vladac81 23 Posted June 16, 2011 Evo pre sat me zvao elektricar....Jedna cetkica je skroz izlizana i ostetila je rotor ....Sutra mi uzima nov regler i nov rotor,kaze da moze da nadje i bice oko 10000din sto nije puno....Polovan sam trazio al je redak jer je od 120 ampera,tako bar kazu ovi sto prodaju ne razumem se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted June 19, 2011 (edited) Promenjen alternator,punjenje na 13,7v....Jedino sto sam primetio da se ujutru kod paljenja cuje neki zvuk CAK-CAK i to traje 1-2 minuta posle prestane tj pojavi se periodicno samo jednom...mislim da remenica nije ok?! Edited June 19, 2011 by vladac81 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted June 25, 2011 Zamenjena remenica,imala lufta...marka bilstain za 3900din sa garancijom..Kupljena u felixu u 29 novembra(Beograd) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko KG 0 Posted August 8, 2011 (edited) Ljudi danas mi izbaci gresku Alternator fail i upali lampicu akumulatora, najvise dok idem polako ili stojim u mestu i po neki put mi otkaze servo na sekundu pa se vrati u normalu . . pomoziteeee Edited August 8, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted August 8, 2011 (edited) Kakav ti je akumulator? Kako si naveo, samo u trenutcima niskih obrtaja ti imas problema... Edited August 8, 2011 by Kejd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko KG 0 Posted August 8, 2011 Akumulator nema ni god dana kako sam kupio nov . . da na malim obrtajima najcesce a i po neki put kad idem oko 50 km/h upali lampicu i volan izgubi servo i ne mogu da ga okrenem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted August 8, 2011 Neko na forumu rece...svi gremlini kod Stila se javljaju zbog akumulatora...tj te greske i greskice...pogledaj ovu temuhttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39718 Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted August 8, 2011 ja sam imao problem oko akumulatora ali mi nije ni jednom izbacio gresku alternator fail!imas problem u radu jer ti alternator ne dopunjuje aku kako treba tj nemas izlaz struje iz alternatora koji bi trebao da imas .Pogledaj unimerom koliko ti dopunjuje aku. trebalo bi da ti bude struja u radu 13,8 do 14 ampera kad je ispravan alternator i napon nebi smeo da varira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted August 8, 2011 Dobra je ideja da proveri unimerom, ali to 13.8-14 se odnosi na napon, a ne na struju...dakle 13.8-14V. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted August 9, 2011 sorry.mislio sam na napon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko KG 0 Posted August 9, 2011 Resen problem danas, skinut alternator, stavljene nove cetkice i kolektor sad je ko nov pokazuje napon 13.8 . . i kad mi covek ponistio gresku examiner-om kaze mi da mi crkla sijalica za upaljac a ja to uopste nisam znao Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanVrsac 0 Posted October 26, 2011 Juce vozio auto,stao da ga upalim nece izbaci mi alternator failure,ABS i EBD failure,otisao do majstora ostavio auto,i zove me posle jedno 2 sata kaze crkle te diode na alternatoru? Inace menjao sam akumulator prosle godine u decembru. Moze neko da mi objasni zasta sluze te diode na alternatoru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 26, 2011 I ovde da kazem da diode sluze da pretvore naizmenicnu trofaznu struju koju alternator proizvodi kao osnovnu i koja ne moze da se koristi u vozilu u jednosmernu struju na kojoj rade svi potrosaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanVrsac 0 Posted October 27, 2011 Nisam znao da u autu ima trofazna struja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 27, 2011 Nije to kucna trofazna struja. I hard disk u racunaru sa kog kucas postove ima trofazni motoric Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanVrsac 0 Posted October 28, 2011 Nije to kucna trofazna struja. I hard disk u racunaru sa kog kucas postove ima trofazni motoric Ok : Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranv 0 Posted December 9, 2011 Da li je ista remenica alternatora i kod benzinca 1.6 jer mi se cuje to neko kuckanje kad upalim auto a motor je hladan.Inace nemam problema sa "ALTERNATOR FAILURE". Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 9, 2011 ...cuje to neko kuckanje kad upalim auto a motor je hladan.Pogledaj ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=51407 Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar1006 0 Posted July 24, 2012 Pozdrav svima, imam stila 1.6 16v 2002. Do pre par dana sam imao problem sa greskama tipa: asr failure, high coolant temperature i s vremena na vreme se gasio u voznji tj. na semaforu... Prekjuce vozio nekih 20ak km, parkirao i oprao ga. Posle par sati pokusao da upalim ali nema snage ni da zavergla kako treba a kamoli da upali. Kontam akumulator je riknuo, star je 4 godine. Kupim nov vartin od 60Ah stavim i juce upalim iz prve, provozam ga malo (prestao je da izbacuje asr i ostale greske i nije se ni jednom ugasio) i parkiram. Jutros upalio normalno, krenuo na posao i u toku voznje izbaci gresku alternator failure i ugasi servo. Nekoliko puta sam pokusao da ugasim - upalim i odlicno pali ali i dalje greska stoji a servo je iskljucen. Molim za savet. Unapred hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 24, 2012 Verovatno nesto nije ok sa alternatorom,ne puni i slicno,zato je i ugasio servo,a mozda i izvlaci struju negde,ma da pre da je nesto sa alternatorom,namotaji,regler i slicno,svakako mora kod majstora! Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar1006 0 Posted July 24, 2012 Hvala na odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sokool 0 Posted August 24, 2012 Evo mene ponovo....postao sam redovan na ovom forumu zbog problema koji mi se svaki dan javljaju Danas kada sam se vracao sa posla na kompjuteru mi je u nekoliko navrata iskakala greska na kojoj je pisalo alternator fail...ja sam to ignorisao posto je sve redilo oke, zatim su pocele greske da iskacu kao na traci jedna po jedna...njih 5-6 sigurno i ja resih da ugasim auto posto je skroz pobrljaveo misleci da cu ponovnim paljenjem to popraviti, ali od toga nista nije bilo posto auto nije imao snage ni da zavergla. Ne znam koliko je star akumulator, vlasnik sam auta tek god. dana, do sada nisam imao nikakvih problema ove vrste pa me zanima da li akumulator moze tek tako da rikne ili je problem u alternatoru koji je od jednom prestao da puni?Hvala unapred!zaboravih da naglasim da se sve to dogodilo u toku voznje...kada sam krenuo sa posla sve je bilo ok, i nije bilo nikakve naznake da nesto nije u redu!jedina cudna stvar koju sam primetio u poslenjih nedelju dana je ta da mi na plinu auto radi na nesto vecem broju obrtaja na leru oko 1200, mada ne verujem da to ima ikakve veze sa ovim problemom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 24, 2012 krepo akumulator moze da se desi da krepa tako jednostavno spoji celije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMica 0 Posted August 24, 2012 Mozes da probas sa punjenjem svog akomulatora pa ako bude uspeo da upali izmeri (ako si u prilici)napon punjenja koji bi trebao da bude od 13,4 do 14v u zavisnosti od opterecenja. Ako se ispostavi da ti alternator ne puni imas set za zamenu za Bosch=ov alternator koji je ugradjivan u 1,6 16v. Malo je sex skinuti ga sa auta...ali je izvodljivo.Puno srece Quote Share this post Link to post Share on other sites
sokool 0 Posted August 24, 2012 Isao sam malocas do auta sa ortakom sa namerom da ga doslepam do kuce...seo ja u auto, dao kontakt i primetio da su se sve lampice pogasise kao da je sve oke, upalio auto bez problema se dovezao do kuce, kuci ga ugasio i kada sam krenuo da ga upalim eto problema....auto je upalio ali su se popalile i sve greske, gotovo da nema koju nije izbacio. Koliko sada kontam mozda i nije do akumulatora, sutra cu do majstora pa cu javiti u cemu je bio problem ako ga otkloni Quote Share this post Link to post Share on other sites