Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo - kočnice

Recommended Posts

Onda je verovatno vazduh u sistemu...
Da li sam ispuštaš vazduh iz sistema ili imaš pomoć nekoga da pritiska papučicu?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da imam nekoga da druka kocnicu,kako je moguce da sam ispustim vazduh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno. Samo pitam :)
Proveri čep na rezervoaru ulja, mada nisam siguran ako on ne dihtuje da li to može biti uzrok.
Ili negde ima vazdušni čep, Ili negde pušta, Ili je otišao glavni kočioni...
Proveri ako možeš da vidiš cevi kod zadnjih točkova da nisu propale tj. trule pa da tu negde pušta, mislim da se i to događalo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije da je to do glavnog kocionog cilindra,samo mi nije jasno kako je uspeo da vrisne odmah kada sam stavio druge diskove.Nevlazi nigde sve sam gledao,ne gubi ulje,na max je uvek stajalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće je da kada si ispuštao vazduh od drukanja papučice da su probile gumice. U realnoj vožnji retko kad se tako koristi kočnica, jedino kad naglo kočiš tj. jako... :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li mozda neko da li mogu da se menjaju gumice na glavnom kocionom cilindru kod fiat stila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje,

Desava mi se da mi je na Bravo-u nekad tvrda kocnica i da kopa bukvalno u mestu, a nekad normalno radi. Ne forsiram auto, prvi put mi se to desilo po kisi, stanem ugasim auto, izvucem kljuc, sacekam 10 sek, upalim krenem isto.

Dodjem ko do kuce, pogledam nivo kocione tecnosti sve super. Sednem probam kao majstori :D: D: D: Pali ABS, kopa kako treba nigde ne vuce.

Sutradan sednem u kola, kocnica normalna sve ok, evo sinoc mi opet kao kamen, kod svakog stajanja se poklonim kako kopa.

 

Bas se ne bih zezao sa kocnicama, svakako mora kod majstora da ide ali nemam predstavu zasto se to desava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baci pogled na link

 

Cisto za one kojima se desi ovaj problem , da znaju o cemu se radi. Nije mi vracala papucica kocnice do kraja, pa je auto sam kocio. Za sada sam to resio podmazivanjem tog cepa papucice kocnice , u kabini. Videcemo dokle ce to da traje. Odgovor sam nasao na hr forumu...

 

http://fiatisti.hr/forum/index.php?topic=11554.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odmah kopa, cim je pipnem.

 

Sad cu i link da pogledam.

 

EDIT

Nista ja sa linka ne razumem, malo sam pajser za mehaniku, a malo mi i klinke vriste pored pa je nemoguce cuti i svoje misli.

Edited by RSS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo:

 

Na kraju je ispalo kako je ta osovina plastična te je najvjerojatnije napravljena 0.1 ili 0.2 mm većeg promjera. Kada je vani vruće u kabini temperatura u kabini varira i do 40 stupnjeva i više. Kako se materijal širi dolazilo je do toga da se papučica jednostavno zacvika za osovinu i ostane zablokirana (i to veoma malo jer se papučica u pravilu vratila skoro do kraja pa nisam mogao primjetiti kvar prije). To je najvjerojatnije izazivalo pupmanje sistema i stvrdnjavanje papučice kočnice.

U servisu su potokarili tu osovinicu i sada se vozim normalno, a papučucu kočnice su naručili novu.

 

Možda govori o ovim plastičnim čaurama pod br 4. Treba ih naprskati i podmazati sa neki sprejem.

 

cxcb70078.jpg cxcb70079.jpg
 
 
Edited by neshaoct
popravio slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, to su plasticne caure mislim br 4 sa prethodne slike. Podmazali su mi ali je bilo ok samo par dana. Morace da se rastavlja taj mehanizam i malo obradi taj plasticni cep, jer mi opet pomalo koci... :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to desi u 5 dana recimo.

Prvih par kocenja ok i onda stvrdne.

Pipao točkove jesu topli ali moze ruka da se drzi. Bar 10sek

Ja sve tipujem na neki kocioni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakpet jesili nasao kakvo resenje za kocnicu,jesi li popravio?Ja jos nisam sredio svoju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papucica se ne vraca dovoljno pa mora da se potpomogne nogom. Naprskan automat koji je glavio. Ukoliko se ponovi mora se taj deo rasturiti i sve ocistiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško da automat toliko glavi papučicu , pre će one plastične biksne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

plasticne biksne podmazane pre neki dan.

Prvi put cujem zvuk da kad se papucica vraca. Ja se nadam da je to to jer ne bih da rasturam auto.

 

Eto problem kad auto stoji. Bolje uzeti one sa 300.000km i znas da je sve razradjeno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta ce menjati kad rasture?

Mozda bolje da je potpomognu sa nečim da se vraća. Oprugom nekom slabašnom ili sl.

Opet iskreno ja sam laik. Nemam pojma oko mehanike ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta ce menjati kad rasture?

Mozda bolje da je potpomognu sa nečim da se vraća. Oprugom nekom slabašnom ili sl.

Opet iskreno ja sam laik. Nemam pojma oko mehanike ništa.

Skinuta konzola koja drzi papucice, uzvadjen metalni klin koji prolazi kroz dva cepa( br. 5) i ispoliran . Posao od nekoliko sati...

cxcb70078.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakpet jesili nasao kakvo resenje za kocnicu,jesi li popravio?Ja jos nisam sredio svoju.

 

Ja sam imao slicnu situaciju kao ti, sredjivao sam kocnice i posle toga makar koliko luftirao (bukvalno sam obrnuo kocionu tecnost u krug) uvek se ponasa kao da ima vazduha u sistemu mada koci super kad se nadruka a isto je kocilo sve super pre sredjivanja... Onda mi rece jedan momak da je imao vec 4 puta situaciju da ako se luftira drukanjem da crkne glavni kocioni, meni treba da stigne sutra nov kocioni... Tako da kad budem luftirao nov, pusticu da curi pod gravitacijom i stavicu crevo i posudu. A pricao sam sa nekoliko automehanicara, neki rade to vise nego sto ja imam godina i nisu imali takva iskustva, tako da je cisto sreca kako prodjes... Ne znam kako je na Stilu, ja imam 22.2mm kocioni od Lancie na Yugu i vidim na netu da razliciti proizvodjaci imaju razlicite konstrukcije, neki se lakse neki teze rastavljaju, moj je normalno onaj koji ne mozes da rastavis bez ostecivanja ako zaglavi neka plasticna caura u njemu :turned: Takodje razlicite konstrukcije mozda zahtevaju i razlicite gumice tako da nije sigurno da ces za tvoj bas da nadjes. Mada uspeo sam delimicno da ga rastavim, vidim da je gumica nevidjeno tvrda, tako da verovatno od puno drukanja uz veliki hod (posto propada dok se ne napravi kako treba) i uz mozda malo vazduha dodje do pregrevanja gumica i verovatno se okrune i propuste vazduh unutra. Barem se nadam da ce to resiti problem kod mene, potvrdicu ti kad namontiram nov, ne ostaje mi prakticno nista vise jer sam sve ostalo sredjivao i menjao preventivno i da bih poboljsao ;)

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se nadam da sam resio problem,cinimi se da je dobra kocnica ili sam ja naviko pa mi deluje normalna.Promenio sa glavni kocioni cilindar,nisam bas bio pri parama da uzimam nov(15000din je nov u auto delovima)pa sam uzeo polovan i stavio.Cini mi se da nepropada sada ali imam osecaj da je malo tvrdja kocnica,pre je bila meksa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...