Jump to content
FAS Goran
Guest 8383

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet / Fiat Nuova Bravo 1.9 MJet - crni dim

Recommended Posts

99% je do egr-a, kao sto MSPK rece, izbacivace gresku, meni je cak izbacivao i kad sam stavio plocicu sa tri rupe od po 4,5 mm doduse ne odma nego kada ga ugusim presaltam malo ranije u visu brzinu..... A sa skroz zatvorenim mi nije izbacivao prvih sat-dva voznje i posle kad je izbacio kako je obrisem odma izbaci a sa rupicama sastavi neko vreme, inace ja sam to sve odradio radi probe i na kraju skinuo blokadu. Znaci jedino resenje softversko gasenje i mehanicko. Da, kada sam ga skroz blokirao nije bilo ni trunke dima, drugi auto i cak mislim da je za nijansu zustriji u onom prvom dodiru papucice gasa kao da mnogo lakse poskoci.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovih dana cu da zatvorim EGR pa javljam rezultate. Mislim auto ide odlicno samo sto ima dosta dima. Nadam se da nije neka veca investicija... Hvala na odgovorima. Mozda je malo van teme, a jel skidao neko katalizator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj sa čišćenjem istog, map i maf senzora i leptira usisa, meni se neko vreme pojavio crni dim ali sam čišćem rešio problem, i vec godinu ipo dana retko kad izbaci crni dim bas u nekim slucajevima kad ga fes stisnem po gasu izbaci malo... Za katalizator ne znam nisam imao iskustva sa tim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kao sto sam vec napisao  u pitanju je stilo 1.9 jtd 2004. god i desava se da prilikom ubrzavanja izbacuje crni dim...

e sad uradjen je mali servis (filteri i ulje) pre 2000 km,ociscen egr (nije blokiran),ociscen protokomer...

u planu je da se ocisti overboost ventil jer izbacuje gresku pri velikim brzinama (nije bitno koja brzina  :lol: ) i da se ocisti map senzor .

e sad da li neko ima neku ideju sta bi moglo da bude,raspitivanjem okolo saznao sam da moze da bude problem map senzor ili turbina tj da je smesa bogatija gorivom i zato dimi (mada na citanju nije pokazivao turbinu i radi sasvim dobro)...

malo me nervira to sto ne mogu da izvucem kola u preticanju a da malo ne zadimim pozadi.....neka ideja nesto???

ako sam poceo temu bzv molim moderatore da adekvatno premeste jbg nisam nasao gde da se prikljucim

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li proveravao dizne na dijagnostici?

EGR ti savetujem da blokiraš jer haos pravi u usisnoj grani.

Edited by joshibeast

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da nije izbacivao kao gresku a ni majstor mi nista nije rekao...bilo je samo da se dopuni klima,protokomer i overboost.rekao bi mi valjda cisto sumnjam da bi propustio sansu da mi napomene za ciscenje...

nego da li bi mi pomoglo nesto od onih aditiva sto se dodaju u gorivo za ciscenje dizni ili koliko kosta ciscenje kod majstora  u slucaju da to ne sljaka...

a za egr sam odlucio nakon nekog citanja po forumu da ostavim i sa vremena na vreme ocistim i sredim ,sad sta znam vidim da su i misljenja dosta podeljena oko toga.neko kaze zatvaraj neko kaze da je to sa razlogom tu...pojma nemam .takodje sam citao da je potrosnja veca kad se zatvori 

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ljudi jedno ptanje da se nadovezem...imam stila jtd 2004 85 kw ,turbina ok ,protokomer ok ,lepo trosi lepo ide lepo vuce ali dimi i to uglavnom kad krecem prvih par km i to na niskim obrtajima uglavnom prva,druga treca...radjen mali servis ciscen i senzor pritiska usisne grane i opet isto...dal je moguce da je i meni malo katalizator dotrajao pa zbog toga tako.? i ako se katalizator skine kako gledaju na to prilikom tehnickog pregleda jer sam cuo da ne mozes da prodjes tehnicki ?vrlo bitno tokom registracije jbg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas katalizator ne gledaju, 70% auta sto si na placevima nema katalizator, jer je neko skinuo...

I meni je Lybra dimila na auspuh, skinuo sam kat, produvao malo, i sad mnogo manje dima ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... dimi i to uglavnom kad krecem prvih par km i to na niskim obrtajima uglavnom prva,druga treca ...

