Bois 0 Posted April 17, 2013 (edited) Od skoro sam vlasnik fiat stila 1.9jtd.Sa redovnim servisima dosle su na red zadnje kocnice i diskovi,kupljeno sve i todiskovi meteliplocice original fiatove,majstor zamenio diskove ,plocice,zadnja desna klesta su se malo teze vratila,majstor razradio podmazao,naravno sve je radjeno sa posebim alatom za vracanje klipa,kada smo sve zavrsili,i probali,greju se diskovi,,a podignemo na dizalicu tockovi se okrecu lako,opet voznja ali opet se greju ja pipnem i prednje i onu vruci,ako neko zna neki savet,ili ima slicnog iskustva neka se javi.Unapred hvala Edited April 17, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted April 17, 2013 Nemoj to da te brine, to tako mora, dok ne legne sve na svoje mesto... Ali neka me neko ispravi ako nije tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted April 17, 2013 Tako je bilo i kod mene jedno vreme kad sam promenio pločice i diskove, dok se pločice nisu malo potrošile da bi pravilno legle na diskove grejao se točak. Pošto si proverio sa majstorom i točkovi se okreću - ne brini Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bois 0 Posted April 17, 2013 da,ali me cudi zasto se greju i prednjidiskovi,njih nisam menjao,a ni prednje plocice,napred nista nisam dirao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirius9 29 Posted April 17, 2013 Ne znam kakve su kočnice napred ali je moguće da se prilikom zamenje i servisiranja zadnjih poremetio pritisak u sistemu pa sada i prednje bolje hvataju tj. više su stisnute nego što su bile ili jednostavno zato što zadnja klipovi moraju da budu više otvoreni nego što su bili to utiče da pritisak u sistemu bude taman toliko veći da pritisne malo i klipove na prednjim kočnicama pa se zato i prednji diskovi greju...To bi bilo moje logično nagađanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bois 0 Posted April 17, 2013 napred je sve ok,diskovi dobri,plocice dobre,a da zaboravih i rucnu smo odpustili do kraja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted April 17, 2013 Pa mora da se greje od kočenja, pokušaj da voziš, a da ne kočiš bukvalno odvoziš 5km i pustiš auto da stane sam od sebe da ne pipneš kočnicu pa proveri. Na svako pipanje kočnice javlja se ogromno trenje i mora da se greje. Podigni auto nategni kočnicu koliko imaš snage i probaj kako se okreće točak. Zadnji treba da se okreću kao na biciklo, dok prednje ne možeš zavrtet toliko jer okrećeš istovremeno još desetak zupčanika u menjaču. Oni limovi iza diska onako izuvijani nisu da čuvaju disk od prljavštine, nego da usmeravaju vazduh na disk i tako ga hladi. I ne zavlači prste gde im nije mesto moglo bi se desit negde da se izgoriš. Jeste li gledali igde neki klip kod sportskih trkačkih automobila koji koču na ogromnim brzinama, desi se da se disk bukvalno usija od trenja. Zato se danas i pravu keramičke kočnice zbog bržeg hlađenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted April 17, 2013 Izluftiraj (isteraj vazduh) ti to prijatelju kako treba a ako ni tada ne budu topli onda razdelnik sile ne valja. Majstor bi trebao da zna da se diskovi ne smeju pregrevati sem u nekim situacijama. Dakle mogu i treba da budu mlaki posle kocenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted April 17, 2013 Pa čim je mogao da pipka prstom onda i jesu mlaki, da su pregrejani daj Bože da bi on večeras mogao da pipka tastaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vmackm 0 Posted May 3, 2013 Pozdrav drustvo, Primetio sam juce da mi se greje zadnji levi tocak (smrdelo u kabini) a najvise sumnjam na kociona klesta tj mislim da trebaju na reparaciju.Da li je neko mozda probao da koristi onaj kit iz AP sporta za reparaciju u uradi sam varijanti?http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=42151 Quote Share this post Link to post Share on other sites
statichawk 72 Posted August 29, 2013 (edited) Pozdrav svima. Da li ima neko ideju sa moze da bude jer vec par meseci po toplom vremenu ne mogu da se otarasim skripe plocica koja nastaje u toku duze voznje, u pocetku pri okretanju volana levo ili desno a kasnije i na pravcu, ali ne stalno. Kad prikocim skripa nestaje. Edited August 29, 2013 by statichawk Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted August 29, 2013 Nista ne diraj.. To je do tvrdoce materijala. Sledeci put stavi Ate ili Brembo ako je cena velika i uzivaj.. Pz Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 2, 2013 Probaj i sa ciscenjem onog kanala na sredini plocice jedan drug mi rece da to pomaze kod skripe...nisam probao ali opet nije zgoreg pokusati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
