Jump to content
FAS Goran
MarkoJTD

Fiat Stilo - alternator failure / sija (tinja) lampica od alternatora

Recommended Posts

Pa kako mu je punjenje 14,5v ako je dioda pandrknula ? :blink:

zulutapka Lepo ne pegla struju kako treba jer ka prebacim unimetar na neizmenicnu on mi pokazuje 33 volta a nebi smeo nista da pokazuje jer dioda pusta samo u jednom smeru struju a po uni metru meni pusta i u drugom pa mi zbog toga jebe lampicu u kabini, namesticu nasao sam ceo diodni most nov za 1200 dinara preletujem tri zice i gotovo samo prvo da odradim patos

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim fiat stilo 1.9 jtd 85kw i do sada nisam imao problema sa njim :-) do juce ,naime pukao mi je mikro remen koji sam zamijenio i sve je bilo dobro do maloprije kada mi je iz cista mira upalio lampicu akumulatora i gresku altenator failure.Sem te lampice i volana bez serva nisam primjetio neke promijene na autu.

Da li moze neko da mi da neki savijet do cega je moglo da dodje do tog problema

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me koliko je bitna zamena cetkica alternatora? posto je caletu pre godinu dana majstor rekao da su istrosene i da bi trebao da ih zameni, ali kao moze jos da se vozi, a tome je prethodilo izbacivanje svih mogucih gresaka i nemogucnost startovanja motora. Ali evo vise od godinu dana se to nije desilo bas ni jednom, motor ok startuje samo me zanima zasto nekad(vrlo retko) startuje bukvalno na pola verglanja a cesto mu treba po 3-4 puta da zavergla pa onda pali. Je l to ima veze sa cetkicama i alternatorom uopste, posto je akumulator star godinu dana, i moze li neko sra*je da nastane ako se istrose skroz te cetkice? Pozdrav i sretna Vam Nova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije do alternatora. Alternator puni aku, i kad se potrose cetkice pocinje da tinja sijalica za aku na ins tabli, a to sto zabode na paljenje bih reko da je anlaser! Iskontrolisi njega sto pre, da ne ode u djavo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je mislio na cetkice anlasera a ne alternatora, posto je on taj koji vrti na paljenju, tj on pokrece motor, nema tu nista lose da se zamene cetkice, cena je smesna a ako su lose mogu da prazne akumulator, i da ostete kolektor na rotoru alnasera. Cetkice su jeftine tipa 600 dinara, a ruke su skuplje, posto treba skinuti alnaser i otvoriti ga i zameniti, ako imas ikakvog znanja sve to mozes i sam da odradis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc mi se moj gospodin Stilo pozalio na Alternator failure pa upalio crven volan na instrument tabli i servo prestao da radi????Sva sreca bio sam ispred kuce i uterao u dvoriste.Pokusam ponovo da upalim a on pocne da redja greske ABS,ASR,AIRBAG...itd i nece da upali, samo se cuje CAK...nema ni v od verglanja.

pokusam ponovo-ista prica.Nista, odem da spavam i jutros da ga upalim kad ono cela tabla pocela da trepce i opet nece da startuje motor.Izvadim akumulator a on neki 56 mA, odem kupim drugi po preporuci prodavca kupim fiamm titanium plus 64mA 610a, trazio sam od 72 mA ali su po gabaritu veci od kucista u autu.Prikacim akumulator i nema onih gresaka upali na "pola kljuca", ali i dalje stoji akumulator i pisti greska Alternator failure, nema crvenog volana na tabli ali volan i dalje ne radi... :rant: Oteram ga bez svetala i bilo kod potrosaca kod majstora, kaze sutra ce da vidi o cemu se radi...eto...

Bar sam nabildovao ruke od motanja.I imam pitanje da li je neko primetio da ePer ne radi kako treba izbaci mi da ima neke poteskoce i da probam za nekoliko minuta?Neka piraterija...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam ti kaze 99% sta je u pitanju, ocigledno alternator ne puni accu. Ono sto sam mozes laicki da vidis je da li je sve u redu na PK krugu, za pocetak.

Sve greske koje si ispisao su karakteristicne za los accu (light sou na tabli, gasenje elektricnog serva koji je najveci potrosac, itd...).

Jedino bi moj savet bio (a sada je vec kasno) da si prvo sredio alternator, mozda si mogao jos neko vreme da se provuces bez kupovine novog accu.

 

Komotno si mogao i jaci, kod mene je opusteno stao 77Ah od 760A, ali posluzice i taj, u rangu je stare fabricke preporuke... Da ne offujemo, ovo je odgovarajuca tema u vezi izbora: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43409-stilo-akumulator-koje-ja%C4%8Dine/ ili ova opsta: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/31753-o-akumulatorima/

 

Imamo vec diskusija na ovu temu, pa cemo spojiti, nikakav problem. Samo da te zamolim da ubuduce, pre otvaranja nove teme koristis pretragu foruma: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54042

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam ti kaze 99% sta je u pitanju, ocigledno alternator ne puni accu. Ono sto sam mozes laicki da vidis je da li je sve u redu na PK krugu, za pocetak.

