Kuvalja 406 Posted August 10, 2017 Ili regler ili remenica alternatora, nemoj voziti tako, prvo resi.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 11, 2017 Hvala na brzon odgovoru, našao sam autoelektricara u Polihronu u glavnoj ulici ako nekome zatreba, sa desne strane. Tamo su se samo nasmejali kada sam im pokazao grčki prevod mogućeg kvara, premerili punjenje i kucnuli kao da nije zapekao/blokirao alternator i rekli definitivno je alternator Rekoše ne rade remont već samo ugrađuju novi (cena samo 250e) i to originalni a ne kao kod nas turski... Ugradnja je već priča, nepristupacan pa mora pored njega električara da mu pomogne i mehaničar sa posebnim alatom za Stila i to izadje nekih 200-250e. Tako da su tražili sitnicavih 500e. Kada sam im rekao da za pola te cene u Srbiji mogu da kupim i ugradim novi alternator (lupih cenu ali mi se tada činilo ok) oni mi predložiše da kupim jedan novi akumulator kod njih za 100e i dopunim moj postojeći dan pre polaska i bez klime, muzike i svetala trebalo bi da mogu da stignem do Srbije pa da kod nas sređujem alternator... Ima li neko pametno rešenje na umu, po meni deluje ok ovo drugo sa dodatnim akumulatorom, a pošao bih čim svane da izbegnem paljenje klime. I još jedno pitanjce, šta mi još troši napajanje iz akumulatora kada sam u pokretu, pored serva za volan i ventilatora hladnjaka, ostalo bih posikljucivao sve? Hvala unapred P. S. Nadam se da ovo može nekome nekada zatrebati ako zapne kao i ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 11, 2017 Paaaa nisam siguran dokle bi dogurao, posto na stilu najveci potrosac je volan, inace remenica nova 30-40€, regler mozda 20 i za ruke svega 20-30€. Na stilu jtd je stvarno jako tesko skinuti alternator, tj lako se skida ali nema gde da se izvuce pa se dole skidaju dva nosaca i motor nateze ka hladnjacima da bi izasao.....Probaj da napunis svoj akumulator pa pravac srbija pa dokle stignes i u makedoniji ces proci dosta bolje, nisam siguran da li moze da se izvadi osigurac od volana i tako da se vozi, ako moze tako bi izdrzao, ali nisam nikad probao, jedino sto tad motati volan je katastrofa....Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 11, 2017 Super hvala za info, ne bih isključivao servo, uz put bi se nabildovao baš solidno a nisam takav tip xexexe. Probaću sa dva akumulatora pa javljam rezultate Pozdrav i hvala još jednom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 11, 2017 Nema na cemu ako se dovuces do Nis, ima tamo par clanova foruma koji mogu da te upute kod nekog dobrog majstora imaju i neki delove....@deki87@milan81Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 11, 2017 Super, javicu se ako zatreba. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 11, 2017 Ili ako imas nekog da dolazi tu da ponese polovan proveren pa samo zamenu da platis, ali da se raspitas kod jos nekog za ruke, realno ni u drugoj drzavi bilo kojoj nemoze vise od 100€ da uzme, ili da pitas u nekom ovlascenom, zna se koliko je radni sat i koliko je za to predvidjeno vremena.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 12, 2017 To sam razmišljao ali smo mi poslednji od mojih koji su ovde ostali su svi već prošli odmore... Jel mogu da dobijem kontakt nekog od tih proverenih majstora u Nišu, tu bih odradio popravku ako nije protiv pravila foruma da se reklamiraju? Hvala još jednom za sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 12, 2017 Pa dao sam ti link od dvojice momaka koji imaju polovne delove, probaj njima da pustis poruku da li znaju nekog proverenog ili mozda i oni rade, protiv pravila foruma nije nista sto nekome moze da pomogne, pogotovo u ovakvim situacijama. Nema na cemu, izvesti nas kako si prosao, srecan put.