statichawk 72 Posted September 10, 2013 Ipak sam promenio plocice po savetu majstora, neke kao spanske. Sad mi cvili kad kocim,sto jace stisnem to je jace cviljenje. Moracu opet da posetim majstora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted September 10, 2013 Druze nemoj da se smaras sa menjanjem plocica, i meni su cvilele dosta dugo dok nije sve leglo na svoje mesto, sada se nista ne cuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosBG 0 Posted September 10, 2013 Nabavio sam kljesta od Fiat Palia 1.7TD, auto je '97 god. Planiram ta kljesta stavim na Juga ali posto su dugo stajala na kolima koja se nisu vozila a i gumice nisu bas najbolje, zeleo bi da ih repariram. Procitao sam da treba kupovati samo TRW ili original FIatove setove za reparaciju jer su ostali losi po pitanju kvaliteta. Zanima me da li neko zna gde bih mogao da nabavim set od gore navedenih proizvodjaca i koje su cene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted September 10, 2013 Vidi, ne sumnjam u kvalitet pomenutih ali ja sam reparirao svojerucno zadnje celjusti sa gumicama firme "Sigurnost" pre dve godine i dan danas me sluze bez ikakvih problema ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted September 11, 2013 Od skoro sam vlasnik fiat stila 1.9jtd.Sa redovnim servisima dosle su na red zadnje kocnice i diskovi,kupljeno sve i todiskovi meteliplocice original fiatove,majstor zamenio diskove ,plocice,zadnja desna klesta su se malo teze vratila,majstor razradio podmazao,naravno sve je radjeno sa posebim alatom za vracanje klipa,kada smo sve zavrsili,i probali,greju se diskovi,,a podignemo na dizalicu tockovi se okrecu lako,opet voznja ali opet se greju ja pipnem i prednje i onu vruci,ako neko zna neki savet,ili ima slicnog iskustva neka se javi.Unapred hvala Na zadnjim klestima se klip uvrce dok radi i ima na sebi dva zljeba. Ako npr uzmes motorcangle i ubodes ih u ta dva zljeba, jednostavnim i laganim okretanjem motorcangli klip mora da se vrati. Nema nista na silu, nema nista sa dva pajsera ili ne daj Boze cekicanjem po klipu. To je osnovni uslov ispravnog rada kocnica. Ako to nije ispunjeno kocioni klip izlazi pod nepravalinim uglom do potpunog blokiranja u jednom trenutku. Samim tim pritiska plocice nepravilno i onda se nepravilno trose plocice ili krivi disk ili sve zajedno greje. Mozda ovo nije direktan odgovor na tvoje pitanje ali ti predlazem da prvo sredis tu kocionu celjust. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosBG 0 Posted September 11, 2013 Vidi, ne sumnjam u kvalitet pomenutih ali ja sam reparirao svojerucno zadnje celjusti sa gumicama firme "Sigurnost" pre dve godine i dan danas me sluze bez ikakvih problema ! To je jedina firma koju sam nasao da prodaje gumice za celjusti. Dosta negativnih komentara sam cuo o njima i njihovim gumicama. Hvala na odgovoru! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted September 11, 2013 Uostalom, cene seta gumica je tada bila oko 350din po točku a bili su takođe jedini pa sam prežalio toliku sumu bez obzira na rezultat. Pokazalo se da nisam promašio.Video sam i neke setove i u AP . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosBG 0 Posted September 11, 2013 Nije mi bitna suma, daleko od toga ali ipak ne bih zeleo da propadnu gumice pa da se nadjem u nekoj neprijatnoj situaciji. Nasao sam set za reparaciju proizvodjaca AutoFren. Zna li neko nesto o njima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosBG 0 Posted September 17, 2013 Da se javim, mozda nekom zatreba informacija.Nasao sam set Spankse firme AutoFren u Euro07 radnji u Beogradu. Cena jednog seta je 450 din.Kupuje se tipski prema voziliu. U mom slucaju, Palio ATE kljesta 54m. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted September 17, 2013 Siguran sam da su te spanske bolje od ovih nasih , domacih. Pa samo cenu pogledati , sve je jasno ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
goran_stilo 0 Posted January 4, 2014 (edited) zdravofiat stilo 2001 1.2 benzinac kada udarim u rupu oseti se udar na papucu od kocnice kao da udara neko zelezo koje nigde nije vezano i trese mi papuca za kocnicu kad naidzem na rupu i kada zelim da prikocim ali brzina nije velika t. e vozim sa prvom brzinom ulazim kod mene u ulicu da liabs asr reaguje ili je nesto visak na autu ne znam nemam iskustva pa zelim pomoc pred da nosim na kanal. poz goran Edited January 4, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites