Mijailović P. 3431 Posted January 13, 2014 Pa kako mu je punjenje 14,5v ako je dioda pandrknula ? zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
ALBooM 0 Posted January 13, 2014 Pa kako mu je punjenje 14,5v ako je dioda pandrknula ? zulutapka Lepo ne pegla struju kako treba jer ka prebacim unimetar na neizmenicnu on mi pokazuje 33 volta a nebi smeo nista da pokazuje jer dioda pusta samo u jednom smeru struju a po uni metru meni pusta i u drugom pa mi zbog toga jebe lampicu u kabini, namesticu nasao sam ceo diodni most nov za 1200 dinara preletujem tri zice i gotovo samo prvo da odradim patos Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelinir 0 Posted March 15, 2014 (edited) Vozim fiat stilo 1.9 jtd 85kw i do sada nisam imao problema sa njim :-) do juce ,naime pukao mi je mikro remen koji sam zamijenio i sve je bilo dobro do maloprije kada mi je iz cista mira upalio lampicu akumulatora i gresku altenator failure.Sem te lampice i volana bez serva nisam primjetio neke promijene na autu.Da li moze neko da mi da neki savijet do cega je moglo da dodje do tog problema Edited March 16, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 16, 2014 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos16v 0 Posted January 5, 2015 Zanima me koliko je bitna zamena cetkica alternatora? posto je caletu pre godinu dana majstor rekao da su istrosene i da bi trebao da ih zameni, ali kao moze jos da se vozi, a tome je prethodilo izbacivanje svih mogucih gresaka i nemogucnost startovanja motora. Ali evo vise od godinu dana se to nije desilo bas ni jednom, motor ok startuje samo me zanima zasto nekad(vrlo retko) startuje bukvalno na pola verglanja a cesto mu treba po 3-4 puta da zavergla pa onda pali. Je l to ima veze sa cetkicama i alternatorom uopste, posto je akumulator star godinu dana, i moze li neko sra*je da nastane ako se istrose skroz te cetkice? Pozdrav i sretna Vam Nova! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 5, 2015 Nije do alternatora. Alternator puni aku, i kad se potrose cetkice pocinje da tinja sijalica za aku na ins tabli, a to sto zabode na paljenje bih reko da je anlaser! Iskontrolisi njega sto pre, da ne ode u djavo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 5, 2015 Verovatno je mislio na cetkice anlasera a ne alternatora, posto je on taj koji vrti na paljenju, tj on pokrece motor, nema tu nista lose da se zamene cetkice, cena je smesna a ako su lose mogu da prazne akumulator, i da ostete kolektor na rotoru alnasera. Cetkice su jeftine tipa 600 dinara, a ruke su skuplje, posto treba skinuti alnaser i otvoriti ga i zameniti, ako imas ikakvog znanja sve to mozes i sam da odradis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos Pozarevac 0 Posted September 30, 2015 (edited) Sinoc mi se moj gospodin Stilo pozalio na Alternator failure pa upalio crven volan na instrument tabli i servo prestao da radi????Sva sreca bio sam ispred kuce i uterao u dvoriste.Pokusam ponovo da upalim a on pocne da redja greske ABS,ASR,AIRBAG...itd i nece da upali, samo se cuje CAK...nema ni v od verglanja.pokusam ponovo-ista prica.Nista, odem da spavam i jutros da ga upalim kad ono cela tabla pocela da trepce i opet nece da startuje motor.Izvadim akumulator a on neki 56 mA, odem kupim drugi po preporuci prodavca kupim fiamm titanium plus 64mA 610a, trazio sam od 72 mA ali su po gabaritu veci od kucista u autu.Prikacim akumulator i nema onih gresaka upali na "pola kljuca", ali i dalje stoji akumulator i pisti greska Alternator failure, nema crvenog volana na tabli ali volan i dalje ne radi... Oteram ga bez svetala i bilo kod potrosaca kod majstora, kaze sutra ce da vidi o cemu se radi...eto...Bar sam nabildovao ruke od motanja.I imam pitanje da li je neko primetio da ePer ne radi kako treba izbaci mi da ima neke poteskoce i da probam za nekoliko minuta?Neka piraterija... Edited September 30, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted September 30, 2015 (edited) Sam ti kaze 99% sta je u pitanju, ocigledno alternator ne puni accu. Ono sto sam mozes laicki da vidis je da li je sve u redu na PK krugu, za pocetak.Sve greske koje si ispisao su karakteristicne za los accu (light sou na tabli, gasenje elektricnog serva koji je najveci potrosac, itd...).Jedino bi moj savet bio (a sada je vec kasno) da si prvo sredio alternator, mozda si mogao jos neko vreme da se provuces bez kupovine novog accu. Komotno si mogao i jaci, kod mene je opusteno stao 77Ah od 760A, ali posluzice i taj, u rangu je stare fabricke preporuke... Da ne offujemo, ovo je odgovarajuca tema u vezi izbora: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43409-stilo-akumulator-koje-ja%C4%8Dine/ ili ova opsta: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/31753-o-akumulatorima/ Imamo vec diskusija na ovu temu, pa cemo spojiti, nikakav problem. Samo da te zamolim da ubuduce, pre otvaranja nove teme koristis pretragu foruma: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54042 Edited September 30, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos Pozarevac 0 Posted September 30, 2015 Sam ti kaze 99% sta je u pitanju, ocigledno alternator ne puni accu. Ono sto sam mozes laicki da vidis je da li je sve u redu na PK krugu, za pocetak.Sve greske koje si ispisao su karakteristicne za los accu (light sou na tabli, gasenje elektricnog serva koji je najveci potrosac, itd...).Jedino bi moj savet bio (a sada je vec kasno) da si prvo sredio