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 12, 2017 Ne verujem da ces tako moci da stignes do srb. Ovi cr dizeli trose struju bas dosta, da je stari dizel stigao bi lagano. Jedino sto kaze Kuvalja da se dogegas do Mak pa tu da ga resis po normalnim cenama ili najbolje da ti neko iz Srb posalje drugi ceo. Grci su poznati da nemaju veze i da znaju samo da deruПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 13, 2017 Hvala, ja se nadam da imam sreće što mi se ugasi greška preko 2000 obrtaja pa mi tada možda puni aku jos neko vreme. Gledacu da sredim u Nišu bar ovo sto mi je napisao @Kuvalja ili ako zapne i uspem do Vranja da stignem, da dopunim tamo aku. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 13, 2017 Ako se to ne raspadne mozda dodjes i kuci tako Послато са SM-J320FN уз помоћ ТапатокаJavi se kad predjes granicu da nadjemo.majstora u okolini nisa.Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted August 13, 2017 Jel imaš pomoć na putu ili neko slično osiguranje? Za svaki slučaj, izguglaj nek majstore po MK, koji su u blizini autoputa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted August 13, 2017 Otišla ti neka dioda na regleru pa probija. Ako ti ne treperi sijalica preko 2000 obrtaja, tada puni. Možeš proveriti i nekim unimerom najjeftinijim. Kad ga prikačiš I motor je na malim obrtajima, lampica gori, voltaža punjenja pada, kako daš gas preko 2k obrtaja, voltaža će početi da raste. U tvom slučaju, što pre se dočepaj auto puta i ne staj. Nema klime, farovi na poziciju, nema muzike. Pošto je vožnja na otvorenom, neće biti ni paljenja ventilatora hladnjaka, sem u extremism slučajevima. Dakle, ako možeš, dopuni taj tvoj aku preko noći i moli se samo da dioda ne izgori skroz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 13, 2017 Super, hvala svima. A za pomoć na putu, slepac nisam stigao da uplatim a planirao sam bio kod neke agencije (ne AMSS). Pozdrav Jurim da nađem unimer da premerim napon na aku kada je ispod (gori crvena i javlja grešku) i iznad 2000 obrtaja (kada se greška ugasi). To cu odraditi pre polaska da znam na čemu sam. Samo da ta dioda što je @knezevic76 spomenuo izdrži sto duže Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 13, 2017 Diode nisu na regleru nego na svom bloku ili mostu, i nezavisno se taj blok menja u odnosu na regler.Meni su na dva auto odlazili mostovi sa diodama i nije se nikad tako ponasao, cim crkne dioda upali mi lampicu i vise ne gasi, kad mi je regler otisao tako se ponasao.... svakako to je sad manje bitno sta je tacno na alternatoru vazno da uspes da se dovuces, a kad ovde dodjes uradi full remont, i blok dioda i regler da vise ne razmisljas o alternatoru a remenicu ce majstor da vidi kakva je, a ako mozes odradi i nju, stavi INA ona je kvalitetna, i onda za 100€ i mozda malo preko imas skroz remontovan alternator....Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 13, 2017 Odlično, to mi je trebalo, tako ću i da odradim čim se vratim. Hvala svima još jednom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 22, 2017 (edited) Ponovo ja, ovog puta iz Srbije sa izvinjenjem na kasnom odgovoru... Nasao sam unimer kod jednog Srbina i premerio napon na Aku, koliko god da sam obrtaja postigao (greska se gasila preko 2000), napon nije mrdao od pocetnog 12,6V. Tako sam sa napunjenim akumulatorom i rezervnim novim krenuo prema Srbiji, bez mogucnosti punjenja, sa iskljucenom klimom, muzikom i svetlima. Akumulator je inace Exide Premium EA770 77Ah, rezervni neki GrkAcu 74Ah (cena 100e, kao Exide