Da li ti je otvoren EGR ili blokiran? Otvoren i prljav kad je, zna da dimi na niskim obrtajima, a pogotovo kad voziš malo više lagano (tipa gradska voznja) i stisneš pun gas, pa baci dimnu zavesu i posle normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cistio sam egr pre mozda 500 km i nije ni bio nesto puno zaprljan...resio sam da ostavim otvoren egr otvoren i ciscenje naravno...e sad usis nije ciscen tako da sumnjam ili to ili nesto od ovih izduvnih stvari...mada svestan sam i ja da je to dizel i da to dimi,sve bi moralo da bude tip top stanje pa da se taj problem resi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa otvorenim egr-om ce biti samo gore. Dok skroz ne zacepi sve, i granu i usisne kanale, pa posle mozes samo da se slikas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam stila 103kw 140ks isto imam problem sa dimom sve uradjeno cisceno sve zatvoren eger ventil i isto se desava kad se nagazi papucica gasa ubija dim ali sam primetio da se dim javlja na nizim obrtajima kad ukljuci turbinu ima ga ali dosta manje.Bio kod raznih majstora svi ocisti ovo skini ovo zapusi ovo i nista . Kacili na dijagnostiiku sve ok dizne rade dobro eger isto(ali je zatvoren).i na kraju uzeo da zamenim protokomer moj je radio ok u voznji poklapa se sa trazenim parametrima.ali sam ga zamenio sa protokomerom od jtd ili nekog punta stvarno ne znam oznake

Znam da je moj zadnja 2 broja 63 a na ovom je 44 .

Stavim njega po parametrima umesto da ubacuje 900m vazduha ovaj ubacuje 1430m i dima nema nigde auto ekstra vuce bez grama dima.

JEDINI problem je prvih 3 min nemam punu snagu posle toga sve radi normalno auto ekstra vuce.

Predpostavljam da mozda dizne nisu uredu verovatno ubacuju vise goriva pa se desava da pusi dok sa ovim protokomerom drugim ubacuje visak vazduha pa se verovatno poklapa sa ubacivanjem goriva tako da ne pusi

DA lI SE SLAZETE SA TIM

Da li custiti dizne i vratiti njegov orginalni protokomer

HVALA UNAPRED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Novi sam na ovom forumu i ne znam sta kako ide. Uglavnom imam problem i voleo  bih ako moze neko da mi pomogne i da predloge. 

 

Imam Stila 2002god sa 220000km predjenih. Konstantno izbacuje crni dim na auspuhu. Znam da dizeli dime, jer sam uvek imao dizela, ali nikada ovoliko nije dimio. Kada mu dam malo vise gasa cak ostavi na betonu crni trag. Uradjen je veliki servis, zamenjeno ulje ( usput da vas pitam koje ulje je najbolje da sipam? Seleniju ili da menjam? ), svi filteri zamenjeni i ociscen EGR ventil. Takodje kada npr vozim u 3 brzini i dam mu pun gas ugusi se i izbaci mi gresku na sekund ENGINE FAULT, ali povuce. 

 

Bio bih veoma zahvalan kada bi mi neko pomogao i rekao na sta da se fokusiram i sta da proverim. :)

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti Sulc. Ocisticu ga. 

Imas li nekog dobrog majstora koji moze da mi zatvori EGR ventil?

Edited by Milos123

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pogledaj da ti nije busno donje crevo od interkulera. U slucaju da jeste, hoce jako da dimi i vuce vazduh, a treba da je vakum.

Edited by statichawk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije busno pre par dana sam skinuo zastitu ispod krila i oprao sva creva od prljavstine i interkuler. Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egr, cijev od egra, criva intercoolera ili maf senzor. Imaš dvije solucije - višak goriva ili manjak zraka. Jeftinije je pregledati manjak zraka. 

Maf provjeriti ako imaš od koga da zamjenis. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ljudi na pomoci. Za par dana cu to da sredim pa cu da se javim da li sam resio problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ekipa!!

 

Imam problem sa Fiat stilom 1,9jtd 115ks 2003. godina. Prvo mi je gasio turbinu i bacao u safe mode na 3 sekunde i opet palio turbinu. Zamjenio sam selektromagnetski ventil turbine i auto je prodimio crni dim od 1000 do 2000 okretaja dok turbina ne otvori. Skinuo sam turbinu očistio je i zamjenio wasgate ventil i problem je dalje osto prisutan. Ištao sam da se auto spoji na multiecuscan i rečeno mi je da su parametri zraka i pritiska turbine dobri, mapa orginalna i da bih trebao reparirati dizne.

 

Skinuo sam dizne i reparirao ih i probao još jedne dizne i problem je dalje prisutan.

Zatim sam zajenio maf senzor probao tri komada, map senzor novi, visokotlačnu pumpu drugu stavio sa drugim regulatorom pritiska goriva i senzora na  rail cijevi. Naštelao sam ventile i izbacio agr ventil. Ispitani su svi pinovi na procesoru od senzora i po autodati sve vrijednosti odgovaraju. Skinuti su katalizatori i cijev je skroz do zadnjeg kraja.

 

Auto ne troši ulje i pali na zub, faza motora u redu.

Potrošnja je 8,2 litra gradske vožnje. Auto ide odlično kad je hladan više dimi kad se zgrije kod naglog dodavanja gasa zadimi crni dim. Pričao sam sa dosta majstora i nitko nema nikakve ideje šta bi moglo bit s autom

Ako je netko imao problem bio bih mu zahvalan na pomoći jer jednostavno više ne znam šta bi sljedeće promjenio. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon svih ovih modifikacija i izmena delova, da li de i dalje baca u safe mode ili si to rešio i sada samo dimi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Više ne ide u safe mode ali i dalje dimi u niskim okretajima i kod naglog dodavanja gasa. Provjeren intercooler crijeva sva, vakum crijeva i dalje ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...