.JTD sa iole krstenom mapom, nego neki 1.2 16v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted April 28, 2014 Ih, Marko! Pa i nije ti neka opklada!JTD se na 200hkm tek nešto malo razradio, a ovaj drugi je pred reanimacijom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted April 28, 2014 Ovog trenutnog Punto sam kupio bolesno načipovanog. U pojedinim momentima me je oduševljavao,a u pojedinim plašio! Nije mu strano da u IV-oj,pri 60kmh,prošlajfuje. Lomio sam se mesec dana da ispeglam mapu,a odlučilo je bljuzgavo i vlažno vreme,jer je auto bio problematičan za vožnju! Inače je rađen u RS-tuningu.Kod drugog tunera (inače poznanik),pri iščitavanju mape,ustanovimo da je sve odšrafljeno do kraja. Auto je iz ler-gasa kidao i vukao do 4700-4800o/minMislim da si se zeznuo, 6 se rimski pise VI a ne IV Zabolela me glava u momentu... da bi priklizao IV na 1500rpm njemu treba 600Nm minimum ili da vozis na felnama bez guma, treceg nema!!!Meni se sa mnoooogo jacim motorom od tog ni zimi po bilo kakvoj klizavici osim snega, leda i bljuzge ne desava da 4. kliza na bilo kojim obrtajima a lamoli na 1500rpm.Tebra, Punto ima mapu samo do 4500RPM!!! sve preko je jadno i nikakvo ubrzanje jer mapa postoji do 4500rpm i tad je sve na 100% a obrtaji se povecavaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 28, 2014 Dakle svi ti kupci (milioni) koji su kupili najsnaznije verzije motora su neupuceni,neinformisani i zatucani poput mene kad su bili spremni da fabrici ostave hiljade evra? Kako si došao do ovog zaključka? Ako neko hoće auto sa 200KS iz fabrike, neka ga kupi, što da ne, ako ima para. Ako pak neće, nego hoće da kupi slabiju verziju, znajući da će moći za smešne pare da je nadogradi i ima performanse najjače verzije, opet, što da ne, njegova odluka. Pa ti si naveo: to ne znači da ljudi u fabrici "ne znaju da naprave mapu", nego jednostavno prave ono što im treba da bi napravili ponudu, paket opreme, snage motora, razliku u ceni. Naprave motor koji realno može da ima 200KS, pa ga uštroje na 120, 140, 170, kupac dođe, aha, ja hoću jači, doplati 2, 3, 5 hiljada evra, fabrika srećna i zadovoljna i svi lepo idu kući. Iz ovoga se moze zakljuciti da su kupci motora od 170 Ks pogresili.Da su bespotrbno fabrici ostavili navedene hiljade evra.jer su mogli uzeti verziju od 120 Ks jer je to isti motor-tako ti kazes.I onda ga za smesne pare cipovati i dobiti onu najjacu verziju od 170 Ks. Potvrdjujes tu pricu i ovim postom: "da je moglo iz tog motora da se izvuče 150KS, fabrika bi to uradila, a ne bi ga ostavila na 120". E pa ne bi, jer moraju i oni dodatno da zarade, pa će tebi ili nekom trećem uzeti 3000€ više zato što su upucali drugačiji softver. I zasto se onda cudis mom zakljucku? Ne isplati se fabrici da stavlja više vrsta turbina, dizni i koje čega. U pitanju su serije od stotine hiljada komada, i naravno da im se više isplati da kupe jednu vrstu turbine i da softverski naprave razliku. Elem, ista stvar je i sa procesorima. Vule je lepo naveo modele koji se samo softverski razlikuju. Naravno nije uvek tako, koliko znam JTD 80 nema intercooler, manji turbo i druge dizne za razliku od JTD115, a oba su se ugradjivali u Stila. Jel se razlikuju samo softverski ili ne? Zasto bi izrazavanje sumnje bilo sprdanje i trolovanje? Zašto? Zato što ni u jednom trenutku nisi uradio bilo šta da bi proverio to što pričaš. Tipa, seo sa nekim u kola ko ima čipovan auto, pa video kako ide, koliko troši, koja je razlika u odnosu na fabrički, nego u nedogled ovde forsiraš svoju netačnu teoriju i ne odustaješ od iste, a pojma nemaš o drugoj strani medalje. Sta je konkretno netacno? Da ako auto ima vise Ks.Prilicno vise- 50%.Da ce tada biti veca potrosnja goriva?Da se obicnim remapom uopste mose izvuci tolika kolicina dodatne snage?Naveo si da se u nekim slucajevima moze izvuci i 90% vise Što znači, da onaj od 75KS može da se remapira na 140KS, što je neverovatnih ~90% dobitka. Da li je netacno i to sto sumnjam da su kupci najsnaznijih verzija motora u zabludi kada fabrici ostavljaju hiljade evra?Jer mogu da kupe najslabiju verziju motora i da je obicnim cipom unaprede u onu najjacu? Pa nije ovo nedokazana prica kao o HHO generatoru.Ovde se vidi prirast snage i momenta merenjem na valjcima, kao i drasticno skracena ubrzanja, medjuubrzanja i veca maksimalna brzina. Jesam li ja negde naveo da se remapom ne dobija vise snage,bolja medjuubrzanja,max brzina? Izrazio sam sumnju da je moguce dobiti onolike priraste snage koji su navedeni.Da posle toliko dodatih Ks moze ostati ista potrosnja.I da mi je suplja prica kako je motor i sve oko njega zapravo identicno u verzijama od:75, 90 i 105KS;129KS, 163KS i 180KS...A na osnovu ceka proizilazi zakljucak da su kupci najsnaznijih verzija zapravo bacili pare u vazduh jer su obicnim remapom mogli dobiti od najslabije verzije onu najjacu. Quote Share this post Link to post Share on other sites