kod nas ali nisam imao drugi izbor). Po preporuci elektricara prvo sam ubacio novi aku i sa njim vozio. Iz Polihrona sam stigao do Shel pumpe kod Kumanova u MK, nekoliko km pre granice sa Srbijom i tu dok sam tocio gorivo (sa upaljenim motorom), pocele su da svetle ABS, ASR i Code lampice, nakon cega je posle 30s javio ECU disconnected (ili greska u konekciji/komunikaciji sa ECU) a 10s posle toga ugasio sve na tabli i skazaljke vratio na pocetni polozaj. Ja sam prevezao kola od pumpe nekih 50m, obrtometar i brzinomer se nisu pomerili sa 0, servo se iskljucio i nije se ukljucivao preko 2000 obrtaja, sve u svemu jako cudan osecaj, sve na nulama a automobil se krece (da ne bih bas menjao aku na samoj stanici vec na prakingu posle). To me malo cak i podsetilo na period dok sam posedovao zmaja od Golfa 2 (1.6d). Suma sumarum, nesto oko 4h voznje, bez gasenja motora na granici ili drugim mestima. Tu sam promenio Aku i krenuo dalje, nadajuci se da cu uspeti doci sa ovim mojim jacim do Bgd. Medjutim, na ulazak u Srb sam cekao oko 90 min, a kasnije i na nekoliko mesta po 10 min dok nije prosao AV sa pratnjom (da ne spominjem puno ime, isao da otvori neku deonicu autoputa pa su panduri bili na svakom nadvoznjaku i zaustavljali kola i kamione praveci dodatnu guzvu). Zbog navedenog sam pretpostavio da necu stici do Bg ovako, secam se da je bilo i nekih radova kod Cuprije na autoputu ka Bgd, plus cekanje na naplatnoj rampi i tri uzbrdice (Razanj, Begaljicko brdo i Bubanj potok), odlucio sam da ostanem u Nisu i popravim kvar. Do Nisa sam stigao bez problema, kada sam stao kod majstora, nisam mogao da zatvorim prozor koliko je bio ispraznjen Aku, pa verujem da ne bih dosao tako do Aleksinca da sam nastavio prema Bgd... Da ne davim vise, kvar je bio na alternatoru i to: - Regler crkao (stavljen novi); - Blok sa diodama crkao (stavljen novi); - Remenica u jako losem stanju (ubacena nova); - Rotor pregoreo (ubacen sa drugog alternatora); - Kaisevi su bili ok; - Akumulator dopunjen na punjacu pa posle jos 30min radom u mestu preko alternatora. Sada sam se vratio u Bgd, usput proverio alternator, sa svim potrosacima sto sam imao ukljucenim (svetla, klima, ventilator na max, muzika i punjenje telefona preko upaljaca). Nadam se da nista bitno nisam zaboravio i da ovo moze nekome nekada koristii. Hvala svima puno jos jednom (posebno @Kuvalja) i svaka cast na daljinskoj dijagnostici Edited August 22, 2017 by Oki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 22, 2017 Nema na cemu, uvek cu pomoci ako mogu, super pa si se dovukao u Srbiju, ako nije tajna koliko te izasla popravka kod nas?Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 22, 2017 Znao sam da sam nesto zaboravio Cena je bila 100e, ruke i delovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 22, 2017 E bas super, sa sve akumulatorom si prosao dosta jeftinije nego u Grckoj.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 22, 2017 (edited) To ima samo u Srbiji Zena me zezala ceo put, kaze sta sve ljudi donesu sa mora, a mi akumulator Edited August 22, 2017 by Oki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted August 22, 2017 Super si prošao! Kod koga si u Nišu, popravio auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 22, 2017 27 minutes ago, Oki said: Zena me zezala ceo put, kaze sta sve ljudi donesu sa mora, a mi akumulator Ahahahahah, bravo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oki 0 Posted August 22, 2017 7 minutes ago, Martin said: Super si prošao! Kod koga si u Nišu, popravio auto? Autoservis Panča, Kamenički vis 8, Niš Quote Share this post Link to post Share on other sites