Sve greske koje si ispisao su karakteristicne za los accu (light sou na tabli, gasenje elektricnog serva koji je najveci potrosac, itd...).

Jedino bi moj savet bio (a sada je vec kasno) da si prvo sredio alternator, mozda si mogao jos neko vreme da se provuces bez kupovine novog accu.

Pogledao sam laicki PK kais deluje u redu.Radio sam veliki servis bukvalno pre dve nedelje.Cim je pala temperatura pri verglanju zatreperi bord displej tako da mislim da je onaj akumulator od 56Ah ili preslab ili je pri kraju, nema veze zavrsice na izmenjivacu na kotlu... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj da ti nije ukljucen City mod na servo volanu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi sinoc upalim auto sve normalno podjem od kuce 500m upalim radio i upali mi lampicu za akumulator crvenu i iskljuci servo. Stanem ugasim upalim auto opet isto. Kazite mi sta je najbolje da probam prvo da uradim posto sam u goste udaljen od kuce 100 km? Izbacio mi je i gresku alternator failure. Auto je normalno radio i sad normalno radi. Nema nikakvog lupanja pali normalno. Inace kada sam krenuo malopre do grada prilikom polaska auto mi se ugasio kao da nije imao snagu da krene sto se inace nikad ne desava. Da li to ima nekakve veze sa ovim? Da li je problem akumulator? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam nikog tamo bas. Da je Paracin pa bi mogli mozda nesto. Nadji nekog autoelektricara pa izvidi situaciju

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OlyPk

 

Vidi prvo da li na jačem gasu možda ugasi lampicu. Ponekada može tako da traje nekoliko dana.

Koliko će te koštati alternator zavisi od toga šta će se sve raditi. Od oko 30 evra, pa naviše. Npr. mene je remont koštao oko 80 evra, ali nisu menjane samo diode, nego i još nešto na njemu (da ne idem sada do kola da gledam u knjižici).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resen problem danas. U pitanju je bila remenica alternatora. Majstor danas zamenio. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj alternator moze bukvalno da te primora na slepanje plus neki servis, koji kosta u zavisnosti od toga sta se radi. Ja sam krenuo na more ove godine i na pocetku ibarske mi izbacio gresku... Vratio se, namucio se sa caletom dok nismo skinuli alternator, i na kraju se ispostavilo da su cetkice bile u problemu. To jest jedna uopste nije kacila rotor (valjda). Trazio sam ceo regler i nisam nasao, na kraju su u automiki imali samo cetkice. Ceh 350 din. :D 

Ali sto je igranka da se skine djubre... Ijao, bolje kad ga vec skines da ga preventivno remontujes. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, i u servisima to nije posao od pola sata. :) 

 

16 hours ago, OlyPk said:

U pitanju je bila remenica alternatora.

 

I ja sam menjao remenicu pre par meseci. Uopšte nisam imao problem sa punjenjem, samo je ponekada znao da ''čangrlja'' u leru, ispostavilo se da je ona pravila tu buku. 

Ovo samo kao dopuna da znaju ljudi (kada neko čita ovu temu), da remenica može da strada i bez simpotoma otežanog punjenja alternatora. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj stilo benzinac je počeo da treperi. Svetla, tabla zapravo svaka sijalica. Akumulator nov. Punjenje 11,3 v. Remont alternatora (regler, ležajevi, kolektor statora...) 9500 sa garancijom od 6 meseci

Na kraju mi je majstor rekao da je Alternator davao naizmeničnu struju koja je pokidala stari akumulator

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, krenuo sam na more i malo pre Polihrona mi moj Stilo JTD upali Alternator fault i isključi servo. Ja pogasio klimu i radio i došao do Polihrona gde sam smešten pa probao da sačekam jutro i upalim ponovo, ali isto se dešava. 

Zanimljivo je to što mi se ta greška javlja samo kada je broj obrtaja manji od 2.000 a čim ga podignem preko, nestane greška i servo volana se uključi ponovo... Videh da je @nesaoct pitao da li se dešava nešto slično, pa me zanima šta bi moglo biti. Akumulator sam uzeo nov pre dva meseca Exide pa verujem da nije on. Do sada se nije palila ova greška. Da ne zaboravim, standardno javlja od jutros abs, asr, esp failure pre alternator failure, ali kada podignem u leru na preko 2.000 obrtaja sve je ok čini mi se. 

Kako sam sa porodicom, ne bih kretao nazad za Srbiju dok ne rešim ovo, pa me zanima šta mislite da je u pitanju, da znam koliko će Grci da me rebnu :)

I ako neko zna električara u blizini Polihrona neka javi slobodno :) ja sam se raspitivao sinoc kad sam stigao, ima u Solunu kažu sigurno :)

Hvala unapred svima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...