alternator, mozda si mogao jos neko vreme da se provuces bez kupovine novog accu.Pogledao sam laicki PK kais deluje u redu.Radio sam veliki servis bukvalno pre dve nedelje.Cim je pala temperatura pri verglanju zatreperi bord displej tako da mislim da je onaj akumulator od 56Ah ili preslab ili je pri kraju, nema veze zavrsice na izmenjivacu na kotlu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos Pozarevac 0 Posted October 2, 2015 Pukao alternator.Majstor kaze da ne vredi da se servisira pa stavio drugi.Sad mi se cini kao da volan lakse mota i da nekako bolje ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted October 2, 2015 Pogledaj da ti nije ukljucen City mod na servo volanu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos Pozarevac 0 Posted October 2, 2015 Nije, to sam prvo proverio, mozda sam umislio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
OlyPk 0 Posted October 9, 2016 Ljudi sinoc upalim auto sve normalno podjem od kuce 500m upalim radio i upali mi lampicu za akumulator crvenu i iskljuci servo. Stanem ugasim upalim auto opet isto. Kazite mi sta je najbolje da probam prvo da uradim posto sam u goste udaljen od kuce 100 km? Izbacio mi je i gresku alternator failure. Auto je normalno radio i sad normalno radi. Nema nikakvog lupanja pali normalno. Inace kada sam krenuo malopre do grada prilikom polaska auto mi se ugasio kao da nije imao snagu da krene sto se inace nikad ne desava. Da li to ima nekakve veze sa ovim? Da li je problem akumulator? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 10, 2016 Izmeri negde punjenje, verovatno ces morati alternator da odradis Quote Share this post Link to post Share on other sites
OlyPk 0 Posted October 10, 2016 Koliko ce to da me kosta odprilike? Ne mogu ovako do kuce da vozim aaa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 10, 2016 Ne mozes, brzo ce da umre sve U kom mestu si? Quote Share this post Link to post Share on other sites
OlyPk 0 Posted October 10, 2016 Izmedju Jagodine i Cuprije.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 10, 2016 Nemam nikog tamo bas. Da je Paracin pa bi mogli mozda nesto. Nadji nekog autoelektricara pa izvidi situaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 10, 2016 @OlyPk Vidi prvo da li na jačem gasu možda ugasi lampicu. Ponekada može tako da traje nekoliko dana. Koliko će te koštati alternator zavisi od toga šta će se sve raditi. Od oko 30 evra, pa naviše. Npr. mene je remont koštao oko 80 evra, ali nisu menjane samo diode, nego i još nešto na njemu (da ne idem sada do kola da gledam u knjižici). Quote Share this post Link to post Share on other sites
OlyPk 0 Posted October 11, 2016 Resen problem danas. U pitanju je bila remenica alternatora. Majstor danas zamenio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vach 3 Posted October 12, 2016 Taj alternator moze bukvalno da te primora na slepanje plus neki servis, koji kosta u zavisnosti od toga sta se radi. Ja sam krenuo na more ove godine i na pocetku ibarske mi izbacio gresku... Vratio se, namucio se sa caletom dok nismo skinuli alternator, i na kraju se ispostavilo da su cetkice bile u problemu. To jest jedna uopste nije kacila rotor (valjda). Trazio sam ceo regler i nisam nasao, na kraju su u automiki imali samo cetkice. Ceh 350 din. Ali sto je igranka da se skine djubre... Ijao, bolje kad ga vec skines da ga preventivno remontujes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 12, 2016 Da, i u servisima to nije posao od pola sata. 16 hours ago, OlyPk said: U pitanju je bila remenica alternatora. I ja sam menjao remenicu pre par meseci. Uopšte nisam imao problem sa punjenjem, samo je ponekada znao da ''čangrlja'' u leru, ispostavilo se da je ona pravila tu buku. Ovo samo kao dopuna da znaju ljudi (kada neko čita ovu temu), da remenica može da strada i bez simpotoma otežanog punjenja alternatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wireshark 10 Posted January 20, 2017 Moj stilo benzinac je počeo da treperi. Svetla, tabla zapravo svaka sijalica. Akumulator nov. Punjenje 11,3 v. Remont alternatora (regler, ležajevi, kolektor statora...) 9500 sa garancijom od 6 meseciNa kraju mi je majstor rekao da je Alternator davao naizmeničnu struju koja je pokidala stari akumulator Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 10, 2017 Pozdrav ljudi, krenuo sam na more i malo pre Polihrona mi moj Stilo JTD upali Alternator fault i isključi servo. Ja pogasio klimu i radio i došao do Polihrona gde sam smešten pa probao da sačekam jutro i upalim ponovo, ali isto se dešava. Zanimljivo je to što mi se ta greška javlja samo kada je broj obrtaja manji od 2.000 a čim ga podignem preko, nestane greška i servo volana se uključi ponovo... Videh da je @nesaoct pitao da li se dešava nešto slično, pa me zanima šta bi moglo biti. Akumulator sam uzeo nov pre dva meseca Exide pa verujem da nije on. Do sada se nije palila ova greška. Da ne zaboravim, standardno javlja od jutros abs, asr, esp failure pre alternator failure, ali kada podignem u leru na preko 2.000 obrtaja sve je ok čini mi se. Kako sam sa porodicom, ne bih kretao nazad za Srbiju dok ne rešim ovo, pa me zanima šta mislite da je u pitanju, da znam koliko će Grci da me rebnu I ako neko zna električara u blizini Polihrona neka javi slobodno ja sam se raspitivao sinoc kad sam stigao, ima u Solunu kažu sigurno Hvala unapred svima. Quote Share this post Link to post Share on other sites